Elämä ilman parisuhdetta tai seksisuhdetta on kyllä rankkaa...Aina vain yksin ja ilman läheisyyttä. Onko tämä tavallisen miehen kohtalo Suom...
Jo 7 vuotta olen ollu sinkkuna. Tinderistä ei saa matcheja, ei ole ketään. Mitä oikein voi tehdä?
M34
Kommentit (514)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin samaistua aloittajaan. Itse olen M36 ja todella aktiivisesti yrittänyt löytää parisuhdetta jo 28 ikävuodesta alkaen.
Lähes kaikki mun treffailut päättyy pakkeihin ennen seksiä eli en herätä naisissa seksikipinää ja siihen kaatuu myös parisuhdetoiveet, koska ilman seksiä ei voi olla parisuhdetta. Ei auta vaikka pääsisi 3-4 treffeille saman naisen kanssa.
Jos olet päässyt 3-4 treffeille, olet kuitenkin ollut aika kiinnostava eli olet pilannut tuon itse. Kokeile 6-8 treffejä ennen kuin yrität seksiä.
Kiinnitin huomion " en herätä naisissa seksikipinää" . Kiinnostaisi tietää miten yrität sitä herättää? Vai odotatko vaan että seurasi herättää sen?
Vierailija kirjoitti:
No sulla sentään on ollut suhde. Tindermatcheja kyllä tulee, muttei kukaan miehistä vastaa. Eli eivät oikeasti halua tutustua, kunhan vain swaippaavat. Vähän niin kuin kaupassa ottaisi ostoskärryyn kaiken, mutta jättäisi sen kassalle ja kävelisi ulos. Mikä järki?
N36
Koska ymmärrät antavasi matcheja vain niille A luokan miehille joita on kourallinen joita kaikki naiset tavoittelevat. Heillä on varaa valita. Joku tusinamaisteri nainen ei ole heidän kannaltaan millään tavalla kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun vuokraan asuntoja niin naiset lähes poikkeuksetta kysyvät: ovatko muut olleet kiinnostuneita tästä asunnosta. Tämä sama uskomattoman ka_n a -a! V oin€ n logiikka ulottunee myös parisuhdemarkkinoille ilmeisellä tavalla.
Tuttavan mukana olin asuntonäytössä ja hän kysyi samaa, koska sen perusteella vähän tiesi, kuinka nopeasti joutuu ehkä hoitamaan pankin kanssa lainaneuvottelut. Ei kyllä ole tullut koskaan mieleenikään, että joku voisi oikeasti tulkita kysymyksen laumasieluisuudeksi tai kanamaisuudeksi. Asunnon vuokraajat voivat puolestaan kysyä sitä siksi, että kartoittavat mahdollisuuksiaan neuvotella vuokrasta tai varautua siihen, että etsivät muitakin asuntoja, jos epäilevät, etteivät tule valituksi vuokralaiseksi, mikäli kiinnostuneita on paljon. Hyvin loogista eikä kanaa nähnytkään.
Minua taas kiinnostaa muut ostajat sen vuoksi, että jos kukaan muu ei ole kiinnostunut kyseisestä asunnosta, on olemassa riski ettei kukaan kiinnostu siitä silloinkaan kun minun pitäisi aikanaan myydä se eteenpäin. Kumppani tietysti on ihan eri juttu. Jos kumppaniin leipääntyy, ei sille tarvitse etsiä seuraavaa "omistajaa" päästäkseen siitä eroon.
Sanonpahan vaan että parempi olla yksin kun huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität liian tasokkaita.
Tämä tuli mieleen myös minulla. Pidätkö ovea auki ihan kaikille? Joidenkin on vaikea hyväksyä sitä että mitään missiä eivät tule koskaan saamaan vaan rimaa on hilattava alemmas jos haluaa pariutua.
Olen laskenut rimaa kyllä. Ei se mun kohdalla mitään auta.
En oikein ymmärrä naisia miksi eivät kiinnostu.. mitä teen väärin mitä sanon.. jotain on vikaa kyllä. en nyt missejä yritä sentään.
Miehet, kokeilkaa joskus olla seksi/parisuhteessa jonkun keskivertomiehen kanssa. Sitten ymmärrätte, miksi moni tahtoo olla sinkku.
Naiset vähä vois laskee rimaa ja lähtee ja suostuu treffeille olen miehenä monia naisia yrittänyt kyllä netin kautta treffeille mutta suoraan sanovat sori en etsi mitään.. miten voi olla tällästä.. löydänkö vain vääränlaisia naisia ?
En ole pitkään aikaan päässyt treffeille joskus pääsin montaki kertaa. En ymmärrä. Onko kuvissa jotain vikaa etten kiinnosta tai jotain.. ei kukaa nainen ota yhteyttä ja se masentaa ja turhauttaa. Olen hieman ylipainon mies mut en mitenkää paljoo.. en usko että voi mitenkää vaikuttaa
Ei naisia vissiin oikein kiinnosta mikään nykyään. Sinkkuna viihdytään.
Miksei täälle v ajakille la8teta estoja tänne?
Vierailija kirjoitti:
En ole pitkään aikaan päässyt treffeille joskus pääsin montaki kertaa. En ymmärrä. Onko kuvissa jotain vikaa etten kiinnosta tai jotain.. ei kukaa nainen ota yhteyttä ja se masentaa ja turhauttaa. Olen hieman ylipainon mies mut en mitenkää paljoo.. en usko että voi mitenkää vaikuttaa
Pakkomielteinen t o m p p e l i ei ki8nnosta naisia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset vähä vois laskee rimaa ja lähtee ja suostuu treffeille olen miehenä monia naisia yrittänyt kyllä netin kautta treffeille mutta suoraan sanovat sori en etsi mitään.. miten voi olla tällästä.. löydänkö vain vääränlaisia naisia ?
Naisena en suostu joka treffeille lähtemään mitä pyydetään. Haluan ensin hieman tutustua ja katsoa et ajatukset ym. natsaa , sitten voi lähteä jos toisesta tulee kiva fiilis.
Mutta jos samalla fiiliksellä kirjoitat mitä täällä niin en lähtisi kanssasi minäkään-
No ei paljo kiinnosta. Eipä kaikki naisetkaa saa miehiä.. on heissäki vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena en suostu joka treffeille lähtemään mitä pyydetään. Haluan ensin hieman tutustua ja katsoa et ajatukset ym. natsaa , sitten voi lähteä jos toisesta tulee kiva fiilis.
Mutta jos samalla fiiliksellä kirjoitat mitä täällä niin en lähtisi kanssasi minäkään-
Aha just just.. no ei naiset anna mahdollisuutta tutustua kun heti ghostaavat eivät vastaa viesteihin.. onko miehissä aina vika?
Vierailija kirjoitti:
No ei paljo kiinnosta. Eipä kaikki naisetkaa saa miehiä.. on heissäki vikaa.
Mutta ne naiset ei ruikuta ja jankuta samoja lauseita netissä joka ikinen päivä. Se on vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä kiinnostais muakaa.. mä en niin tarkasti kyllä katso.. toki vähä voi jutella mutta mieluiten haluan tavata naisen. Naiset hyvin tarkkoja kaikessa.. kemiat arvot.. mua ei niin tarkkaa kiinnosta tommoset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha just just.. no ei naiset anna mahdollisuutta tutustua kun heti ghostaavat eivät vastaa viesteihin.. onko miehissä aina vika?
Ei normaalimiehissä, vaan sinussa. Olet liian yksinkertainen.
Eikö tätä saada hengiltä millään? Olisi aika.