Saatteko naiset ponnistettua tamponin pois?
Olen huomannut että saan ponnisteltua tamponin ulos pelkillä lantionpohjanlihaksilla.
Ei merkitystä minkä kokoinen tamponi :D
Onkohan tästä "harrastuksesta" jotain haittaa?
Tekeekö joku muukin näin? :)
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 07:51"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 08:11"]Öh... Olisko pikemminkin niin päin, että lihakset on löysät ja tamponi putoaa itsekseen pois paikoiltaan ja "putkahtaa" sitten pytylle istuessa ulos pienellä ponnistamisella? [/quote] Idiootti. Saan sen vedettyä sisäänpäinkin toisenlaisella liikkeellä
[/quote]
:D No ihan varmasti saat!
No eipäs kyllä ole ikinä kumpikaan pullahtanut ulos pyytämättä. Pitää kokeilla!
Ei muuta ko verisuoni katkeaa päästä.
En. Ja vaikka mulla on kolme lasta joista kaksi alakautta syntyneet niin tamponi on niukkoina vuotopäivinä todella tuskaa kiskoa irti.
Öh... Olisko pikemminkin niin päin, että lihakset on löysät ja tamponi putoaa itsekseen pois paikoiltaan ja "putkahtaa" sitten pytylle istuessa ulos pienellä ponnistamisella?
Mä katsoin kerran synnytyksestä ohjelmaa televisiosta ja myötäelin huomaamattani niin ponnistusvaihetta, että onnistuin ponnistamaan kuukupin ulos. Onneksi oli ihan niukan vuodon päivä eli sotkua ei tullut, mutta vähän kyllä huvitti.
se pullahtaa ulos vahingossa kakatessa. eiköhän sitten muutenkin,jos yrittää.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 08:08"]En. Ja vaikka mulla on kolme lasta joista kaksi alakautta syntyneet niin tamponi on niukkoina vuotopäivinä todella tuskaa kiskoa irti.
[/quote]
no ehkä kannattais vaihtaa kuukuppiin. Se tamponi on kiinnittynyt sun limakslvolle. Ei o kovin terveellistä....
Pystyn ponnistaan kupin ja tamponin ulos. Kerran on treenates kuppi menny ympäri :)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 08:08"]
En. Ja vaikka mulla on kolme lasta joista kaksi alakautta syntyneet niin tamponi on niukkoina vuotopäivinä todella tuskaa kiskoa irti.
[/quote]Sama täällä. Niinpä käytän rättiä niukkoina päivinä ja tamponia vain kun tavaraa tulee reilusti.
Kyllä mä varmaan saisin.. Mutta mulla onkin vaan sitä normi kokoa käytössä, et en tiedä sit miten isomman kanssa olis.
Tottahan toki. Onhan sieltä ponnistettu vauvakin ulos!
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 08:11"]Öh... Olisko pikemminkin niin päin, että lihakset on löysät ja tamponi putoaa itsekseen pois paikoiltaan ja "putkahtaa" sitten pytylle istuessa ulos pienellä ponnistamisella?
[/quote]
Idiootti. Saan sen vedettyä sisäänpäinkin toisenlaisella liikkeellä