Mikä persoonallisuustyyppi olet?
Tehkääpä, palstalaiset, tämä testi.
http://www.16personalities.com/free-personality-test
Itse olen INTP useamman testin mukaan.
Kommentit (95)
Naurattaa kun puolille on ilmesesti tullut tulokseksi toi INFJ. Siinä tekstissä sanotaan heti ensimmäiseksi, että se tyyppi on tosi harvinainen ja vaan alle prosentin populaatiosta pitäisi olla niitä.
Voitte arvata mikä persoonallisuustyyppi mulla on. :D
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:54"]
Älkää uskoko tähän persoonallisuusteoriaan.
[/quote]
Kuka näihin muka oikeesti uskoo.. Ajan vietettähän nää on
ISFJ-T "The Defender". Introvertti, mutta sosiaalinen. Aika osuva mun kohdalla tuo kuvaus kaikkinensa.
Tuota testiä en tehnyt. Joskus vuosia sitten tein vanhanaikaisen:
Sangviininen pyknikko. Kelpaa minulle...
ENTP, sosiaalisesti vetäytyvyä ekstrovertti, ihmisten naurattaja, nörtti, älykkö, luova, kömpelö, autistiseksi haukuttu ja täysi pelle. Siinä on kortta kannettavana. "Pikkuisen" eksentrinen.
ENTP-A. Ketjun aloittaja vaikuttaa tympäisevältä vänkääjältä ja klassiselta oman navan ympärillä pyörivältä kusipäältä, persoonallisuustyypistä riippumatta
ENFJ -A
Luin myös mitä tästä persoonallisuudesta oli kirjoitettu ja kyllähän se aika lailla vastasi todellisuutta. :)
ENFP-T "The Campaigner" täällä. ENFP olen aina kaikkien testien mukaan, tää turbulenttisuus oli uus kirjain, mutta sopii kyllä täydellisesti.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:30"]
Naurattaa kun puolille on ilmesesti tullut tulokseksi toi INFJ. Siinä tekstissä sanotaan heti ensimmäiseksi, että se tyyppi on tosi harvinainen ja vaan alle prosentin populaatiosta pitäisi olla niitä.
Voitte arvata mikä persoonallisuustyyppi mulla on. :D
[/quote]
Luulen, että persoonallisuustestit ja nettikeskustelu ovat molemmat sellaisia asioita, jotka vetoavat erityisesti tiettyihin tyyppeihin, siksi tällaisten kyselyjen tulokset näyttävät poikkeavan yleisistä tilastoista.
Itse olen ISFP-T mikä on tietysti kaikista paras näistä. Tiesinkin tämän jo.