Voi ei mikä moka sattui eilein kännissä!
olen pari suhteessa seurusteleva nainen, ollaan pari vuotta seurusteltu miehen kanssa ja nyt sitten eilein olin baarissa ja tapasin eilein sitten ystäväni miehen baarissa sattumalta, no me siinä juteltiin jonkin aikaa ja tämä mies kertoi naisensa olevansa raskaana vihdoinkin. Onnittelin siinä sitten häntä kovasti. No myöhemmin illalla siinä enemmän juotua, olin alkanut flirttailee sille miehelle kovasti ja kovasti pyysin sitä meille. Ja mies tulikin lopulta.. Nyt aamulla on ollut kova morkkis koska tiedän mitä tässä varmaan tulee käymään.. mies kertoo ystävälleeen ja sitten minun miehelle.. oli se mies kieltämättä aika söpö! Voiko kertoa mitä pitäis tehä! Apua! omatunto kalvaa!
Kommentit (266)
Ootko vieläkin kännissä, vai onko sulla vaan näin huono kirjoitustaito?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:31"]
Mä oon kyl 30 enkä mikää pissis.. Ne ajat on takanapäin!
[/quote]
Miten niin ei taida, on minulla sentää aivot päässä! 30 vuotias ei voi olla pissis... en ole teini enään.
Eipä taida sittenkään olla.
[/quote]
[/quote]
Ja tuo käytöksesi todistaa aivojen olemassaolon millä tavalla?
Määritelmä "pissis" ei ole koskaan ollut sidottu teini-ikään.
Sinä olet siitä todiste.
tulee juu, mietin vaan sitä ,että levittääkö kaveri minusta nyt sitten kaiken maailman juttuja ympäri kylää? Ja jättääkö mies minut? Miten ihmeessä voisin salata tuon kaiken? Olisko kellään neuvoa tähän? Ja jos olisin raskaana toiselle enkä ikipäivänä kertoisi sitä miehelleni koko totuutta.
Tästä ei puutu enää kun se , että mies lukee tämän palstan ja tajuaa kaiken ,että lapset ei oo hänen... täytyy varmaa hipsii alkoo ja masentuu sinne :/
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:00"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:36"]Täähän on vallan viihdyttävä jatkokertomus,toivottavasti ap jaksaa jatkaa tätä pitkään :D [/quote] mitäs hauskaa tässä muka on ? :/ ei minust ainakaan :/ koko elämä pilalla.. voi vittu päätäki särkee :/ ja äidin huutojaki pitäis kuunnella vielä :( korvat halkee varmaa sillo :/
[/quote]
Aluksi juttu olisi voinutkin olla uskottava,mutta sitten menit liian pitkälle selittämälllä,että rappukäytävässä on porukkaa joka yrittää tulla ovesta läpi,mutta hätänumeroon soittamisen sijasta pyydät apua mammapalstalta.Siinä kohtaa (viimeistään)tarinastasi katosivat uskottavuuden rippeetkin,mutta mielenkiintoista silti seurata miten juttusi etenee.Joko pakkasit kamat ja häippäsit baariin?
Hei kato, elämässä tulee tehtyä pikku mokia ja isompiakin.
Hyvä puoli on se, että kaikkea voi katua jälkikäteen.