Elämä ilman parisuhdetta tai seksisuhdetta on kyllä rankkaa...Aina vain yksin ja ilman läheisyyttä. Onko tämä tavallisen miehen kohtalo Suom...
Jo 7 vuotta olen ollu sinkkuna. Tinderistä ei saa matcheja, ei ole ketään. Mitä oikein voi tehdä?
M34
Kommentit (514)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vähä vois laskee rimaa ja lähtee ja suostuu treffeille olen miehenä monia naisia yrittänyt kyllä netin kautta treffeille mutta suoraan sanovat sori en etsi mitään.. miten voi olla tällästä.. löydänkö vain vääränlaisia naisia ?
Naisena en suostu joka treffeille lähtemään mitä pyydetään. Haluan ensin hieman tutustua ja katsoa et ajatukset ym. natsaa , sitten voi lähteä jos toisesta tulee kiva fiilis.
Mutta jos samalla fiiliksellä kirjoitat mitä täällä niin en lähtisi kanssasi minäkään-
Aha just just.. no ei naiset anna mahdollisuutta tutustua kun heti ghostaavat eivät vastaa viesteihin.. onko miehissä aina vika?
Ei normaalimiehissä, vaan sinussa. Olet liian yksinkertainen.
Mutta mulla menee ihan hyvin. Sentää en ole juoppo ja työtön. monet on nykyää työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vähä vois laskee rimaa ja lähtee ja suostuu treffeille olen miehenä monia naisia yrittänyt kyllä netin kautta treffeille mutta suoraan sanovat sori en etsi mitään.. miten voi olla tällästä.. löydänkö vain vääränlaisia naisia ?
Naisena en suostu joka treffeille lähtemään mitä pyydetään. Haluan ensin hieman tutustua ja katsoa et ajatukset ym. natsaa , sitten voi lähteä jos toisesta tulee kiva fiilis.
Mutta jos samalla fiiliksellä kirjoitat mitä täällä niin en lähtisi kanssasi minäkään-
Aha just just.. no ei naiset anna mahdollisuutta tutustua kun heti ghostaavat eivät vastaa viesteihin.. onko miehissä aina vika?
No sillehän ei voi mitää jos on neurologia vaivoja.. en itse huoli kehitysvammaista koska miksi ei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sillehän ei voi mitää jos on neurologia vaivoja.. en itse huoli kehitysvammaista koska miksi ei ole pakko.
Eikä normaali nainen huoli sinua. Eli olet sitten yksin. Nyt voit lopettaa jankuttamisesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mulla menee ihan hyvin. Sentää en ole juoppo ja työtön. monet on nykyää työttömiä.
En kyllä kovin yksinkertainen ole.. enkä ole vammainen.. elän normi elämää puhun normaalisti ja käyn töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä normaali nainen huoli sinua. Eli olet sitten yksin. Nyt voit lopettaa jankuttamisesi.
Eipä muitakaa miehiä naiset huoli ja toisinpäin.. vähä sama asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sulla sentään on ollut suhde. Tindermatcheja kyllä tulee, muttei kukaan miehistä vastaa. Eli eivät oikeasti halua tutustua, kunhan vain swaippaavat. Vähän niin kuin kaupassa ottaisi ostoskärryyn kaiken, mutta jättäisi sen kassalle ja kävelisi ulos. Mikä järki?
N36Koska ymmärrät antavasi matcheja vain niille A luokan miehille joita on kourallinen joita kaikki naiset tavoittelevat. Heillä on varaa valita. Joku tusinamaisteri nainen ei ole heidän kannaltaan millään tavalla kiinnostava.
Miten siihen teidän kouralliseen parasta A-luokkaa ei ikinä satu yhtään aivosolullista? Siis sen vertaa, että ei tajua mikä on match ja että ei ole vetää aina vasempaan suuntaan kun tulee joku kuva eteen. Vai onko oikean ja vasemman käsitekin liian vaativa?
Tusinamaisterille tuskin.
Että mua ottaa päähän tommoset ihmiset.. joo ei sitte jankuteta.. ihan sama.. kai sitä viihtyy ikisinkkuna ja keskittyy muihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä naisia vaivaa? Itse miehenä olisin onnellinen jos olis nainen kainalossa ja vois yhteistä arkea ja vloppuja jakaa.
Naisten unelmat ovat erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä kiinnostais muakaa.. mä en niin tarkasti kyllä katso.. toki vähä voi jutella mutta mieluiten haluan tavata naisen. Naiset hyvin tarkkoja kaikessa.. kemiat arvot.. mua ei niin tarkkaa kiinnosta tommoset.
Onneksi meitä on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä naisia vaivaa? Itse miehenä olisin onnellinen jos olis nainen kainalossa ja vois yhteistä arkea ja vloppuja jakaa.
Naisten unelmat ovat erilaisia.
Se on kyllä huomattu.. itse olen tosi vastakohta ja kaipaan läheisyyttä ja koskea naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä kiinnostais muakaa.. mä en niin tarkasti kyllä katso.. toki vähä voi jutella mutta mieluiten haluan tavata naisen. Naiset hyvin tarkkoja kaikessa.. kemiat arvot.. mua ei niin tarkkaa kiinnosta tommoset.
Onneksi meitä on erilaisia.
Kyllä onneksi on. Mutta sinkkuus syö elämää.
Tässä vinkkejä sulle
-lopeta yrittäminen kokonaan vähäksi aikaa
-opettele flirttailemaan
-mieti miten saisit omia parhaita puoliasi paremmin tuotua esille
-hanki naispuolinen kaveri niin opit olemaan naisten seurassa luontevasti ja pyyteettömästi
p. s. Jos et ole valmis yhtään panostamaan, unohda koko juttu
Olisi kiva kouraasta naisen tiukkaa pyllyä :D
Vierailija kirjoitti:
Tässä vinkkejä sulle
-lopeta yrittäminen kokonaan vähäksi aikaa
-opettele flirttailemaan
-mieti miten saisit omia parhaita puoliasi paremmin tuotua esille
-hanki naispuolinen kaveri niin opit olemaan naisten seurassa luontevasti ja pyyteettömästip. s. Jos et ole valmis yhtään panostamaan, unohda koko juttu
Vähensin alkoholia alkaan käymää salilla.. ei ole kavereita en ole hakenut vielä. No pitäs lopettaa koko yrittäminen mietin poistaisko deittipaikat.. ja olis vaa yksin vaikeeta.. kaipaa sitä naisen kosketusta.
En ymmärrä naisetki on muuttunu. .ennen suostuivat antamaa läheisyyttä ja helpomppin lähtemää treffeille.. ja kainaloaki sai helpommin ajat on muuttunut ja masentaa vain olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kouraasta naisen tiukkaa pyllyä :D
Karmaiseva ajatuskin: tämä limanuljaska kourimassa persettä jatkuvalla syötöllä. 🤮
Miksei saisi koskea naisen pyllyä.. Kyllä mä tykkkäisin jos nainen koskis mun pyllyä ottais kädestä kiinni
Ei kyllä teitä naisia tajua... parempi unohtaa naiset.. laihduttaa ja tehdä asioille jotain.. onneks vähensin alkoholin käyttöä.. mutta ei tapaa naisia missään.
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset lisääntyy terveiden alfojen kanssa, mistä ne ongelmakakarat tulevat? Ei kai naisten perimässä ja geeneissä voi olla vikaa?
T
ottakai voi olla. Etkö sä ole opiskellut yhtään biologiaa, kun olet noin pihalla? Miehille lisääntymispanos on pieni, joten heillä on varaa jaella sitä ympäriinsä liikoja valikoimatta. Mies voi saattaa vaikka useamman naisen raskaaksi saman päivän aikana. Naiselle panos on valtavasti isompi. Siksi se pitää optimoida huolellisesti. Tultuaan raskaaksi yhdelle miehelle, menee jopa vuosia ennen kuin voi tulla raskaaksi uudelleen. Siksi sen miehen pitää olla hyvä. Nainen ei voi geeniperimälleen mitään, mutta koska miehen kannalta sillä ei ole niin paljoa väliä, niin he voivat lisääntyä myös geneettisesti ei niin hyvien naisten kanssa. Valikoimalla erityisen hyvän miehen, jopa vähän heikomman perimän omaava vahvistaa oman perimänsä selviytymistä tulevissa sukupolvissa. Lähes kaikissa eläinlajeissa on paljon koiraita, jotka eivät ikinä lisäänny, sillä heillä ei vain ole siihen rahkeita. Miksi sä yrität noin epätoivoisesti vaatia ihmisiä luonnottomasti ja tarkoituksella huonontamaan lajin selviytymismahdollisuuksia tulevaisuudessa, vain että sulle tulisi parempi mieli? Luuletko sä että naarasleijonat ottaa jotain hylsyuroksia laumaansa säälistä, kun se ressukka ei muuten ikinä pärjäisi?
Aha pitäs sitte odottaa että nainen kävelee kotiin ja ihastuu.. ei hitto vie.. olen kyllä jotain asioille tehnyt.. mtuta ei naiset vain kiinnostu