Poikapuoleni vietteli minut
Tultiin yhdessä baarista kotiin, ukkoni (pojan isä) jäi sinne vielä. Ollaan nukuttu ennenkin vierekkäin, mutta nyt meni vähän överiksi... Poika sanoi että on runkannut monesti mua ajatellen, ja mulla on ihanan tiukka pillu. Oli hellempi kuin isänsä. Onko muut naiset ajautuneet vastaavaan tilanteeseen? Olen 40 v. ja poika 21.
Kommentit (58)
tota kukaan usko eikä sulla oo tiukka
Maailmassa vaan tapahtuu kaikenlaista. Ikävää ettei sulle ole mitään tapahtunut.
Tultiin yhdessä baarista kotiin, ukkoni (pojan isä) jäi sinne vielä. Ollaan nukuttu ennenkin vierekkäin, mutta nyt meni vähän överiksi... Poika sanoi että on runkannut monesti mua ajatellen, ja mulla on ihanan tiukka pillu. Oli hellempi kuin isänsä. Onko muut naiset ajautuneet vastaavaan tilanteeseen? Olen 40 v. ja poika 21.
Itse olen 52 mies ja tytärpuoleni 33v.
Monesti olen halunut naida häntä, koska hän flirttailee useimmiten kun hänen äitinsä ei ole paikalla (vaimoni).
Vielä olen pystynyt pitämään kullini housuissa.
Olen sanonut kyllä hänelle että lopeta toi, mutta tuntuu että hän vain lisäisi flirttausta.
Mun mies tekee jonkin verran matkatöitä ja on öitä poissa kotoa. Poikapuoleni 20 v. nukkuu hyvin usein silloin samassa sängyssä kanssani ja on myös isäänsä huomaavaisempi.
Meillä suhde alkoi vähän samaan tapaan, kuin ap:la, eli baari-illan jälkeen mieheni ollessa sammuneena.
N 39 v.
En ollenkaan epäile, etteivätkö jotkut äiti- ja poikapuolet harrasta seksiä keskenään. Lähinnä sitä taivastellaan. Jos isä- ja tytärpuoli tekevät samaa, isäpuoli on tolkuton törkimys ja tytärpuoli taas viaton pieni uhri - iästä riippumatta. Vai onko näin?
Jos parikymppinen poitsu ja nelikymppinen äitipuoli päätyvät sänkyyn, turha siinä on viettelemisestä puhua. Kyllä nelikymppinen jo tajuaa, millaista tuttavuutta nuorimies on tekemässä. Yleensähän sitä hyväksyy kaikenlaista kosiskelua, ennen kuin suoranaiseen seksiin päästään, joten turha siinä on mistään yksipuolisesta viettelystä puhua. Se on viettelyä, kun hyvätuloinen ja komea kolmekymppinen mies käyttää tieten tahtoen hyväkseen 19-vuotiaan tytön kokemattomuutta ja tarpeita ja saa hänet kanssaan sänkyyn.
Olen usein kummitälinnäni kylässä, nukumme samassa sängyssä. Katselen alastonta tätiäni, ja runkkaan. Tätini heräsi, olin nolona seisokki päällä. täti sanoi älä aristele. täti kääntyi, laittoi naamani isojen tissien väliin. Kun pääsin ripille, tätini sanoi nyt sulla on naimalupa. Tätini vei poikuuteni, kyläilen päivittäin tädillä.
"Olen usein kummitälinnäni kylässä, nukumme samassa sängyssä. Katselen alastonta tätiäni, ja runkkaan. Tätini heräsi, olin nolona seisokki päällä. täti sanoi älä aristele. täti kääntyi, laittoi naamani isojen tissien väliin. Kun pääsin ripille, tätini sanoi nyt sulla on naimalupa. Tätini vei poikuuteni, kyläilen päivittäin tädillä".
KYLLÄ mä tätä tätiä alaikäisiin sekaantujaksi väittäisin. Ei rippikoulun käyneisyys poista suojaikärajaa ellei ole jo 16 täyttänyt. Toisekseen tuosta tekstistä saa sen kuvan, että tätä sutinaa oli jo kauan ennen riippikoulun käyntiäkin.
Toisekseen, en ymmärrä kuinka näiden parikymppisten poikapuolien kanssa nukutaan samassa sängyssä?? Kyllä on taas provoja liikkeellä tai sitten sairaita yksilöitä.
olen 47 mies ja tytärpuoleni on 19. Hän keikistelee usen hyvin vähissä vaatteissa, joskus mietin yrittääkö hän haastaa minua johonkin, mutta en ole uskaltautunut edes kysyä, miksi hän "esittelee" itseään...
Pitäisi olla jokin pomminvarma tapa lähestyä oikealla kysymyksellä niin, että se ei aiheuta katastrofia, jos hän kieltäytyisikin. Hänellä ei ole ollut vuoteen poikaystävää ja varman tykkäisikin seksistä... Minun puolisoni - siis tytän äiti - haluaa tosi harvoin seksiä.
Miten kysyisin asiaa?
Minä nussin tytärpuolta. Se on kyllä naimisissa, tytärpuoli on 30v ja minä 40v. Se soitti mulle yhtenäpäivänä kotoaan, sanoi mulle että täälä olis yks homma mikä pitäis tehä. Kun sitten menin niin sillä oli aamutakki päällä ja sano ihan suoraan että haluais multa kyrpää, sit se avasi aamutakkinsa ja oli ainoastaan pitsiset rintsikat. Sillä on isot tissit ja minulla iso kyrpä, no alotettiin hommat ja se otti ekana kyrpäni suuhunsa meinasin laueta. Minä kourin sitten tissejä ja nuolin vitun, nain sitä takaapäin ja kumpiki saatiin orkut. Huohoteltiin vähäaikaa kun se sano et mä käyn pesulla, pesun jälkeen se sano et haluu uudellee. Sanoin et eiköhän tää riitä, mut sit se sano että kertoo eukolleni jos en nai, pakkohan se oli naida. nussimisen jälkeen se keitti kahvit. Juttelimme niitä näitä kun se sano et tulet sitte aina nussimaan ku mä soitan tai soittaa eukolle, kävinhän mä siihen saakka ku sillä alko maha kasvamaan. Nyt mulla on pikkunappula sen kanssa ja sen ukko luulee että nappula on sen. Sit se sano nyt mä olen tyytyväinen et ei tarvi pelkää et soitan sun eukolle.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:57"]
Minä nussin tytärpuolta. Se on kyllä naimisissa, tytärpuoli on 30v ja minä 40v. Se soitti mulle yhtenäpäivänä kotoaan, sanoi mulle että täälä olis yks homma mikä pitäis tehä. Kun sitten menin niin sillä oli aamutakki päällä ja sano ihan suoraan että haluais multa kyrpää, sit se avasi aamutakkinsa ja oli ainoastaan pitsiset rintsikat. Sillä on isot tissit ja minulla iso kyrpä, no alotettiin hommat ja se otti ekana kyrpäni suuhunsa meinasin laueta. Minä kourin sitten tissejä ja nuolin vitun, nain sitä takaapäin ja kumpiki saatiin orkut. Huohoteltiin vähäaikaa kun se sano et mä käyn pesulla, pesun jälkeen se sano et haluu uudellee. Sanoin et eiköhän tää riitä, mut sit se sano että kertoo eukolleni jos en nai, pakkohan se oli naida. nussimisen jälkeen se keitti kahvit. Juttelimme niitä näitä kun se sano et tulet sitte aina nussimaan ku mä soitan tai soittaa eukolle, kävinhän mä siihen saakka ku sillä alko maha kasvamaan. Nyt mulla on pikkunappula sen kanssa ja sen ukko luulee että nappula on sen. Sit se sano nyt mä olen tyytyväinen et ei tarvi pelkää et soitan sun eukolle.
[/quote]
Toi nyt on jo kohtuullista. Veikkaan että tytärpuoli halusi vain sen lapsen.
Joo ollaan käyty eukon kanssa kylässä sen jälkeen ihan normaalisti. Mutta poika on ollut kaikkien silmäteränä nyt tytärpuoli koittaa "toista" lasta miehensä kanssa. Vähän varauksella odotan puhelinsoittoa.
Täytyy tunnustaa että olen joitain kertoja harrastanut äitipuolen kanssa seksiä. Hän on jo nelikymppinen, mutta hän on ikäisekseen hyvin säilynyt. Ollaan aina käytetty ehkäisyä, en halua saada lasta itseäni vanhemman naisen kanssa. Ajatus seksistä tuli äitipuolelta. Tietääkö kukaan mitä lainsäädäntö sanoo tästä asiasta. Onko sallittua että vähintään 16-vuotias lapsi harrastaa seksiä äiti tai isäpuolen kanssa olettaen ettei noilla ole mitään biologista sidettä keskenään?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:51"]
Minä harrastan poikani kanssa seksiä, joka on jo 17 vuotias. Ei ole eron jälkeen tarvinnut miesystävää hakea.
[/quote]
Sairasta mee lääkäriin.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:49"]
Täytyy tunnustaa että olen joitain kertoja harrastanut äitipuolen kanssa seksiä. Hän on jo nelikymppinen, mutta hän on ikäisekseen hyvin säilynyt. Ollaan aina käytetty ehkäisyä, en halua saada lasta itseäni vanhemman naisen kanssa. Ajatus seksistä tuli äitipuolelta. Tietääkö kukaan mitä lainsäädäntö sanoo tästä asiasta. Onko sallittua että vähintään 16-vuotias lapsi harrastaa seksiä äiti tai isäpuolen kanssa olettaen ettei noilla ole mitään biologista sidettä keskenään?
[/quote]
Alaikäisen kanssa vehtaaminen on laitonta oli se kumman puoleista vaan. n36
Minä olen kolmekymppisenä miehenä huomannut, että sellaiset 40-50 vuotiaiden naisten pillut tuntuu parhaalta kyrvän ympärillä. Ihana naida aikuista naista ja saada pimpit laukeamaan! En panisi mistään hinnasta mitään 20-vuotiasta tyttölasta.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:49"]
[/quote]
Alaikäisen kanssa vehtaaminen on laitonta oli se kumman puoleista vaan. n36
[/quote]suojaikä on 16 eli sen jälkeen on lailista.
Oliko hyvä kokemus.minäkin haluaisin
Olen ampunut spermani äitimuorini vittuun ja hän tuli tiineeksi. Olen 58v mies ja äitimuori 63v. Ihana karvainen ulosvalahtaneilla häpyhuulilla varustettu piirakka.
tota kukaan usko eikä sulla oo tiukka