Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Olen jo aika vanha ja ehkä siksi en ymmärrä näitä nykyajan nuoria ihmisiä. Suurin osa noista, jotka ovat tulleet tapaamaan tätä nelikkoa, on todella huonosti pukeutuneita ja hiuksia ei ole vaivauduttu laittamaan. Lähtevätkö he tuon näköisinä myös tavallisille treffeille? Arho ja Joonas siististi pukeutuneita, mutta osa naisista, voi ei.
Luoja miten vaivaannuttavia nää keskustelut on.
Voi apua minkälainen tarjonta.. Kuitenkin maajussit siististi pukeutuneita ja melko järkevän oloisia mutta osa näistä ehdokkaista vaikuttaa jopa hieman "erityisiltä". Huh!
Miks noille lantahousuille pitää erikseen morsianta etsiä oikein telkkarista? Onko niin lehmien kanssa tottunut puhumaan, ettei sosiaaliset taidot riitä muuhun. Kuka käski olla maajussi ja asua jossain skutsissa
Miksei ole IT-nörtille morsian, matalapalkkamiehelle morsian, alle 170cm miehelle morsian, ylipainoiselle miehelle morsian jne. vaikeaa se on muillakin kuin jyväjemmareilla
En kyllä näe noista Victorian miehistä ketään sen rinnalla.
Mitäpä minä oisin odottanut, miksi minut. Voi surkeutta kun olen vaan tämmöinen
Eräs putoava nainen perusteli, että putosi siksi, koska heillä oli liian iso ikäero. Öö itse kyllä uskon syyn olleen se, että oli lapsia ja erilainen ulkoinen olemus....
Yksi nainen taas sanoi heti ensitreffien jälkeen olevansa ihastunut! Ulkopuolisen silmiin parin kohtaaminen ei tosiaankaan mennyt niin hyvin. Hassua.
Mauno sentään oli kunnon äijjä. Tämän kauden jussit ei tuota mitään viihdearvoa.
Totaalisen karmeeta. Onko nuo puolisoehdokkaat lähettäneet kirjeensä mukana jonkun tekaistun valokuvan? Muuten en voi ymmärtää tiettyjä valintoja.
En usko, että Joonakselle löytyy loppuelämän kumppania. Se ainut normaalin oloinen nainenkin on niin nuori, joten tuskinpa vain yhdessä pysyvät.
Hämmentävää, että niin paljon ylipainoisia mukana. Ehkä osallistajakaartin nuoruus aiheuttaa tämän ylipainoisuuden.
Hyvän ja sexyn näköiset kumppani ehdokkaat. Luulen että saadaan hyvät ja kuumat parit.
Anna-reetta poisti sen irokeesiäijän, koska haluaa asiallisemman näköisen
Pakko todeta että melko paksuja juntturoita morsian ehdokkaat. Paino ei sinällään ole mikään ihmistä selittävä, mutta kuitenkin jää hieman veltto ja ei toiminnallinen kuva naisista.
Ehkä yksi morsian ja samoin isäntä renki ehdokas oli mahdollinen.
Ei kirkonkellot kilkattanu pahemmin.....
Isoja emäntiä tarjolla.