Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi Anna-Reetta on dominoiva ja määräilevä luonne, eli pitäisin hankalana ihmisenä enkä haluaisi tutustua. Ensivaikutelma voi olla sellainen, että on määrätietoinen ja reipas, mutta se kätkee taakseen muutakin.
Niin kätkee, eikä sitä kukaan ole kieltänytkään. Asiallisen ja rauhallisen olemuksen takana täpäkkyyttä.
Arvostelematta kenenkään ulkonäköä, täytyy todeta, ettei ole Suomessa ainakaan nuorilla ihmisillä ruoasta puutetta.
Mielestäni kaksi ylipainoista sopisi hyvin yhteen. Tässä ei nyt kuitenkaan kukaan maajussi ole lihava, joten ymmärrän hyvin, että ylipainoiset tippuvat.
Hupparissa moni mies treffeillä..Sekö on parasta mitä kaapista löytyy? Victorian miehet aika pettymyksiä.. Hän itse niin näyttävä nainen niin ei ollut oikein ketään hänen tyylistään. Toki kehuihan hän sitä hupparimiestä söpöksi ensiviikon teaserissa..Saa nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että osa noista naisista on muokannut kuviaan reippaasti, jolloin todellinen ulkonäkö jäänyt pimentoon. Jos eivät urheile niin aika kuluu tietokoneella ja puhelimella, joten on opittu hyvät kuvanmuokkaustaidot ja osattu muokata edukseen kasvokuvia.
Millainen ihminen ei osaa ottaa videopuhelua ennen ensitapaamista?
Ihminen, joka ahdistuu videopuheluista.
En usko, että Anna-Reetta katselisi siivotonta kämppää ja sotkevaa miestä. Kyl uskon että Annareetta tykkää, että asiat ovat tiptip ja just niin kuin hän haluaa. Sitä hieman ihmettelen, että hänellä on jo lapsi kuitenkin hankittuna.
Vierailija kirjoitti:
Hupparissa moni mies treffeillä..Sekö on parasta mitä kaapista löytyy? Victorian miehet aika pettymyksiä.. Hän itse niin näyttävä nainen niin ei ollut oikein ketään hänen tyylistään. Toki kehuihan hän sitä hupparimiestä söpöksi ensiviikon teaserissa..Saa nähdä.
Näitä arvosteluja pukeutumisesta, kuka menee ensitreffeille esimerkiksi puku päällä? Meinaatko että se "jäykkä pukeutuminen" helpottaisi yhtään sitä painetta mitä tuolla varmasti on ?
Luulen että itse olet se, joka pukeutuu Tokmannin vaatteisiin ja kuvittelet näyttäväsi hyvältä. Kateelliset ja koirat haukkuu vuhvuh🐶
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Anna-Reetta katselisi siivotonta kämppää ja sotkevaa miestä. Kyl uskon että Annareetta tykkää, että asiat ovat tiptip ja just niin kuin hän haluaa. Sitä hieman ihmettelen, että hänellä on jo lapsi kuitenkin hankittuna.
Eikö lapsen saaminen olekaan "siistiä"?
Eikö tuolla Victoriallakin ollut lapsia. Mielestäni luin jostain. Voin olla väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli vissiin muutamia mammoja täältä kun voisin kuvitella ilmiantajat sellaisiksi. Onneksi miehet äänestivät ne pois paitsi sen yhden kun pakko oli valita neljä. No, lähtee seuraavassa jaksossa pihalle.
Ai, millaisiksi?
No, ylipainoisiksi, suorastaan läskeiksi, rumiksi, yksinhuoltajiksi. Sekin 21v läski näyttii joltain 40v+ pubiruusulta. HYök
Eli näyttivät ihan av-mammoille.
Arho olisi hyvä mies jo sen takia, että ei käytä alkoholia ja on kova tekemään töitä.
Arho sanoi ettei hänellä ja tippuneella lapsen omaavalla isohkolla naisella ole mitään yhteistä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä arvosteluja pukeutumisesta, kuka menee ensitreffeille esimerkiksi puku päällä? Meinaatko että se "jäykkä pukeutuminen" helpottaisi yhtään sitä painetta mitä tuolla varmasti on ?
Luulen että itse olet se, joka pukeutuu Tokmannin vaatteisiin ja kuvittelet näyttäväsi hyvältä. Kateelliset ja koirat haukkuu vuhvuh🐶
No, Arho ja Joonas näyttivät hyviltä eivätkä jäykiltä vaikka heillä oli puku päällä. Solmio olisi tehnyt jäykän vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Mauno sentään oli kunnon äijjä. Tämän kauden jussit ei tuota mitään viihdearvoa.
No ei ollut edes miehekäs saati sitten äijä.
Oliko maajussit sanoneet jossain, että koolla ei ole väliä? Siltä alkoi vaikuttamaan, kun emäntiä marssi ovesta sisään.
Vierailija kirjoitti:
Arho olisi hyvä mies jo sen takia, että ei käytä alkoholia ja on kova tekemään töitä.
Semmoinen oli minun ex. Kova tekemään töitä ja rahaa, viina ei maistunut. Ei maistunut myöskään kotona oleminen, rahan käyttö vaimon ja lapsen hyväksi, mutta pettäminen ja vittuilu vaimolle ja pienelle lapsellekin maistui.
Menepä kasvamaan.
Onkohan nuo maajussit neitsyitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen oli minun ex. Kova tekemään töitä ja rahaa, viina ei maistunut. Ei maistunut myöskään kotona oleminen, rahan käyttö vaimon ja lapsen hyväksi, mutta pettäminen ja vittuilu vaimolle ja pienelle lapsellekin maistui.
Menepä kasvamaan.
Tulit sitten terapoimaan itseäsi.
Jos Joonas ja Linda ei ole lopussa pari niin ei ole kukaan muu. Niiden kemia tuli ruudustakin läpi.
Millainen ihminen ei osaa ottaa videopuhelua ennen ensitapaamista?