Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa sen vahvemman rooliin joutuminen

Vierailija
11.03.2022 |

Miehellä oli koko viime vuoden kriisi läheisen menettämisestä. Jotenkin odottelin, että se menisi ohi ajan kanssa (tietenkään mitään määräaikaa ei ole eikä ole koskaan "suru suoritettu". Ymmärrän ja olen ollut kärsivällinen.

Itsellänikin on vaikeuksia , mutta päädyn aina käsittelemään ne pääni sisällä. Käytän paljon voimia itsesäätelyyn, jotta pysyisin tasapainossa. Tällöin ulospäin näkyy rauhallinen kuori. Saatan olla juuri ja juuri löytänyt rauhan, kun mies tulee purkamaan omaa mieltään ja ongelmia minulle. Vaikka minulla ei ole yhtään mitään annettavaa jäljellä, kun energia on mennyt sisäiseen managerointiin, yritän sitten kuunnella ja olla empaattinen.

Tästä seuraa katkeruus, että "se minun vuoro ei tulekaan ja miksi minun pitää olla aina se vahva kannattelija, vaikka juuri ja juuri pidän itseni kasassa". Tätä en sano ääneen, mutta pelkään että se alkaa syödä minua sisältä ja näkyä muuten suhteessa.

Enkä kerro miehelle huoliani, koska hänestä näkee ettei hänellä ole niille tilaa. Siirrän omia tarpeitani johonkin tulevaisuuteen, mutta olen tehnyt tätä jo vuoden.

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika passiivinen ja aloitekyvytön mies ja olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei näillä eväillä taida kannattaa parisuhteeseen lähteä vaikka nytkin olisi kiinnostunut nainen. Siinä ei taida muuten mukava olemus kauheasti auttaa, kun nainen hetken päästä myös huomaa mikä vedettävä reki olen.

Miksi et sitten aikuistu ja reipastu? Olen jättänyt yhden kaltaisesi, on kohtuutonta jos parisuhteessa vain toinen on vastuullinen aikuinen, ja se toinen pelkkä "ihan sama", joka ei ota kantaa mihinkään. 

Ei kyse ole mistään aikuistumisesta ja reipastumisesta, minä vain olen tällainen. Aivan kuten sinä olet se "reipas aikuinen" etkä osaa muuta olla.

Kyllä minä osaan muutakin, olen jättänyt kaltaisesi vätyksen, ja nykyinen mies on oikeasti aikuinen, ei mikään pikkupoika. Miksi sinä et edes yritä aikuistua, vaan olet lastuna laineilla? Itseään voi muuttaa, jos haluaa. Vätykset ei ole haluttuja, ani harva nainen oikeasti haluaa lapsen tasolla olevan miehen.

Koska juurihan kerroin sinulle, jos vaahtoamiselta ja suurta nautintoa tuottavalta mollaamiselta viitsisit lukea. Flegmaattisuus ja melankolisuus on luonteenpiirteitä joita ei noin vaan muuteta. Sinä ja nykyinen miehesi tuskin koskaan olette olleet tällaisia ja teidän ei ole tarvinut muuttaa itseänne mihinkään.

Vierailija
122/125 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka toinen ei ole aikuinen, olet itse vastuussa omasta aikuisesta käytöksestäsi.

Vierailija
124/125 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka toinen ei ole aikuinen, olet itse vastuussa omasta aikuisesta käytöksestäsi.

Niin on, omasta, mutta ei miehen.

Vierailija
125/125 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi