Huomenna töihin kahden viikon loman jälkeen ja sanoinkuvaamattoman paha olla
Itken vain. Vihaan työtäni niin paljon. Työllistyminen muualle on vaikeaa, koska minulla on kaikenlaisia ongelmia, sosiaalisten tilanteiden pelkoa, oppimisvaikeuksia sun muuta. Näiden takia ei eläkkeelle pääse, joten työelämässä on sitkuteltava. Mutta en jaksaisi enää, kun se on tällaista, että ainoa vaihtoehto on kamala työ, jota vihaan :(
Vertaistukea?
Kommentit (146)
Kuulostaa kivalta työpaikalta, jos joulun aikaan saa kaksi viikkoa lomaa. Meillä ei saanut yhtään päivä.
Ihan oma vika. Sosiaalisten tilanteiden pelko on täysin itse aiheutettu ongelma. Isoilta osin myös keskittymisongelmat nykypäivänä.
Mitkä asiat työssäsi tuntuvat pahimmilta? Mikä taas sujuu?
🇺🇦🇮🇱
Samat fiilikset mullakin, mutta rahalle on tarvetta. Olen hakenut muualle, mutta kun ikä alkaa vitosella, ei mitään mahdollisuuksia. Huomenna taas sorvin ääreen. Palkkapäivä oli viikko sitten ja sekin on mennyt jo.
Saahan sitä itkettää mutta kun maaru huutaa nälästä ja laskuissa on kuukauden jäljessä niin se vasta itkettääkin.
Samaa fiilistä täällä. Sosiaalisten tilanteiden pelkoa, en haluaisi mennä töihin, ahistaa niin paljon.
Saitko palkallisen loman kuitenkin?
Kannattaa keskittyä ja etsiä niitä hyviä puolia asioista, niin jaksaa paremmin töitäkin.
Eipä tässä riemusta kiljuta. Asiakkaat ärsyttää joilla ei ole käytöstapoja. Kannattaisi opetella. Olen ollut myös pari viikkoa lomalla ja huomenna paluu töihin. Toisaalta kiva mennä, mutta toisaalta ei. Lomalla sai tehdä niitä asioita jotka on oikeasti mielekkäitä. Rahan takia tätä tekee, en jaksa välittää muusta töissä, en asiakkaista tai työkavereista tai pomosta. Työkaveritkin niin negatiivisia ja naama aina näkkärillä.
Työnhaku työttömänä työnhakijana nykypäivänä vasta itkettääkin.
Mikä ihme siinä on kun nykyään kaikkia ahdistaa niin kamalasti?
Otitko paljon alkoa loman aikana? Mites liikunnat ja ulkoilu?
kannattaa ottaa työt vain työnä ja sitten siviilielämässä tehdä niitä kivoja asioita jota voi sitten tehdä sillä palkalla jonka saa töistä
Sosiaalisten tilanteiden pelko saa usein alkunsa kiusaamisesta. Joku pershärö alkaa aikansa kuluksi kiusaamaan kun hän niin haluaa.
Kaltaisiasi on Suomessa tuhansia, päätyvät joko narunjatkoksi tai sitten mt-ongelmien vuoksi eläkkeelle. Onnellisten maa, SUOMI.
Tsemppiä.
Nähdään huomenna.
Minuakin ahdistaa.
t. oppilaasi
Oon huomannut tänään että ilmassa on jotain pahaa oloa ihmisillä ja jopa kummaa käytöstä. Ja pakkasta. Paksu ilma. Jotenkin ankeuttavia juttuja kollektiivissa ja ympäristössä. Ihmiset jotenkin jyräävät kaiken päätöksillään ja autoillaan, ruuhkalla, turhalla kiireellä, kaupassa kauhea paistopisteen tuoksu vielä päälle. Parempaa toivoen. Mikä voisi parantaa ympäristön raikkkautta ja ihmisten oloa?
Nosto