Purra leikkaa kotoutumisesta
Kommentit (37)
Holmströmin pakina:Muistojeni yle
EttĂ€ persut saavat ihmetellĂ€ miksei tĂ€nne tulevat ihmiset kotiudu. đ
Ei esim. amerikassa mitÀÀn "kotouttamista" ole. Sanotaan vaan ettÀ maassa maan tavalla, opettele kieli yms. itse omalla rahalla
Oikein.aivan turhaa hommaa...uskonto sanelee nÀille sÀÀnnöt, ei yhteiskunta.
Kotoutumistuesta leikataan 10 vuotta. EnÀÀ aikaa jÀljellÀ 15 vuotta kotoutua.
EihĂ€n kukaan enÀÀ tĂ€nne halua tulla kun nuoret suomalaisetkin muuttavat ulkomaille đđ€
Vierailija kirjoitti:
Yes!!!
Onko sinusta syrjÀytyminen ja rikollisuus kivaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei esim. amerikassa mitÀÀn "kotouttamista" ole. Sanotaan vaan ettÀ maassa maan tavalla, opettele kieli yms. itse omalla rahalla
Asummeko amerikassa?
Vierailija kirjoitti:
EttĂ€ persut saavat ihmetellĂ€ miksei tĂ€nne tulevat ihmiset kotiudu. đ
Ei niiden tarvi "kotoutuakaan", eivÀt ole jÀÀmÀssÀ nurkkiin venymÀÀn ja vanumaan. Ovat vain tilapÀisesti tÀÀllÀ haitoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yes!!!
Minun thaimaalainen vaimoni on hyvin kotoutunut eikÀ ole rikollinen
HyvÀ Purra. Oikean teko!
Miksi jotkut eivÀt kotoudu omalla aktiivisuudellaan?
Jos muuttaisin (töihin) toiseen maahan, tottakai itse otan selvÀÀ asioista, opiskelen kielen enkÀ ole tarvitsemassa mitÀÀ erityispalvelua.
Miksi me tarjoaisimme toisen maan tuntemattomalle joutovÀelle palveluja ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asummeko amerikassa?
Se oli vaan esimerkki. Et taida ymmÀrtÀÀ mistÀÀn mitÀÀn, olet valmistunut elÀmÀn kovasta koulusta?
En ihmettele. Ihmisten pitÀisi elÀÀ suht normaalia elÀmÀÀ, liika kotouttaminen voi olla liikaa kaikille.
Kotouttaminen ei onnistu kuitenkaan. Miksi palvella tÀtÀ sopeutumatonta porukkaa?
Ne jotka haluaa tulla Suomeen tulevat tÀnne töihin tai opiskelemaan, ja osaavat itsekin etsiÀ palvelut.
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ on tyhmÀ ihminen.
Niin olet. Vihervasisti on tyhmÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yes!!!
Kerro lisÀÀ? Onko tÀnne siis tulossa rikollista ainesta? MistÀ tiedÀt? Oletko kertonut jo poliisille?
Suomea on hyvÀksikÀytetty jo riittÀvÀn kauan.
Riikka Purra on oikea valtiomies (nainen).
Miksi se haluaa lisÀÀ jengejÀ?