Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sellainen aamutakki/kylpytakkimainen villakangastakki typerännäköinen?

Vierailija
10.01.2023 |

Voiko selainen päällä kulkea ilman, että ohikulkijat kummastelevat?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, mistä puhut

Vierailija
2/28 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vohvelikangasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaativa malli - minulle ei sovi, mutta niille kenelle sopii on hyvännäköinen.

Vierailija
4/28 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaativa malli - minulle ei sovi, mutta niille kenelle sopii on hyvännäköinen.

Kelle se sitten sopii ja minkälainen sinä olet kerta se ei sulle omasta mielestäsi sovi?

Vierailija
5/28 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se vohvelikangasta?

Ei, kun kangas on tasainen. Noin polviin asti pituutta, kaksi isoa aamutakkimaista taskua ja aamutakkimainen vyö.

Vierailija
6/28 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lyhyt ja pyöreä, kuppikokokin on pieni. Leikkaustakissa on niin yksinkertainen, että se vaatii käyttäjältään hyvän ryhdin ja tietynlaista terävyyttä - esim. hartialinjassa - ei sovi luisuhartiaiselle - näyttää putoavan pois.

Vuuumeksi ostin sillä mallilla farkkutakin, onneksi ajattelin sitä heti aamutakiksi.

Vierailija
7/28 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella harvassa ne ihmiset joiden päällä hyvännäköinen eli en ostaisi

Vierailija
8/28 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lyhyt ja pyöreä, kuppikokokin on pieni. Leikkaustakissa on niin yksinkertainen, että se vaatii käyttäjältään hyvän ryhdin ja tietynlaista terävyyttä - esim. hartialinjassa - ei sovi luisuhartiaiselle - näyttää putoavan pois.

Vuuumeksi ostin sillä mallilla farkkutakin, onneksi ajattelin sitä heti aamutakiksi.

Oletko sama vai eri kommentoija kuin tuo yksi aikaisempi, joka sanoi, että malli ei sovi hänelle?

Vierailija
9/28 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on usein kutittavia ja painavia. Kaulus pitää olla teräväkulmainen tai muuten takki tosiaan näyttää aamutakilta, varsinkin jos se on sairaalavärinen pastelli tai beige.

Jotkut niistä on kivoja.

Vierailija
10/28 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todella harvassa ne ihmiset joiden päällä hyvännäköinen eli en ostaisi

No mutta voihan se ap:lle sopia.

Vierailija
11/28 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sama vai eri kommentoija kuin tuo yksi aikaisempi, joka sanoi, että malli ei sovi hänelle?

Olen

Vierailija
12/28 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii pitkälle ja hoikalle. Jos yhtään vatsaa tai tasapaksu kroppa niin näyttää juurikin kylpytakilta.

Vierailija
13/28 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.ellos.fi/ellos-collection/paitatakki-blanka-long/7013573-03

En tiedä tarkoititko tuon tyyppistä, mutta minulla siis tuo, nimenomaan vihreäsävyisenä, ostin jo kun oli norm.hinnalla viimesyksynä ja se on ihana, saanut siitä todella paljon kehuja, kun käytän sitä. Harmi ettei ihan talvella tarkene, vaikka lämmin onkin, miellän syystakiksi ja käytin sitä syys-ja lokakuussa, osin marraskuutakin.

Vierailija
14/28 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lyhyt ja pyöreä jatkaa: Se jolle takki sopii, näyttää nousevan astetta ylemmäs luokituksessaan, jostakin kumman syystä. Kaipa klassikkomalli kertoo: minussa on tyyliä.

Vierailija
15/28 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tarkoititko tuon tyyppistä, mutta minulla siis tuo, nimenomaan vihreäsävyisenä, ostin jo kun oli norm.hinnalla viimesyksynä ja se on ihana, saanut siitä todella paljon kehuja, kun käytän sitä. Harmi ettei ihan talvella tarkene, vaikka lämmin onkin, miellän syystakiksi ja käytin sitä syys-ja lokakuussa, osin marraskuutakin.

Ei puhuttu tuollaisesta mallista minun käsittääkseni. En ole ap.

Vierailija
16/28 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii pitkälle ja hoikalle. Jos yhtään vatsaa tai tasapaksu kroppa niin näyttää juurikin kylpytakilta.

Entä jos on pitkä, hoikka ja tasapaksu?

Vierailija
17/28 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on pitkä, hoikka ja tasapaksu?

Kyllä sitä miehilläkin on - pitää vain sopia mittasuhteisiin. 

Vierailija
18/28 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei puhuttu tuollaisesta mallista minun käsittääkseni. En ole ap.

Joo, en tarkoittanut tuollaista. -Ap

Vierailija
19/28 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tollaisella takkityypillä joku hienompi tai oikeampi nimi?

Vierailija
20/28 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan se!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä