Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arho saattaa yllättää. Ei ehkä olekaan se helpoin ja lutuisin kumppani jolle kaikki käy! Jättäisin väliin..
Kyllä. Aistin Arhossa "dr Jekyll-/mr Hyde" -syndromaa. Eli tuon lutuisen, ymmärtäjän ja justiinsa-höpöttäjän uumenissa asuu takakireä mörökölli, jonka suu puristuu viivaksi tietyissä tilanteissa.
Tämä piirre yhdistää monia itäsuomalaisia veli- ja tyttökultia. Kaikki männöö ko vettä vuan, kunnes karahtaa kerralla isoon kiveen.
Vähän on kuin jostain komediasta koko tyyppi kummelityyliä ja olihan siellä yksi tyttö taas, jolla oli naama täynnä muttereita. Mistä helkutista jotkut kuvittelevat, että se näyttää hyvältä samoin kuin kaikenmaailman läväritatskat läskien vartaloissa tai naamassa. No nämä ei sovi kyl kenellekään.
Oli hervotonta, kun se Arhon sosionomimuija sanoi että hänellä on kokemusta lehmistä, kun on kuunnellut äidiltään juttua kuinka äitinsä lypsi joskus lehmiä. Arho siinä sit kuunteli että joojoo 😂
Minä taas pidän Arhosta!
A-R on pelottava, todella topakka mimmi. Miksi valitsi Kalevin mukaan, opettajamies oli todella miellyttävä.
Mietin vaan onkohan maajusseilla ollut panopuuhia moneen vuoteen
Oliko Arho, joka sanoi uskovaiselle morsiokandidastilleen, ettei häntä ateistina haittaa uskovaisuus.
Hän ei hae morsianta ideologisin perustein
Hyvin sanottu. Järkimies.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran tunnen tapausta, että Anna-Reetalla on suuri sydän, aina ajattelee ensin muita! Eikä hän tarvitse mitään kehuja itsetunnolleen, päinvastoin jakaa hyvää muille:) Mutta on kokenut kovia ja karvaan pettymyksen, eikä halua valita väärin. Kiltteyden ja rehellisyyden perikuva. Niin toivon kaikkea hyvää, on ansainnut onnen!
Eli hänellä on "kiltin tytön syndrooma"? Valtavan suuri halu miellyttää muita, etenkin heitä, joita pitää elämässään tärkeinä ihmisinä.
Mä oon 40-vuotias ja noi parikymppiset mimmit on enemmän tätejä kuin mä. Tai sit ihan käsittämättömiä friikkejä kummallisten kulmakarvojen ja hiusvärien kanssa. Vaatii nyt kyllä asennemuutosta itseltä, selvästi mun kauneusihanne on kovin kapea ja klassinen.
Vierailija kirjoitti:
Mukava hyvän mielen ohjelma tämä on ja suhteellisen aitoja ihmisiä wanna-be-julkkujen sijaan.
Nuoristä miehistä näkee selvästi mihin suuntaan mieli vetää. Joonas pääsee myös ainakin yrittämään "valloitusta". Arho saattaa tehdä omissa oloissa eläneiden / maaseudun (?) miesten tyyppivirheen, eli ei näytä ja kerro tytölle tarpeeksi selvästi kiintymyksestään. Jo nyt Karoliini ihmetteli kameralle, että hän ei tiedä millä tasolla Arhon kanssa mennään. Jos se ei selviä kohtuullisen nopeasti, niin kyllä Karoliinalla kuitenkin oleva orastava kiinnostus sammuu aika pian.
Nais-jussit ovat topakkia tyyppejä ja huomaa, että kokemusta on enemmän kuin poika-jusseilla. Molemmilla on lapsi/lapsia ja särkynyt suhde takana. Kumpikin on myös yksinään vastuullinen yrittämisestä. Puolisoehdokkaita kollataan selvästi tarkemmin ja enemmän ajatuksella kuin Joonas ja Arho tekevät. Voi tietysti olla, että lopulta luonto tikanpojan puuhun ajaan ja valinta tehdään "pariutumisvietin asettamilla kriteereillä".
AR edustaa oikein prototyyppiä hyvästä maatalon emännästä. Tuollaisia maaseudulla on arvostettu jo vuosikymmeniä, jos ei satoja. Aikoinaan nämä pitivät talon pystyssä ja asiat käynnissä, kun mies saattoi olla viikkoja savotoilla. Pitää tietää mitä on tehtävä ja on huolehdittava, että asiat tulevat aikoinaan tehtyä. Samoin Viktoriasta näkee, että jos ei luonne, niin yrittäjyys viimeistään on kasvattanut jämptiksi, Viktoria pehmentää tuota naureskelullaan, mutta kyllä siellä samanlainen voimanainen hymyn alla asuu.
Tuon vanhan perinteen muuten tunnistaa myös maatilojen ulkopuolella työelämässä. Omina työkavereina / kollegoina ollut joitakin maatilojen tyttöjä, joista huomaa, että on kasvettu vastuullisuuteen ja asioiden pitämiseen järjestyksessä.
"Nais-jussit ovat topakkia tyyppejä ja huomaa, että kokemusta on enemmän kuin poika-jusseilla. Molemmilla on lapsi/lapsia ja särkynyt suhde takana"
Tuleeko tämä nyt yllätyksenä kenellekkään? Ei miehillä ole samalla tavalla vientiä. Jostain syystä naiset luulevat että tälläset ihan tavis / nörtti-jantterit saavat yhtä paljon validointia ja huomiota kuten esimerkiksi konventionaalisen kaunis nainen Victoria. Se ei johdu viallisesta personaallisuudesta vaan siitä että sitä kiinnostusta / huomiota ei vain saa. Ja ei, oma-aloitteisuus ei aina toimi. Yrittää voi aina sitä en kiellä, enkä halua antaa jalansijaa katkeruudelle.
Arhon ehdokas Johanna oli hyvin fiksun ja järkevän oloinen. Ymmärrän erittäin hyvin, miksi hän ei halunnut jatkaa tutustumista ja selitti sen hyvin. Itsellenikin on tärkeää, että kumppani jakaa samat arvot ja arvomaailman. Ois erittäin vaikeaa elää jonkun kanssa, jos ei voisi jakaa niitä itselle tärkeitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas pidän Arhosta!
A-R on pelottava, todella topakka mimmi. Miksi valitsi Kalevin mukaan, opettajamies oli todella miellyttävä.
Nääkin makuasioita,minunkin mielestä ois ollu se opettajamies sopiva,mutta ehkä A-R ei tykkää,ei sytytä,tykkäs enemmän Kalevista
Anna-Reetta etsii tossutettavaa, valinnat sen paljastaa. Kukaan noista jäljelle jääneistä ei ole vahva persoona vaan hyvin kilttejä ja/tai vetäytyneitä. Se korostuu entisestään, kun Anna-Reetta on vahva, määrätietoinen ja tiukka nainen, tosiaankin pomo-tyyppinen. Itsekin olen "vahva nainen", mutta en ikinä haluaisi alistaa miehiä tossun alle, eikä liian kiltti ja perääntyvä mies juuri sovikaan tällaiselle naiselle. :)
Ei tarvii mitään avioehtoa jos menee naimisiin.kun ajanmyötä voi tulla se avioero,niin avioeron saapi,mutta ositusta ei,kun on tämä MAATILALAKI.Tässä Anna-Reetankin tapauksessa,jos miehellä sattuu olemaan kesämökki ja kaupunki asunto-osake,niin sulhanen voi joutua pulittamaan puolet omaisuudestaan,niinku minulle kävi.Minun omaisuus jaettiin 50 /50,ja nainen sai pitää oman omaisuuden,kesämökki.rivitalo osake,hevoset.autot,sun muut,varasti kaiken minkä kerkis,kodin ilmakuva taulut 4kpl,ja lopuksi meinas kavaltaa 20000e minun tavarat vaikka olin jo maksanut niistäkin,ja sitten kaupantekijäksi 2 kertaa käräjillä kun haki yksin huoltajuutta.en suostunut.Niin tasinkoa maksoin 100 000euroa,ja siitä huolimatta tällanen kuvio.Osuvampi ohjelman nimi olis.Maajussille ORJA.
Vähän tuli siitä Joonaksen Sissistä vai Sussista mieleen Taiska nuorempana (laulaja)
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo Victoria nyt semmoinen, ettei takuulla ole kaikkien makuun. Takapuolikin ihan täysin olematon. Saa olla joidenkin mielestä vaikka kuinka hyvännäköinen, ei ole pois keltään.
Näin miehenä luulen että juuri se siro kroppatyyppi, pitkät laihat jalat ja pieni peppu on juuri se mitä monta miestä viehättää.
Itse olin ihan että "vau" Victorian siskosta :D heti ku pälkähti siihen ruutuun niin olin myyty. Todella ihana ja sellanen tyttömäinen kikattava nauru hänellä.
Aulis kirjoitti:
Ei tarvii mitään avioehtoa jos menee naimisiin.kun ajanmyötä voi tulla se avioero,niin avioeron saapi,mutta ositusta ei,kun on tämä MAATILALAKI.Tässä Anna-Reetankin tapauksessa,jos miehellä sattuu olemaan kesämökki ja kaupunki asunto-osake,niin sulhanen voi joutua pulittamaan puolet omaisuudestaan,niinku minulle kävi.Minun omaisuus jaettiin 50 /50,ja nainen sai pitää oman omaisuuden,kesämökki.rivitalo osake,hevoset.autot,sun muut,varasti kaiken minkä kerkis,kodin ilmakuva taulut 4kpl,ja lopuksi meinas kavaltaa 20000e minun tavarat vaikka olin jo maksanut niistäkin,ja sitten kaupantekijäksi 2 kertaa käräjillä kun haki yksin huoltajuutta.en suostunut.Niin tasinkoa maksoin 100 000euroa,ja siitä huolimatta tällanen kuvio.Osuvampi ohjelman nimi olis.Maajussille ORJA.
Olen pahoillani :(
Etkä ole ainoa jolle noin on käynyt.
Siksi aina vähän hirvittää katsoa nuoria tai vanhempiakin jusseja, joiden pään on laittanut pyörälle joku sen oloinen nainen josta on vaikea kuvitella tälle lippuelämän kumppania ja maalla viihtyjää. Etteivät vaan veisi vihille...
Muumi-pappa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo Victoria nyt semmoinen, ettei takuulla ole kaikkien makuun. Takapuolikin ihan täysin olematon. Saa olla joidenkin mielestä vaikka kuinka hyvännäköinen, ei ole pois keltään.
Näin miehenä luulen että juuri se siro kroppatyyppi, pitkät laihat jalat ja pieni peppu on juuri se mitä monta miestä viehättää.
Itse olin ihan että "vau" Victorian siskosta :D heti ku pälkähti siihen ruutuun niin olin myyty. Todella ihana ja sellanen tyttömäinen kikattava nauru hänellä.
Jep, vaikka tuo lainaamasi kommentoija väittää Victorian peppua "olemattomaksi" niin sitähän se ei todellakaan ole vaan timmi ja treenattu.
Monelta löytyy tuhti tarakka muttei juuri lihastasen pläskin alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas pidän Arhosta!
Nääkin makuasioita,minunkin mielestä ois ollu se opettajamies sopiva,mutta ehkä A-R ei tykkää,ei sytytä,tykkäs enemmän Kalevista
Ei ole kenenkään ulkopuolisen "mausta" kiinni, kuka on jollekin sopiva kumppani :D
Vierailija kirjoitti:
Oliko se lihavin Joonaksen ehdokkaista alasti saunassa? Siltä näytti, ei näkynyt olkaimia.
Ei ollut, hänellä oli valkoinen yläosa ilman olkaimia, näkyi sen pyyhkeen kanssa. Hienoa, että hän pääsi jatkoon! Kivan tuntuinen tyttö.
Nyt vasta seuranneena:
Arhosta sen verran, että aika creepyy, ku se välillä madalsi ääntään ja suorastaan supisi niille tytöille ku joku kiimainen vanha ukko kuola suupielessä. Jotenkin teatraalinen, ja onkohan niin varma omasta suuntautuneisuudestaan?
Sen Kiviapajan naisen esittelyvideon pilasi sen sisko, joka niin teatraalisen pirteästi yritti savoa vääntäen ja hihitellen tehdä siskonsa videosta mielenkiintoisen. Varmaan opetellut sanat ulkoa, ja liian tyrkky siihen videoon. Sinänsä ihmettelen noita valintoja plus pomottava fiilis, vaikkei sitä myöntänytkään.
Ihmettelen mitkä ovat Joonaksen morsmaikkujen motiivit osallistua sarjaan.