Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei mikä moka sattui eilein kännissä!

Vierailija
13.08.2015 |

olen pari suhteessa seurusteleva nainen, ollaan pari vuotta seurusteltu miehen kanssa ja nyt sitten eilein olin baarissa ja tapasin eilein sitten ystäväni miehen baarissa sattumalta, no me siinä juteltiin jonkin aikaa ja tämä mies kertoi naisensa olevansa raskaana vihdoinkin. Onnittelin siinä sitten häntä kovasti. No myöhemmin illalla siinä enemmän juotua, olin alkanut flirttailee sille miehelle kovasti ja kovasti pyysin sitä meille. Ja mies tulikin lopulta.. Nyt aamulla on ollut kova morkkis koska tiedän mitä tässä varmaan tulee käymään.. mies kertoo ystävälleeen ja sitten minun miehelle.. oli se mies kieltämättä aika söpö! Voiko kertoa mitä pitäis tehä! Apua! omatunto kalvaa!

Kommentit (266)

Vierailija
41/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:49"]

No nythän sä voit ap mennä yhteen sen hoitosi kanssa -siis jos se huolii sut. Voin kertoa, että kukaan oikeasti tasokas mies EI huoli (ei panoksi eikä todellakaan puolisoksi)

[/quote]

Kyllä mut kaikki huolii ;)

Vierailija
42/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:31"]

Mä oon kyl 30 enkä mikää pissis.. Ne ajat on takanapäin!

[/quote]

Eli olet pissis myös ikäpolvesi puolesta. Ei ne parikymppiset nykyään ole pissiksiä, vaan te vuosituhannen vaihteen teinit. Etenkin te, joilla teinivaihde on jäänyt kanssakäymiseen ja kirjoitustaitoonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:51"]

Hitto kun pystyis käräyttää koko akan. Nimittäin tuo ap, kirjoitti vissiin vahingossa tampere? :D Ei kukaan sattuis tietää ketään tampereen palomiehii?

[/quote]

Ja mitähän sä sillä tiedolla teet? et yhtää mitää.

Vierailija
44/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:49"]

No nythän sä voit ap mennä yhteen sen hoitosi kanssa -siis jos se huolii sut. Voin kertoa, että kukaan oikeasti tasokas mies EI huoli (ei panoksi eikä todellakaan puolisoksi)

[/quote]

Kyllä mut kaikki huolii ;)
[/quote] oi luoja, mun ukkokin nauraa täällä jo sun jutuille ääneen!

Vierailija
45/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:49"] No nythän sä voit ap mennä yhteen sen hoitosi kanssa -siis jos se huolii sut. Voin kertoa, että kukaan oikeasti tasokas mies EI huoli (ei panoksi eikä todellakaan puolisoksi) [/quote] Kyllä mut kaikki huolii ;) [/quote] oi luoja, mun ukkokin nauraa täällä jo sun jutuille ääneen!

[/quote]

No on se kiva ,että pystyn naurattaa kaikkii mun jutuilla;) Ei sitten teillekkään tule tylsää elämää. Minä kerään nyt kamat, vähä meikkailen ja painelen baarii ettii uusii miehii ;)

Vierailija
47/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:29"]

Äh. 1/5.

Jonkun lassukan provo.

[/quote]

Kuule ei ole ! KUINKA MONTA KERTAA MUN TÄYTYY TÄTÄ TODISTAA :O
[/quote]

Et sä ole mitään todistanut. Huono trolli.

Vierailija
48/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:43"]Nonni erohan se sieltä tulla tupsahti. Mies soitti töistään, haukkuma sanojen kera. Huoraahan se siellä huus kuten arvasin...... kai se on nopsaa kerättävä tavarat ja lähdettävä vaikka tampereen baariin ens alkuun ja siitä johkuu huitsin nevadaan...
[/quote]

Mitä ajattelit tehdä niiden sun kolmen lapsen kanssa? Jättää ne sinne mummolaan asumaan?

Vierailija
49/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiat:
Öö..et pidä ystävästäsi kun haukut sitä.
Olet ollut ihastunut ja tuntenut vetoa "ystäväsi" mieheen jo aiemmin.
Kun ette kuitenkaan rakasta toisianne ja sattui tää moka eikö ole parempi että perheet ei hajoa. Vaihtoehtosi on kertoa pettämisestä tai ottaa etäisyyttä perhees ja " ystäväsi" perheen välille. Muuten sanoisin että oot kaksnaamainen kyllä. Mieti valintojasi. Mieti myös kannattaako moista kertoa. Erohan siitä voi tulla miehen perheessä. Kostotlohan omalle miehellesi samalla aiempaa kun et oikein kerro mikset tunne häpeää tai katumusta ollenkaan. Sekään ei ole syy tuhota muiden perhettä että kostat miehellesi. Oletko salaa kateellinen ollut "ystävällesi" jos hän on parempi äiti vai ettekö oikein pitäneetkään toisistamme. Ehkä " palomiespiireissä" parinvaihto on enemmän okei jos vietätte paljon aikaa ja kaikilla on perheet joita kunnioitetaan. Mieti kunnolla tapahtunutta ja katsele peiliin.

Vierailija
50/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt tämmöne isotissinen naine baaris kääntää päät ;) niin että ei mitää rajaa ;) niin seksikäästikin oon pukeutunut että kaikki huomaa kaukaa ;) oujeah tääl on pirskeet ! ;) harmi ettei se yks youtubettaja oo vapaalla... on kans täält päin seki. tampereelta..

Vierailija
51/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:29"] Äh. 1/5. Jonkun lassukan provo. [/quote] Kuule ei ole ! KUINKA MONTA KERTAA MUN TÄYTYY TÄTÄ TODISTAA :O [/quote] Et sä ole mitään todistanut. Huono trolli.

[/quote]

Eipä ole trolli ja sehän nähdään jos baaris törmätään ;)

Vierailija
52/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kirjoitustyyli muistuttaa muassa yhdestä trollidemittäjästä mutta en saa sen nimeen päähän just nyt.... :/

Vierailija
53/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:43"]Nonni erohan se sieltä tulla tupsahti. Mies soitti töistään, haukkuma sanojen kera. Huoraahan se siellä huus kuten arvasin...... kai se on nopsaa kerättävä tavarat ja lähdettävä vaikka tampereen baariin ens alkuun ja siitä johkuu huitsin nevadaan... [/quote] Mitä ajattelit tehdä niiden sun kolmen lapsen kanssa? Jättää ne sinne mummolaan asumaan?

[/quote]

Huomenna tulevat kotiin mummolasta. Äippä saa varmaan hepulin ku kuulee tästä.

Vierailija
54/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:14"]

Sun kirjoitustyyli muistuttaa muassa yhdestä trollidemittäjästä mutta en saa sen nimeen päähän just nyt.... :/

[/quote]

En ole mikään trolli. Olen 30 vuotias, kolmen lapsen äiti tampereella asuva naikkonen. En omista nimeä trolli.

Vierailija
55/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi ukko parka joutui panomieheksi kun ap itseään tyrkytti. Törkeä temppu kaverilta mutta ei se mieskään ole syytön.

Vierailija
56/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitun tollo miks kerrot ittestäs täällä???

Vierailija
57/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:19"]

Voi voi ukko parka joutui panomieheksi kun ap itseään tyrkytti. Törkeä temppu kaverilta mutta ei se mieskään ole syytön.

[/quote]

Ja hyvän panon saikin ;)

Vierailija
58/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Koska haluaa saada epäilyt kohdistamaan johonkin oikeasti olemassaolevaan henkilöön.

Vierailija
59/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:21"]

[/quote]

Koska haluaa saada epäilyt kohdistamaan johonkin oikeasti olemassaolevaan henkilöön.

[/quote]

hetkinen, hetkinen, minä kerron ihan asiallisesti täällä kaiken itsestäni.... Enkä kerro mistään muista henkilöistä, jotain rajaa tohon sun mielikuvitukseen. Mitä sitten jos sanon asuvani tampereella?? Ei kukaan minua tunnista...

Vierailija
60/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:21"]

[/quote]

[/quote]

Todennäköisesti ap on iskenyt silmänsä johonkin tamperelaiseen palomieheen, joka on naimisissa ja kolmen lapsen isä. Nyt kuvittelee että muuta ovat yhtä tyhmiä kuin hän ja lähtevät tähän leikkiin mukaan ja av-etsijät kaivavat tiedot esille ja tulee ero jne jne jne.

Tai sitten ap on muuten vain paska trolli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme