Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi perheelliset miehet ryhtyvät "vapaamatkustajiksi" omassa perheessään?

Vierailija
13.08.2015 |

En vain tajua.. ja näin on käynyt jokaiselle tuntemalleni miehelle kun perheenlisäystä on siunaantunut. Tarkoitan siis miehiä jotka:
- heittäytyvät osaamattomiksi kotitöissä (siis miten tätä pyykkikonetta käytetään?!)
- laistavat lastenhoidosta ("hoida sä kulta toi kakkavaippa kun se sujuu sulta NIIN PALJON paremmin")
- karkaavat pihalle/tietokoneen ääreen/kaljalle kun töistä pääsevät.
-jne.
Ja lapset kuitenkin tehty yhdessätuumin. Miksi me naiset sallitaan tälläinen lusmuilu?! Ja niin, tiedän myös perheitä, joissa äiti hoitaa yksin lapsiin liittyvät myös lääkäri-, pk- ja koulujutut.

Äidit laahustavat väsyneinä haamuina ympäri kotia ja parhaimmillaan apuun ryntää oman puolison sijaan oma äiti tai anoppi. Hullua!

Miehet vetoavat aina siihen että käyvät töissä.. joo. Tiedän äidin joka hoitaa kaiken lapsiin liittyvän yksin JA käy myös kokopäivätyössä. Jos nainen pystyy, miksei mies?

Miksi miehet eivät halua olla tasapuolisia kumppaneita ja vanhempia.. ja miksi naiset sallii tämän?

T. Lapseton

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 09:39"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 09:36"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 09:20"]

Hyhyyyyyyyynyyyyyyyyh!!

Nainen on aina UHRI!

Paljonkos maksat taloutenne menoista? Kitiset paskapalstalla, muttet osaa neuvoa miestä pyykinpesussa?

Sitäpaitsi, onko siivousstandardisi korkeampi kuin miehellä?

Itke ja uhriudu, sen te luuskat osaatte.

[/quote]

Maksan puolet kaikesta vaikka palkkani on pienempi. Koska minä halusin jäädä puoleksi vuodeksi äitiysloman jälkeen vielä kotiin, ja tulot putosi, jouduin kompensoimaan ne säästöistäni. Mies on vaativampi siivouksessa, kritisoi tiskejä pöydällä, ja että minun pitäisi siivota enemmän. Lapsi herättää myös öisin, minä hoidan ne koska mies käy töissä. Olen illalla tosi väsynyt, ja mies valittaa kun ei tule seksiä.

[/quote]

Miksi syyllistät miestä omista itsekkäistä valinnoistasi ja omasta saamattomuudestasi?

Mene pyyhkimään se tiskipöytä, vai eikö perse nouse homeen keskeltä? Av addiktoi liikaa?

Kivat tulonsiirrot saat mieheltäsi kuitenkin viimeistään terveyspalvelujesi muodossa, kun persettäsi ronkitaan puoli-ilmaiseksi.

[/quote]

Mistä ihmeestä tämä kauhea viha kumpuaa???? uskomaton raivonpurkaus? En kyllä osaa vastata tuollaiseen purkaukseen yhtään mitään, tarkoitatko että olen mieheni valinnut joten hän voi kohdella minua miten vaan? Minäkin pyyhin tiskipöytää. Olen terve ja miehelläni on terveysongelmia, itse alkoholilla aiheutettuja, joiden julkinen hoito tulee minunkin verorahoistani. Et kai luullut että olen vielä kotiäiti, säästöt loppui ja lähdin töihin. Mies sanoi että mene tienaamaan, että hän saa vaihtaa autoa. Itse käyn edelleen bussilla töissä.

[/quote]

Sinäkö olet siis äitiyslomalla ja töissä? Äläpä hämmennä soppaa. Itse olet miehesi valinnut. Nyhyy.

Vierailija
42/134 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 09:53"]

Ja ne miehet vielä maksaa koko lystin. Ne siat!

[/quote]

Kuinka monella täällä on mies, joka maksaa koko perheen toimeentulon ja nainen vaan harrastaa ja hoitaa kotia ja lapsia? Käsi ylös!

Olen varmaan jossain ihme kuplassa, kun minun elinpiirissäni tiedän vain yhden tällaisen liiton ja toisen, jossa tilannetta jatkui joitain vuosia, ei läpi elämän. Äityislomat ja taaperoiden hoidot ovat luonnollisesti perheen yhteisiä ponnistuksia, niitä ei lasketa tähän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 09:22"]

No kun naisen mielestä mies ei osaa mitään ja tekee kaiken ihan väärin. Edes pöytää ei osaa pyyhkiä siinä järjestyksessä kun se meillä kuuluu tehdä, niin aika äkkiähän tuolla systeemillä mies luovuttaa.

[/quote]

Jep. Usein asiat PITÄÄ tehdä niin kuin nainen haluaa, ja jos siinä ei ole minusta järkeä, niin saa tehdä itse, jos ei kerran minun tapani kelpaa.

t.mies

Vierailija
44/134 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:13"]

Huomaa taas kun miehet, joihin kalikka kalahti, vetäs hihasta "mutku mä käyn töissä ja tuon rahaa taloon"- kortin. Joo, rahaa tarvitaan mutta ei vaimon jaksamisen kustannuksella, ei sen kustannuksella että mies on nimellisesti "isä" (joka ei tiedä lastensa asioista mitään), jonka olemassaolo on on lapsille aika yhdentekevää. Omat lapsenlapseni murehtivat äitiään, "mitä jos"' kysymykset koskevat äitiä ja kun totean/lohdutan että "onhan teillä isä" niin lapset toteavat: " mutta kun isi on aina poissa". Ja kyllä, itse olen munattoman paskahousu poikani kasvattanut (tosin isänsä on alkkis). T. Mummo

[/quote]

Nyhyy!!!!!!!!!!!!

Kuulepas mummo, vaikka oletkin "arvostettava, pullantuoksuinen mummo", niin nykynaiset ovat oikeasti saamattomia velliperseitä, tämä on fakta.

Uhriudutaan aina kun se itselle sopii, ja nypitään rusinat pullasta.

Itse olet myös miehesi valinnut ja poikasi kasvattanut. Katse peiliin.
[/quote]

Tiedän kyllä, kuka poikani on kasvattanut; minä. Ja ex- ukkoni alkoholisoitui kun terveys meni. Toki viina maistui aiemminkin. Katson kyllä peiliin ja yritän potkia poikaani persuksille. Miniä on minulle kuin oma tytär ja inhottaa katsoa heidän perhe-elämäänsä; isä kun ei muista edes lastensa syntymäpäiviä, saati miten tiskit laitetaan tiskikoneeseen.

Vierailija
45/134 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 09:24"]

Hyhyyyyyyyynyyyyyyyyh!!

Nainen on aina UHRI!

Paljonkos maksat taloutenne menoista? Kitiset paskapalstalla, muttet osaa neuvoa miestä pyykinpesussa?

[/quote]

Paljonko maksat vaimollesi menetetyistä ansiotuloista ja eläkekertymästä? Osaatko googlettaa pyykinpesun salat ja harjoitella, sillä kyllä, kaikki muutkin ovat aloittaneet harjoittelemalla ja standardit nousevat sitä mukaa kun osaa hoitaa perushommat kunnolla. Oletko sinä marttyyri, jos toinen on uhri? Rooleistaan voi murtautua ulos ihan sukupuolesta riippumatta.

[/quote]

Ei kenellekkään pidä maksaa siitä että hän on kotona. Taikka hoitaa omaa lastaan.

Jokainen päättää itse koska on mielestään likaista ja koska mielestään pitäisi siivota. Se jota sotku häiritsee siivotkoon

[/quote]

No ei tietenkään pidä maksaa vaimolle hänen lapsensa hoitamisesta. Vaimo voi mennä töihin ja mies saa sitten miettiä, miten hoitaa lapsensa. Jääkö kotiin vai maksaako sille hoitopaikan. 

Vierailija
46/134 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 09:19"]

Mistä te noi äijänne oikeen kaivatte? Mä ja mun kaverit, jokainen hoidetaan osuutemme perheen velvoitteista. Tottakai vähän vähemmän, kun joutuu töissä käymään. Mutta. Muuten kutakuinkin tasan.

[/quote]

Sellaisen miehenhän sitä saa kuin on itselleen ottanut. Osalla parinvalinta tilanteessa on ilmeissti jotku muut asiat ja ominaisuudet menneet kodinhoidon ohi.

Vierailija
47/134 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arrrggghhh!! Ai miehet ihan painostetaan tekemään lapsia? Ja miehet joutuvat kuulemaan ettei osaa edes pöytää pyyhkiä oikein? On se kumma!! Olkaa nyt miehiä älkääkä alistuvia vellihousuja. Jos teet jotain, tee se omasta päätöksestäsi ja jos parhaasi teet, ole siitä ylpeä ja jää nalkutukset kuulematta. Pikkusen sellaista...miehisyyttä siihen miehen elämään!

Vierailija
48/134 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo häiriintyneet viestit ovat yhden surullisen ihmishahmon kirjoittamia. Onneksi valtaosalla kuitenkin menee elämässään paljon paremmin ja toivotaan parempaa tulevaisuutta myös tälle vastakarvaiselle ystävällemmekin. 

Vierailija
49/134 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 09:57"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 09:50"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 09:22"]

No kun naisen mielestä mies ei osaa mitään ja tekee kaiken ihan väärin. Edes pöytää ei osaa pyyhkiä siinä järjestyksessä kun se meillä kuuluu tehdä, niin aika äkkiähän tuolla systeemillä mies luovuttaa.

[/quote]

Kumma juttu että useamman vuoden asuessani yksin kamat olivat aina tiptop-järjestyksessä ja muutenkin kämppä siisti, mitä nyt sängyn alla pölyä joskus.

Naisen ilmestyttyä kämppään en kuulemma osannut siivota, tiskata yms oikein, mutta keskeltä lattiaa saattaa löytyä sukkahousut tai rintsikat, tai pahimillaan kita auki olevat sakset (tein kokeen, jätin sakset keräämättä: 3.5 viikkoa lattialla siivoamatta...). Mutta sängyn alla tai huoneen nurkassa ei saa olla pölyä.

Nykyään käy niinkin omituisesti, että kun lähden työmatkalle, usein kämpille saavuttuani siellä on aika sekamelska. Koska esineet/siellä täällä selluvat teekupposet yms eivät vaan ole öisin leijuneet niille kuuluville paikoille.

Jos en osaa pitää kämppää mukamas kunnossa "oikealla tavalla", se pitäköön jonka mielestä teen kaiken väärin.

[/quote]

Kuulostaa NIIN tutulta - pointtihan ei ole siinä, että kotona on siistiä vaan se, että koko ajan siivotaan (tai siis mies siivoaa).

Meidän riesa on nettishoppaileva vaimo - paketit revitään auki ja sitä kartonkisilppua on koko ajan jossain kun eihän niitä voi viedä roskikseen. 

Toinen riesä on n. 3-4 käytössä olevaa käsilaukkua, jotka vierii lattioilla aukinaisina ja niistä vierii rasvatuubeja, meikkejä, pastilleja yms. ympäriinsä. 

En nyt ollut yksinkään ollessa kovin siisti, mutta nyt pitäisi koko ajan kulkea vaimon perässä keräämässä roskia - ja nimenomaan ROSKIA. 

[/quote]

Ketkä tätäkin alapeukuttaa? Loiset jotka ajattelee, että mies on AINA väärässä?

Vierailija
50/134 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on tapana tehdä kaikki negaation kautta.

Jos olen tehnyt ruokaa, niin vaikka olisin siivonnut melkein kaikki jäkeni ruokaa tehdessä, kuten yleensä teen, niin eiköhän se vaimo keksi jonku likoamassa olevan kattilan ja huokaa että "ihan kivan kun teet ruokaa, mutta voisit siivota myös jälkesi". Se vaan kuuluu aina sanoa, vaikka keittiö on noin 90% sotkuisempi sen jälkeen kun rouva on itse tehnyt ruokaa. Vaimo oikeuttaa sotkemisensa sanomalla että "minähän se siivonakin", vaikka todellisuudessa keittiö on se paikka huushollissa, jonka useinmiten siivoan minä. Tykkään siivota keittiön, koska siellä on kaikille tavaroille paikkansa.

t.mies

Vierailija
51/134 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:59"]

Nuo häiriintyneet viestit ovat yhden surullisen ihmishahmon kirjoittamia. Onneksi valtaosalla kuitenkin menee elämässään paljon paremmin ja toivotaan parempaa tulevaisuutta myös tälle vastakarvaiselle ystävällemmekin. 

[/quote]

No vitun hyvin sullakin menee, jos pesukoneen napin painaminen oikeuttaa sut uhriutumaan.

[/quote]

Minä en ole uhri vaan voittaja. Pesukone on päällä nytkin, ihan ilman itkua tai kyyneliä. Mulla on oma firma, luottosiivooja, velaton asunto ja auto ja kaltaisesi mies on enää vain ruma muisto menneisyydestä. Lisättäköön, että emme olleet naimisissa, joten miehestä ei ole hyödytty pennin latia. Eikä edes yhdessä ollessa, minä maksoin kaikki omat kuluni ja yhteisistä enemmän kuin mies.

Vierailija
52/134 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 11:04"]

Naisilla on tapana tehdä kaikki negaation kautta.

Jos olen tehnyt ruokaa, niin vaikka olisin siivonnut melkein kaikki jäkeni ruokaa tehdessä, kuten yleensä teen, niin eiköhän se vaimo keksi jonku likoamassa olevan kattilan ja huokaa että "ihan kivan kun teet ruokaa, mutta voisit siivota myös jälkesi". Se vaan kuuluu aina sanoa, vaikka keittiö on noin 90% sotkuisempi sen jälkeen kun rouva on itse tehnyt ruokaa. Vaimo oikeuttaa sotkemisensa sanomalla että "minähän se siivonakin", vaikka todellisuudessa keittiö on se paikka huushollissa, jonka useinmiten siivoan minä. Tykkään siivota keittiön, koska siellä on kaikille tavaroille paikkansa.

t.mies

[/quote]

Kannattaisi olla muissakin huoneissa tavaroille paikkansa niin sitten olisi kivempi siivota muuallakin, kumpi tahansa sen tekeekin. 

Vierailija
53/134 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän pyhävulva-miehen mukaan siis lastenhankinta täytyy kokonaan lopettaa. Se lapsen odotus ja pikkuvauvan hoito nyt valitettavasti ei onnistu kuin niin, että jompi kumpi jää kotiin. Joko isä tai äiti. Jos kovin raaka haluaa olla voi sen lapsen heivata hoitoon tietenkin heti kun se on mahdollista. Tämän pikkuvauva-ajan jompi kumpi on kuitenkin kotona eikä työelämässä. Kenen tämän ihmisen elatus pitäisi maksaa, jos ei puolison eikä yhteiskunnan?

Tietenkin naisen pitäisi siis säästää ensin ennen lapsenhankintaa sen verran, että voi olla kotona tulottomana sen vuoden. Miksi miehen ei tarvitse osallistua lisääntymiskustannuksiin pätkän vertaa edes omassa perheessään? Siis naiset lisääntyy ja maksaa sen ja miehet vaan jatkaa vanhaan malliin ja kartuttaa sitä omaa omaisuuttaan?

Miksi naiset sitten edes hankkisivat lapsia miesten kanssa? Kannattaa hankkia ne yksin. Ai niin, sitten on Yh-huora.

Vierailija
54/134 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytiin tämä keskustelu jo ennen lasten hankkimista - kun kerran yhdessä tehdään, niin yhdessä myös hoidetaan. Jos ois vähänkin epäilyttäny, et joudun pyörittämään arkea yksin, ois lapset jääny tekemättä..Jokaisen kanssa ei kannata lisääntyä :)

Vierailija
55/134 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 08:56"]En vain tajua.. ja näin on käynyt jokaiselle tuntemalleni miehelle kun perheenlisäystä on siunaantunut. Tarkoitan siis miehiä jotka:
- heittäytyvät osaamattomiksi kotitöissä (siis miten tätä pyykkikonetta käytetään?!)
- laistavat lastenhoidosta ("hoida sä kulta toi kakkavaippa kun se sujuu sulta NIIN PALJON paremmin")
- karkaavat pihalle/tietokoneen ääreen/kaljalle kun töistä pääsevät.
-jne.
Ja lapset kuitenkin tehty yhdessätuumin. Miksi me naiset sallitaan tälläinen lusmuilu?! Ja niin, tiedän myös perheitä, joissa äiti hoitaa yksin lapsiin liittyvät myös lääkäri-, pk- ja koulujutut.

Äidit laahustavat väsyneinä haamuina ympäri kotia ja parhaimmillaan apuun ryntää oman puolison sijaan oma äiti tai anoppi. Hullua!

Miehet vetoavat aina siihen että käyvät töissä.. joo. Tiedän äidin joka hoitaa kaiken lapsiin liittyvän yksin JA käy myös kokopäivätyössä. Jos nainen pystyy, miksei mies?

Miksi miehet eivät halua olla tasapuolisia kumppaneita ja vanhempia.. ja miksi naiset sallii tämän?

T. Lapseton

[/quote] kysy Didemiltä.

Vierailija
56/134 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:53"]

Hyhyyyyyyyynyyyyyyyyh!!

Nainen on aina UHRI!

[/quote]

Maksan puolet kaikesta vaikka palkkani on pienempi. Koska minä halusin jäädä puoleksi vuodeksi äitiysloman jälkeen vielä kotiin, ja tulot putosi, jouduin kompensoimaan ne säästöistäni. Mies on vaativampi siivouksessa, kritisoi tiskejä pöydällä, ja että minun pitäisi siivota enemmän. Lapsi herättää myös öisin, minä hoidan ne koska mies käy töissä. Olen illalla tosi väsynyt, ja mies valittaa kun ei tule seksiä.

[/quote]

Miksi syyllistät miestä omista itsekkäistä valinnoistasi ja omasta saamattomuudestasi?

Mene pyyhkimään se tiskipöytä, vai eikö perse nouse homeen keskeltä? Av addiktoi liikaa?

Kivat tulonsiirrot saat mieheltäsi kuitenkin viimeistään terveyspalvelujesi muodossa, kun persettäsi ronkitaan puoli-ilmaiseksi.

[/quote]

Mistä ihmeestä tämä kauhea viha kumpuaa???? uskomaton raivonpurkaus? En kyllä osaa vastata tuollaiseen purkaukseen yhtään mitään, tarkoitatko että olen mieheni valinnut joten hän voi kohdella minua miten vaan? Minäkin pyyhin tiskipöytää. Olen terve ja miehelläni on terveysongelmia, itse alkoholilla aiheutettuja, joiden julkinen hoito tulee minunkin verorahoistani. Et kai luullut että olen vielä kotiäiti, säästöt loppui ja lähdin töihin. Mies sanoi että mene tienaamaan, että hän saa vaihtaa autoa. Itse käyn edelleen bussilla töissä.

[/quote]

Sinäkö olet siis äitiyslomalla ja töissä? Äläpä hämmennä soppaa. Itse olet miehesi valinnut. Nyhyy.

[/quote]

Olin äitiyslomalla ja nyt olen töissä. Ihan oikeasti hae jotain apua, ei ole normaalia että koet tarpeelliseksi riehua täällä ja solvata vieraita ihmisiä.

Vierailija
57/134 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 11:09"]

Tän pyhävulva-miehen mukaan siis lastenhankinta täytyy kokonaan lopettaa. Se lapsen odotus ja pikkuvauvan hoito nyt valitettavasti ei onnistu kuin niin, että jompi kumpi jää kotiin. Joko isä tai äiti. Jos kovin raaka haluaa olla voi sen lapsen heivata hoitoon tietenkin heti kun se on mahdollista. Tämän pikkuvauva-ajan jompi kumpi on kuitenkin kotona eikä työelämässä. Kenen tämän ihmisen elatus pitäisi maksaa, jos ei puolison eikä yhteiskunnan?

Tietenkin naisen pitäisi siis säästää ensin ennen lapsenhankintaa sen verran, että voi olla kotona tulottomana sen vuoden. Miksi miehen ei tarvitse osallistua lisääntymiskustannuksiin pätkän vertaa edes omassa perheessään? Siis naiset lisääntyy ja maksaa sen ja miehet vaan jatkaa vanhaan malliin ja kartuttaa sitä omaa omaisuuttaan?

Miksi naiset sitten edes hankkisivat lapsia miesten kanssa? Kannattaa hankkia ne yksin. Ai niin, sitten on Yh-huora.

[/quote]

Mutkat taas suoriksi, vai mitä tussukka?

Aivopieruusi ei ole edes tarvetta vastata, muuta kuin että uhriudu hiukan lisää, sehän on naisten ainoa todellinen taito.
[/quote]

Jank jank jank. Uusi sana opittu: uhriutua.

Vierailija
58/134 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:53"]

Hyhyyyyyyyynyyyyyyyyh!!

Nainen on aina UHRI!

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olin äitiyslomalla ja nyt olen töissä. Ihan oikeasti hae jotain apua, ei ole normaalia että koet tarpeelliseksi riehua täällä ja solvata vieraita ihmisiä.

[/quote]

Älä jaksa kirjoittaa sontaa.

Vierailija
59/134 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 11:09"]

[/quote]

Aivopieruusi ei ole edes tarvetta vastata, muuta kuin että uhriudu hiukan lisää, sehän on naisten ainoa todellinen taito.
[/quote]

Missä sinun vahvuutesi ovat?

Vierailija
60/134 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 11:09"]

[/quote]

[/quote] Arvasin, että vastaat taas yhdellä lauseella, jossa ei ole mitään sisältöä. Kerro nyt ihmeessä niitä rekentavia ehdotuksia. En minä ole omaan elämääni tyytmätön tai katkera. Me olemme osanneet jakaa kulut ja vastuut perheessämme ihan tasa-arvoisesti ketään polkematta. Siksi ihmetyttää tämä vittuilu, viha ja itsestäänselvistä asioista vääntäminen. Jos sinulla ei ole minkäänlaista rakkautta ja kunnioitusta omassa perheessäsi, niin tavallaan ymmärrän kyllä nämä purkauksesi.  Antaisit käytännön vinkkejä näille vihaamillesi saamattomille urhrinaisille, voivathan hekin tehdä jotain toisin. Yhden lauseen sisällötön heitto ei rakenna keskustelua mihinkään suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme