Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei mikä moka sattui eilein kännissä!

Vierailija
13.08.2015 |

olen pari suhteessa seurusteleva nainen, ollaan pari vuotta seurusteltu miehen kanssa ja nyt sitten eilein olin baarissa ja tapasin eilein sitten ystäväni miehen baarissa sattumalta, no me siinä juteltiin jonkin aikaa ja tämä mies kertoi naisensa olevansa raskaana vihdoinkin. Onnittelin siinä sitten häntä kovasti. No myöhemmin illalla siinä enemmän juotua, olin alkanut flirttailee sille miehelle kovasti ja kovasti pyysin sitä meille. Ja mies tulikin lopulta.. Nyt aamulla on ollut kova morkkis koska tiedän mitä tässä varmaan tulee käymään.. mies kertoo ystävälleeen ja sitten minun miehelle.. oli se mies kieltämättä aika söpö! Voiko kertoa mitä pitäis tehä! Apua! omatunto kalvaa!

Kommentit (266)

Vierailija
61/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 20:59"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 20:21"]

Sääliksi käy kyllä miehesi, kun on niin huono akka, että ensin pettää ja sitten kehtaa vielä kysyä täällä vinkkejä, että miten peitellä tekonsa. Uskomattoman moraaliton WT. Toivottavasti on vaan provo,
Mutta jos ei ole, niin kyllä mulle AP:n petetty palomies kelpaisi. :) Enkä muuten pettäisi.

[/quote]

Tämä ei ole provo, tosissani olen. Tarvitsen vaan neuvoja... Miten parhaiten onnistuisin salaamaan kaiken. Onhan tuo minun mies sängyssä hyvä , ei siinä mitään. Enhän minä nyt tyhmä nainen ole, kolmen lapsen äiti kuitenkin.

[/quote]

Olet moraaliton lumppu, kun pyrit peittelemään tekojasi, joten minusta tämä on väärin, mutta jos kerran väkisin haluat jonkun vinkin niin miten olis vaikka, että pistäisit koko homman kaverisi miehen piikkiin, joka muka roikkui perässäsi ja tunki teille kotiin. Olisi sitten sana sanaa vastaan ja jos olet uskottava valehtelija, voitat. Sitten kiinnostaa myös, että mitä siellä sun luonasi oikein tapahtui? Vissiin ei oo vaan kahviteltu sievästi, joten kävikö kettu kolossa vai miten tää homma meni?

Vierailija
62/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe helkatin lunttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:19"]

Voi vitun tollo miks kerrot ittestäs täällä???

[/quote]

Koska haluaa saada epäilyt kohdistamaan johonkin oikeasti olemassaolevaan henkilöön.

[/quote]

Todennäköisesti ap on iskenyt silmänsä johonkin tamperelaiseen palomieheen, joka on naimisissa ja kolmen lapsen isä. Nyt kuvittelee että muuta ovat yhtä tyhmiä kuin hän ja lähtevät tähän leikkiin mukaan ja av-etsijät kaivavat tiedot esille ja tulee ero jne jne jne.

Tai sitten ap on muuten vain paska trolli.

[/quote]

Vai niin, minä olen olin yhdessä oman palomieheni kanssa hetki sitten.. Niin miksi ihmees keksisin jotain noin hölmöä?? Kerroin kun asiat on ja sillä sipuli.

Vierailija
64/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:30"]

Sääliksi käy kyllä miehesi, kun on niin huono akka, että ensin pettää ja sitten kehtaa vielä kysyä täällä vinkkejä, että miten peitellä tekonsa. Uskomattoman moraaliton WT. Toivottavasti on vaan provo,
Mutta jos ei ole, niin kyllä mulle AP:n petetty palomies kelpaisi. :) Enkä muuten pettäisi.

[/quote]

Tämä ei ole provo, tosissani olen. Tarvitsen vaan neuvoja... Miten parhaiten onnistuisin salaamaan kaiken. Onhan tuo minun mies sängyssä hyvä , ei siinä mitään. Enhän minä nyt tyhmä nainen ole, kolmen lapsen äiti kuitenkin.

[/quote]

Olet moraaliton lumppu, kun pyrit peittelemään tekojasi, joten minusta tämä on väärin, mutta jos kerran väkisin haluat jonkun vinkin niin miten olis vaikka, että pistäisit koko homman kaverisi miehen piikkiin, joka muka roikkui perässäsi ja tunki teille kotiin. Olisi sitten sana sanaa vastaan ja jos olet uskottava valehtelija, voitat. Sitten kiinnostaa myös, että mitä siellä sun luonasi oikein tapahtui? Vissiin ei oo vaan kahviteltu sievästi, joten kävikö kettu kolossa vai miten tää homma meni?

[/quote]

Kettu kävi kolossa ja sen naapurissa.

Vierailija
65/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No kettu kävi kolossa ja sillai. Emmä yksityis kohtasesti ala tässä selittelee...

Vierailija
66/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe helkatin lunttu.

[/quote]

Kiitos.

Vierailija
67/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No kettu kävi kolossa ja sillai. Emmä yksityis kohtasesti ala tässä selittelee...

[/quote]

No sitten on aika kusinen paikka sulla. Miksi olet varma, että kaverisi mies tunnustaa kaverillesi?

Vierailija
68/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No sitten on aika kusinen paikka sulla. Miksi olet varma, että kaverisi mies tunnustaa kaverillesi?

[/quote]

Koska mun mies tietää jo ja ystäväki laitto viestin vitun huora.. Niin siitä epäilen. Mistäs muusta ne sen sais tietää?

Vierailija
69/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta ap tää sun keksimäsi provo, vaan lähinnä se että kirjoitatko tahallasi jokaisen yhdyssanan väärin vai et (eli kuuluuko sekin tarinaan vai etkö oikeasti osaa)?

Vierailija
70/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helkutti sentää mun ovee hakkaa joku. Ja huutelee käytäväs "huoraa, tuu aukasee ovi, saatana aukase ovi, vitun tollo.... Vittu sä saat turpaa  " :S en kyllä mee avaa :S voi vittu ne hakkaa oven paskaks koht :S

Vierailija
71/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:43"]

Ei mua kiinnosta ap tää sun keksimäsi provo, vaan lähinnä se että kirjoitatko tahallasi jokaisen yhdyssanan väärin vai et (eli kuuluuko sekin tarinaan vai etkö oikeasti osaa)?

[/quote]

Tämä ei ole provo edelleenkään. olen juonnut enkä vvälitä virheistä.

Vierailija
72/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ulos uskalla mennä :S jossain vaihees vähä pakko mennä.. ennen ku mies palaa kotii :/ voi vittu nyt ne potkii ja hakkaa ovee :(

Vierailija
73/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka siellä nyt hakkaa. Se raskaana oleva kaveri vai? :D

Vierailija
74/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko joku jeesata mua??

Vierailija
75/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Olipa huonoin trolli ikinä pitkään aikaan. aluksi ois melkein voinu uskoakki, mutta nopeaa vedit aivan liian yli koko homman. Kokeile keksiä uus ja oo vähän uskottavampi, nii susta on enemmän viihdettä.;)

Vierailija
76/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:53"]

[/quote]

Anna osoite niin tuun tsekkaan tilanteen rothwaylerini kanssa.

Vierailija
77/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ainakaa, joku helkutin miehen ääni sieltä kuulu ja kyl jonkun naine mut ei sama kuitenkaa! voi ei. :/

Vierailija
78/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:54"]

Voi ei. Olipa huonoin trolli ikinä pitkään aikaan. aluksi ois melkein voinu uskoakki, mutta nopeaa vedit aivan liian yli koko homman. Kokeile keksiä uus ja oo vähän uskottavampi, nii susta on enemmän viihdettä.;)

[/quote]

Ei ole trolli, sanoin jo itsestäni, 30 vuotias nainen tampeereelta, kolmen lapsen äiti ja nimeni ei ole trolli !

Vierailija
79/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita se palomiesurhosi apuun. :-)

Vierailija
80/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:53"]

[/quote]

En minä sitä täällä julkisesti voi jakaa! Kohta mun oven takana tuhansia ihmisiä takana. Jos kerron sen täällä!

Anna osoite niin tuun tsekkaan tilanteen rothwaylerini kanssa.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä