Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Nää alkukarsinnat ( monta jaksoa!) Ovat niin tylsiä niin tylsiä.
Maatilajaksot kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Vapun pitää juontaa tätäkin ohjelmaa? Eikö Suomessa tosiaan ole enemmän juontajia.
Ei suomessa ole muita juontajia kun Vappu Pimiä ja Heikki Paasonen.
Heikki Paasosta sietäisi nähdä enemmänkin. Mikko Leppilampi se vasta rasittava juontaja on, eikä mielestäni edes komea. Vappukin sellainen röhöttäjä. Miian jos saisi takaisin tähän ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussi on todella jännittynyt keskusteluhetkessä Joonaksen kanssa, punastuu ihan. Tulee vähän mieleen Peruna-Matin Sirpa viime kaudelta. On nuo jänniä hetkiä!
Mitä sitten? Sehän on söpöä tuollaisissa tilanteissa.
No kai siitä saa mainita ja keskustella vai onko sekin nykyään täällä kiellettyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
iso mahat alapeukuttaa, lopettakaa syöminen ni ette oo pulleita. mikä teidän syy on olla lihavia? mieskö ne ruuat väkisin työntää teidän kurkusta alas?
Mutku mun on saatava se jokapäiväinen suklaa ja sipsi ku en mä muuten kestä.
Pari päivää sitten luin netistä, että tutkimuksessa on havaittu ihmisillä kolme erilaista aineenvaihduntatyyppiä. Kaikki erot painossa EIVÄT riipu syömisestä, mikä oli todistettava. On vain niin helppo syyllistää tukevia, ja tuntea itsensä paremmaksi?
99% ihmisten lihavuudesta johtuu huonoista ruokailu- ja elämäntavoista ei mistään muusta. Mielenterveyttä tulee myös hoitaa, joka varmaan isolla osalla ylipainoisia rempallaan.
Tehkää nyt oikeasti oma ketju tuolle lihavuusjankkaukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt, että tuo Victoria ei ole saanut huutia tällä palstalla. Tuntuu vaikealta edes katsoa ohjelmaa tämän tyhjännaurajan takia.
Jotenkin todella epäaito, vahva rooli jossa korostaa reippauttaan ja "räväkkyyttään" jota ei tunnu edes olevan olemassa .
Enkä suoraansanoen ymmärrä yhtään hehkutusta kauneudesta. Tämäkö tosiaan on kaunis nainen? Sitten minun tuntemat naiset on pääsääntöisesti jostakin toiselta planeetalta, jossa kasvaa vain jumalaisia kaunottaria. Laskisin hänet nimenomaan todella epäviehättävien joukkoon.
Epäviehättävyyttä todella paljon korostaa tuo aivoton kikattelijan rooli (hänen jatkuva tekonauru on vastenmielisen kuuloinen). On selvästi vain promoamassa jotakin, eihän tuo mitään kumppania etsi.Kyllä Suomessakin on luonnostaan iloisia ja nauravaisia ihmisiä. Tosin muistelen, että Victorialla olisi eteläisempääkin perimää. Minä tulen iloiselle mielelle, kun puhelias Victoria tulee näkyviin hymyineen.
On toki paljonkin luonnostaan iloisia ja nauravia ihmisiä. Victoria ei vain ole yksi heistä.
Jos pitää tuota hihittelyä ns.luonnollisena, on ihmisten lukutaito kyllä varsin huonoa.
Nauru tuotetaan jokaisen lauseen perään, se ei tule luonnollisella painolla, vaan ikäänkuin "puristetaan" ulos, josta tulee se epäluonnollinen sointi. Hän myös usein nostaa omaa egoa toisen kustannuksella kätkien sen tälläiseen naureskeluun. Ettei toinen ole hänen tasollaan..ei kestä hänen elämäntyyliään...ei ole yhtä energinen...ei ole yhtä räiskyvä.. hän jatkuvasti nostaa itseään esiin, siinä samalla kiertäen sanoen että toinen on huonompi. Kuvaa myös toisia ihmisiä ns.alentavasti, eli kätkee kehuun kritiikkiä ja nauraa räkättää perään.
Suomalaiset ehkä tunnetustikkin on kiusaajakansaa, tälläinen ilmeinen kiusaajatyyppinen tyhjännaureskelija koetaan positiivisena ja ihanana persoonana, surullista ja hämmästyttävää.
Meitä on kyllä paljon aidosti nauravia ja positiivisiakin , sellaisia joiden seurassa kaikilla on hyvä olla. Victoria ei tunnu kuin korostavan omaa erinomaisuuttaan kaiken aikaa, hän on aina vähän jotain enemmän kuin joku toinen. Ainakin minulla tulisi hänen seurassaan nopeasti ahdistava olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
iso mahat alapeukuttaa, lopettakaa syöminen ni ette oo pulleita. mikä teidän syy on olla lihavia? mieskö ne ruuat väkisin työntää teidän kurkusta alas?
Pari päivää sitten luin netistä, että tutkimuksessa on havaittu ihmisillä kolme erilaista aineenvaihduntatyyppiä. Kaikki erot painossa EIVÄT riipu syömisestä, mikä oli todistettava. On vain niin helppo syyllistää tukevia, ja tuntea itsensä paremmaksi?
99% ihmisten lihavuudesta johtuu huonoista ruokailu- ja elämäntavoista ei mistään muusta. Mielenterveyttä tulee myös hoitaa, joka varmaan isolla osalla ylipainoisia rempallaan.
Googlasin "10 leading causes of weight gain and obesity", ja ekana mainittiin "Genetics. Obesity has a strong genetic component." Sitten lista jatkuu, yhtenä syynä mainitaan myös tietyt lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt, että tuo Victoria ei ole saanut huutia tällä palstalla. Tuntuu vaikealta edes katsoa ohjelmaa tämän tyhjännaurajan takia.
Jotenkin todella epäaito, vahva rooli jossa korostaa reippauttaan ja "räväkkyyttään" jota ei tunnu edes olevan olemassa .
Enkä suoraansanoen ymmärrä yhtään hehkutusta kauneudesta. Tämäkö tosiaan on kaunis nainen? Sitten minun tuntemat naiset on pääsääntöisesti jostakin toiselta planeetalta, jossa kasvaa vain jumalaisia kaunottaria. Laskisin hänet nimenomaan todella epäviehättävien joukkoon.
Epäviehättävyyttä todella paljon korostaa tuo aivoton kikattelijan rooli (hänen jatkuva tekonauru on vastenmielisen kuuloinen). On selvästi vain promoamassa jotakin, eihän tuo mitään kumppania etsi.Kyllä Suomessakin on luonnostaan iloisia ja nauravaisia ihmisiä. Tosin muistelen, että Victorialla olisi eteläisempääkin perimää. Minä tulen iloiselle mielelle, kun puhelias Victoria tulee näkyviin hymyineen.
Olikos Victoria puoliksi britti? Itse en näe käytöksessään mitään teennäistä tai "tyhjännaurajaa", mutta tämä selittää siis sen miksi joitakin pännii myös minun iloisuus ja hymyily jne. Se on siis joidenkin (yleensä vanhemman kansan) mielestä epäaitoa! :D Oikein olisi jurottaa vissiin ja naama mutturalla koko ajan. Minä nauran kun sen tulee luonnostaan. Mun mielestä vikke on kans kaikille kohtelias ja ystävällinen. Myös Englannissa vastaava käytös on aivan tavallista. Nämä mörrimöykythän saisi slaagin kun joku tuiki tuntematon britti sanoisi törmätessään heihin "Sorry, love", eikä tuijottaisi vihaisesti. :'DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Vapun pitää juontaa tätäkin ohjelmaa? Eikö Suomessa tosiaan ole enemmän juontajia.
No ei haitta molemmat, kun ovat ihan hyviä. Paasonen ihan paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D älä nyt viitti. älä syö enempää kuin kulutat, niin et liho. tosi yksinkertaista etkä voi syyttää ku itteäs
Minä olin koko nuoruuteni alipainoinen ja vielä nyt varttuneempanakin normaalipainoinen, niin en omien läskien takia puutu tähän aiheeseen, mutta minäkin luin jostakin, että joillakin oli kai jo aivoissa joku "hormoonin puutos" niin että ihminen ei tunne kylläisyyden tunnetta ollenkaan tjs.
Totta kyllä, että varmasti suurin osa lihavista syö väärin ja liikaa, ja vain jokunen harva yksilö on luonnon oikku.
Toisaalta niihinkin pätee se, että ei syö enemmän kuin kuluttaa niin ei liho, mutta jos olisi itsekin sellainen, että ei tuntisi koskaan itseään kylläiseksi ja söisi aina niin kyllähän se ketuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Epäviehättävyyttä todella paljon korostaa tuo aivoton kikattelijan rooli (hänen jatkuva tekonauru on vastenmielisen kuuloinen). On selvästi vain promoamassa jotakin, eihän tuo mitään kumppania etsi.
Seurataan nyt tuotantokausi loppuun ja odotellaan jonkun aikaa, niin emme ole ainoat, jotka huomaavaat epäaitouden ja promoamisen..😉 Kaikki ei vain ymmärrä, että jokaisen vastaantulevan ihmisen puheet (silmänräpytykset ja hihittelyt) ei aina vastaa todellisuutta. Maailmassa on paljon puhetta vailla minkäänlaista totuudenperää. Victoriassa yksi esimerkkitapaus.
Kyllähän psyykenlääkkeet ja vahvat unilääkkeet myös lihottaa. Joskus myös allergialääkitys. Itse lihoin kepitinorista. Joillain voi olla myös hyvin traumaattinen lapsuus/nuoruus, jolloin ovat sairastuneet syömishäiriöön ja "lohduttaneet" itseään syömällä. Todella rumaa siis ihmetellä sivusta toiseen ja jopa haukkua muiden ylipainoa. Ei me tiedetä mitä heillä on takanaan. Älä siis kiusaa, senkin moukka.
Tän Joonaksen ehdokkaista muutamakin näytti liki nelikymppisiltä, yllätyin todella kun ruutuun tuli todellinen ikä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toki paljonkin luonnostaan iloisia ja nauravia ihmisiä. Victoria ei vain ole yksi heistä.
Jos pitää tuota hihittelyä ns.luonnollisena, on ihmisten lukutaito kyllä varsin huonoa.
Nauru tuotetaan jokaisen lauseen perään, se ei tule luonnollisella painolla, vaan ikäänkuin "puristetaan" ulos, josta tulee se epäluonnollinen sointi. Hän myös usein nostaa omaa egoa toisen kustannuksella kätkien sen tälläiseen naureskeluun. Ettei toinen ole hänen tasollaan..ei kestä hänen elämäntyyliään...ei ole yhtä energinen...ei ole yhtä räiskyvä.. hän jatkuvasti nostaa itseään esiin, siinä samalla kiertäen sanoen että toinen on huonompi. Kuvaa myös toisia ihmisiä ns.alentavasti, eli kätkee kehuun kritiikkiä ja nauraa räkättää perään.
Suomalaiset ehkä tunnetustikkin on kiusaajakansaa, tälläinen ilmeinen kiusaajatyyppinen tyhjännaureskelija koetaan positiivisena ja ihanana persoonana, surullista ja hämmästyttävää.
Meitä on kyllä paljon aidosti nauravia ja positiivisiakin , sellaisia joiden seurassa kaikilla on hyvä olla. Victoria ei tunnu kuin korostavan omaa erinomaisuuttaan kaiken aikaa, hän on aina vähän jotain enemmän kuin joku toinen. Ainakin minulla tulisi hänen seurassaan nopeasti ahdistava olo.
Viktoria nauraa käkättää selkä keikkona tai maha kippurassa - ilman mitään syytä! Antaa typerän ja hermostuneen vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikos Victoria puoliksi britti? Itse en näe käytöksessään mitään teennäistä tai "tyhjännaurajaa", mutta tämä selittää siis sen miksi joitakin pännii myös minun iloisuus ja hymyily jne. Se on siis joidenkin (yleensä vanhemman kansan) mielestä epäaitoa! :D Oikein olisi jurottaa vissiin ja naama mutturalla koko ajan. Minä nauran kun sen tulee luonnostaan. Mun mielestä vikke on kans kaikille kohtelias ja ystävällinen. Myös Englannissa vastaava käytös on aivan tavallista. Nämä mörrimöykythän saisi slaagin kun joku tuiki tuntematon britti sanoisi törmätessään heihin "Sorry, love", eikä tuijottaisi vihaisesti. :'DD
Kyllä sinussa varmasti on "Viken" kanssa samaa. Lyttäsit nimittäin juuri kokonaisen kansan "puolustaessasi" yhtä kaltaistasi. Samalla myös nostit toisen kansan paremmaksi kuin me "mörököllit".
Juuri tähän tapaan toimii myös Victoria.
Aidosti iloiset ja positiiviset ihmiset eivät koe tarvetta lytätä jotain toista nostaakseen itseään tai asiaansa jalustalle.
Se että et näe tyhjännauramisen ja murjottamisen välillä mitään, kertoo paljon ajatusmaailmastasi.
On eri asia nauraa muille, kuin muiden _kanssa_.
Olen itsekkin hymyilevä ja naurava persoona, enkä eläissäni ole kuullut sen ärsyttävän ketään. Aito ilo hyvin harvoin ärsyttääkään. Jos jatkuvasti kuulee, että naureskelusi ärsyttää muita, niin uskoisin että on aika pohtia olisiko sille ärsytykselke syy..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa, kaikki erot eivät johdu syömisestä.
Mutta 20 vuotta sitten näki silloin tällöin ylipainoisen, nyt katukuvassa heitä tulee jatkuvasti vastaan. Aineenvaihdunta ja sen kolme muotoa toimivat silti samalla kuin parikymmentä vuotta sitten joten jokin muu syy lihomisella on kuin se.
Kaikista näistäkin maajusseista on helposti huomattavissa miksi ovat singlejä ja/tai sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Tän Joonaksen ehdokkaista muutamakin näytti liki nelikymppisiltä, yllätyin todella kun ruutuun tuli todellinen ikä..
Joonas on kuitenkin ihan kivan näköinen ihminen, niin ihmettelen kyllä niitä morsianehdokkaita; jumalattoman ylipainoisia naisia, vaikka ovat jotain vähän yli 2-kymppisiä vasta ja sen ikäisethän luonnostaan pysyvät suht normaalipainoisina (elleivät sitten syö itseään tuohon kuntoon). Kaikkein ylipainoisin oli ammatiltaan vieläpä sairaanhoitaja... Luulisi, että jo ammattinsakin puolesta osaisi ja viitsisi huolehtia omasta kunnostaan ja sitä myöten terveydestäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosia jo toivottu toista juontajaa ja moni täälläkin kertonut laittaneensa palautetta. Mutta ei, siellä se päällepuhuva kälättäjä vaan jatkaa. Onko taas jonkun kaveri, kun eivät saa vaihtoon. Joku rauhallisempi maanläheisempi sopisi tähän, Nuutila oli just hyvä.
Vappu on ihan hyvä juontaja, pirtsakka ja nappaa reippaasti porukan mukaansa huumoria unohtamatta. Ei valittamista.
On se vaan niin taas. Naisen pitäisi olla sievä (vähän tyhmä) hihittelijä niin kaikki tykkää. Kun on asiallinen, tavallisen järkevä ja topakka niin eihän se nyt käy laisinkaan? Minä kyllä luulen, että järjevä maajussitar se lopuksi parhaiten valitsee, saapa nähdä?