Onko sellainen aamutakki/kylpytakkimainen villakangastakki typerännäköinen?
Voiko selainen päällä kulkea ilman, että ohikulkijat kummastelevat?
Kommentit (28)
Se on vaativa malli - minulle ei sovi, mutta niille kenelle sopii on hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Se on vaativa malli - minulle ei sovi, mutta niille kenelle sopii on hyvännäköinen.
Kelle se sitten sopii ja minkälainen sinä olet kerta se ei sulle omasta mielestäsi sovi?
Vierailija kirjoitti:
Onko se vohvelikangasta?
Ei, kun kangas on tasainen. Noin polviin asti pituutta, kaksi isoa aamutakkimaista taskua ja aamutakkimainen vyö.
Minä olen lyhyt ja pyöreä, kuppikokokin on pieni. Leikkaustakissa on niin yksinkertainen, että se vaatii käyttäjältään hyvän ryhdin ja tietynlaista terävyyttä - esim. hartialinjassa - ei sovi luisuhartiaiselle - näyttää putoavan pois.
Vuuumeksi ostin sillä mallilla farkkutakin, onneksi ajattelin sitä heti aamutakiksi.
On todella harvassa ne ihmiset joiden päällä hyvännäköinen eli en ostaisi
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lyhyt ja pyöreä, kuppikokokin on pieni. Leikkaustakissa on niin yksinkertainen, että se vaatii käyttäjältään hyvän ryhdin ja tietynlaista terävyyttä - esim. hartialinjassa - ei sovi luisuhartiaiselle - näyttää putoavan pois.
Vuuumeksi ostin sillä mallilla farkkutakin, onneksi ajattelin sitä heti aamutakiksi.
Oletko sama vai eri kommentoija kuin tuo yksi aikaisempi, joka sanoi, että malli ei sovi hänelle?
Ne on usein kutittavia ja painavia. Kaulus pitää olla teräväkulmainen tai muuten takki tosiaan näyttää aamutakilta, varsinkin jos se on sairaalavärinen pastelli tai beige.
Jotkut niistä on kivoja.
Vierailija kirjoitti:
On todella harvassa ne ihmiset joiden päällä hyvännäköinen eli en ostaisi
No mutta voihan se ap:lle sopia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sama vai eri kommentoija kuin tuo yksi aikaisempi, joka sanoi, että malli ei sovi hänelle?
Olen
Sopii pitkälle ja hoikalle. Jos yhtään vatsaa tai tasapaksu kroppa niin näyttää juurikin kylpytakilta.
https://www.ellos.fi/ellos-collection/paitatakki-blanka-long/7013573-03
En tiedä tarkoititko tuon tyyppistä, mutta minulla siis tuo, nimenomaan vihreäsävyisenä, ostin jo kun oli norm.hinnalla viimesyksynä ja se on ihana, saanut siitä todella paljon kehuja, kun käytän sitä. Harmi ettei ihan talvella tarkene, vaikka lämmin onkin, miellän syystakiksi ja käytin sitä syys-ja lokakuussa, osin marraskuutakin.
Tuo lyhyt ja pyöreä jatkaa: Se jolle takki sopii, näyttää nousevan astetta ylemmäs luokituksessaan, jostakin kumman syystä. Kaipa klassikkomalli kertoo: minussa on tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tarkoititko tuon tyyppistä, mutta minulla siis tuo, nimenomaan vihreäsävyisenä, ostin jo kun oli norm.hinnalla viimesyksynä ja se on ihana, saanut siitä todella paljon kehuja, kun käytän sitä. Harmi ettei ihan talvella tarkene, vaikka lämmin onkin, miellän syystakiksi ja käytin sitä syys-ja lokakuussa, osin marraskuutakin.
Ei puhuttu tuollaisesta mallista minun käsittääkseni. En ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Sopii pitkälle ja hoikalle. Jos yhtään vatsaa tai tasapaksu kroppa niin näyttää juurikin kylpytakilta.
Entä jos on pitkä, hoikka ja tasapaksu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on pitkä, hoikka ja tasapaksu?
Kyllä sitä miehilläkin on - pitää vain sopia mittasuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei puhuttu tuollaisesta mallista minun käsittääkseni. En ole ap.
Joo, en tarkoittanut tuollaista. -Ap
Onko tollaisella takkityypillä joku hienompi tai oikeampi nimi?
En tajua, mistä puhut