Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei mikä moka sattui eilein kännissä!

Vierailija
13.08.2015 |

olen pari suhteessa seurusteleva nainen, ollaan pari vuotta seurusteltu miehen kanssa ja nyt sitten eilein olin baarissa ja tapasin eilein sitten ystäväni miehen baarissa sattumalta, no me siinä juteltiin jonkin aikaa ja tämä mies kertoi naisensa olevansa raskaana vihdoinkin. Onnittelin siinä sitten häntä kovasti. No myöhemmin illalla siinä enemmän juotua, olin alkanut flirttailee sille miehelle kovasti ja kovasti pyysin sitä meille. Ja mies tulikin lopulta.. Nyt aamulla on ollut kova morkkis koska tiedän mitä tässä varmaan tulee käymään.. mies kertoo ystävälleeen ja sitten minun miehelle.. oli se mies kieltämättä aika söpö! Voiko kertoa mitä pitäis tehä! Apua! omatunto kalvaa!

Kommentit (266)

Vierailija
21/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä apua tuollaiselle voi tarjota? Olet selkeästi idiootti tai idioottia leikkivä provoilija.

Vierailija
22/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:16"]

Niin siis missä sinä olet hyvä? : löytämään helpoimmat miehet, joille tarjota itseäsi? Uskottelemaan itsellesi, että miehen pantua sinua se johtui siitä, että olet viehättävä (sen sijaan että olet helppo)? En ymmärrä.. :O

[/quote]

No siinä että saan miehen ku miehen ja kehut päälle sängyssä!;) nyt pukkaa vähä tekstareita täytyy mennä tsekkaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:19"]

Mitä apua tuollaiselle voi tarjota? Olet selkeästi idiootti tai idioottia leikkivä provoilija.

[/quote]

Enpä minä ole mikään provo enkä koskaan sellaista harrastanut.

Vierailija
24/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis missä sinä olet hyvä? : löytämään helpoimmat miehet, joille tarjota itseäsi? Uskottelemaan itsellesi, että miehen pantua sinua se johtui siitä, että olet viehättävä (sen sijaan että olet helppo)? En ymmärrä.. :O

[/quote]

Ap sai pitkään vongattuaan ystävän miehen raahattua kotiinsa => ap:n maailmassa se tarkoittaa että hän on parempi sängyssä kuin ystävänsä.Lisäksi hän pitää kolmen lapsen synnyttämistä merkkinä siitä,että on fiksu aikuinen,viis siitä että dumppaa lapset hoitoon päästäkseen ryyppäämään ja vieraisiin. Olisi niin mukava ajatella että noin typeri ihmisiä ei olekaan,mutta ystäväni on juuri ap:n kaltainen,tosin hänellä on  ikää "vasta" 28v ja on jo yh joten sama henkilö ei onneksi ole kyseessä :D

Vierailija
25/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:07"]

Tämä taas todistaa , että isyystestit pitäisi tehdä kaikille lapsille. T: mies joka ei suostu isäksi ilman testausta

[/quote]

Ne on ihan turhia testejä, niillä ei tee mitään. Roskiskamaa.
[/quote]
Ehdottomasti ja se myös selviää tästä ketjusta.
T: isäksi vain testin todistamana

Vierailija
26/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:07"] Tämä taas todistaa , että isyystestit pitäisi tehdä kaikille lapsille. T: mies joka ei suostu isäksi ilman testausta [/quote]   Ne on ihan turhia testejä, niillä ei tee mitään. Roskiskamaa. [/quote] Ehdottomasti ja se myös selviää tästä ketjusta. T: isäksi vain testin todistamana

[/quote]

Miksi ihmees kuvittelet että sun naises pettäis sua jonkun toisen kans? jos se lapsia haluais:O

Vierailija
27/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:21"]

[/quote]

No siinä että saan miehen ku miehen ja kehut päälle sängyssä!;) nyt pukkaa vähä tekstareita täytyy mennä tsekkaa :)

[/quote]

Ekassa viestissä kerroit meille että "olin alkanut flirttailee sille miehelle kovasti ja kovasti pyysin sitä meille. Ja mies tulikin lopulta.."

Siis jos olisit todella niin vastustamaton,kai mies olisi tehnyt aloitteen ilman että joudut tyrkyttämään itseäsi koko illan.Edelleenkään helppo ei ole sama kuin haluttava tai hyvä sängyssä.Ei haarojen aukominen kenelle tahansa - varsinkaan raskaana olevan ystävän miehelle - ole mikään ylpeilynaihe,että "olenpa hyvä lutkailussa!"

Vierailija
28/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. 1/5.

Jonkun lassukan provo.

Vierailija
29/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:21"]

[/quote]

[/quote]

Ekassa viestissä kerroit meille että "olin alkanut flirttailee sille miehelle kovasti ja kovasti pyysin sitä meille. Ja mies tulikin lopulta.."

Siis jos olisit todella niin vastustamaton,kai mies olisi tehnyt aloitteen ilman että joudut tyrkyttämään itseäsi koko illan.Edelleenkään helppo ei ole sama kuin haluttava tai hyvä sängyssä.Ei haarojen aukominen kenelle tahansa - varsinkaan raskaana olevan ystävän miehelle - ole mikään ylpeilynaihe,että "olenpa hyvä lutkailussa!"

[/quote]

Kyllä mä nyt siinä olen hyvä ;) osaan kuulema voihkia ja panna niin että sänky rytisee! näin mies minua kehui !

Vierailija
30/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:29"]

Äh. 1/5.

Jonkun lassukan provo.

[/quote]

Kuule ei ole ! KUINKA MONTA KERTAA MUN TÄYTYY TÄTÄ TODISTAA :O

Vierailija
31/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:07"] Tämä taas todistaa , että isyystestit pitäisi tehdä kaikille lapsille. T: mies joka ei suostu isäksi ilman testausta [/quote]   Ne on ihan turhia testejä, niillä ei tee mitään. Roskiskamaa. [/quote] Ehdottomasti ja se myös selviää tästä ketjusta. T: isäksi vain testin todistamana

[/quote]

Miksi ihmees kuvittelet että sun naises pettäis sua jonkun toisen kans? jos se lapsia haluais:O
[/quote]
En kuvittele, mutta melko moni mies on isänä jonkun toisen lapselle tietämättään ja olisi tyhmää laittaa pää pensaaseen ja kuvitella, että minulle ei voisi sattua samalla tavalla. Enkä myöskään halua tuhlata elämääni naisen kanssa, joka voi loukata miestään kaikkein pahimmalla tavalla.
T: isä vain lapsilleen

Vierailija
32/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:23"] [quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:07"] Tämä taas todistaa , että isyystestit pitäisi tehdä kaikille lapsille. T: mies joka ei suostu isäksi ilman testausta [/quote]   Ne on ihan turhia testejä, niillä ei tee mitään. Roskiskamaa. [/quote] Ehdottomasti ja se myös selviää tästä ketjusta. T: isäksi vain testin todistamana [/quote] Miksi ihmees kuvittelet että sun naises pettäis sua jonkun toisen kans? jos se lapsia haluais:O [/quote] En kuvittele, mutta melko moni mies on isänä jonkun toisen lapselle tietämättään ja olisi tyhmää laittaa pää pensaaseen ja kuvitella, että minulle ei voisi sattua samalla tavalla. Enkä myöskään halua tuhlata elämääni naisen kanssa, joka voi loukata miestään kaikkein pahimmalla tavalla. T: isä vain lapsilleen

[/quote]

jaahas, kaikki naiset ei ole samanlaisia. Jotkut on fiksuja jotka ei tee sellaista.

Vierailija
33/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:23"] [quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:07"] Tämä taas todistaa , että isyystestit pitäisi tehdä kaikille lapsille. T: mies joka ei suostu isäksi ilman testausta [/quote]   Ne on ihan turhia testejä, niillä ei tee mitään. Roskiskamaa. [/quote] Ehdottomasti ja se myös selviää tästä ketjusta. T: isäksi vain testin todistamana [/quote] Miksi ihmees kuvittelet että sun naises pettäis sua jonkun toisen kans? jos se lapsia haluais:O [/quote] En kuvittele, mutta melko moni mies on isänä jonkun toisen lapselle tietämättään ja olisi tyhmää laittaa pää pensaaseen ja kuvitella, että minulle ei voisi sattua samalla tavalla. Enkä myöskään halua tuhlata elämääni naisen kanssa, joka voi loukata miestään kaikkein pahimmalla tavalla. T: isä vain lapsilleen

[/quote]

jaahas, kaikki naiset ei ole samanlaisia. Jotkut on fiksuja jotka ei tee sellaista.
[/quote]
Ei varmasti ole, mutta tuolla tavalla sen saa 100% varmasti selville ja kaikkein pahimmat pettäjät osaavat näytellä sellaista roolia, ettei heitä osaa edes epäillä. Luulen, että naisiakin kiinnostaisi lapsen perimän alkuperä, jos lapsi tulisikin miehestä.

Vierailija
34/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni erohan se sieltä tulla tupsahti. Mies soitti töistään, haukkuma sanojen kera. Huoraahan se siellä huus kuten arvasin...... kai se on nopsaa kerättävä tavarat ja lähdettävä vaikka tampereen baariin ens alkuun ja siitä johkuu huitsin nevadaan...

Vierailija
35/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:32"] [quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:23"] [quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:07"] Tämä taas todistaa , että isyystestit pitäisi tehdä kaikille lapsille. T: mies joka ei suostu isäksi ilman testausta [/quote]   Ne on ihan turhia testejä, niillä ei tee mitään. Roskiskamaa. [/quote] Ehdottomasti ja se myös selviää tästä ketjusta. T: isäksi vain testin todistamana [/quote] Miksi ihmees kuvittelet että sun naises pettäis sua jonkun toisen kans? jos se lapsia haluais:O [/quote] En kuvittele, mutta melko moni mies on isänä jonkun toisen lapselle tietämättään ja olisi tyhmää laittaa pää pensaaseen ja kuvitella, että minulle ei voisi sattua samalla tavalla. Enkä myöskään halua tuhlata elämääni naisen kanssa, joka voi loukata miestään kaikkein pahimmalla tavalla. T: isä vain lapsilleen [/quote] jaahas, kaikki naiset ei ole samanlaisia. Jotkut on fiksuja jotka ei tee sellaista. [/quote] Ei varmasti ole, mutta tuolla tavalla sen saa 100% varmasti selville ja kaikkein pahimmat pettäjät osaavat näytellä sellaista roolia, ettei heitä osaa edes epäillä. Luulen, että naisiakin kiinnostaisi lapsen perimän alkuperä, jos lapsi tulisikin miehestä.

[/quote]

No niihän se tulee, ei se naisesta tule! 

Vierailija
36/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:43"]Nonni erohan se sieltä tulla tupsahti. Mies soitti töistään, haukkuma sanojen kera. Huoraahan se siellä huus kuten arvasin...... kai se on nopsaa kerättävä tavarat ja lähdettävä vaikka tampereen baariin ens alkuun ja siitä johkuu huitsin nevadaan...
[/quote] onnea vaan valitsemallasi tiellä, horo!

Vierailija
37/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:43"]Nonni erohan se sieltä tulla tupsahti. Mies soitti töistään, haukkuma sanojen kera. Huoraahan se siellä huus kuten arvasin...... kai se on nopsaa kerättävä tavarat ja lähdettävä vaikka tampereen baariin ens alkuun ja siitä johkuu huitsin nevadaan... [/quote] onnea vaan valitsemallasi tiellä, horo!

kiitos sinullekkin ;)

[/quote]

Vierailija
38/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän sä voit ap mennä yhteen sen hoitosi kanssa -siis jos se huolii sut. Voin kertoa, että kukaan oikeasti tasokas mies EI huoli (ei panoksi eikä todellakaan puolisoksi)

Vierailija
39/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:32"] [quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:23"] [quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:07"] Tämä taas todistaa , että isyystestit pitäisi tehdä kaikille lapsille. T: mies joka ei suostu isäksi ilman testausta [/quote]   Ne on ihan turhia testejä, niillä ei tee mitään. Roskiskamaa. [/quote] Ehdottomasti ja se myös selviää tästä ketjusta. T: isäksi vain testin todistamana [/quote] Miksi ihmees kuvittelet että sun naises pettäis sua jonkun toisen kans? jos se lapsia haluais:O [/quote] En kuvittele, mutta melko moni mies on isänä jonkun toisen lapselle tietämättään ja olisi tyhmää laittaa pää pensaaseen ja kuvitella, että minulle ei voisi sattua samalla tavalla. Enkä myöskään halua tuhlata elämääni naisen kanssa, joka voi loukata miestään kaikkein pahimmalla tavalla. T: isä vain lapsilleen [/quote] jaahas, kaikki naiset ei ole samanlaisia. Jotkut on fiksuja jotka ei tee sellaista. [/quote] Ei varmasti ole, mutta tuolla tavalla sen saa 100% varmasti selville ja kaikkein pahimmat pettäjät osaavat näytellä sellaista roolia, ettei heitä osaa edes epäillä. Luulen, että naisiakin kiinnostaisi lapsen perimän alkuperä, jos lapsi tulisikin miehestä.

[/quote]

No niihän se tulee, ei se naisesta tule! 
[/quote]
Kirjoitin epäselvästi eli jos mies synnyttäisi lapsen

Vierailija
40/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun pystyis käräyttää koko akan. Nimittäin tuo ap, kirjoitti vissiin vahingossa tampere? :D Ei kukaan sattuis tietää ketään tampereen palomiehii?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi