Kirppariasiakkaat vituttaa
Miksi tulette kassalle vasta tasan kuusi tai paria minuuttia vaille vaikka kirppari sulkeutuu kuudelta? Tekisi niin mieli sanoa ikävästi, mutta nämä vajukit tulee kassalle joka vitun päivä aina siihen aikaan. Ilmeisesti ollaan niin tyhmiä ja ajatellaan vaan itseään
Kommentit (121)
Kylläpä ap:n kaltaisia mielensäpahoittajia mahtuu tähän Suomen maahan. Suosittelen lämpimästi alan vaihtoa jossa ei tarvitse olla tekemisissä asiakkaiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:33"]
Minä haluan lähteä kotiin mutta te urpot ette osaa katsoa kelloa. Ap
[/quote]
Miksette kuuluta hyvissä ajoin että tasan kuusi kassa menee kiinni. Ja jonon välttämiseksi suljette oven puoli kuusi.
Ai niin sinun pomosi , joka maksaa palkkasi, ei ole samaa mieltä. Hän haluaa maksavia asiakkaita. Eikä huolehtia että sinä pääset etu ajassa kotiin. kirppari menee kiinni kuudelta, mutta sinun työpäiväsi ei lopu tasan kuusi.
Toivottavasti aloittaja on nyt saanut purettua angstinsa tänne. Valitettavasti kaupan alalla tähän täytyy tottua. Olishan se ideaali tilanne että asiakkaat poistuisivat heti kun kauppa/kirppis menee kiinni, mutta se on haave ajattelua. Näin se vaan on. Joka paikassa sama juttu :)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:20"]
Kylläpä ap:n kaltaisia mielensäpahoittajia mahtuu tähän Suomen maahan. Suosittelen lämpimästi alan vaihtoa jossa ei tarvitse olla tekemisissä asiakkaiden kanssa.
[/quote]
Ei Ap:tä asiakaspalvelu itsessään vituttanut, vaan nämä yli aukioloaikojen palvelua vaativat tapaukset.
Sano niille asiakkaille, että minuutti aikaa jos tulee minuuttia vaille kuus, ja liike on kiinni kassoja myöten, kun kello käy kuys. Älä tee ongelmaa sellaisesta miltei ole ongelma.
Jos asiakkaat haluaa tulla illemmalla, niin eikö kirpparin voisi pitää auki vaikka yhdeksään? Sillä tästä ongelmasta päästäisiin. Itse olen aina kiroillut sitä, että moni firma avaa kukonlaulun aikaan aamusta, eikä ole illalla auki silloin kun voisin itse käydä.
On kyllä työnantajan ongelma, jos työaika ei riitä työn tekemiseen. Ei sitä kassaa tarvitse laskea omalla ajalla, kylmästi ovet kiinni ja aamulla sitten lasket kassan vasta työajan alettua. Asiakkaiden kannalta tylsää, mutta ei sun tartte työnantajalle antaa aikaasi ilmaiseksi. Työnantajan velvollisuus on suunnitella työaika niin, että työn ehtii tehdä sen puitteissa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:31"]Miksi tulette kassalle vasta tasan kuusi tai paria minuuttia vaille vaikka kirppari sulkeutuu kuudelta? Tekisi niin mieli sanoa ikävästi, mutta nämä vajukit tulee kassalle joka vitun päivä aina siihen aikaan. Ilmeisesti ollaan niin tyhmiä ja ajatellaan vaan itseään [/quote]. HAH taidat olla Lanttilan nyrpeä kassaneiti! :D
[/quote]
Ei kyl toi on Hiidenkirppis Nummelasta
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:33"]Miks helvetissä suljette jo kuudelta kun ihmiset saattais haluta käydä kotona syömässä töitten jälkeen ennen kaupoille lähtöä. Ni sit ne on siellä 17.40. [/quote] Ei ole minun päätettävissä tämä asia. Ap
[/quote]
Oletko tehnyt asialle jotain? Vittuako valitat jos et ole tehnyt.
Töissä käyvät ihmiset ehtivät kaupoille töiden jälkeen, pummi!
Kirpparit pitäisikin olla auki klo 14:00 - 22:00
Eikös ainakin Lanttilassa ollut joskus niin, että siinä kassalla piti olla viimeistään sulkemisaikana? Ei riitä, että oli jonossa.
Kaupassa mun työaika oli aina varttia yli sulkemisaikaan. Jos meni yli niin ilmoitin todellisen työajan ja sain liksan.
Ylityön tekeminen perustuu vapaaehtoisuuteen. Palkatta ei tarvitse tehdä työtä. Ylityöstä tai palkattomasta työstä kieltäytyminen ei ole irtisanomisperuste. Oma elämä pitää järjestää niin, ettei tarvitse mitään ylimääräisiä vapaapäiviä keskellä viikkoa.
Kirppareille otetaan aina jotain kauheita homssuja kassalle jotka on vissiin palakttu työllistämistuella jotka on jo pahasti syrjäytymässä, sitteh näitä epäsiistejä mörköjä joutuu kattomaan kassalla ja jos niiltä kysyy jotain pikkusen monimutkasempaa niin eihän nämä tollerot tiedä mitään ja joku kirpparia pitävä läski ukko käärii rahat tästäkin touhusta, mutta mitään uudistuksia ei tehdä kirppareille, älä odota mitään ilmastointia tai,e ttä valaistus olisi tasainen jokaiselle kirpparipöydälle, sitten siellä myydään jotain konkurssipaskaa joka on ängetty kassan lähelle jotain kauheaa halpasamppoota tai jotain kynsilakkaa.
Jos kirpparin sisäilma kuumenee liikaa, seon terveyshaitta ja siitä pitää ilmoittaa terveystarkastajalle- luuletko, että joku paksukaiskirpparinpitäjä satsaa johonkin ilmastointiin jos ei oo pakko.
Ja aloittaja, mene vikisemään muualle, kertoo jotakin jos et oo päässy muualle töihin ku kirpparille, mee opiskelemaan parempi ammatti ja työaika on se, kun sinä poistut ulos talosta, tämä tiedoksi työnantajallesi eli älä tee ilmaista työtä.
Kannattaiskohan etsiä jotain muuta työtä kuin se kirpparin kassa jollain työllistymistuella... :-D Mut ensin asenne kohdilleen! Näistä kannattaisi ehkä raivota pomolle, ei niille maksaville asiakkaille :-DDD
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:59"]Mua vituttaa myös! Miksi te sotkette ne pöydät ja likaatte vaatteet? Ihan uusia vaatteita ja pyyhitte niillä lattiat. Miksi kuljetatte niitä kamoja toisiin pöytiin? Törkeää toimintaa. Raivostuttaa!!! Idiootit!!!
[/quote]
Teinit on pahimpia näissä. Plus kovia varastelemaan. Harmi kun eo ehdi niin paljon valvoa ettei varkauksia syntyisi. Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:31"]Miksi tulette kassalle vasta tasan kuusi tai paria minuuttia vaille vaikka kirppari sulkeutuu kuudelta? Tekisi niin mieli sanoa ikävästi, mutta nämä vajukit tulee kassalle joka vitun päivä aina siihen aikaan. Ilmeisesti ollaan niin tyhmiä ja ajatellaan vaan itseään [/quote]. HAH taidat olla Lanttilan nyrpeä kassaneiti! :D [/quote] En ole. Väitän että en ole ainoa myyjä jota tämä käyttäytyminen vituttaa :) onksulla päässä vikaa ku meet sinne lanttilaan 15 min ennen sulkeutumisaikaa? Ap
[/quote]
Onksulla vähän hormoonit herkistämässä?Kamala vittuilu. Olet varmaan aina tosi vittumainen asiakkaille ja kommentoit heidän ostoksiaan ilkeästi.Toivottavasti työkaverit jaksaa katsoa sua.
[/quote]
Hehe, jos olisin vmäinen asiakkaille ja kommentoisin niiden ostoksia ilkeästi niin mulla varmasti ois nyt työpaikka? Työkaverini ovat ihania, heidän kanssa saatetaan joskus kuittailla asiakkaista selän takana. ;) ap
[/quote] Asiakkaat taitavat kuittailla susta selän takana.
[/quote]
Minulle se on ihan se ja sama :D silti porukkaa riittää ja myyjiä, se on tärkeintä. Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:38"]No, miten paljon tuo haittaa kotimatkaasi? Oma työni aikoinaan loppui klo 20, ja jos tuli viivästys, niin olin kotona vasta puoli kymmenen, kun aiempaan bussiin ehtimällä olin perillä jo 20:40. [/quote] Nyt vasta pääsin kotiin. En tiedä millanen sääntö tähänkin auttas. Vissiin pitäs huutaa megafoniin 5 minuutin välein että kassa ja kirpputori suljetaan
[/quote]
On oikein first world probleema tämä. Kuudelta menee kauppa kiinni ja sä oot vasta puol 8 kotona. Nyyh.
[/quote]
Olipas nolo kommentti. Ihmisellä on aivan täysi oikeus valittaa jos hän joutuu tekemään esim. päivittäin tunnin palkatonta ylityötä - tai jos hänellä on puolentoista tunnin työmatka suuntaansa, eli 3 tuntia päivässä. Se on kyllä aivan hemmetisti liikaa. Itse en suostuisi missään tapauksessa kumpaankaan skenaarioon, en ylitöihin (edes palkallisena) jos ne olisivat jatkuvia, enkä juuri yli puolen tunnin työmatkaankaan. Minulla on muutakin elämää.
[/quote]
No se on mahtavaa jos on varaa valita, monella ei ole ja tuo 1,5 h työmatka kelpaisi suurelle osalle ihan valittamatta.
Valita työnantajalle! Jos työnantaja ei maksa ylitöistä, niin ole yhteydessä esim. ammattijärjestöön.
Mitä mieltä esimiehesi on siitä, että kirpputori pitäisi sulkea ennen ilmoitettua aikaa jotta sinä, hänen duunari pääsisit kotiin? En minäkään saa lopettaa töitä ennen kuin työaika on päättynyt.