Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian OFFICIAL 2022

Vierailija
10.03.2022 |

Eiku menoks!
Hyvin nuori varsinkin tuo eka poju.

Kommentit (4633)

Vierailija
901/4633 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Vapun pitää juontaa tätäkin ohjelmaa? Eikö Suomessa tosiaan ole enemmän juontajia.

Ei suomessa ole muita juontajia kun Vappu Pimiä ja Heikki Paasonen.

Vuosia jo toivottu toista juontajaa ja moni täälläkin kertonut laittaneensa palautetta. Mutta ei, siellä se päällepuhuva kälättäjä vaan jatkaa. Onko taas jonkun kaveri, kun eivät saa vaihtoon. Joku rauhallisempi maanläheisempi sopisi tähän, Nuutila oli just hyvä.

Vappu on kyllä juontajana niin piristävä,energinen ilopilleri ja hauska. Hän on luonnollinen,eikä mikään tekopirteä. Ja sana hallussa,ei jää tuppisuuksi,kuten hyvän juontajan ja haastattelijan kuuluukin :) Nuutilakin oli hyvä,mutta rauhallisempi. Mutta makuasioitahan nää on,toinen tykkää toisenlaisesta kuin toinen.

Vierailija
902/4633 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viktoria piikitteli kyllä kovasti Juhoa siinä puistonpenkillä viime jaksossa....ja Anna-Reetta taas tuntui olevan Samille hyökkäävä,eli molemmissa toisilleen sopimattomat kumppanit...Anna-Reetta tarvitsee vahvemman,itsevarmemman,sanavalmiimman ja rohkeamman kumppanin...Sami vaikuttaa siltä,että riidan tullen vetäytyy kuoreensa,eikä halua tapella eikä puhua asioista,kun taas Anna-Reetta on toisenlainen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/4633 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

iso mahat alapeukuttaa, lopettakaa syöminen ni ette oo pulleita. mikä teidän syy on olla lihavia? mieskö ne ruuat väkisin työntää teidän kurkusta alas?

Mutku mun on saatava se jokapäiväinen suklaa ja sipsi ku en mä muuten kestä.

Pari päivää sitten luin netistä, että tutkimuksessa on havaittu ihmisillä kolme erilaista aineenvaihduntatyyppiä. Kaikki erot painossa EIVÄT riipu syömisestä, mikä oli todistettava. On vain niin helppo syyllistää tukevia, ja tuntea itsensä paremmaksi?

Kylläse lihominen lopulta kiertyy siihen, että syödään enemmän mitä kulutetaan.

Hitaalla aineenvaihdunnalla siunattu tyytyköön pienempiin annoksiin. Tai liikkukoon ekstrakalorit pois.

Vierailija
904/4633 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi mietityttämään Arhon ja morsiankokelaan keskustelu uskonnosta. Jos se on tälle naiselle vaatimus niin miksi hän on lähtenyt mukaan ylipäätään? Olisihan sen voinut vaikka puhelimessa nopeasti kysäistä ja jättää sitten vaikka tulematta treffeille. Arho puhui fiksusti, kun kertoi että haluaa ymmärtää muiden näkemyksiä ja mielipiteitä mutta nainen oli heti hanskat tiskiin -meiningillä ja itkua vääntämässä. Huoooh.

Käsittääkseni maajussit eivät ole olleet missään tekemisissä ehdokkaiden kanssa kirjeiden saamisen ja pikatreffien välissä. Valitsevat vaan kirjeet ja siellä on sitten ketä on. Ei siis mahiksia mihinkään tarkennuksiin

Onhan niille soiteltu! Vai "salliiko" mtv lähemmän yhteydenoton joillekin, mutta ei kaikille? Kuulostaa epäreilulta.

Olisi ihan fiksua, että jokaisen kanssa saisi olla etä/puheluyhteydessä kirjeiden saamisen jälkeen. Sekin voisi auttaa valitsemaan paremmin.

Vierailija
905/4633 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi mietityttämään Arhon ja morsiankokelaan keskustelu uskonnosta. Jos se on tälle naiselle vaatimus niin miksi hän on lähtenyt mukaan ylipäätään? Olisihan sen voinut vaikka puhelimessa nopeasti kysäistä ja jättää sitten vaikka tulematta treffeille. Arho puhui fiksusti, kun kertoi että haluaa ymmärtää muiden näkemyksiä ja mielipiteitä mutta nainen oli heti hanskat tiskiin -meiningillä ja itkua vääntämässä. Huoooh.

Käsittääkseni maajussit eivät ole olleet missään tekemisissä ehdokkaiden kanssa kirjeiden saamisen ja pikatreffien välissä. Valitsevat vaan kirjeet ja siellä on sitten ketä on. Ei siis mahiksia mihinkään tarkennuksiin

Onhan niille soiteltu! Vai "salliiko" mtv lähemmän yhteydenoton joillekin, mutta ei kaikille? Kuulostaa epäreilulta.

Olisi ihan fiksua, että jokaisen kanssa saisi olla etä/puheluyhteydessä kirjeiden saamisen jälkeen. Sekin voisi auttaa valitsemaan paremmin.

Mistä tiedät että on soiteltu maajussin puolelta? Veikkaan että olisi aika vaikeeta pitää homma tasapuolisena jos maajussille annetaan sen suosikin puhelinnumero etukäteen. 

Vierailija
906/4633 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt, että tuo Victoria ei ole saanut huutia tällä palstalla. Tuntuu vaikealta edes katsoa ohjelmaa tämän tyhjännaurajan takia.

Jotenkin todella epäaito, vahva rooli jossa korostaa reippauttaan ja "räväkkyyttään" jota ei tunnu edes olevan olemassa .

Enkä suoraansanoen ymmärrä yhtään hehkutusta kauneudesta. Tämäkö tosiaan on kaunis nainen? Sitten minun tuntemat naiset on pääsääntöisesti jostakin toiselta planeetalta, jossa kasvaa vain jumalaisia kaunottaria. Laskisin hänet nimenomaan todella epäviehättävien joukkoon.

Epäviehättävyyttä todella paljon korostaa tuo aivoton kikattelijan rooli (hänen jatkuva tekonauru on vastenmielisen kuuloinen). On selvästi vain promoamassa jotakin, eihän tuo mitään kumppania etsi.

Kyllä Suomessakin on luonnostaan iloisia ja nauravaisia ihmisiä. Tosin muistelen, että Victorialla olisi eteläisempääkin perimää. Minä tulen iloiselle mielelle, kun puhelias Victoria tulee näkyviin hymyineen.

Olikos Victoria puoliksi britti? Itse en näe käytöksessään mitään teennäistä tai "tyhjännaurajaa", mutta tämä selittää siis sen miksi joitakin pännii myös minun iloisuus ja hymyily jne. Se on siis joidenkin (yleensä vanhemman kansan) mielestä epäaitoa! :D Oikein olisi jurottaa vissiin ja naama mutturalla koko ajan. Minä nauran kun sen tulee luonnostaan. Mun mielestä vikke on kans kaikille kohtelias ja ystävällinen. Myös Englannissa vastaava käytös on aivan tavallista. Nämä mörrimöykythän saisi slaagin kun joku tuiki tuntematon britti sanoisi törmätessään heihin "Sorry, love", eikä tuijottaisi vihaisesti. :'DD

Kyllä sinussa varmasti on "Viken" kanssa samaa. Lyttäsit nimittäin juuri kokonaisen kansan "puolustaessasi" yhtä kaltaistasi. Samalla myös nostit toisen kansan paremmaksi kuin me "mörököllit".

Juuri tähän tapaan toimii myös Victoria.

Aidosti iloiset ja positiiviset ihmiset eivät koe tarvetta lytätä jotain toista nostaakseen itseään tai asiaansa jalustalle.

Se että et näe tyhjännauramisen ja murjottamisen välillä mitään, kertoo paljon ajatusmaailmastasi.

On eri asia nauraa muille, kuin muiden _kanssa_.

Olen itsekkin hymyilevä ja naurava persoona, enkä eläissäni ole kuullut sen ärsyttävän ketään. Aito ilo hyvin harvoin ärsyttääkään. Jos jatkuvasti kuulee, että naureskelusi ärsyttää muita, niin uskoisin että on aika pohtia olisiko sille ärsytykselke syy..

Nuo litaniasi mitä jaksat Victorian naureskelusta kirjoittaa, kuulostaa lähinnä siltä että sulla on jotain hampaankolossa häntä kohtaan. Taidat henkilökohtaisesti hänet tietää tai tuntea.

Vierailija
907/4633 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauskirjeitä näytti tulevan kaiken selvästi vähemmän kuin aikaisempina vuosina. Ja alkukarsintaan joutuvat valitsemaan ehdokkaita, jotka jo päällisin puolin ovat kaukana maajussien toiveista. Luulen että ohjelmaformaatti vetelee viimeisiään ainakin Suomessa.

Vierailija
908/4633 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsellä on pari lasta niin on törkeää naureskella kumppaniehdokkaalle ettei enää halua lapsia. Toiselta vie oikeuden saada oma biologinen lapsi.

Vierailija
909/4633 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että on soiteltu maajussin puolelta? Veikkaan että olisi aika vaikeeta pitää homma tasapuolisena jos maajussille annetaan sen suosikin puhelinnumero etukäteen. 

Ohjelmissa on näytetty, kun Vappu sanoo, että "soita nyt sille" ja jussi on soittanut. Joskus on se morsian/sulhoehdokas soittanut. En tiedä, annetaanko puhelinumeroita.

Vierailija
910/4633 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itsellä on pari lasta niin on törkeää naureskella kumppaniehdokkaalle ettei enää halua lapsia. Toiselta vie oikeuden saada oma biologinen lapsi.

Pöh. Ei tarvi mennä yhteen sellaisen kanssa, jolla eri lisääntymistoiveet.

En nyt muista, kertoiko Victoria esittelyssään, ettei halua lisää (omia) lapsia. Jos kertoi, miksi isäksi haluavat miehet ottivat yhteyttä?

Sehän Vickeä ei haittaa, jos miehellä on ennestään omia lapsia.

Vierailija
911/4633 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmissa on näytetty, kun Vappu sanoo, että "soita nyt sille" ja jussi on soittanut. Joskus on se morsian/sulhoehdokas soittanut. En tiedä, annetaanko puhelinumeroita.

Ne, jotka putoaa jatkosta, joutuu yleensä pakosta soittamaan jollekulle kirjeen lähettäneelle, aika kiusallisia puheluita. Jatkoon päässeiden olisi ilmeisesti tarkoitus puhua vasta pikatreffeillä ehdokkaidensa kanssa.

Vierailija
912/4633 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Vapun pitää juontaa tätäkin ohjelmaa? Eikö Suomessa tosiaan ole enemmän juontajia.

Ei suomessa ole muita juontajia kun Vappu Pimiä ja Heikki Paasonen.

Vuosia jo toivottu toista juontajaa ja moni täälläkin kertonut laittaneensa palautetta. Mutta ei, siellä se päällepuhuva kälättäjä vaan jatkaa. Onko taas jonkun kaveri, kun eivät saa vaihtoon. Joku rauhallisempi maanläheisempi sopisi tähän, Nuutila oli just hyvä.

Vappu on kyllä juontajana niin piristävä,energinen ilopilleri ja hauska. Hän on luonnollinen,eikä mikään tekopirteä. Ja sana hallussa,ei jää tuppisuuksi,kuten hyvän juontajan ja haastattelijan kuuluukin :) Nuutilakin oli hyvä,mutta rauhallisempi. Mutta makuasioitahan nää on,toinen tykkää toisenlaisesta kuin toinen.

En kestä Vapun käheää ääntä. Ääni saa Vapun puheet kuulostamaan epäystävällisiltä mun korvaan.

Vierailija
913/4633 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonaksen blondi silmälasipäinen ehdokas näytti yli nelikymppiseltä...

Vierailija
914/4633 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

iso mahat alapeukuttaa, lopettakaa syöminen ni ette oo pulleita. mikä teidän syy on olla lihavia? mieskö ne ruuat väkisin työntää teidän kurkusta alas?

Pari päivää sitten luin netistä, että tutkimuksessa on havaittu ihmisillä kolme erilaista aineenvaihduntatyyppiä. Kaikki erot painossa EIVÄT riipu syömisestä, mikä oli todistettava. On vain niin helppo syyllistää tukevia, ja tuntea itsensä paremmaksi?

Hitaalla aineenvaihdunnalla siunattu tyytyköön pienempiin annoksiin. Tai liikkukoon ekstrakalorit pois.

Ihmiset ovat ilmeisesti opiskelleet fysiikkaa aika vähän, kun kuvittelevat, että sitä energiaa tulee jostain tyhjästä elimistöön. Kyllähän se kaikki paino tulee syömisen kautta. Eri asia joku nesteen kertyminen.

Vierailija
915/4633 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, että ei halua enää lapsia on niin iso juttu noille lapsettomille, mutta lapsia haluaville ehdokkaille, että se olisi ollut reilua sanoa jo siinä esittelyvideossa. Hirveä homma hankkiutua tuonne kuvauksiin ja sitten kuulee kaiken kansan edessä, että hinta on sitten tämä. Nöyryyttävää. Vähän petkutusta jotenkin.

Vierailija
916/4633 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän Joonaksen ehdokkaista muutamakin näytti liki nelikymppisiltä, yllätyin todella kun ruutuun tuli todellinen ikä..

Joonas on kuitenkin ihan kivan näköinen ihminen, niin ihmettelen kyllä niitä morsianehdokkaita; jumalattoman ylipainoisia naisia, vaikka ovat jotain vähän yli 2-kymppisiä vasta ja sen ikäisethän luonnostaan pysyvät suht normaalipainoisina (elleivät sitten syö itseään tuohon kuntoon). Kaikkein ylipainoisin oli ammatiltaan vieläpä sairaanhoitaja... Luulisi, että jo ammattinsakin puolesta osaisi ja viitsisi huolehtia omasta kunnostaan ja sitä myöten terveydestäänkin.

Todellakin. Miten on mahdollista, että Joonaksen seitsemästä naisesta kaikki yhtä lukuunottamatta ovat reilusti ylipainoisia? Onko tämä nuorten yleiskuva Suomessa tällä hetkellä? Vai pitääkö Joonas lihavista ja valitsi sen mukaan. Sitä on vaikea uskoa, kun hän itse on sutjakka ja harrastaa lentämistä ym. Outoa.

Vierailija
917/4633 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän Joonaksen ehdokkaista muutamakin näytti liki nelikymppisiltä, yllätyin todella kun ruutuun tuli todellinen ikä..

Joonas on kuitenkin ihan kivan näköinen ihminen, niin ihmettelen kyllä niitä morsianehdokkaita; jumalattoman ylipainoisia naisia, vaikka ovat jotain vähän yli 2-kymppisiä vasta ja sen ikäisethän luonnostaan pysyvät suht normaalipainoisina (elleivät sitten syö itseään tuohon kuntoon). Kaikkein ylipainoisin oli ammatiltaan vieläpä sairaanhoitaja... Luulisi, että jo ammattinsakin puolesta osaisi ja viitsisi huolehtia omasta kunnostaan ja sitä myöten terveydestäänkin.

Todellakin. Miten on mahdollista, että Joonaksen seitsemästä naisesta kaikki yhtä lukuunottamatta ovat reilusti ylipainoisia? Onko tämä nuorten yleiskuva Suomessa tällä hetkellä? Vai pitääkö Joonas lihavista ja valitsi sen mukaan. Sitä on vaikea uskoa, kun hän itse on sutjakka ja harrastaa lentämistä ym. Outoa.

Valitettavasti taitaa olla aika lailla yleiskuva nuorison tämän hetkisestä painon tilanteesta!!! Olen itsekin hätkähtänyt viime vuosina kun on kierrellyt kauppoja tms. miten lihavia eritoten nuoret naiset ovat nykyään. Kyllä kai se on tämä nykyajan ruoka tai sanotaanko napostelu joka vaikuttaa asiaan?

Mun nuoruudessa 30 vuotta sitten ei syöty herkkuja yhtään viikolla.

Vierailija
918/4633 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Santeri sanoi haluavansa lapsia ja poteneensa vauvakuumetta. Victoria oli ihan ihmeissään siitä.

Vierailija
919/4633 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat ilmeisesti opiskelleet fysiikkaa aika vähän, kun kuvittelevat, että sitä energiaa tulee jostain tyhjästä elimistöön. Kyllähän se kaikki paino tulee syömisen kautta. Eri asia joku nesteen kertyminen.

Vaikka opiskelisit fysiikan tohtoriksi saakka, et silti opiskele pätkääkään ihmisen aineenvaihduntaa, hormonitoimintaa ym. painoon vaikuttavia tekijöitä.

Vierailija
920/4633 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostan hattua niin Joonakselle kuin muillekin maajusseille, että pikatreffeillä suhtautuivat kauniisti ja kohteliaasti kaikkia ehdokkaita kohtaan. Asteli ovesta sitten minkätyylinen ihminen hyvänsä. Itsellä olisi kyllä ollut ilmeissä ehkä pitelemistä.

Eivät millään tavalla osoittaneet, että ei nyt ihan...

Ihmettelin samaa, Joonas ihan mukavannäköinen ja hyväkäytöksinen, miten oli valikoitunut nuo morsianehdokkaat. Kuitenkin valitsi ja luultavasti valitsee itselleen mieluisimman muuntyyppisistä poikkeavan naisen.

Ovatko kuvat olleet jotain vuosia sitten otettuja vai muokattuja.

Ketju on lukittu.