Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukujuhlien buffet, OK?

Vierailija
12.08.2015 |

Kylmä buffet juhlaan

Limegraavattua lohta

Salaatti paahdetuista punajuurista

Tuoreyrtti-couscous

Paahdettua chilipossua

Korianterikatkarapuja

Tillipesto-perunasalaattia

Herneenverso-vihersalaattia

(Kasvispyöryköitä)

Talon salaattikastike

Tuoretta luomuleipää ja luomuruisleipää & levite

-                     varataan gluteenitonta leipää

Jäävettä

***

Sekamehukannua

***

Gluteeniton & vegaani tummasuklaamoussekakku

Kahvi/tee

 

Alussa on samppanjamaljat. Onko teistä ok? Yksi henkilö on muuttunut kasvissyöjäksi juuri. Onko hänelle sopivaa?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäbuffet kirjoitaan yhteen.

Vierailija
2/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvältä kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jos vaihdat couscousin johonkin toiseen  ja teet kasvispyöryköistä gluteenittomia sekä huomioit laktoosittomuuden, on buffet kaikille sopiva

Vierailija
4/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

laktoositonta on kaikki ja gluteiinitonta. Couscousista en velä tiedä. Kiva kun kommentoit :)

Vierailija
5/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäistä on osallitujajoukko? Jos on iäkkäämpiä, niin heille nuo harvinaisemmat ja erikoisemmat mausteet eivät kenties maistu. Alkoholiton vaihtoehto lapsille, autoilijoille ja alkoholia käyttämättömille. Kotikaljaa mieluummin kuin sekamehua.

Vierailija
6/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan upeelta kuulostaa vegen korviin.

Ps.kotikalja on hirveetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:52"]

Minkä ikäistä on osallitujajoukko? Jos on iäkkäämpiä, niin heille nuo harvinaisemmat ja erikoisemmat mausteet eivät kenties maistu. Alkoholiton vaihtoehto lapsille, autoilijoille ja alkoholia käyttämättömille. Kotikaljaa mieluummin kuin sekamehua.

[/quote]

Mikä tuossa nyt oli harvinaista ja erikoista??? Erittäin hyvä kesäinen menu

Vierailija
8/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mut kutsuttaisiin:DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruoan kanssa viiniä?

Vierailija
10/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomaksi ehkä vielä joku happamampi vaihtoehto esim. kotikalja, jäätee tai piimä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivennäisvettä, kiitos! 

Vierailija
12/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:51"]

laktoositonta on kaikki ja gluteiinitonta. Couscousista en velä tiedä. Kiva kun kommentoit :)

[/quote]

Se on gluteeniton, ei gluteiiniton. Couscous ei voi koskaan olla gluteenitonta, sillä couscous valmistetaan vehnästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:51"]

laktoositonta on kaikki ja gluteiinitonta. Couscousista en velä tiedä. Kiva kun kommentoit :)

[/quote]

Se on gluteeniton, ei gluteiiniton. Couscous ei voi koskaan olla gluteenitonta, sillä couscous valmistetaan vehnästä. 

[/quote]

 

Molemmat kirjoitustavat ovat ihan ok. Halautko siis gluteiinitonta couscousia, vai mikä oli pointtisi?

Miksi te ruokavammaiset muuten aina puututte juuri siihen yhteen tai muutamaan ruokalajiin joka ei sovi teille?

Maito tai kerma ei kasitkkeessa käy, mutta ai että kermajäätelö maistuu. Niin nähty nämä vammaisten syömiset.

Vierailija
14/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivennäisvettä mielellään... Ja tummasuklaakakun lisäksi joku vaikka marjaisa vaihtoehto, kun kaikki ei sitä suklaata voi syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteenittoman leivän kanssa on varmaan oma levite ja veitsi? Mutta todella hyvältä kuulostaa ja söisin kaiken. :D Juomaksi haluaisin mieluiten viiniä, mutta jos ei onnistu niin vichyä tai jääteetä.

Vierailija
16/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukujuhlissa ei taida olla vanhempaa väkeä lainkaan? 

Vierailija
17/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan teillä sama pitopalvelu kuin meillä oli viimeksi :) Meillä oli hyvin samankaltainen menu, hyvin toimi.

Vierailija
18/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä sekamehukannua nauratti.

Vierailija
19/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:57"]

Sukujuhlissa ei taida olla vanhempaa väkeä lainkaan? 

[/quote]¨Mitä niille siten pitäisi laittaa? Kaikki soseutettuna vai? 

 

Ihan menu. 

Vierailija
20/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:57"]

Sukujuhlissa ei taida olla vanhempaa väkeä lainkaan? 

[/quote]¨Mitä niille siten pitäisi laittaa? Kaikki soseutettuna vai? 

 

Ihan menu. 

[/quote]

Reps, päivän paras. "soseutettuna". loistavaa =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi