Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten ei niin puhdistavat pesutavat

Vierailija
14.08.2015 |

Enemmän lentää vettä seinille, kainaloita ei pestä, suihkugeeli on hepreaa, ei hangata shampoota kunnolla yms. Monesti tuollaiset haisee hieltä...

Kommentit (322)

Vierailija
61/322 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:11"]

Neuroottista porukkaa täällä, mahtaa teillä olla vaikeaa elämässä... Nythän on shampoottomuuskin todettu hyväksi vaihtoehdoksi.

[/quote]

Ketkä ovat todenneet? Hajuaistottomat tupakoitsijat varmaan?

Vierailija
62/322 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:19"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:26"]

5min suihkussa käyntiä en tajua, eihän siinä ajassa kerkee kun hiukset pestä, no, ehkä kasvot myös.

[/quote]

Hyvin ehtii. Mä en tajua niitä, jotka kuppaavat ja kuluttavat vettä siellä puoli tuntia. Mahtavat olla paskasia ihmisiä. 

[/quote]

Suomesta ei vesi lopu. Kyllä kunnon peseytymiseen menee sellaiset 20 minuuttia vähintään. Ja tietenkin joka päivä aamuin illoin, ja useamminkin jos on tarvetta (urheilu, raskas työ, seksi).

Haiseville, peseytymättömille typerine tekosyineen e heru ymmärrystä. Niin kiire ei olekaan, ettei ehtisi peseytyä ja Suomesta ei vesi lopu. Vesikuution hintakaan ei ole syy.

[/quote]

Voi apua, oletko tosissasi? Kuka tässä tekosyitä keksii luonnonvarojen haaskaukselle... :D Mieti vähän jos kaikki maailman ihmiset kävis aamuin illoin suihkussa, useamminkin?? Sairaalloisen neuroottiselta tuo minusta kuullostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/322 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:24"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:11"]

Neuroottista porukkaa täällä, mahtaa teillä olla vaikeaa elämässä... Nythän on shampoottomuuskin todettu hyväksi vaihtoehdoksi.

[/quote]

Ketkä ovat todenneet? Hajuaistottomat tupakoitsijat varmaan?

[/quote]

No ei :D 

Vierailija
64/322 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että syöpä on lisääntynyt, kun ihmiset pakkomielteisesti uittavat itseään kemikaaleilla. Hyvin on mainosmiesten puheet uponneet!

Vierailija
65/322 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn suihkussa useinmiten jokatoinen ilta. Kesähelteellä joka ilta. Aamuisin pesen kainalot, kasvot ja hampaat vessassa. Käytän päivittäin myös bideesuihkua. Hiukset pesen ehkä joka toinen päivä. Mielestäni tämä riittää. Kukaan ei ole seurassani valittanut.

Vierailija
66/322 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:34"]

Ei ihne että jotkut kokevat haisevansa märälle koiralle jos ei joka neliösenttiä ihostaan saippuoi... Tiedättekö, olette saaneet sillä ylenpalttisella saippualla läträämisellä ihon oman, hyvän bakteerikannan tuhoutumaan ja nyt haitalliset bakteerit ovat saaneet tilaa. Ne aiheuttavat sitä hajua. Minä pesen pesunesteellä kainalot ja rinnanaluset, en muuta.

[/quote]

No näinpä. Täysiä neurootikkoja. Hirveä pelko ja ahdistus omasta kropasta ilmeisesti. Mä saippuoin käsivarret, kainalot ja yläkroppaa ja se saa riittää.

Vierailija
67/322 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:24"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:19"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:51"]

5min suihkussa käyntiä en tajua, eihän siinä ajassa kerkee kun hiukset pestä, no, ehkä kasvot myös.

[/quote]

Hyvin ehtii. Mä en tajua niitä, jotka kuppaavat ja kuluttavat vettä siellä puoli tuntia. Mahtavat olla paskasia ihmisiä. 

[/quote]

Suomesta ei vesi lopu. Kyllä kunnon peseytymiseen menee sellaiset 20 minuuttia vähintään. Ja tietenkin joka päivä aamuin illoin, ja useamminkin jos on tarvetta (urheilu, raskas työ, seksi).

Haiseville, peseytymättömille typerine tekosyineen e heru ymmärrystä. Niin kiire ei olekaan, ettei ehtisi peseytyä ja Suomesta ei vesi lopu. Vesikuution hintakaan ei ole syy.

[/quote]

Voi apua, oletko tosissasi? Kuka tässä tekosyitä keksii luonnonvarojen haaskaukselle... :D Mieti vähän jos kaikki maailman ihmiset kävis aamuin illoin suihkussa, useamminkin?? Sairaalloisen neuroottiselta tuo minusta kuullostaa.

[/quote]

Paljonko Suomessa on vettä ja paljonko vaikka Saharassa ja mitä sillä on tekemistä sen kanssa, montako kertaa Suomessa on hyä peseytyä, jotta ei haise? Yhtään enemmän vettä siellä Saharassa ei ole, vaikka Suomessa ei kukaan käyttäisi vettä. Eikä muuten olisi Suomessa yhtään vähemmän, vaikka kuinka säästäisit pesuvettä ja haisisit. Jos asut pääkaupunkiseudulla, vesijohtovetesi tulee Päijänteestä. Päijänteen laskujoki Kymijoki virtaa Suomenlahteen, eli säästämäsi vesi menee mereen joka tapauksessa. Ja edelleen sieltä haihtuu ilmaan ja sataa takaisin Päijänteeseen. Meidän puhtaiden ihmisten peseytymis- ja juomavedeksi.

Vierailija
68/322 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:38"]

saippuoitteko te koko kropan ollessanne suihkussa? mä saippuoin lähinnä kainalot ja muutenkin yläkroppaa (rintojen alta yms.) mutta en näe mitään järkeä saippuoida koko kroppaa ellen ole aivan erityisesti hionnut. mikä järki siinä on? 

[/quote]

Mä saippuoin yläkropan, kainalot, nivuset ja persvaon. Jotain pohkeita nyt en todellakaan jaksa ruveta hinkkaamaan :D
[/quote]

Ei varmaan tee hyvää alapään iholle tuollanen?
[/quote] No sä voit pestä pelkällä vedellä, mutta sit kyllä haiset. Mun "alapään iho" on ihan kunnossa vaikka pesenkin sen kunnolla.

Vierailija
69/322 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesettekö itsenne sienellä ainakin kerran viikissa? Kuoritteko kuolleet ihosolut? Joskus yleisissä saunoissa ihmiset raapivat nahkaansa ja ällllä ruskeaa karstaa irtoaa. Hyi helvata.

Vierailija
70/322 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 03:49"]

Mä kyllä selviän sueltä suihkusta viidessä minuutissa, kun en pese hiuksia, eikä mulla mene 10 minuuttia hiusten tuplapesun kanssa. Mulla on paksut, pitkät luonnonkiharat hiukset. Kun pesen tukan ensin kastellaan tukka ja mun suihkusta tulee vettä. Sitten pesyään tukka shampoolla, kahdesti jos on tarve. Tunnen sen hiuksistani. Huuhdotaan ja hoitoaine päähän, välillä tämä vaihe ohitetaan, saatan laittaa hiuksiin myös jätettävää hoitoainetta. Sitten peseydyn lumenen kuorivalka suihkugeelillä - tarvitse erikseen kuorinta . Huuhdotaan hiukset ja kroppa. Valmis. Jos ajelen sääret, menee muutama minuutti lisää. Arkiaamuisin meitä on monta menossa suihkuun, joten siellä on käytävä vauhdikkaasti. Ja aamutv:stä tiedän kauanko meni. Menen itse ekojen uutisten ja sään jäljeen, herätän esikoisen ja myös hän ehtii pois suihkusta ennen toisia uutisia. Sen jälkeen suihkussa käy vielä 2 poikaa.

[/quote]

Miksi ihmeessä tuollainen operaatio pitää tehdä aamulla?

Vierailija
71/322 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:09"]

Pesettekö itsenne sienellä ainakin kerran viikissa? Kuoritteko kuolleet ihosolut? Joskus yleisissä saunoissa ihmiset raapivat nahkaansa ja ällllä ruskeaa karstaa irtoaa. Hyi helvata.

[/quote]

Joka aamu ja ilta harjaus kylpyharjalla, tietenkin. Älä nyt itsestäänselvyyksiä kysy.

Vierailija
72/322 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:15"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:09"]

[/quote]

Joka aamu ja ilta harjaus kylpyharjalla, tietenkin. Älä nyt itsestäänselvyyksiä kysy.
[/quote]

Kysyn koska tiedän ihmisiä jotka eivät edes omista pesusientä tai harjaa.

Vierailija
73/322 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:42"]

Pyyhittekö samalla saunapyyhkeellä pyllyn ja naaman? Mistä tiedätte toisella käyttökerralla mihin viimeksi pyyhitte pyllyn ja naaman? Kysympähän vaan!

[/quote]

Minulla on kylpytakki, ja oma pyyhe hiuksille, vartalolle, kasvoille ja tietty vessassa käsipyyhe. Luulin, että kaikki toimivat näin, kunnes huomasin että mies käyttää sitä yhtä ja samaa pyyhettä niin kauan että se pestään. :S Mikään hygieniapatistelu ei ole mennyt perille, haraa vastaan entistä enemmän jos yritän.. Noh onneksi tykkään tuon hajusta, sellainen myskisen miehekäs, ei löyhkää (minusta) hikisenäkään.

Vierailija
74/322 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 02:45"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 01:14"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:38"]

saippuoitteko te koko kropan ollessanne suihkussa? mä saippuoin lähinnä kainalot ja muutenkin yläkroppaa (rintojen alta yms.) mutta en näe mitään järkeä saippuoida koko kroppaa ellen ole aivan erityisesti hionnut. mikä järki siinä on? 

[/quote]

Mä saippuoin yläkropan, kainalot, nivuset ja persvaon. Jotain pohkeita nyt en todellakaan jaksa ruveta hinkkaamaan :D

[/quote] Entäs jalat? Minä aina istahdan suihkun loppupuolella vielä lattialle pesemään jalkapohjat ja varpaanvälit. Menee ehkä minuutti. Mulla ei ainakaan riitä pelkkä veden valuminen jaloille.
[/quote]Istahdat? Minulla on tasapainoa tehdä tuo seisten. T. 50v

Vierailija
75/322 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:19"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:51"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Ei vesi lopu mutta veden lämmittämiseen tarvittava energia pitää ostaa tai tuottaa. Venäjältä sitä enimmäkseen ostetaan.

Vierailija
76/322 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:26"]

[/quote]

[/quote]

Tai suihkusta nauttivia? -14

Vierailija
77/322 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki pesen vain ns. Kriittiset paikat, eli niveltaipeet ja tissien alta. Joskus kun oikein hemmottelen itseäni, niin kuorin koko vartalon. Sen jälkeen meneekin litratolkulla ihovoidetta, kun olen kuiva koppura. Ei käsivarret ja pohkeet haise samalla tavalla, kuin kainalot.

Vierailija
78/322 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrän mistä ne kuvottavat ödöörit julkisilla paikoilla monesti johtuvat. Ei taida monilla ihmisillä olla minkäänlaista tajua perushygieniasta.

Vierailija
79/322 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis. Mul on yks ystävä, joka kertoi, että se vaihtaa alushousut vain suihkussa käydessä. Ja se voi olla neljäkin päivää käymättä suihkussa. Nyt selvis, miksi se toisinaan haisee käsittämättömän pahalle.

Vierailija
80/322 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn suihkussa (saippuoin kainalot, rinnanaluset ja alapään) päivittäin, n 3 min. Hiukset pesen joka toinen tai kolmas päivä (pitkät ja luonnonkiharat). Vain kesällä käytän suihkusaippuaa, muutoin suihkuöljyä. En käytä deodoranttia, en ole ikinä haissut kainaloista hielle. Iho on kuiva, joten en rääkkää sitä enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän