Oletteko syöneet Alfredo Inferno-pizzaa?
Kommentit (19)
Ei se mikään tulinen ollut, tosin minä pidän ääritulisesta ruoasta. Tympeä kyllä oli, pohja huono ja jotenkin sitkeä ja mitäänsanomattomat täytteet.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:32"]
Vein viikonlopuksi naisystävälle sellaisen, kun tiesin hänen pitävän tulisista mauista, en ollut itse koskaan kokeillut sitä pizzaa, hän aloitti syömisen, näin kun hänen silmänsä vettyivät ja raivostunut ilme oli hänen kasvoillaan, hän kysyi "mitä tää on? Yritäksää tappaa mut, ihan hirveetä", siinä oli lepyttelemistä
[/quote]
Sinulla se on oppimista..=) Viedä nyt naiystävälle viikonlopuksi Lidlin pakastepizzan..
Ainoa asia, mitä Lidlistä ostan. Pakko varmaan käydä huomenna hakemassa, on älyttömän herkullista ja ainoa hyvänmakuinen pakastepizza.
Olen syönyt ja olin sitä mieltä että yhteiskunta on pettänyt minua. Olen kuluttanut monia satoja euroja turhuuksiin enkä ole saanut edes maistiaisia noin upeasta pizzasta. Olen itse ostanut kerran mutta sanonnalla olet sellainen missä olet perusteella suomi on luvattujen narkkarien ja kitisevien pizzanaamojen maa.
Erinomainen pitsa. Ostan aina monta pakasteeseen jemmaan kun käyn Lidlissä. Joskus on kiva vetää vähän överitulista ruokaa. Lisäksi hinta ei ole hidaste.
Todella pahaa. Ei ihme että myynnissä muita vastaavan kokoisia Lidl pizzoja helvemmalla.
Minusta kans hyvää, mutta harvoin olen siinä mielentilassa, että tuota kaipaan, mutta jos olen niin... a vot!
Tulee syötyä silloin tällöin, ja mautontahan se enimmäkseen on. On kuitenkin hyvä ja halpa pohja mihin lisätä sitten täytteitä maun mukaan. Näissä on myös todella iso vaihtelu siinä tulisuudessa, joskus polttaa mukavasti niin kuin pitääkin, joskus ei juuri lainkaan.
Pilkon pyttipannuun, rehujen Ym. kera.
Liian tulinen, liian vähän täytettä.
Pidän kaikesta tulisesta, mutta tuosta jäi viimeinen neljännes syömättä. Muut maut tuossa kaikkoavat sitä tulisuutta, ei enää hyvä.
Ei ole tulinen, jos syö tulista ruokaa.
Sopivan tulinen. Tykkään kyllä, tulee ostettua silloin tällöin.
Ei ole syöty. Ei se ole millään tavoin syötävää.
Vein viikonlopuksi naisystävälle sellaisen, kun tiesin hänen pitävän tulisista mauista, en ollut itse koskaan kokeillut sitä pizzaa, hän aloitti syömisen, näin kun hänen silmänsä vettyivät ja raivostunut ilme oli hänen kasvoillaan, hän kysyi "mitä tää on? Yritäksää tappaa mut, ihan hirveetä", siinä oli lepyttelemistä
Vaikka syönkin tulisia ruokia, niin jotenkin en piittaa pizzassa chilistä ja jalapenoista.
Edellinen: aivan saatanan tulista. Lasi maitoa per pala infernoa, ei syömäkelpoista