Mies on kiduttanut henkisesti minua jo vuosia.
Uskokaa tai älkää, mutta tälläisiä asioita meillä on tapahtunut vuosien saatossa.
Astioitani on rikottu.
Jätesäkillinen vaatteita revitty.
Ruokia heitetty roskiin/pönttöön.
Kahvit kaadettu viemäriin kun olen ollut ottamassa.
Meikit avattu ja jätetty lillumaan täyteen altaaseen.
Kenkiä hajotettu.
Auto lukittu jotta en pääse sitä käyttämään.
Makkarin ovia availtu keskellä yötä, jotta en saa nukkua.
Haukuttu, raivottu ja syljetty päälle.
Kirjoitin ehkä vaan itselleni listan nähtäväksi.
Tajuaisin jo lähteä. Ihme että olen tähänkin asti jaksanut.
Kommentit (321)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:17"]231: linkkejä aiemmista keskusteluista? [/quote] Minäkin voisin mielelläni lukea samanlaisista kohtaloista? Ap
[/quote]
Sinähän kerroit lukeneesi sitä parin viikon takaista kertomusta, jossa naisella ei ollut rahaa, mies oli repinyt pankkikortin, passi oli mennyt vanhaksi, mies rikkoi kaikki tavarat, silppusi kengät, kaatoi ruuat , nainen ei uskaltanut lähteä minnekään, eikä voinut, kun autossa ei ollut bensaa. Tuossa jutussa ei ollut lapsia, mutta koira oli.
Ja viime vkl se ketju, jossa nainen joutui nukkumaan patjalla, kun mies oli myynyt naisen sängyn ja taas mies hävitti naisen tavaroita ja kaikki hymiöt samanlaisia kuin nyt. Ja molemmissa ap:lle ilmestyi auttajia, jotka olivat valmiita tulemaan, arvuuteltiin asuinpaikkaa jne jne
[/quote]
Joo tuota ekaa ketjua luin.
Patja hommaa en ole seurannut.
En nyt jaksa enempää keskittyä näihin trolliepäilyihin.
Ap
Pakkailen muka lasten pieniä vaatteita pois, oikeasti laitan tavaroita kasaan. Vaatekomerossa istun, mies puuhaa lasten kanssa jotain.
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:00"]Lappeenrannasta, voisin kyllä tehdä nimettömän s-postin, kunhan pääsen töistä?
[/quote]
marimari11@luukku.com
Siinä ap sulle nyt se osoite!
[/quote]
Yritin laittaa outlookista viestiä mutta herjasi vaan että virhe on ilmennyt. Laitatko mulle päin viestiä jos millon tämän näet. Osote on jokuvaan15@outlook.com.
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:00"]Lappeenrannasta, voisin kyllä tehdä nimettömän s-postin, kunhan pääsen töistä?
[/quote]
marimari11@luukku.com
[/quote]
Yritin laittaa outlookista viestiä mutta herjasi vaan että virhe on ilmennyt. Laitatko mulle päin viestiä jos millon tämän näet. Osote on jokuvaan15@outlook.com.
Ap
[/quote]
Laitoin sinulle päin viestiä.
Moi Ap. Olin muutaman vuoden ajan toisenlaisessa väkivaltaisessa suhteessa, jossa minua lyötiin ja hakattiin (kaikkialle paitsi kasvoihin), heiteltiin seinään ja lattiaan, potkittiin, kuristettiin, kaadettiin kuumaa kahvia päälle, haukuttiin varsin mielikuvituksekkaasti sekä kehotettiin tappamaan itseni ja niin edelleen. Poliisi tuli kerran väliin, kun ulkopuolinen oli kuullut vaikerointini äänet, mutta en silloinkaan herännyt. Säälin miestä enkä suostunut tekemään minkäänlaista rikosilmoitusta. En halunnut mutkistaa asioita entisestään. Lisäksi mies vannoi rakkauttaan ja jopa kerran pyysi anteeksi. Hän käytti myös uhkailua ja otti jokaisesta pienestäkin kynnenjäljestä kuvia, jotka olin rimpuillessani hänelle aiheuttanut, ja sanoi kertovansa poliisille minun olevan se raivohullu raatelija, mikäli ilmoittaisin hänestä.
Halusin erota mutten vain kyennyt, vaikka olin onneton, epätoivoinen ja käytännössä odotin vain kuolemaa. Lopulta mies jätti minut ja masennuin täysin, vaikka ymmärsin ettei paremmin olisi voinut käydä.
Nykyään olen edennyt elämässäni ja tuntui jopa oudolta kirjoittaa noita asioita, vaikka elämäni koostui niistä joskus.
Tiedät kyllä että sun kuuluu lähteä. Ja jättää se mies. Äkkiä, vaikka heti. Rakasta itseäsi taas. Soita vaikka sosiaalityöntekijälle, että hakee sinut ja lapset.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 01:23"]Moi Ap. Olin muutaman vuoden ajan toisenlaisessa väkivaltaisessa suhteessa, jossa minua lyötiin ja hakattiin (kaikkialle paitsi kasvoihin), heiteltiin seinään ja lattiaan, potkittiin, kuristettiin, kaadettiin kuumaa kahvia päälle, haukuttiin varsin mielikuvituksekkaasti sekä kehotettiin tappamaan itseni ja niin edelleen. Poliisi tuli kerran väliin, kun ulkopuolinen oli kuullut vaikerointini äänet, mutta en silloinkaan herännyt. Säälin miestä enkä suostunut tekemään minkäänlaista rikosilmoitusta. En halunnut mutkistaa asioita entisestään. Lisäksi mies vannoi rakkauttaan ja jopa kerran pyysi anteeksi. Hän käytti myös uhkailua ja otti jokaisesta pienestäkin kynnenjäljestä kuvia, jotka olin rimpuillessani hänelle aiheuttanut, ja sanoi kertovansa poliisille minun olevan se raivohullu raatelija, mikäli ilmoittaisin hänestä.
Halusin erota mutten vain kyennyt, vaikka olin onneton, epätoivoinen ja käytännössä odotin vain kuolemaa. Lopulta mies jätti minut ja masennuin täysin, vaikka ymmärsin ettei paremmin olisi voinut käydä.
Nykyään olen edennyt elämässäni ja tuntui jopa oudolta kirjoittaa noita asioita, vaikka elämäni koostui niistä joskus.
Tiedät kyllä että sun kuuluu lähteä. Ja jättää se mies. Äkkiä, vaikka heti. Rakasta itseäsi taas. Soita vaikka sosiaalityöntekijälle, että hakee sinut ja lapset.
[/quote]
Voi mikä rankka kertomus. Onneksi pääsit pois! Meillä ei tuota fyysistä puolta niinkään ole. Ihmistä kiusataan vaan sanoilla ja teoilla.
Olen toivonut monesti että mies vaan jättäisi meidät. Mutta hänen on helpompi jatkaa. Ei halua kokea sitä asunnon hankkimisen hankaluutta ja paperisotaa. Olemme vaan tyytyneet tähän.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:00"]Lappeenrannasta, voisin kyllä tehdä nimettömän s-postin, kunhan pääsen töistä?
[/quote]
marimari11@luukku.com
[/quote]
Ap
[/quote]
Laitoin sinulle päin viestiä.
[/quote]
Sain viestisi ja vastasin!
Ap
Jos tämä tarina olisi totta, niin ko. henkilö ei tänne pystyisi kirjoittelemaan.
Tekstistä näkee heti, että jutut on sepitettä
Sama henkilö joka kirjoitti lastensa imeskelleen sormustinkukkaa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:35"]Ap kulta! Sinä et suostu ottamaan neuvoja tai apua vastaan, et kehoituksia tai varoituksia. Et mitään. Ei kukaan muu voi puolestasi ongelmaa hoitaa.
Äitini eli tuollaisessa suhteessa. Teini-ikäisenä aloin ymmärtää kuinka narsistinen isäpuoleni olikaan. Meihin lapsiin harvemmin kohdistui väkivaltaa, mutta välillä kuitenkin. Ja sekin oli liikaa. Äidin huorittelu ja hakkaaminen lasten edessä, nolaaminen ja vähättely jätti jäljet.
16-vuotiaana sanoin että se on valinta nyt. Joko minä muutan pois, tai isäpuoleni. Siinä vaiheessa äitini ymmärsi tilanteen. Pelkäsi pärjääkö, mutta hienosti on pärjännyt.
Itse esikoista odottaessani olen miettinyt, kuinka hän sieti tuollaista, kuinka sinä siedät. Lapsiin tilanne vaikuttaa jokatapauksessa, tapahtui se sinun kokemasi henkinen ja fyysinen pahoinpitely kuinka salassa tahansa, lapset huomaavat aina. Ja näkevät selviten asiat.
Ryhdistäydy nainen. Vaikka et tekisi sitä itsesi vuoksi, tee edes lastesi. Sinä olet vastuussa heistä. Tuosta kun ei ole pitkä matka vakavempiin seurauksiin...
Tsemppiä ja voimia! Rankkaa se tulee olemaan. Mutta taistelu oman elämän puolesta on sen arvoista :)
[/quote]
Olen kokenut aivan saman sillä erotuksella, että äitini valitsi miehen :( Muutin kotoa 16-vuotiaana. Olen nyt 37-vuotias ja äitini on edelleen saman miehen kanssa. Olen irtisanoutunut koko jutusta enkä halua olla missään tekemisissä miehen kanssa. Äitini kanssa olen kyllä, mutta asia on jättänyt jäljey suhteeseemme. Ohiksena, sori!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:19"] Kävelin äsken etuovelle ja sanoin että lähden nyt, en jaksa enää. Sanoi että tulet kärsimään toivottavasti kuolet ja sylki vielä niskaan.. Miten ihminen voi olla noin sairas!! Ap [/quote] Mitä sitten tapahtui? Käännyit ovelta ja menit takaisin sohvalle? Vai kirjoitteletko nyt jostain ulkoa? [/quote] Vein roskat ja tulin takaisin. Nuorin lapsista nukkuu. Nyt alkoi se anelu älä lähde, en halua jäädä yksin. Sossut vievät lapset jos menet niiden luo jne. Ap
[/quote]
Sossut voivat myös asettaa ehdon että teidän on erottava jotta saat pitää lapset. Niinkin on käynyt.
[/quote]
Mitäs pahaa tässä on? Jos koti on lapselle toisen vanhemman takia niin turvaton paikka asua, että on aihetta huostaanottoon (esim. toisen vahnemman väkivallan takia), niin siinä on kaksi vaihtoehtoa: joko erota väkivaltaisesta puolisosta että lapset saavat kasvaa turvassa, tai jäädä väkivaltaiseen suhteeseen pilaamaan oma elämänsä ja lapset otetaan huostaan.
Jokainen aikuinen sa vapaasti pilata oman elämänsä, mutta lasten elämää ei ole oikeutta pilata.
t.sossu
[/quote]
Haluan todellakin erota! En jaksa itsekkään enää kärsiä.
Odotan jo uutta elämää jossa saan ostaa omalla rahalla mitä haluan. Istua sohvalla ilman että minua haukutaan lehmäksi ja läskiksi.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:23"]On lapsia. :(
Ehkä sekin pitää minut tässä. Purkaa vihansa aina minuun, ei lapsiin niinkään. Vain minä ansaitsen kärsiä .
Ap
[/quote]
Vitut ansaitset. Lähde nyt hyvä ihminen menemään ja äkkiä. Meillä on vapaa maa täynnä mahdollisuuksia, ja sinä olet vapaaehtoisesti tuollaisessa vankilassa. Mieti nyt vähän. Jos pelkäät miestäsi, niin meillä on olemassa turvakodit, virkavalta ja lähestymiskiellot. Mikään, ei mikään, ei pakota sinua kärsimään noin. Asia on vain sinusta itsestäsi kiinni.
Koitan kestää viikonlopun yli ja lähteä maanantai aamuna kun mies nukkuu. Yleensä vien lapsen hoitoon ja palaan takaisin kotiin. Nyt voisin ottaa lapset mukaan ja olla palaamatta.Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:19"] Kävelin äsken etuovelle ja sanoin että lähden nyt, en jaksa enää. Sanoi että tulet kärsimään toivottavasti kuolet ja sylki vielä niskaan.. Miten ihminen voi olla noin sairas!! Ap [/quote] Mitä sitten tapahtui? Käännyit ovelta ja menit takaisin sohvalle? Vai kirjoitteletko nyt jostain ulkoa? [/quote] Vein roskat ja tulin takaisin. Nuorin lapsista nukkuu. Nyt alkoi se anelu älä lähde, en halua jäädä yksin. Sossut vievät lapset jos menet niiden luo jne. Ap
[/quote]
Sossut voivat myös asettaa ehdon että teidän on erottava jotta saat pitää lapset. Niinkin on käynyt.
[/quote]
Mitäs pahaa tässä on? Jos koti on lapselle toisen vanhemman takia niin turvaton paikka asua, että on aihetta huostaanottoon (esim. toisen vahnemman väkivallan takia), niin siinä on kaksi vaihtoehtoa: joko erota väkivaltaisesta puolisosta että lapset saavat kasvaa turvassa, tai jäädä väkivaltaiseen suhteeseen pilaamaan oma elämänsä ja lapset otetaan huostaan.
Jokainen aikuinen sa vapaasti pilata oman elämänsä, mutta lasten elämää ei ole oikeutta pilata.
t.sossu
[/quote]
Haluan todellakin erota! En jaksa itsekkään enää kärsiä.
Odotan jo uutta elämää jossa saan ostaa omalla rahalla mitä haluan. Istua sohvalla ilman että minua haukutaan lehmäksi ja läskiksi.
Ap
[/quote]
Montako lasta teillä on? Itse erosin hyvästä miehestä ja muutin kaksioon kahden lapsen kanssa, lapset puolet ajasta isällään. Alku tämäkin ja sopu sijaa antaa, jonotan kolmiota nyt tässä ja säästänhän samalla rahaakin kun halvempi vuokra.
Neljä lasta. Asumme nyttenkin pienessä kolmiossa, mutta kaksioon ei kyllä mahduta. Voisin jäädä nykyiseenkin asumaan jos vaan saisin mieheltä avaimet pois yms.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:08"]
Uskokaa tai älkää, mutta tälläisiä asioita meillä on tapahtunut vuosien saatossa. Astioitani on rikottu. Jätesäkillinen vaatteita revitty. Ruokia heitetty roskiin/pönttöön. Kahvit kaadettu viemäriin kun olen ollut ottamassa. Meikit avattu ja jätetty lillumaan täyteen altaaseen. Kenkiä hajotettu. Auto lukittu jotta en pääse sitä käyttämään. Makkarin ovia availtu keskellä yötä, jotta en saa nukkua. Haukuttu, raivottu ja syljetty päälle. Kirjoitin ehkä vaan itselleni listan nähtäväksi. Tajuaisin jo lähteä. Ihme että olen tähänkin asti jaksanut.
[/quote]
Uuuh, hurmaava jännämies! Varmaan isot tatskat ja kaikkee! *kostuin*
[/quote]
Miten helvetissä tatuoinnit liittyy kusipäisyyteen?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:20"]
Neljä lasta. Asumme nyttenkin pienessä kolmiossa, mutta kaksioon ei kyllä mahduta. Voisin jäädä nykyiseenkin asumaan jos vaan saisin mieheltä avaimet pois yms. Ap
[/quote]
Siis olet tehnyt vapaaehtoisesti neljä lasta tuolle miehelle. Miksi ihmeessä ja nuorin on ihan vauva vielä. Saat kyllä ktsoa peiliin.
Aikaisemmista kommenteistasi sai kyllä kuvan, että teillä on kaksi lasta, joista vanhempi tarhassa. Minkä ikäisiä lapset ovat?
Mikä tilanne ap?