Sukujuhlien buffet, OK?
Kylmä buffet juhlaan
Limegraavattua lohta
Salaatti paahdetuista punajuurista
Tuoreyrtti-couscous
Paahdettua chilipossua
Korianterikatkarapuja
Tillipesto-perunasalaattia
Herneenverso-vihersalaattia
(Kasvispyöryköitä)
Talon salaattikastike
Tuoretta luomuleipää ja luomuruisleipää & levite
- varataan gluteenitonta leipää
Jäävettä
***
Sekamehukannua
***
Gluteeniton & vegaani tummasuklaamoussekakku
Kahvi/tee
Alussa on samppanjamaljat. Onko teistä ok? Yksi henkilö on muuttunut kasvissyöjäksi juuri. Onko hänelle sopivaa?
Kommentit (62)
Vielä jos vaihdat couscousin johonkin toiseen ja teet kasvispyöryköistä gluteenittomia sekä huomioit laktoosittomuuden, on buffet kaikille sopiva
laktoositonta on kaikki ja gluteiinitonta. Couscousista en velä tiedä. Kiva kun kommentoit :)
Minkä ikäistä on osallitujajoukko? Jos on iäkkäämpiä, niin heille nuo harvinaisemmat ja erikoisemmat mausteet eivät kenties maistu. Alkoholiton vaihtoehto lapsille, autoilijoille ja alkoholia käyttämättömille. Kotikaljaa mieluummin kuin sekamehua.
Aivan upeelta kuulostaa vegen korviin.
Ps.kotikalja on hirveetä.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:52"]
Minkä ikäistä on osallitujajoukko? Jos on iäkkäämpiä, niin heille nuo harvinaisemmat ja erikoisemmat mausteet eivät kenties maistu. Alkoholiton vaihtoehto lapsille, autoilijoille ja alkoholia käyttämättömille. Kotikaljaa mieluummin kuin sekamehua.
[/quote]
Mikä tuossa nyt oli harvinaista ja erikoista??? Erittäin hyvä kesäinen menu
Juomaksi ehkä vielä joku happamampi vaihtoehto esim. kotikalja, jäätee tai piimä.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:51"]
laktoositonta on kaikki ja gluteiinitonta. Couscousista en velä tiedä. Kiva kun kommentoit :)
[/quote]
Se on gluteeniton, ei gluteiiniton. Couscous ei voi koskaan olla gluteenitonta, sillä couscous valmistetaan vehnästä.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:04"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:51"]
laktoositonta on kaikki ja gluteiinitonta. Couscousista en velä tiedä. Kiva kun kommentoit :)
[/quote]
Se on gluteeniton, ei gluteiiniton. Couscous ei voi koskaan olla gluteenitonta, sillä couscous valmistetaan vehnästä.
[/quote]
Molemmat kirjoitustavat ovat ihan ok. Halautko siis gluteiinitonta couscousia, vai mikä oli pointtisi?
Miksi te ruokavammaiset muuten aina puututte juuri siihen yhteen tai muutamaan ruokalajiin joka ei sovi teille?
Maito tai kerma ei kasitkkeessa käy, mutta ai että kermajäätelö maistuu. Niin nähty nämä vammaisten syömiset.
Kivennäisvettä mielellään... Ja tummasuklaakakun lisäksi joku vaikka marjaisa vaihtoehto, kun kaikki ei sitä suklaata voi syödä.
Gluteenittoman leivän kanssa on varmaan oma levite ja veitsi? Mutta todella hyvältä kuulostaa ja söisin kaiken. :D Juomaksi haluaisin mieluiten viiniä, mutta jos ei onnistu niin vichyä tai jääteetä.
Sukujuhlissa ei taida olla vanhempaa väkeä lainkaan?
Onkohan teillä sama pitopalvelu kuin meillä oli viimeksi :) Meillä oli hyvin samankaltainen menu, hyvin toimi.
Jostain syystä sekamehukannua nauratti.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:57"]
Sukujuhlissa ei taida olla vanhempaa väkeä lainkaan?
[/quote]¨Mitä niille siten pitäisi laittaa? Kaikki soseutettuna vai?
Ihan menu.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:57"]
Sukujuhlissa ei taida olla vanhempaa väkeä lainkaan?
[/quote]¨Mitä niille siten pitäisi laittaa? Kaikki soseutettuna vai?
Ihan menu.
[/quote]
Reps, päivän paras. "soseutettuna". loistavaa =)
Kylmäbuffet kirjoitaan yhteen.