Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten ei niin puhdistavat pesutavat

Vierailija
14.08.2015 |

Enemmän lentää vettä seinille, kainaloita ei pestä, suihkugeeli on hepreaa, ei hangata shampoota kunnolla yms. Monesti tuollaiset haisee hieltä...

Kommentit (322)

Vierailija
101/322 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyyhittekö samalla saunapyyhkeellä pyllyn ja naaman? Mistä tiedätte toisella käyttökerralla mihin viimeksi pyyhitte pyllyn ja naaman? Kysympähän vaan!

Pyllyn pyyhkeen keskiosalla ja kasvot pyyhkeen ”kulmilla”.

Vierailija
102/322 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyyläätkö sinä työksesi ihmisten suihkussakäymistä? Tuo tuskin on yhden ihmisen tyyliä, vaan olet tehnyt kollaasin kaikesta kokemastasi.

Oletko käynyt koskaan yleisissä suihkuissa, etkö koskaan ikinä kahtele ympärillesi tai mene jonkun ohi?

En. Enkä "kahtele" muiden hygieniajuttuja, koska en ole savolainen pervo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/322 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:26"]

5min suihkussa käyntiä en tajua, eihän siinä ajassa kerkee kun hiukset pestä, no, ehkä kasvot myös.

Kyllä minä vain ehdin. En tykkää suihkussa norkoillav=. Kastelen itseni ja pesen tukan, sitten saippuoin käsivarret, kainalot, keski- ja alakropan ja sitten huutelen hiukset ja vartalon Ei mene kuin 5 minuuttia ja joka paikka on saippuoitu ja huuhdottu.

Sama tyyli itsellä. Peseydyn joka ilta suihkun alla plus vielä alapesu ja kasvot aamuisin.

Kerta viikkoon menee kauemmin kun sheivaan.

Mieheni taas peseytyy muutaman kerran viikossa. Nytkin haisee kun ei ole viitsinyt käydä suihkussa eikä pestä hampaita ja juonut pari olutta :(

Taas mainitsin että haisee kun tulin nukkumaan ja varmaan menen sohvalle kun en kestä haistella! Ei haise hiki vaan lika ja semmonen vanha viina :/

Tämä asia hiertää meidän välejä, ainakin minun puolelta. Seksiä en halua harrastaa kun munat ja perse haisee..

Tulin sohvalle..

No nyt on sitten sohvakin pilalla. 🙈

Vierailija
104/322 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutaan paljaalla takamuksella lattialla joka on täynnä pestyä likaa ja muita kosteantilan pöpöjä. Seuraavaksi ihmetellään kun alapää haisee oudolle.

Vierailija
105/322 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:26"]

5min suihkussa käyntiä en tajua, eihän siinä ajassa kerkee kun hiukset pestä, no, ehkä kasvot myös.

Kyllä minä vain ehdin. En tykkää suihkussa norkoilla. Kastelen itseni ja pesen tukan, sitten saippuoin käsivarret, kainalot, keski- ja alakropan ja sitten huutelen hiukset ja vartalon Ei mene kuin 5 minuuttia ja joka paikka on saippuoitu ja huuhdottu.

Outoa, minä en koskaan malta poistua suihkusta. Istahdan lattialle ja nautin.

Tuota en oo oppinut ymmärtämään. Istutaan suihkun lattialla. Eikö oo veden tuhlaamista?

Kyllä vettä riittää

Vierailija
106/322 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saippuoitteko te koko kropan ollessanne suihkussa? mä saippuoin lähinnä kainalot ja muutenkin yläkroppaa (rintojen alta yms.) mutta en näe mitään järkeä saippuoida koko kroppaa ellen ole aivan erityisesti hionnut. mikä järki siinä on? 

Pesen koko kropan mutta alapään ja kainalot ja tissien aluset pesen ja hinkkaan paremmin kuin muun kropan. Lactolinea käytän.

Vierailija
107/322 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihana välillä hinkata koko kroppa ylhäältä alas sillä karhealla pesusienellä. Ai miten ihanalta tuntuu rapsutella selkää ja muita kutisevia kohtia oikein kunnolla. Vanha ihosolukko saa kyytiä. 🤗

Vierailija
108/322 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vedän koko kropan sudilla ja suihkugeelillä kaksi kertaa päivässä. Alapäätä en sudilla hinkkaa. Kerran päivässä pesen hiukset. Tykään vain seisoa lämpimän  veden virratessa. Vaikka sen puolituntia. Tosin nykyisin ei ole oikein aikaa siihen. Mutta se on ainoa paikka, mihin koira ei seuraa. saapi olla ihan rauhassa :D

Millä sudilla?😲

Vierailija
109/322 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savo-Karjalassa sanotaan pesusientä sudiksi.

Vierailija
110/322 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyyhittekö samalla saunapyyhkeellä pyllyn ja naaman? Mistä tiedätte toisella käyttökerralla mihin viimeksi pyyhitte pyllyn ja naaman? Kysympähän vaan!

Kai ne molemmat pesun jäljiltä puhtaita ovat?

Vierailija
111/322 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:01"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:48"]Mä en ole koskaan käyttänyt suihkugeeliä tai -saippuaa ja hyvin olen pärjännyt. Käyn suihkussa joka toinen päivä (joka tämäkin monelle järkytys!) ja pesen silloin hiukset, johon käytän shampoota. Siinä mielestäni ihan tarpeeksi pesuaineita yhdelle suihkukerralle.

Mahtaa tuoksua hyvälle sun kainalot, peräaukko ja pimppa. Onneks en oo se mies, joka joutuu maistamaan. Miten voi olla perushygienia aikuisella naisella noin hukassa...

Tiesitkö että "pimppaa" ei edes saa pestä saippualla? Se vasta perusjuttu onkin. Alkaa haista entistä pahemmalta, kun saattaa aiheuttaa mm emätintulehduksen. Eipä ole mies koskaan valittanut, vaan pyytää itse aina että saa nuolla...

T. se joka ei käytä suihkusaippuaa kuivattamaan ihoaan turhan takia

Käytä esim tämmöstä pesuainetta intiimihygieniaan. Mäkin käytän. Estää bakteerikasvustoa ja ikäviä hajuja.

https://lh-beauty.fi/product/lacto-line-hella-hoitava-pesuneste/

Vierailija
112/322 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni näkyy pesevän tukkansakin väärin. Shampoota ei hierota päänahkaan eikä varsinkaan koko tukkaan. Hoitoainetta laitetaan vaan latvoihin, sitäkään ei saa hieroa koko tukkaan. Ei tosiaan ihme jos talit aktivoituu pesunesteistä. Itsekin pesen vaan strategiset paikat.

Shampoo hierotaan sormenpäillä myös päänahkaan. Latvoihin saakka sitä ei tarvitse levittää vaan latvat peseytyvät samalla kun hiukset huuhdotaan ja pesuvesi huuhtoutuu hiuksia myöten lattialle.

Hoitoaine levitetään ainoastaan latvoihin tai hiusten puolesta välistä latvoihin saakka mutta ei päänahkaan.

Vierailija
113/322 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen suihku:

Suihku päälle, samalla kun kusen ja paskon seisaaltaan, levitän shampoon tukkaan ja sitten turpavärkkiin pesutökötti.

Shampootököttikäsillä kainalot ja meisseli vahtoon.

Sitten tukkaa huuhtelemaan, kun jotain näkee niin perseestä jääneet kakat pois vedellä.

Sitten suihkuttelen lattialta sontakasaa ja naureskelen ja tarkkailen miten kokkareet menee viemäriin.

Aikaa menee 5min ja samalla saa myös paskottua.

Pyatyykö naiset samaan?

Taitaa tulla aika pieniä papanoita sulla. 🙈

Vierailija
114/322 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi oksetus jotkut eivät pese saippualla persvakoaan?!

Vierailija
115/322 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pestään alapää myrkyillä ja ihmetellään, kun se haisee ja vuotaa.

Pakko kommentoida tähän että joidenkin alapäässä on muutakin kuin pelkkä reikä. On isot ja pienet häpyhuulet ja itse pesen ne ihan normi pesuaineella. Sitä reikää ei tarvi pestä.

Ei haise enkä kärsi hiivasta eikä valu mitään ylimääräisiä möhniä.

Sori mutta ällöttää ne jotka ei pese alapäätään kun vedellä. Menee tähän kategoriaan että pestään muttei sitten kuitenkaan pestä. Ei ne pissat ja kakat millään vedellä lähde. Toivottavasti peset edes häpykummun ja nivuset kunnolla pesuaineilla!

Ja joka päivä vaihdetaan alushousut ja tehdään alapesut. Vähintään kerran päivässä pitää alapää pestä. Mielellään aamuin ja illoin. Ison hädänkin jälkeen monesti suotavaa ja menkkojen aikaan useammin.

Ja voin kertoa ettei minun menkatkaan haise. Joskus yksi mies kehuskeli haistavansa aina jos naisella on menkat. Kysyin sitten että onko minulla, ei kuulemma. Lyhyt hame oli päällä ja terveysside. Silti ei mikään lemunnut. Myös side vaihdetaan usein eikä niin että sitten kun on ääriään myöden täynnä. En voi tajuta että jonkun menkat haisee. Hyi!

Vierailija
116/322 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perseen pyyhkiminen paperilla.

Pyyhi kokeeksi käteesi ja yritä pyyhkiä sillä paperilla se käsi puhtaaksi. Ja eiku syömään....

Siksi bidee

Harva meistä syö pyllynreiän kautta.

Vierailija
117/322 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pestään alapää myrkyillä ja ihmetellään, kun se haisee ja vuotaa.

Pakko kommentoida tähän että joidenkin alapäässä on muutakin kuin pelkkä reikä. On isot ja pienet häpyhuulet ja itse pesen ne ihan normi pesuaineella. Sitä reikää ei tarvi pestä.

Ei haise enkä kärsi hiivasta eikä valu mitään ylimääräisiä möhniä.

Sori mutta ällöttää ne jotka ei pese alapäätään kun vedellä. Menee tähän kategoriaan että pestään muttei sitten kuitenkaan pestä. Ei ne pissat ja kakat millään vedellä lähde. Toivottavasti peset edes häpykummun ja nivuset kunnolla pesuaineilla!

Ja joka päivä vaihdetaan alushousut ja tehdään alapesut. Vähintään kerran päivässä pitää alapää pestä. Mielellään aamuin ja illoin. Ison hädänkin jälkeen monesti suotavaa ja menkkojen aikaan useammin.

Ja voin kertoa ettei minun menkatkaan haise. Joskus yksi mies kehuskeli haistavansa aina jos naisella on menkat. Kysyin sitten että onko minulla, ei kuulemma. Lyhyt hame oli päällä ja terveysside. Silti ei mikään lemunnut. Myös side vaihdetaan usein eikä niin että sitten kun on ääriään myöden täynnä. En voi tajuta että jonkun menkat haisee. Hyi!

Aivan. En minäkään. 

Vierailija
118/322 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua niitä joiden miehet eivät pese itseään ja haisevat. Miten te kestätte niitä? Sellainen olisi minulle ex-mies alta aikayksikön.

Vierailija
119/322 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi en ehdi käydä suihkussa 5 enkä 10 minuutissa:

- Paksun tukan kastelu. Sitten suihku kiinni.

- Shampoopesu.

- Yleensä toinen shampoopesu, paitsi jos olen pessyt tukan edellisenä päivänä. Ja tätä "tuplashampoota"han suositellaan kaikille, varsinkin jos käyttää muotoilutuotteita, jotta tukka&päänahka puhdistuvat kunnolla. Itse en käytä, mutta rasvaisuuden takia yleensä 2 kertaa. Tässä vaiheessa hieron päänahkaa joka puolelta A. Jotta se puhdistuisi kunnolla, B. Koska se on rentouttavaa ja mukavaa.

- Kun shampoo on päässä, naaman pesu. Mahdollinen käynti peilin edessä finnit puristelemassa, ennen naamanpesuaineen levitystä tietysti.

- Huuhtelu. Suihku kiinni.

- Hoitoaineen levitys hiuksiin. 

- Hoitoaineen vaikutusaikana kainaloiden, alapään ja jalkojen saippuointi. En yleensä saippuoi antaumuksella käsiä, keskivartaloa enkä jalkoja (reidet&sääret), ohimennen lähinnä pyyhkäisen. Alapäätä (etu&taka) hinkkaan eniten jotta se puhdistuu kunnolla. Neutraali pesuneste käytössä, joten kuivuminen ei ole ongelma.

- Huuhtelu. Hoitoaine pitää huuhdella kunnolla pois (tämäkin oli niissä suihkuohjeissa/suosituksissa), se ei ihan 5 sekunnissa tapahdu.

- Näiden lisäksi joskus naaman kuorinta (2. shampoopesun tai hoitoaineen jälkeen) ja sheivaus (kaiken jälkeen).

Ihan hassu

Itse käyn pikaisesti. Kastelen ja pesen hiukset. Päänahka toki vain. Huuhtelen ja koko tukka peseytyy. Laitan hoitoaineen. Pesen kasvot ja vartalon. Huuhtelu.

5min

Vierailija
120/322 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua niitä joiden miehet eivät pese itseään ja haisevat. Miten te kestätte niitä? Sellainen olisi minulle ex-mies alta aikayksikön.

Mä hullaannuin mun mieheen siksi, koska sen kainalohiki tuoksui niin ihanalta. En ollut ikinä haistanut mitään vastaavaa. Eikä hän käytä deodoranttia, vaan hikoillessaan tuoksuu ihan aidolle ja oikealle testosteronia huokuvalle miehen hielle. Ja tekee fyysistä työtä. Peseytyy toki päivän päätteeksi. On niin ihana pukea miehen vastakäytetty t-paita päälle ja saada se tuoksu omallekin iholle, jos on välillä ei nähdä jostain syystä. Joku feromonijuttu tän on oltava, mutta ihan sama. Kyllä vaan alkaa ne omatkin feromonit hyrräämään... Mun syke nousi kun vaan kirjoitinkin tätä. :)

Paskaista persettä tai kusisia palleja en minäkään halua kuitenkaan haistella. Mutta toisaalta lämpimät ja miehen tuoksuiset häpykarvat siitä ihan housunkauluksen tienoilta... kyllä sinne mielellään naamansa työntää.

Ex-mies käytti sinänsä hyväntuoksuisia hajusteita, mutta hänen ominaistuoksunsa ei valitettavasti liikuttanut minua yhtään. Ennemmin haistelen sataprosenttista mies-ihmistä, lämmintä ja työssä hikoillutta.

Olisi kiva kuulla jonkun miehen mielipide naisen tuoksusta. Enkä tarkoita siis alapään tuoksua, vaan ihan sitä ihoa ja kainaloa ja niin pois päin. Sytyttääkö vai haisteletteko mieluummin Dovea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi