Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä

Vierailija
11.03.2022 |

Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä jostain ihmisestä tai asiasta, mistä et koskaan olisi voinut kuvitella olevan totta ?

Kommentit (1110)

Vierailija
221/1110 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi (ja joskus aiemminkin) järkytyin tuttavapariskunnan erosta. Jos parisuhde näyttää päällepäin ikuiselta. Sitten oon lähiaikoina järkyttynyt joistakin syöpäuutisista. Ainakin yksi tapaus johti nopeahkoon kuolemaan. Niin surullista kun kyseessä perheellinen.

Vierailija
222/1110 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se millaisia vaatimuksia naiselle asetetaan kun tulee raskaaksi.

Pitäisi olla tilivelvollinen puolitutuillekin onko ollut pahoinvointia, peräpukamia, miten paljon säästötilillä on massia, aikooko viimein alkaa neulomaan tossuja ja myssyjä, kuinka kauan meinaa imettää, onko jo uimakoulupaikka varattu vuosien päähän (?!) ja aionko muuttaa parhaimman muskarin lähelle jne.

Täysin yksityisiä asioita aletaan udella kadulla koilottaen ja näitä harvalta ei-raskaanaolevalta tulisi edes mieleen kysellä. Pitäisi myös noudattaa jotain sanomatonta mammojen säännöstöä kuinka esim. alle vuodenikäisen äiti saisi kuluttaa omaa aikaansa. Bilettämään ei saa lähteä, mutta sisustaminen, siivoaminen ja pakastimeen leipominen on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1110 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisessa elämässäni on eniten järkyttänyt se, että mieheni petti minua. Hän tunnusti tämän itse minulle kärsittyään tunnontuskia. En olisi ikinä, _ikinä_ voinut kuvitella. Luotin aivan täydellisesti mieheeni, mielessäni ei ollut käynyt pienintäkään epäilyksen ripettä koskaan.

Minulta meni tämän jälkeen useampi vuosi rakentaa edes jonkinlainen perusluottamus muihin ihmisiin. Minulla oli alkuun jatkuvasti ajatus, että kehenkään ei voi luottaa, kun sekin ihminen, johon luotin eniten maailmassa, petti luottamuksen.

Vierailija
224/1110 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisessa elämässäni on eniten järkyttänyt se, että mieheni petti minua. Hän tunnusti tämän itse minulle kärsittyään tunnontuskia. En olisi ikinä, _ikinä_ voinut kuvitella. Luotin aivan täydellisesti mieheeni, mielessäni ei ollut käynyt pienintäkään epäilyksen ripettä koskaan.

Minulta meni tämän jälkeen useampi vuosi rakentaa edes jonkinlainen perusluottamus muihin ihmisiin. Minulla oli alkuun jatkuvasti ajatus, että kehenkään ei voi luottaa, kun sekin ihminen, johon luotin eniten maailmassa, petti luottamuksen.

Sama. Ihmisiin ei voi luottaa.

Vierailija
225/1110 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lihavuus on tehnyt musta näkymättömän ja kuinka paljon syrjintää kohtaan nykyään.

Vierailija
226/1110 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se että joku ihan oikeasti edelleen asettuu vaaleissa ehdolle Suomen kommunistisen puolueen riveissä ihan tosissaan. Tai että puolue on edes olemassa.

Vierailija
227/1110 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen kollegan jääminen kiinni alaikäisten kanssa harrastetusta seksistä. 

Vierailija
228/1110 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylemmät työntekijät delegoivat niin paljon töitään muille. Käy järkeen että siksi eri asemissa voi toimia ihmisiä.

Ryhdyttyäni esimieheksi, opin, että minun työni on juuri se delegointi, ei sellaisten asioiden tekeminen, jonka joku muu voi tehdä. Minä olen kuin postinlajittelija, jonka käsien kautta vain kulkee asioita. Minun pitää katsoa että kaikki tulee tehtyä, ihmisillä on hommia aika tasan, ja oikeat ihmiset tekee oikeita asioita. Jos minä rupean tekemään niitä itse, en tee sitä hommaa mihin mut on pestattu.

Esimies

Vierailija
229/1110 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottien määrä paljastui korona-aikana, en olisi uskonut tätä suomalaisista.

Vierailija
230/1110 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästelen  miten nopeasti  mies voi muuttua itsekääksi  avioliittoon mennetyään. Minä, minä  minä.  Kaikessa pyrkii järjestämään itselleen vain kivaa.  Monelaista  teknistä  härpäkettä pitää hankkia. Tää on testivoittaja, kehuu  kaverilleen. Tulee milloin lystää, eikä väliä  että muitten aikataulut sitten pettää. Elää  kiuin  lapsi, eikä kanna vastuuta, ei ainakaan  rahasta.

Vierailija
231/1110 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"mäkin olen ollut väkivaltaisesta suhteessa, mutta mä sentään olin niin vahva , että lähdin siitä!" Ambulanssin nainen tuo minulle sanoi kun mut vietiin toista kertaa lanssilla sairaalaan miehen pahoinpideltyä minut. Toi tulee mieleen edelleen. Halusiko lyödä lyötyä vai halusiko että heräsin? En tiedä , mutta tuntui pahalta ja edelleen muistuu jaksoittain mieleeni.

Oli kumpi syy tahansa niin tuo ei ollut asia mitä ambulanssi kuskin olisi pitänyt sanoa.

Sen tähden sanotaan koska on heitä jotka tosiaan eivät lähde suhteesta, vaikka tuo jatkuu.  Mies voi silti vainota vaikka nainen tekee kaikkensa päästäkseen vapaaksi.  Ammattilaiset tietävät tämän, asianajajat ja muut.

Tuossa ensihoitajan sanavalinta on mennyt ihan pieleen jos on ollut tarkoitus kannustaa tai neuvoa. Selkeästi noilla sanoilla halusi itseään korostaa "minäpä olin fiksumpi ja vahvempi kuin sinä kun älysin lähteä". Eli halusi lyödä lyötyä.

Miten sen voisi ymmärtää niin? Hän kertoi että hän on ollut samassa tilanteessa, hän halusi antaa vertaistukea. Hän halusi kertoa, että minä olen ollut samassa kauheassa tilanteessa, ja siitä on olemassa ulospääsy, sinäkin voisit päästä, vaikka nyt ei siltä tuntuisi. Hän koitti rohkaista pelastautumaan. Moni nainen lopulta tapetaan noin. Miten voi ajatella että hän olisi halunnut jotenkin mollata?

Vierailija
232/1110 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos kiusaaja työpaikalla onkin esimies? Joka lähes mielivaltaisesti valitsee työntekijät…. Keistä hän pitää… lihavat pn nou nou jos on omis mielipiteitä nou nou…

Vierailija
233/1110 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää on se, että miten (tietääkseni) kohtuullisen täyspäiset ihmiset hurahtavat joihinkin äärioikeiston valeuutissivustoihin. Sitte horistaan että koronarokotteesta ja 5Gstä tulee sitä ja tätä ja great resettiä ja Sorosta ja vaikka mitä...

Toisekseen järkyttävää on kokoomuspuolueen suosio duunareiden keskuudessa.

Kolmanneksi järkyttää talousliberalismi ja ay-vastaisuus

Neljänneksi järkyttää ydinvoima- ja Nato-vastaisuus

Viidenneksi järkyttää energian hinta ja sen muutokset (tuntikohtainen hinnoittelu)

Kuudenneksi järkyttää opiskelijoiden kohtelu verrattuna työttömiin

Seitsemänneksi järkyttää että miten loputon lista kaikkea järkyttävää onkaan, joten

Kahdeksanneksi järkyttää että järkytykseen turtuu

Vierailija
234/1110 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin narsistisesta alkoholistista. Mun ystävät jäi sen ystäviksi ja ne kutsuvat pareittain häntä ja hänen uutta naista. Sellaisia ystäviä.

Vierailija
235/1110 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika pienet menot, niin voi jo ottaa rennommin.

Vierailija
236/1110 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"mäkin olen ollut väkivaltaisesta suhteessa, mutta mä sentään olin niin vahva , että lähdin siitä!" Ambulanssin nainen tuo minulle sanoi kun mut vietiin toista kertaa lanssilla sairaalaan miehen pahoinpideltyä minut. Toi tulee mieleen edelleen. Halusiko lyödä lyötyä vai halusiko että heräsin? En tiedä , mutta tuntui pahalta ja edelleen muistuu jaksoittain mieleeni.

Oli kumpi syy tahansa niin tuo ei ollut asia mitä ambulanssi kuskin olisi pitänyt sanoa.

Sen tähden sanotaan koska on heitä jotka tosiaan eivät lähde suhteesta, vaikka tuo jatkuu.  Mies voi silti vainota vaikka nainen tekee kaikkensa päästäkseen vapaaksi.  Ammattilaiset tietävät tämän, asianajajat ja muut.

Tuossa ensihoitajan sanavalinta on mennyt ihan pieleen jos on ollut tarkoitus kannustaa tai neuvoa. Selkeästi noilla sanoilla halusi itseään korostaa "minäpä olin fiksumpi ja vahvempi kuin sinä kun älysin lähteä". Eli halusi lyödä lyötyä.

Miten sen voisi ymmärtää niin? Hän kertoi että hän on ollut samassa tilanteessa, hän halusi antaa vertaistukea. Hän halusi kertoa, että minä olen ollut samassa kauheassa tilanteessa, ja siitä on olemassa ulospääsy, sinäkin voisit päästä, vaikka nyt ei siltä tuntuisi. Hän koitti rohkaista pelastautumaan. Moni nainen lopulta tapetaan noin. Miten voi ajatella että hän olisi halunnut jotenkin mollata?

Juurikin näin. Jos tuon ottaa mollauksena, niin ei muuta kuin takaisin piestäväksi, niin ehkä se totuus sitten löytyy sieltä...

Pahoittelut vaan, mutta minulla vaan ei riitä sympatiaa niitä kohtaan jotka lyönnistä ja vuodesta toiseen vaan ovat siinä nyrkkeilysäkkinä, eivätkä lähde mihinkään. Tietä pitkin ja tossua toisen eteen.

Vierailija
237/1110 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että muinaisajan koulusta on olemassa joitain ihmisiä? Jotka ovat ottaneet mut syntipukiksi? Ilmeisesti kaikkeen. Vaikka koulu loppui jo viime vuosituhannella.

Vierailija
238/1110 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että naiset eivät tee rationaalisia päätöksiä vaan aina luetaan horoskooppeja, unien selityksiä ja sun muuta hömppää ja toimitaan niiden pohjalta.

Jopa kokonaisen valtion asioita hoidetaan sillä tavalla!

Vierailija
239/1110 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin miten on mahdollista että useat vaatteet mennyt yhtäkkiä rikki mutta hämärästi vain yksi kerrallaan , hajosi käsiin. Hyväksyi mielessä (en tiedä miksi?!) Selityksen että näin on vaan käynyt. Sitten ihastelin kesäksi tarkoitettua uutta keltaista mekkoa miehelle josta pidin paljon ja joka miehen mielestä ei ollut kovin kiva. Selvisi että se oli mies joka ne oli hajottanut tahallaan!! Ihan oikeasti, oli puukolla viiltänyt siihen keltaiseen kesämekkoonkin selän kohdalle pitkän loven niin että sitä ei olisi enään voinut pukea päälle.

Vierailija
240/1110 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan löydettyäni se kuinka yksinkertaista porukkaa suomalaisista löytyy.

Järkytti ja säälitti yhtäaikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi