Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Vierailija kirjoitti:
Victoria olisi saanut vaikka kuinka upeita miehiä, mutta valitsi ihmeellisiä tyyppejä jatkoon. Esim tämä miltei 10v nuorempi poika, joka oli todella epävarma itsestään ja kyseli moneen kertaan miten hänet valittiinkaan.. Tosi oudot valinnat Victorialla!
Mitäs väliä, se yksi komeus on jo varma valinta. Ei yhtään hullumpi, mitä nyt ehti tutustua, aika näyttää.
Toinenkin oli ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A-R haluaa tarkoituksellisesti "säikäyttää" ehdokkaat saadakseen aitoja reaktioita aikaan, että näkisi mikä tyyppi kuoren alla oikeasti on ja saa karsituksi epäsopivat ehdokkaat. Kertoo siitä että on itse tosissaan ja vakavissaan, tietää mitä haluaa. Luulen ja toivon että on rennompi jatkossa, kun tutustuu paremmin. Tomera toki on silti.
Ei sinne kukaan puolisoehdokas ole halunnut mennä säikytettäväksi. Kiusaaminen ei kuulu parisuhteeseen
Jos toinen on kertonut että rehellisyys ja avoimuus ovat tärkeitä parisuhteessa (niitähän Anna-Reetta on korostanut) ja vielä sanonut pystyvänsä puhumaan vaikeistakin asioista, niin miksei olisi hyvä idea testata pitävätkö väitteet paikkaansa?
Vierailija kirjoitti:
iso mahat alapeukuttaa, lopettakaa syöminen ni ette oo pulleita. mikä teidän syy on olla lihavia? mieskö ne ruuat väkisin työntää teidän kurkusta alas?
Meetkö muualle vittuilemaan lihaville, kiinnostaisi lukea maajusseista eikä sun länkytyksiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Victoria olisi saanut vaikka kuinka upeita miehiä, mutta valitsi ihmeellisiä tyyppejä jatkoon. Esim tämä miltei 10v nuorempi poika, joka oli todella epävarma itsestään ja kyseli moneen kertaan miten hänet valittiinkaan.. Tosi oudot valinnat Victorialla!
Tulee väkisin mieleen, että valinnat on siksi oudot, että ohjelmasta ajatellaan lähtökohtaisesti olevan itselle PR:ää, saa näkyvyyttä ja sitten oikeat miehet, tyypit tietävät ottaa yhteyttä ohjelman jälkeen? Miksi muuten valitsisi niin ilmeisen epäsovia kavereita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
iso mahat alapeukuttaa, lopettakaa syöminen ni ette oo pulleita. mikä teidän syy on olla lihavia? mieskö ne ruuat väkisin työntää teidän kurkusta alas?
Meetkö muualle vittuilemaan lihaville, kiinnostaisi lukea maajusseista eikä sun länkytyksiäsi.
Kiinnosti tietää että miten voi olla lihava jos se ei oo oma valinta. Mä en jaksa kuunnella sun tekosyitä että miks oot ylensyöny
Aleksi on Anna-Reetalle just sopiva!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnosti tietää että miten voi olla lihava jos se ei oo oma valinta. Mä en jaksa kuunnella sun tekosyitä että miks oot ylensyöny
Minustakin tuon liikakiloista jankkaamisen voisi lopettaa. Ei ole kovin kohteliastakaan kirjoittaa tuollaista törkyä nuorista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs sä niitä olet kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee väkisin mieleen, että valinnat on siksi oudot, että ohjelmasta ajatellaan lähtökohtaisesti olevan itselle PR:ää, saa näkyvyyttä ja sitten oikeat miehet, tyypit tietävät ottaa yhteyttä ohjelman jälkeen? Miksi muuten valitsisi niin ilmeisen epäsovia kavereita?
Jaa. Jos jo ehti rakastua yhteen ja valitsi siksi muut vähän sinne päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Anna-Reetta on veemäisen oloinen muija. Käyttäytyi kuin jätkät olisi ollut tiukassa työhaastattelussa. Vaikutti vanhalta ja katkeralta akalta. Missä nuoruuden ilo ja rentous? Ei ainakaan Anna-Reetassa.
Minusta hän käyttäytyi hyvin ja asiallisesti ja oli hyvin rento tavatessaan uusia ihmisiä.
Eikä kyllä vaikuttanut yhtään vanhalta ja vähiten katkeralta.
Jos sinulla on viisi minuuttia aikaa tutustua ihmiseen ja selvittää haluatko hänet mukaan farmiviikolle, täytyy siinä vähän kyselläkin ja tentata ihmistä eikä vain hihitellä kuin teinityttö.
A-R on harvinaisen sanavalmis nuoreksi ihmiseksi ja oli miettinyt valmiiksi kysymyksiä.
Ihan tyhmäähän olisi lähteä ohjelmaan ja sitten ei olisi mitään kysyttävää tai ei saisi sanaa suustaan ja tosiaan hihittelisi.
A-R haluaa samantyyppisen reippaan ihmisen ja sehän parhaiten selviää kun juttelee sen 5 minuuttia.
Kummallisa kun jotkut sanoivat, etteivät olleet miettineet mitä kysyisivät pikatreffeillä. Moni kysyi sen, että miksi olit kirjoittanut/vastannut juuri minulle.
Ja muuta ei oikein sitten irronnut. Tosin näimme väin pienen pätkän. Olisi muuta jorinaa ollut vähemmän ja näistä pikatreffeistä näytetty enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs sä niitä olet kuullut?
Äänet päässä ilmeisesti kertovat kaikenlaista. Toivottavasti tuo ei kuitenkaan hyökkäile kenenkään ylipainoisen kimppuun.
Minä tykkään kaikista eniten Anna-Reetasta.
Mua jäi mietityttämään Arhon ja morsiankokelaan keskustelu uskonnosta. Jos se on tälle naiselle vaatimus niin miksi hän on lähtenyt mukaan ylipäätään? Olisihan sen voinut vaikka puhelimessa nopeasti kysäistä ja jättää sitten vaikka tulematta treffeille. Arho puhui fiksusti, kun kertoi että haluaa ymmärtää muiden näkemyksiä ja mielipiteitä mutta nainen oli heti hanskat tiskiin -meiningillä ja itkua vääntämässä. Huoooh.
Vain yksi jussitar on tosissaan koko kaudella - Anna-Reetta. Pojat on poikia, valkkaavat tyttöystävän joksikin aikaa ja kivaa on, Viktoria haluaa hengailu kaverin, ei koko miestä, ja voi se riittääkin. A-R haluaa miehen rinnalle elämäänsä, se on totinen paikka, arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein poikkeuksetta maajussimiesten suosikkinainen on aina se porukan kaunein (koska hänellä on niin hyvä luonne :D :D)
Ja lihavat ja vähemmän kauniit potkitaan ensimmäisenä ulos.
Ainakin tässä nähdyt vähän tukevammat tytöt olivat aika luotaantyöntävän näköisiä. Kyllä vähän täytyisi itsestään pitää huolta. Hyvät valinnat pojilta.
Samaa mieltä. Järkyn näköisiä nuoria naisia. Miltä mahtavat näyttää 10 vuoden päästä? Surullista, että päästäneet itsensä tuohon kuntoon. Eikä se vaatetuspuoli/hiukset/meikki ihan ollut omiaan tuomaan parhaita puolia esiin, vaikka ensivaikutelman voi tehdä vain kerran.
Samaa mieltä! Valitettavan moni 2-kymppinen nainen on 'päästänyt' itsensä järkyttävään kuntoon. Heti näkee päältäkin ettei liikuntaa harrasteta ja pikaruokaa syödään. Kyllä on paljon muuttunut siitä kun itse olin 20-vuotias. Silloin ei melkein kukaan ollut noin tuhdissa kunnossa!
t. nainen 51
Saman huomannut kuinka tukevia monet naiset ovat ja todella nuoria. Sit vaatetus, tiukat trikoot ja tiukka toppi, takaavat joka muhkuran näkymisen. Mutta eihän siinä mitään kun hlö itse viihtyy......
Olen yllättynyt, että tuo Victoria ei ole saanut huutia tällä palstalla. Tuntuu vaikealta edes katsoa ohjelmaa tämän tyhjännaurajan takia.
Jotenkin todella epäaito, vahva rooli jossa korostaa reippauttaan ja "räväkkyyttään" jota ei tunnu edes olevan olemassa .
Enkä suoraansanoen ymmärrä yhtään hehkutusta kauneudesta. Tämäkö tosiaan on kaunis nainen? Sitten minun tuntemat naiset on pääsääntöisesti jostakin toiselta planeetalta, jossa kasvaa vain jumalaisia kaunottaria. Laskisin hänet nimenomaan todella epäviehättävien joukkoon.
Epäviehättävyyttä todella paljon korostaa tuo aivoton kikattelijan rooli (hänen jatkuva tekonauru on vastenmielisen kuuloinen). On selvästi vain promoamassa jotakin, eihän tuo mitään kumppania etsi.
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt, että tuo Victoria ei ole saanut huutia tällä palstalla. Tuntuu vaikealta edes katsoa ohjelmaa tämän tyhjännaurajan takia.
Jotenkin todella epäaito, vahva rooli jossa korostaa reippauttaan ja "räväkkyyttään" jota ei tunnu edes olevan olemassa .
Enkä suoraansanoen ymmärrä yhtään hehkutusta kauneudesta. Tämäkö tosiaan on kaunis nainen? Sitten minun tuntemat naiset on pääsääntöisesti jostakin toiselta planeetalta, jossa kasvaa vain jumalaisia kaunottaria. Laskisin hänet nimenomaan todella epäviehättävien joukkoon.
Epäviehättävyyttä todella paljon korostaa tuo aivoton kikattelijan rooli (hänen jatkuva tekonauru on vastenmielisen kuuloinen). On selvästi vain promoamassa jotakin, eihän tuo mitään kumppania etsi.
Ajattele kun en ole yhtään samaa mieltä kanssasi! Minusta Victoria on nimenomaan erittäin kaunis nainen JA positiivinen ja iloinen :). En näe tuossa mitään teennäistä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Iloinen ilme ja hymykuopat tekevät Viktoriasta viehättävän. Ja onhan hän muutenkin hauska, ehkä lievästä Turun murteestakin johtuen.
Mutta tuo hänen kauneuttaan toistuvasti hehkuttava lienee yksi ainut painoindeksi-friikki.
Vierailija kirjoitti:
Mua jäi mietityttämään Arhon ja morsiankokelaan keskustelu uskonnosta. Jos se on tälle naiselle vaatimus niin miksi hän on lähtenyt mukaan ylipäätään? Olisihan sen voinut vaikka puhelimessa nopeasti kysäistä ja jättää sitten vaikka tulematta treffeille. Arho puhui fiksusti, kun kertoi että haluaa ymmärtää muiden näkemyksiä ja mielipiteitä mutta nainen oli heti hanskat tiskiin -meiningillä ja itkua vääntämässä. Huoooh.
Käsittääkseni maajussit eivät ole olleet missään tekemisissä ehdokkaiden kanssa kirjeiden saamisen ja pikatreffien välissä. Valitsevat vaan kirjeet ja siellä on sitten ketä on. Ei siis mahiksia mihinkään tarkennuksiin