Elämä ilman parisuhdetta tai seksisuhdetta on kyllä rankkaa...Aina vain yksin ja ilman läheisyyttä. Onko tämä tavallisen miehen kohtalo Suom...
Jo 7 vuotta olen ollu sinkkuna. Tinderistä ei saa matcheja, ei ole ketään. Mitä oikein voi tehdä?
M34
Kommentit (514)
Ja olin työtön ja join ja rahaton. Silti sain naisen. Ajat ovat ohi.
Vierailija kirjoitti:
Höh olisi ollut varmaan ihan rakentavaa keskustelua tässä ketjussa (jos naisia miesten ongelmat nyt ylipäätään kiinnostaa), mutta trollit pilasivat ketjun.
Tahtoo olla vähän joka ketjun ongelma. Säälittää tuollaiset ihmiset joilla noin pahoja ongelmia itsensä kanssa, Mutta olisiko terveitä ilman sairaita? Vastavoima pitää aina olla?
Miksi kaikki miesten kommentit peukutetaan alas vaikka sanoisivat samalla tavalla kuin nainen?
Onneksi ei tarvi mitää lihavaa ja rumaa naista panna ja koskea enää koskaan.
Mä olen jäänyt sinkuksi miehen kuolemn takia. Olen jo niin iäkäs. että tuskin enää mitään parisuhdetta tulee, en kylläkään pane pahakseni jos tulee, yli kaksi vuotta olen leskenä viettänyt ja aika yksin olen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tarvi mitää lihavaa ja rumaa naista panna ja koskea enää koskaan.
enää koskaan?
olet siis ennen pannut ja koskenut lihavaa ja rumaa naista.
Olen pannut ihan nättejä lihavia naisia.. en rumia.
Juu on ongelmia päässä en sitä kiellä ja pahasti on.. mutta töissä menee hyvin... kai olen sitte muuttunut ku en nykyää kelpaa naisille ja nuorena kelpasin.. ajat on ohi ja sitä ei voi jotenki käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jäänyt sinkuksi miehen kuolemn takia. Olen jo niin iäkäs. että tuskin enää mitään parisuhdetta tulee, en kylläkään pane pahakseni jos tulee, yli kaksi vuotta olen leskenä viettänyt ja aika yksin olen.
Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Täytän 70 pian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Täytän 70 pian
Toivottavasti löydät seuraa.
Tekeehän se joskus kipeää mutta silläkin on suuri vaikutus miten itse päätät asian kokea. Olen ollut kuitenkin koko elämäni yksin ja toki se on jo luonnetta kovettanut. Eikä tässä enää tiedä osaisiko rakastaa tai olla rakastettu. Eikös tässä maassa ole muutenkin miehistä ylitarjontaa? Jotkut jäävät pakosta yksin.
Aina kun havahdun miettimään yksinäisyyttäni niin muistan, että tähänkin asti on selvitty. Ja selvitään myös huomenna. Uhriutuminen ja muiden syyttäminen on helppoa mutta se tekee mielestä heikon.
Vierailija kirjoitti:
Tekeehän se joskus kipeää mutta silläkin on suuri vaikutus miten itse päätät asian kokea. Olen ollut kuitenkin koko elämäni yksin ja toki se on jo luonnetta kovettanut. Eikä tässä enää tiedä osaisiko rakastaa tai olla rakastettu. Eikös tässä maassa ole muutenkin miehistä ylitarjontaa? Jotkut jäävät pakosta yksin.
Aina kun havahdun miettimään yksinäisyyttäni niin muistan, että tähänkin asti on selvitty. Ja selvitään myös huomenna. Uhriutuminen ja muiden syyttäminen on helppoa mutta se tekee mielestä heikon.
Huono elämä jos on yksin ilman kumppania. En muuta keksi, karua mutta totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Mä ymmärrän sua, oon vasta 57 mut samat fiilikset. Oman ikäiset ei ole kiinostuneita. Paljon nuorilta ja vanhemmilta tulee viestejä.
Lapsen isän kanssa mulla oli noin 14 vuoden suhde ja tämän jälkeen Tinderistä tapaamani miehen kanssa vuoden suhde. Nyt olen tullut siihen tulokseen, että en tarvitse miestä yhtään mihinkään. Ainoa asia johon kaipaan seuraa, niin on esim. teatterit, retket, matkat tms. Lisäksi yksin talous on enemmän tiukassa, mutta muita miinuspuolia en sinkkuudesta löydä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono? No ei minusta, on tässä kaikkea hauskaakin ollut. Voisiko olla parempi? No toki ja monesta muustakin syystä kuin mahdollisen kumppanin olemassaolosta. Miksi haluat pakosta jättää oman onnesi toisen ihmisen varaan? Tuntuu, että me miehet on jotenkin aivopesty ajattelemaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono? No ei minusta, on tässä kaikkea hauskaakin ollut. Voisiko olla parempi? No toki ja monesta muustakin syystä kuin mahdollisen kumppanin olemassaolosta. Miksi haluat pakosta jättää oman onnesi toisen ihmisen varaan? Tuntuu, että me miehet on jotenkin aivopesty ajattelemaan näin.
Vai onko biologiaa? Kyllä useimpia miehiä eniten motivoi nainen. Harva mies on onnellinen sinkkuna, naiset näköjään ovat. En tosin ymmärrä miten voi olla onnellinen ilman läheisyyttä.
Et oikeasti halua parisuhdetta. Haluat kokea wau- elänyksen joka koetaan hääyönä. Siksihän monet eroaa 2-5 vuoden sisällä.
Kokeile Serbiaa. Tarjoavat hääyö elämyksiä alk.350e/yö. Tinderistä löytyy.
Nyt oon epätoivonen miesrunkkari joka ei saa naista.