Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Minkä ihmeen takia täällä kommentoidaan kaikkea niin ikävään sävyyn? Uskaltaisiko teistä anonyymeistä kukaan itse lähteä mukaan? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Victorian Santeri 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
oliko kenties #kaapissa"?
Oli kyllä oikein luontevaa keskustelua 😂
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia täällä kommentoidaan kaikkea niin ikävään sävyyn? Uskaltaisiko teistä anonyymeistä kukaan itse lähteä mukaan? Tuskin.
Niinpä, mitähän meistäkin kaikista tänne kirjoitettaisi...
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ainakin minun on todettava, että hyvään käytökseen kuuluu pukeutua siististi, kun menee tapaamaan tärkeää ihmistä. Ja koska suurin osa ohjelmassa nähdyistä ei tätä taida ymmärtää, on pakko olla negatiivinen.
Ehdottaisin ihan omaa ohjelmaa tietylle ihmistyypille: "Pullukalle sulhanen."
Nooo, tietysti myös: Palstaloukkaantuja Pullukalle oma sohvaperuna"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arho otti näteimmät ja hoikat tilalle.
Oikeutetusti näin, koska ei Arho itsekään ole kehopositiivinen.
Onhan, eikä muutenkaan minkään näkönen.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs me tiedetään vaikka näitä kirjeen kirjoitrajia ois etsitty vaikka paikalliselta mielenterveystoimistolta :D
Maajussille pöpi.
Te jotka täällä nimettömästi kommentoitte toisten ulkonäköä ja kokoa, tuskin omalla nimellämme sanoisitte samoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusatut kiusaamassa tosi nuoria ihmisiä. Nuorimmat noista ovat alle kaksikymppisiä. Ihan järkyttävää keskustelua heistä. Vain Sanoma pystyy tähän, ei mikään muu iso mediatalo vajoa näin alas.
Vierailija kirjoitti:
Anna-reetta poisti sen irokeesiäijän, koska haluaa asiallisemman näköisen
Irokeesiukkeli oli just persoonallinen. Tämä täpäkkä pikkupimu haluaa jonkun salonkikelpoisen ja tottelevaisen ukon tilalle ja mieluiten töihinkin sinne. Siihen malliin sitä opettajaa kurmuuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna-Reetalla näyttää olevan rahaa. Se siitä maajussien ahdingosta.
Voihan tuo olla velkanakin, vai tunnetko.
Tämä juuri. On joutunut ostamaan itselleen asunnon. Se periminen maksaa rahaa. Maajussi ei asu vuokralla.
Ligviditeettiä pitää myös olla. Ei kaikkea saa ilman käteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna-reetta poisti sen irokeesiäijän, koska haluaa asiallisemman näköisen
Irokeesiukkeli oli just persoonallinen. Tämä täpäkkä pikkupimu haluaa jonkun salonkikelpoisen ja tottelevaisen ukon tilalle ja mieluiten töihinkin sinne. Siihen malliin sitä opettajaa kurmuuttaa.
Tuo opettajaraukan kurmuutus minuakin ihmetyttää...miksi? Niin fiksu mies, kuin olla ja voi...se opettaja siis.
Jos tulisi ohjelma Michelinukolle ja Pullapirkolle morsian voisin osallistua :D Kaikki olisivat plösöjä, joten sei ei voisi tulla yllärinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arho otti näteimmät ja hoikat tilalle.
Oikeutetusti näin, koska ei Arho itsekään ole kehopositiivinen.
Onhan, eikä muutenkaan minkään näkönen.
Jaa, minusta Arho on mukavan näköinen nuori mies.
https://www.suomi24.fi/viihde/l/630dbfc3e55d1-3164.jpg
https://viestimedia.imgix.net/j9xuTjL_oH5tyPJszkZ004Q3eqI.jpg?h=702&ar=…
Mun mielestä toi Anna-Reetta on dominoiva ja määräilevä luonne, eli pitäisin hankalana ihmisenä enkä haluaisi tutustua. Ensivaikutelma voi olla sellainen, että on määrätietoinen ja reipas, mutta se kätkee taakseen muutakin.
Uskon, että osa noista naisista on muokannut kuviaan reippaasti, jolloin todellinen ulkonäkö jäänyt pimentoon. Jos eivät urheile niin aika kuluu tietokoneella ja puhelimella, joten on opittu hyvät kuvanmuokkaustaidot ja osattu muokata edukseen kasvokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna-Reetalla näyttää olevan rahaa. Se siitä maajussien ahdingosta.
Voihan tuo olla velkanakin, vai tunnetko.
Tämä juuri. On joutunut ostamaan itselleen asunnon. Se periminen maksaa rahaa. Maajussi ei asu vuokralla.
Ligviditeettiä pitää myös olla. Ei kaikkea saa ilman käteistä.
Ligviditeettiä?
Hyvä on, uskotaan. Eli vuonna 2022 ei plösöä saa sanoa plösöksi. Mutta aattelenpa kumminkin niin, sitä et voi minulta kieltää.
oliko kenties #kaapissa"?