Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian OFFICIAL 2022

Vierailija
10.03.2022 |

Eiku menoks!
Hyvin nuori varsinkin tuo eka poju.

Kommentit (4633)

Vierailija
861/4633 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin joitakin 'köpöjä' nuoria naisia...menossa maalle vaimoksi ja näyttää siltä ettei raskaampi työ ole ihan tuttua hommaa. Kynsiä lakkamaan ja pullaa leipomaan....

Vierailija
862/4633 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt, että tuo Victoria ei ole saanut huutia tällä palstalla. Tuntuu vaikealta edes katsoa ohjelmaa tämän tyhjännaurajan takia.

Jotenkin todella epäaito, vahva rooli jossa korostaa reippauttaan ja "räväkkyyttään" jota ei tunnu edes olevan olemassa .

Enkä suoraansanoen ymmärrä yhtään hehkutusta kauneudesta. Tämäkö tosiaan on kaunis nainen? Sitten minun tuntemat naiset on pääsääntöisesti jostakin toiselta planeetalta, jossa kasvaa vain jumalaisia kaunottaria. Laskisin hänet nimenomaan todella epäviehättävien joukkoon.

Epäviehättävyyttä todella paljon korostaa tuo aivoton kikattelijan rooli (hänen jatkuva tekonauru on vastenmielisen kuuloinen). On selvästi vain promoamassa jotakin, eihän tuo mitään kumppania etsi.

Kyllä, juuri tämä! Lopettaisi sen esittämisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/4633 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, että Arhon ehdokas, Johannako se oli on niin ehdoton uskon asioiden kanssa. Miksi lähti mukaan kun ei tiennyt Arhon kantaa jos se kerta on kynnyskysymys parisuhteessa, että on vahvasti uskossa. 

Vierailija
864/4633 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussi on todella jännittynyt keskusteluhetkessä Joonaksen kanssa, punastuu ihan. Tulee vähän mieleen Peruna-Matin Sirpa viime kaudelta. On nuo jänniä hetkiä!

Vierailija
865/4633 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi mietityttämään Arhon ja morsiankokelaan keskustelu uskonnosta. Jos se on tälle naiselle vaatimus niin miksi hän on lähtenyt mukaan ylipäätään? Olisihan sen voinut vaikka puhelimessa nopeasti kysäistä ja jättää sitten vaikka tulematta treffeille. Arho puhui fiksusti, kun kertoi että haluaa ymmärtää muiden näkemyksiä ja mielipiteitä mutta nainen oli heti hanskat tiskiin -meiningillä ja itkua vääntämässä. Huoooh.

Minä olen tuon morsiankokelaan kaltainen siinä, että puolison uskonnollisuus oli mulle ehdoton asia. Siksi selvitin asian jo ennen ensimmäisiä treffejäkään, enkä olisi alun alkaenkaan lähtenyt treffeille miehen kanssa, joka ei olisi jakanut samaa arvomaailmaa. Toki joku ei ole yhtä tiukka tämän asian kanssa, mutta itselleni oli tosi tärkeää puolison valinnassa (kaverien ja muiden suhteen on se ja sama, mitä ajattelevat aiheesta, mutta puoliso on eri juttu). Mielestäni naisen olisi pitänyt selvittää tuo uskonnollisuusasia jo kirjeessä ja sanoa suoraan, että älä valitse minua mukaan ohjelmaan, jos emme ajattele uskonnosta samoin. Arhon suhtautuminen tilanteessa oli fiksua ja ymmärtäväistä, pisteet hänelle!

Vierailija
866/4633 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt, että tuo Victoria ei ole saanut huutia tällä palstalla. Tuntuu vaikealta edes katsoa ohjelmaa tämän tyhjännaurajan takia.

Jotenkin todella epäaito, vahva rooli jossa korostaa reippauttaan ja "räväkkyyttään" jota ei tunnu edes olevan olemassa .

Enkä suoraansanoen ymmärrä yhtään hehkutusta kauneudesta. Tämäkö tosiaan on kaunis nainen? Sitten minun tuntemat naiset on pääsääntöisesti jostakin toiselta planeetalta, jossa kasvaa vain jumalaisia kaunottaria. Laskisin hänet nimenomaan todella epäviehättävien joukkoon.

Epäviehättävyyttä todella paljon korostaa tuo aivoton kikattelijan rooli (hänen jatkuva tekonauru on vastenmielisen kuuloinen). On selvästi vain promoamassa jotakin, eihän tuo mitään kumppania etsi.

Ajattele kun en ole yhtään samaa mieltä kanssasi! Minusta Victoria on nimenomaan erittäin kaunis nainen JA positiivinen ja iloinen :). En näe tuossa mitään teennäistä yhtään.

Suomessa pitäisi olla mieluummin myrtsi ja nauraa vain silloin, kun annetaan lupa. Etenkin parinhaku-ohjelmassa pitäisi ennemmin itkeä kuin nauraa ja pitää suu tiukkana ja vältellä hymyilemistä. Muuten saa kikattelijan leiman ja sitähän ei kukaan halua.

Vierailija
867/4633 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sussi on todella jännittynyt keskusteluhetkessä Joonaksen kanssa, punastuu ihan. Tulee vähän mieleen Peruna-Matin Sirpa viime kaudelta. On nuo jänniä hetkiä!

Mitä sitten? Sehän on söpöä tuollaisissa tilanteissa.

Vierailija
868/4633 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että Arhon ehdokas, Johannako se oli on niin ehdoton uskon asioiden kanssa. Miksi lähti mukaan kun ei tiennyt Arhon kantaa jos se kerta on kynnyskysymys parisuhteessa, että on vahvasti uskossa. 

Himouskovaisilla tuo ajattelupuoli ei ole kaikista vahvin.

Vierailija
869/4633 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Vapun pitää juontaa tätäkin ohjelmaa? Eikö Suomessa tosiaan ole enemmän juontajia.

Vierailija
870/4633 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Reetta vaikuttaa pirttihirmulta. Sama tunne tuli jo yhdelle kokelaalle, kun kysyi että oletko sinä parisuhteessa pomo. Eihän tuollaista myönnetä.

Vierailija
871/4633 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä mukavampi olisi Maajussille konkurssi 2022 :-D

Vierailija
872/4633 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme hirnuja tuo Viktoria! Teennäistä kikatusta ja räkätystä.

Vierailija
873/4633 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Vapun pitää juontaa tätäkin ohjelmaa? Eikö Suomessa tosiaan ole enemmän juontajia.

Ei suomessa ole muita juontajia kun Vappu Pimiä ja Heikki Paasonen.

Vierailija
874/4633 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkinkirjava tukka ja naamassa lävistyksiä ja mukamas maajussille morsian... Ei oikein istu.

Vierailija
875/4633 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miia oli se oikea juontaja.

Vierailija
876/4633 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arho on yllättäen noussut ehdottomasti suosikikseni katsottuani ryhmätreffien aloituksen. Ja olen kuitenkin 3-kymppinen helsinkiläinen. :D Hauskaa seurata tätä sarjaa, kun nämä ihmiset elävät niin toisessa todellisuudessa kuin minä olen koko elämäni. Arho on todella positiivinen ja kohtelee miellyttävästi muita ihmisiä. Hän loistaa ihmissuhdetaidoillaan, hienosti käsitteli sen uskontoasiankin. Naismaajussit ovat aikamoisia tenttaajia ja suorastaan hieman hyökkääviä, katsojanakin alkoi ahdistaa rentouden puuttuminen yhä, kun eivät siihen panostaneet. Miesmaajussit onnistuivat luomaan lämpimän ilmapiirin, jota oli mukavaa katsoa.

Vierailija
877/4633 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arho on yllättäen noussut ehdottomasti suosikikseni katsottuani ryhmätreffien aloituksen. Ja olen kuitenkin 3-kymppinen helsinkiläinen. :D Hauskaa seurata tätä sarjaa, kun nämä ihmiset elävät niin toisessa todellisuudessa kuin minä olen koko elämäni. Arho on todella positiivinen ja kohtelee miellyttävästi muita ihmisiä. Hän loistaa ihmissuhdetaidoillaan, hienosti käsitteli sen uskontoasiankin. Naismaajussit ovat aikamoisia tenttaajia ja suorastaan hieman hyökkääviä, katsojanakin alkoi ahdistaa rentouden puuttuminen yhä, kun eivät siihen panostaneet. Miesmaajussit onnistuivat luomaan lämpimän ilmapiirin, jota oli mukavaa katsoa.

Arho on tosi jalat maan pinnalla oleva tyyppi, joka ei esitä mitään. Aika selvää kuka on suosikki ehdokkaista.

Vierailija
878/4633 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin huomiota Victorian kehonkieleen kun olivat treffeillä sen Santerin kanssa.

Kädet oli ristittynä joka on yleensä erittäin huono merkki.

Vierailija
879/4633 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Suomessakin on luonnostaan iloisia ja nauravaisia ihmisiä. Tosin muistelen, että Victorialla olisi eteläisempääkin perimää. Minä tulen iloiselle mielelle, kun puhelias Victoria tulee näkyviin hymyineen.

Vierailija
880/4633 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

iso mahat alapeukuttaa, lopettakaa syöminen ni ette oo pulleita. mikä teidän syy on olla lihavia? mieskö ne ruuat väkisin työntää teidän kurkusta alas?

Mutku mun on saatava se jokapäiväinen suklaa ja sipsi ku en mä muuten kestä.

Pari päivää sitten luin netistä, että tutkimuksessa on havaittu ihmisillä kolme erilaista aineenvaihduntatyyppiä. Kaikki erot painossa EIVÄT riipu syömisestä, mikä oli todistettava. On vain niin helppo syyllistää tukevia, ja tuntea itsensä paremmaksi?

Ketju on lukittu.