Voi ei mikä moka sattui eilein kännissä!
olen pari suhteessa seurusteleva nainen, ollaan pari vuotta seurusteltu miehen kanssa ja nyt sitten eilein olin baarissa ja tapasin eilein sitten ystäväni miehen baarissa sattumalta, no me siinä juteltiin jonkin aikaa ja tämä mies kertoi naisensa olevansa raskaana vihdoinkin. Onnittelin siinä sitten häntä kovasti. No myöhemmin illalla siinä enemmän juotua, olin alkanut flirttailee sille miehelle kovasti ja kovasti pyysin sitä meille. Ja mies tulikin lopulta.. Nyt aamulla on ollut kova morkkis koska tiedän mitä tässä varmaan tulee käymään.. mies kertoo ystävälleeen ja sitten minun miehelle.. oli se mies kieltämättä aika söpö! Voiko kertoa mitä pitäis tehä! Apua! omatunto kalvaa!
Kommentit (266)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:57"]
Soita se palomiesurhosi apuun. :-)
[/quote]
Todennäköisesti ei ole pelastamassa henkiä. Suurimmaksi osaksi palomiehet lööbaavat hälytystiloissaan, syövät, bodaavat ja puhuvat paskaa.
Miten sä muuten meinaat, että joku täältä voi tulla sun avuksesi, jos kukaan ei tiedä missä asut?
Luuletko tosissaan et se lähtee mun takia töistä? Ei tosiaan lähde, pelastaa ihmisiä tällä hetkellä! Sillä on tärkeämpää tekemistä nyt !
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:57"]
[/quote]
Luuletko tosissaan et se lähtee mun takia töistä? Ei tosiaan lähde, pelastaa ihmisiä tällä hetkellä! Sillä on tärkeämpää tekemistä nyt !
[/quote]
Ei muuten ole missään töissä juuri nyt. Se on mun kanssa ;) ei malta odottaa koska aletaan hommiin ;)
Voi helvetti kohta ovi paskana! :( ja minä joudun sen maksamaan. Voi elämän kevät. nyt ne notkuu oven takana... Siis hetkinen, sillä 3 jätkää ja kaks naista.... voi vittu miten mä pääsen täältä pois. sammutan valot ni ne ei nää et oon kotona.. Voi vittu ne huutaa mun nimee tuolla... " Tanjaa, tanjaa.." voi vittu. Kohta tulee varmaan poliisit ku keskellä yötä huudellaa käytävillä! onneksi mulla on viina pullo..
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:05"]
Pari suhteessa.jep, jep.
[/quote]
ei olla enään !
Nyt menee jo aika väsyneeksi noi jutut.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:57"] Soita se palomiesurhosi apuun. :-) [/quote] Luuletko tosissaan et se lähtee mun takia töistä? Ei tosiaan lähde, pelastaa ihmisiä tällä hetkellä! Sillä on tärkeämpää tekemistä nyt ! [/quote] Ei muuten ole missään töissä juuri nyt. Se on mun kanssa ;) ei malta odottaa koska aletaan hommiin ;)
[/quote]
kiitos tiedosta, tivaan heti ku tulee töistä kotiin missä ollaan oltu :)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:10"]
[/quote]
Joo no ei mene. Käytävällä on oikeasti porukkaa! Tule itse katsomaan jos et usko!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:30"]
Onneksi olkoon, ehkä oot sinäkin jo raskaana! Tulevaa lasta vain käy sääliksi.
[/quote]
Miks sääliä. Ovat aikanaan samassa tarhassa ja luokassa. Sisarukset saa siellä turvaa toisistaan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:12"]
[/quote]
Joo no ei mene. Käytävällä on oikeasti porukkaa! Tule itse katsomaan jos et usko!
[/quote]
Mikset soita poliiseja paikalle?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:15"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:12"]
[/quote]
[/quote]
Mikset soita poliiseja paikalle?
[/quote]
Mietin just sitä, on vähän noloa soittaa poliisit paikalle ja kertoa syy niille, voi mieskin vähän riemastua kuulessaa kaiken työtovereiltaan.. jos sattuvat törmää jossain... mut mietin just et pakko ois ehk soittaa :/ Nyt kolahti sen verran kovaa että oveen tais tulla lommo! ounou... ja nyt vittu polttaa tupakkaa käytäväs! Ja huutelee huoraa :O kiva,kiva...
Nyt kyl apu kelpais.jos joku jeesais.
No miksi sun pitää poliiseille jotain syitä kertoa? Sanot vaan että sekopäät sulle täysin tuntemattomat ihmiset hakkaa sun ovea, uhkailee ja huutaa. Ehkä jotain narkkeja vaikka? Eiköhän poliisi hoitele ne pois ja niitä ei kuule pätkääkään kiinnosta asiakkaiden parisuhdesekoilut.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:25"]
[/quote]
No eikö joku jo tarjonnut apuaan, mutta mistä kukaan voi tietää missä asut.
ajattelin jos ne vaikka kyselee miksi ne on oven takana. ja toiseksi kyl ne varmaan tunnistaa meidän ovenkin ku tuttu sukunimi... mut kai se on pakko keksii jotain..
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:27"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:25"]
[/quote]
tampereella
No eikö joku jo tarjonnut apuaan, mutta mistä kukaan voi tietää missä asut.
[/quote]
Todella, todella väsynyt trollaus. Yrittäsit vähemmän, niin saattais mennä läpikin.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:57"]
[/quote]