Voi ei mikä moka sattui eilein kännissä!
olen pari suhteessa seurusteleva nainen, ollaan pari vuotta seurusteltu miehen kanssa ja nyt sitten eilein olin baarissa ja tapasin eilein sitten ystäväni miehen baarissa sattumalta, no me siinä juteltiin jonkin aikaa ja tämä mies kertoi naisensa olevansa raskaana vihdoinkin. Onnittelin siinä sitten häntä kovasti. No myöhemmin illalla siinä enemmän juotua, olin alkanut flirttailee sille miehelle kovasti ja kovasti pyysin sitä meille. Ja mies tulikin lopulta.. Nyt aamulla on ollut kova morkkis koska tiedän mitä tässä varmaan tulee käymään.. mies kertoo ystävälleeen ja sitten minun miehelle.. oli se mies kieltämättä aika söpö! Voiko kertoa mitä pitäis tehä! Apua! omatunto kalvaa!
Kommentit (266)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:35"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:34"]
Todella, todella väsynyt trollaus. Yrittäsit vähemmän, niin saattais mennä läpikin.
[/quote]
No eipä ole trolli!
[/quote]
ja miks kirjoittaisin oman osoitteeni jos olis trolli?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:36"]
Todella, todella väsynyt trollaus. Yrittäsit vähemmän, niin saattais mennä läpikin.
[/quote]
No eipä ole trolli!
[/quote]
[/quote]
Kalevan puistotie on aika helvetin pitkä. Tarkemmat tiedot, yhteystiedot tms. tarvitaan että voidaan rothwayler timin kannsa tulla apuun.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:35"]
[/quote]
No eipä ole trolli!
[/quote]
[/quote]
Kyllähän osoitteita maailmaan mahtuu.
Ja mun piti mennä baarii mut en pääse enää mihkää :/ ku noi saakelin sekopäät on tuolla käytävällä röökäämässä!! kohta varmaan tää taloki palaa :/
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:38"]
[/quote]
No eipä ole trolli!
[/quote]
[/quote]
Kalevan puistotie on aika helvetin pitkä. Tarkemmat tiedot, yhteystiedot tms. tarvitaan että voidaan rothwayler timin kannsa tulla apuun.
[/quote]
tuleeko minut joku prinssi pelastamaan täältä ;) 21
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:40"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:38"]
[/quote]
No eipä ole trolli!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
tuleeko minut joku prinssi pelastamaan täältä ;) 21
[/quote]
Vitun trolli. Oltiin jo lähdössä mutta annoit stadionin osoitteen.
en minä mitään stadionin osoitetta antanu.. punainen kerros talo.. en voi kaikkea paljastaa.
Olin tänään just menossa kalevan helmee oluelle.. mutta en pääse sinne :(
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:43"]
tulee juu, mietin vaan sitä ,että levittääkö kaveri minusta nyt sitten kaiken maailman juttuja ympäri kylää? Ja jättääkö mies minut? Miten ihmeessä voisin salata tuon kaiken? Olisko kellään neuvoa tähän? Ja jos olisin raskaana toiselle enkä ikipäivänä kertoisi sitä miehelleni koko totuutta.
[/quote]
Vahinko yläpeukku... sun täytyy ottaa vastuu teoistasi..vaikka se rikkoisi 2 suhdettakin...se on kuitenkin totuus..
Hei. Sulla ei ole mitään hätää, ota iisisti. Syntyvä lapsi on aina onni. Tuleva äiti ei varmaankaan halua pettäjämiestä lähelleen, joten varaudu hoitelemaan syyllisyydessä rypevää reppanaa. Yritä selvittää asia itsesi kanssa. Omalle miehellesi voit sanoa hei hei, koska tommosia ei tapahdu, mikäli suhde terve.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:55"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:43"]
tulee juu, mietin vaan sitä ,että levittääkö kaveri minusta nyt sitten kaiken maailman juttuja ympäri kylää? Ja jättääkö mies minut? Miten ihmeessä voisin salata tuon kaiken? Olisko kellään neuvoa tähän? Ja jos olisin raskaana toiselle enkä ikipäivänä kertoisi sitä miehelleni koko totuutta.
[/quote]
Vahinko yläpeukku... sun täytyy ottaa vastuu teoistasi..vaikka se rikkoisi 2 suhdettakin...se on kuitenkin totuus..
[/quote]
niinhän tuo täytyy :/
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 01:04"]
Hei. Sulla ei ole mitään hätää, ota iisisti. Syntyvä lapsi on aina onni. Tuleva äiti ei varmaankaan halua pettäjämiestä lähelleen, joten varaudu hoitelemaan syyllisyydessä rypevää reppanaa. Yritä selvittää asia itsesi kanssa. Omalle miehellesi voit sanoa hei hei, koska tommosia ei tapahdu, mikäli suhde terve.
[/quote]
jaahas mutta minä en ole raskaana :/ menispä noi häiriköt jo pois käytävästä niin pääsisin ulos täältä asunnosta kadulle. niin en ole miehen tiellä täällä. Vieläki ne istuu siellä röökaa :/
Olispa niilo22 täällä :) oma ritarini :)
Onneks on toi viinapullo vielä puoles välis ja viinipullo kaapis ni kyllä pärjää hyvin ulkona.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 01:13"]
Olispa niilo22 täällä :) oma ritarini :)
[/quote]
Vai että oikein niilo22 :D tästä pitää sanoo sille :D
Mitä jos nyt kävisit nukkumaa kännisi pois ja pyytäisit anteeks mieheltäsi? Vähän sovinto seksiä päälle niin kaikki järjestyy ennalleen?
Välttelen yleensä wt-termin käyttöä, mutta tää meno kuulostaa siltä ihan oikeasti.
[/quote]
No eipä ole trolli!