Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian OFFICIAL 2022

Vierailija
10.03.2022 |

Eiku menoks!
Hyvin nuori varsinkin tuo eka poju.

Kommentit (4633)

Vierailija
1201/4633 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joonaksen valinta on jo varma ja varma näyttää olevan morsianehdokaskin, suorastaan ylimielinen. Sijaisperheessä kasvaneena pitää tiettyä muuria välissä kuitenkin. Ei tule olemaan helppo morsian Joonakselle.

Mitä siinä jos on ollut sijaisperheessä? Tekeekö se nuoresta ihmisestä jotenkin huonomman? Niin omituisia ovat jotkut morsianehdokkaat olleet, jotka jo alussa karsiutuivat pois, että ei voi kun ihmetellä.

Vierailija
1202/4633 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli hervotonta, kun se Arhon sosionomimuija sanoi että hänellä on kokemusta lehmistä, kun on kuunnellut äidiltään juttua kuinka äitinsä lypsi joskus lehmiä. Arho siinä sit kuunteli että joojoo 😂

Piti tuoda esiin että on sosionomi, sanoi että ehkä sen takia hän ei ole papupata. Arho kun sanoi, että aika hiljainen oot ollut.

Ei tule emäntää hänestä! Miksi hän vastasi Arholle ? Päästäkseen tv-ohjelmaanko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/4633 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 40-vuotias ja noi parikymppiset mimmit on enemmän tätejä kuin mä. Tai sit ihan käsittämättömiä friikkejä kummallisten kulmakarvojen ja hiusvärien kanssa. Vaatii nyt kyllä asennemuutosta itseltä, selvästi mun kauneusihanne on kovin kapea ja klassinen.

Kyllä ovat väärässä ohjelmassa nämä pinkkipäät ja lävärinaamat.

Vierailija
1204/4633 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa farmilla haista lehmän paska

Vierailija
1205/4633 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän se johtuu, että Ruotsin Maajusseissa on joka vuosi paljon kovempi taso, miehetkin , ainakin ulkoisesti, ovat paljon mielenkiintoisempia kuin Suomessa, toki on meilläkin muutama komistus vuosien varrella ollut?

Kyllähän esim. se vaikuttaa, minkälaisen imagon ohjelma saa ja miten sitä toteutetaan, että ketkä sinne ylipäätään hakevat. Ja onhan mahdollista, että tuotanto myös itse suoraan kävisi värväämässä mukaan sopivia "myyviä" jusseja.

Nämä sen lisäksi, että ehkä Suomen ja Ruotsin jussit ja muutkin ihmiset yksinkertaisesti vain ovat erilaisia.

Ruotsalaiset ovat keskimäärin kivemman näköisiä kuin suomalaiset, tämä pätee maajusseihinkin.

Vierailija
1206/4633 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa, kun Joonas ei ottanut sitä kivaa tyttöä, jolla oli värikkäät hiukset. Ettäs oli kiva!

Olisko ollut liian erikoinen ulkonäkö siistin näköiselle Joonakselle. Jotain se ulkoinen tyylikin kertoo.

Vierailija
1207/4633 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajamies oli liian sivistynyt A-R:lle! Joku toinen nainen saa hänestä kivan miehen.

Kyllä mäkin ihmettelen näitä lävistys- yms. hommeleita osalla tytöistä. Ovatko nuo muka kauniita kellään? 

Sääli kun A-R sai aika huonot ehdokkaat. No ehkä joku noista olisi passeli.

Vierailija
1208/4633 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victorian olisi pitänyt tehdä esittelyvideossa se ettei halua enempää lapsia. 

Tosin uusimmassa jaksossa mietti, että voihan se hänenkin mieli muuttua. Mutta kun on kysynyt tätä asiaa miesehdokkailta niin onko jopa kaikki halunneet lapsia.

Vierailija
1209/4633 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 40-vuotias ja noi parikymppiset mimmit on enemmän tätejä kuin mä. Tai sit ihan käsittämättömiä friikkejä kummallisten kulmakarvojen ja hiusvärien kanssa. Vaatii nyt kyllä asennemuutosta itseltä, selvästi mun kauneusihanne on kovin kapea ja klassinen.

Kyllä ovat väärässä ohjelmassa nämä pinkkipäät ja lävärinaamat.

Kerrotko vielä, miksi?

Ei sitä ulkonäöstä voi päätellä, kenestä on emännäksi tai kuka viihtyy maalla.

Vierailija
1210/4633 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa farmilla haista lehmän paska

Tai hevosten tai mitä elukoita kelläkin sattuu olemaan. So?

Vierailija
1211/4633 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, miten navetanhaju lähtee vaatteista?

No, kävelee sikalan läpi.

Vierailija
1212/4633 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vähän Ruotsin maajussien esittelyjä... Todella tyylikkäitä daameja oli yhdellä jussilla. Täysin erilainen tyyli heillä, hienot vaatteet ja koko olemus.... Toisaalta voi kysyä, ovatko he enemmän mukana vain saadakseen olla telkussa? Ruotsalaisille ulkonäkö on tärkeää. Mun mielestä Suomen Maajussien vahvuus on nimenomaan aitous. Aitoja ihmisiä.

Vierailija
1213/4633 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victorian korvat hehkui punaisena Aleksin kanssa jutellessaan

Se on sitä nk kemiaa eli seksuaalista sellaista

Vierailija
1214/4633 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vähän Ruotsin maajussien esittelyjä... Todella tyylikkäitä daameja oli yhdellä jussilla. Täysin erilainen tyyli heillä, hienot vaatteet ja koko olemus.... Toisaalta voi kysyä, ovatko he enemmän mukana vain saadakseen olla telkussa? Ruotsalaisille ulkonäkö on tärkeää. Mun mielestä Suomen Maajussien vahvuus on nimenomaan aitous. Aitoja ihmisiä.

Australiassa oli myös kumihuulia ja-tissejä maajusseille tarjoutumassa. Ei oikein innosta feikkimeininkiä seurata, kun ei näistä lukemattomista pareista mitään tullut.

Vierailija
1215/4633 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arho kyllä vaikuttaa erittäin tylsältä tyypiltä, sen kanssa kun menis, niin sais elää nuorikko mummolaelämää. Tuskin Karoliina jaksais. Tai sit voiskin olla, et se sais mieheen jotain eloa. Muutakin kuin sitä työntekoa ja jaaritusta kiikkustuolissa.

Tiedä millainen gigolo Arhista vielä kehkeytyisi, kun vilkkaan naisen mukaan lähtisi. Kiikkustuolikin viuhuisi ihan eri tahtiin kuin tähän saakka.

Vierailija
1216/4633 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sanonko mikä mies. 28 lukion käynyt, yritti vähän opiskella, ei tullut mitään ja lehmät ja navetta paras paikka?????

Vierailija
1217/4633 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victorian olisi pitänyt tehdä esittelyvideossa se ettei halua enempää lapsia. 

Tosin uusimmassa jaksossa mietti, että voihan se hänenkin mieli muuttua. Mutta kun on kysynyt tätä asiaa miesehdokkailta niin onko jopa kaikki halunneet lapsia.

Jep, tyhmästi Victoria teki kun ei kertonut etukäteen ettei halua enää lapsia. Näin tärkeä asia rajaa pois ihmiset, jotka haluavat saada omaa jälkikasvua.

Nuoria ihmisiä ovat vielä, joten on ehdoton turn off ihminen joka ei lapsia halua. Victoria tietenkin olettaa, että tuleva kumppani ottaa hänen lapsensa huomioon, on tukena ja turvana etc. Enpä tosin usko, että Victoria pariutuu kenenkään valitsemansa miehen kanssa, altavastaajilta nuo tyypit vaikuttavat. Victorialla on varmasti "rima korkealla".

No nyt pääsi julkisuuteen, pian on mistä valita. Elikkäs: "Höpö, höpö ja huomenna lisää".

On ihan h********n tylsä kausi.

Vierailija
1218/4633 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sanonko mikä mies. 28 lukion käynyt, yritti vähän opiskella, ei tullut mitään ja lehmät ja navetta paras paikka?????

Arhostako puhut? Ei miellytä tyyppi, huh-huh.

Mutta, hänen opiskelunsa/maajussiksi päätymisensä ON hänen oma asiansa, hänen parhaaksi kokemansa valinta eikä se kuulu kenellekään muulle!

Vierailija
1219/4633 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt jotain sanoa kun tyhjän jaarittelun taso Arhon luokkaa :DD

Vierailija
1220/4633 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa Joonaksen ehdokkaista näytti silmin nähden suuttuneina tuhahtelevan, kun heitä ei valittu jatkoon. Pettymys peitettiin suuttumuksella

En nyt muista millä kaudella se oli, mutta eräs nuori nainen joka ei päässytkään jatkoon niin itki oikein kunnolla ja sanoi että koko elämä on nyt pilalla. Oli vissiin ehtinyt ihastua jo kunnolla...

Ketju on lukittu.