Mies on kiduttanut henkisesti minua jo vuosia.
Uskokaa tai älkää, mutta tälläisiä asioita meillä on tapahtunut vuosien saatossa.
Astioitani on rikottu.
Jätesäkillinen vaatteita revitty.
Ruokia heitetty roskiin/pönttöön.
Kahvit kaadettu viemäriin kun olen ollut ottamassa.
Meikit avattu ja jätetty lillumaan täyteen altaaseen.
Kenkiä hajotettu.
Auto lukittu jotta en pääse sitä käyttämään.
Makkarin ovia availtu keskellä yötä, jotta en saa nukkua.
Haukuttu, raivottu ja syljetty päälle.
Kirjoitin ehkä vaan itselleni listan nähtäväksi.
Tajuaisin jo lähteä. Ihme että olen tähänkin asti jaksanut.
Kommentit (321)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:24"]
Jotkut ihmiset saavat jonkinlaista tyydytystä siitä, että heitä nöyryytetään. Mutta onnea valitsemallasi tiellä, jos se on sinun juttusi. Mikä minä olen muita arvostelemaan.
[/quote]Mistä päättelet, että ap saa tyydytystä siitä, että häntä kohdellaan väkivaltaisesti? Koska ap:tä kohdellaan väkivaltaisesti, hänen täytyy nauttia siitä. Muutenhan häntä ei kohdeltaisi väkivaltaisesti. Niinkö sinun ajatuksesi menee? Ketään, joka ei nauti väkivallasta, ei kohdella väkivaltaisesti? Outo kehäpäätelmä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:24"]
Jotkut ihmiset saavat jonkinlaista tyydytystä siitä, että heitä nöyryytetään. Mutta onnea valitsemallasi tiellä, jos se on sinun juttusi. Mikä minä olen muita arvostelemaan.
[/quote]Mistä päättelet, että ap saa tyydytystä siitä, että häntä kohdellaan väkivaltaisesti? Koska ap:tä kohdellaan väkivaltaisesti, hänen täytyy nauttia siitä. Muutenhan häntä ei kohdeltaisi väkivaltaisesti. Niinkö sinun ajatuksesi menee? Ketään, joka ei nauti väkivallasta, ei kohdella väkivaltaisesti? Outo kehäpäätelmä.
[/quote]
Nautinto tästä on ainakin kaukana!
Ap
Ap, tulen tueksesi huomenaamuna, jos tahdot. Saako sinuun yhteyttä jotain kautta? Joka tapauksessa sinun on nyt lähdettävä, ennen kuin on liian myöhäistä! Voimia <3
T. E-Karjalainen
Onhan minulla puhelinnumero mutta ei kai sitä voi tässäkään jakaa. Ja sposti mutta omalla nimellä. Mistä päin olet?
Ap
Lappeenrannasta, voisin kyllä tehdä nimettömän s-postin, kunhan pääsen töistä?
Ap, minä olen kaiken aika uskon sinua ja ollut tosi huolissaan tilanteesta. Ole rohkea näistä trollitteluista huolimatta. Asiat menee parempaan suuntaan. Voimia.
Jos suunnitelma ei aamusta onnistu niin, että saisit kaikki lapset matkaasi kun viet päiväkotilaisen päiväkotiin, voisitko ihan käväistä poliisiasemalla? Käyt tekemässä rikosilmoituksen uhkailuista ja samalla pyydä poliisin matkaan kun haet muut lapset kotoa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:00"]Lappeenrannasta, voisin kyllä tehdä nimettömän s-postin, kunhan pääsen töistä?
[/quote]
Tee vaan ja laita tänne sitten se osoite. :) lähetän sitten jotain viestiä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:00"]Lappeenrannasta, voisin kyllä tehdä nimettömän s-postin, kunhan pääsen töistä?
[/quote]
Pääsetkö töistä milloin?
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:27"]Sun kannattaisi pyytää oikeasti ne poliisit siksi aika, kun pakkaat teidän tavarat. Älä puhu miehelle mitään poliiseista etukäteen. Vasta sitten, kun olet aukaissut niille oven. [/quote] Voikohan poliiseja oikeasti pyytää tälläisessä tilanteessa? Kun ei ole kuitenkaan mitään kriittistä vaaraa. Vain puhetta.. Ap
[/quote]
Sinun pitää paljastaa miehen käytös mahdollisimman monelle läheiselle ja lakata häpeämästä sitä että olet moisessa suhteessa. Häpeä pitää sinut siellä. Luovu häpeästä ja salailusta, pyydä apua ja LÄHDE.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:27"]Sun kannattaisi pyytää oikeasti ne poliisit siksi aika, kun pakkaat teidän tavarat. Älä puhu miehelle mitään poliiseista etukäteen. Vasta sitten, kun olet aukaissut niille oven. [/quote] Voikohan poliiseja oikeasti pyytää tälläisessä tilanteessa? Kun ei ole kuitenkaan mitään kriittistä vaaraa. Vain puhetta.. Ap
[/quote]
Sinun pitää paljastaa miehen käytös mahdollisimman monelle läheiselle ja lakata häpeämästä sitä että olet moisessa suhteessa. Häpeä pitää sinut siellä. Luovu häpeästä ja salailusta, pyydä apua ja LÄHDE.
[/quote]
Olen nyt niin varma tästä että haluan lähteä!
Ei tälläisessä voi kukaan enää elää. Sain juuri selville hänen myyneen minun tavaroitani.
Ap
Ei ap voi minnekään lähteä, sillä kaikki kengät on silputtu, autossa ei ole bensaa, rahaa ei ole jne-
No aamulla saamme kuitenkin lukea, kuinka hän on päässyt turvakotiin. Ja sitten, kuten edellisten vastaavien keskustelujen lopuksi, kirjoitus, kuinka hauska viikonloppu hänellä on ollut kirjoittajien kanssa. Käykääpä vain vertaamassa edellisten viikonloppujen keskusteluja, ihan samanlaiset lauserakenteet, välimerkkien ja hymiöiden käyttö jne
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:27"] [quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:21"]Jos vanhempasi pääsee ovelle asti, sä varmaan voit lapsinesi lähteä heidän kanssaan siitä ulos? [/quote] Ja mennä heidän luo, mistä varmasti minut löytää? Ei tule onnistumaan. Ap [/quote]Kai sieltä voi lähteä turvakotiin? Sanot vaan, että mummolaan ollaan menossa. Ei sun sinne tarvitse jäädä, he voisi saattaa sinut ulos ja olla lähtevinään kanssasi heille. Eikä niille tarvitse kaikkea selitellä. Sanot että kotona on paha tilanne ja tarvitset suojaa. [/quote] En vaan haluaisi sotkea vanhempiani tähän. Tiedän millainen mies voi olla kun raivostuu. Voi mennä vaikka heidän luo särkemään paikkoja.. Ap
[/quote]Osaavat varmaan soittaa poliisin. Älä nyt tässäkin asiassa paapo aikuisia. Voi kai varoittaa heitä, pyytää varautumaan. Kyllä he osaavat.
Jos mies on kymmenenkin minuutin röökitauolla, ehtii siinäkin ajassa soittaa poliisin/turvakodin henkilökunnan ja pakata kassin.
231: linkkejä aiemmista keskusteluista?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:08"]
Uskokaa tai älkää, mutta tälläisiä asioita meillä on tapahtunut vuosien saatossa. Astioitani on rikottu. Jätesäkillinen vaatteita revitty. Ruokia heitetty roskiin/pönttöön. Kahvit kaadettu viemäriin kun olen ollut ottamassa. Meikit avattu ja jätetty lillumaan täyteen altaaseen. Kenkiä hajotettu. Auto lukittu jotta en pääse sitä käyttämään. Makkarin ovia availtu keskellä yötä, jotta en saa nukkua. Haukuttu, raivottu ja syljetty päälle. Kirjoitin ehkä vaan itselleni listan nähtäväksi. Tajuaisin jo lähteä. Ihme että olen tähänkin asti jaksanut.
[/quote]
Jokaisella on oikeus omaan pankkitiliin, hän ei voi pakottaa yhteisiin raha-asioihin. Jäi mieleen muinoin työkaveri jonka mies oli vaatinut vaimon palkan itselleen, vaimo ei suostunut. Laillisestikaan ei onnistuisi.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:00"]Lappeenrannasta, voisin kyllä tehdä nimettömän s-postin, kunhan pääsen töistä?
[/quote]
Pääsetkö töistä milloin?
Ap
[/quote]
Vasta illalla, mutta yritän saada sen tehtyä tässä työpäivän aikana :)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:00"]Ei ap voi minnekään lähteä, sillä kaikki kengät on silputtu, autossa ei ole bensaa, rahaa ei ole jne-
No aamulla saamme kuitenkin lukea, kuinka hän on päässyt turvakotiin. Ja sitten, kuten edellisten vastaavien keskustelujen lopuksi, kirjoitus, kuinka hauska viikonloppu hänellä on ollut kirjoittajien kanssa. Käykääpä vain vertaamassa edellisten viikonloppujen keskusteluja, ihan samanlaiset lauserakenteet, välimerkkien ja hymiöiden käyttö jne
[/quote]
Enpä viitsisi pelleillä vakavalla asialla. Ihmisten elämä voi oikeasti olla näin vaikeaa. Ja häpeä on hirveä!
Joten uskokaa että voi varmasti olla muitakin ketkä kärsivät samankaltaisessa tilanteessa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:17"]231: linkkejä aiemmista keskusteluista?
[/quote]
Minäkin voisin mielelläni lukea samanlaisista kohtaloista?
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:17"]231: linkkejä aiemmista keskusteluista? [/quote] Minäkin voisin mielelläni lukea samanlaisista kohtaloista? Ap
[/quote]
Sinähän kerroit lukeneesi sitä parin viikon takaista kertomusta, jossa naisella ei ollut rahaa, mies oli repinyt pankkikortin, passi oli mennyt vanhaksi, mies rikkoi kaikki tavarat, silppusi kengät, kaatoi ruuat , nainen ei uskaltanut lähteä minnekään, eikä voinut, kun autossa ei ollut bensaa. Tuossa jutussa ei ollut lapsia, mutta koira oli.
Ja viime vkl se ketju, jossa nainen joutui nukkumaan patjalla, kun mies oli myynyt naisen sängyn ja taas mies hävitti naisen tavaroita ja kaikki hymiöt samanlaisia kuin nyt. Ja molemmissa ap:lle ilmestyi auttajia, jotka olivat valmiita tulemaan, arvuuteltiin asuinpaikkaa jne jne
Ap sun täytyy nyt kuunnella ja uskoa mitä neuvotaan! Ulkopuolisena on helpompi nähdä tilanne! Älä koita karata yksin, mitä jos herää kesken lähtönne ja alkaa riehumaan?? Mene nyt vaikka viemään roskat ja soita poliisille tai turvakotiin niin että ukkos ei kuule, että joku tulee vaikka jo tänä iltana hakemaan!