Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olin juuri sängyssä perheenisän kanssa

Vierailija
11.08.2015 |

Mies ei kertonut mitään aiemmin! Lauantaina tavattiin ja nyt on tavattu sunnuntaina ja maanantaina. Tänään oltiin sängyssä. Mies kiemurteli että olen ihana jne mutta harmi kun ei voi tulla enempää kun hänellä on vielä perhe! Ja tokaisi että kai minullakin on lapsia! Mitä vielä! Olen järkyttynyt

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:28"]Eli olit sen mielestä sen verran huono, ettei kannata enää tavata? [/quote] perinteinen. Naiset aina syyttää toisiaan. Ap, et voinut tietää. Unohda ja jatka eteenpäin. Ei ole sinun vikasi vaan kusipäämies.

[/quote]Voisihan ap ottaa tavoitteeksi vaikka tutustua miehiin hiukan paremmin ennen kuin lähtee sääriään levittelemään. Kännipanot varsinkin voisi jättää nuoremmille ja vieläkin tyhmemmille naikkosille. Mutta mitäs sitä suotta tietenkään tutustumaan kun voi naidakin! Päästää vieras mies kotiinsa luottavaisena ja pistellä menemään vain kun kerrankin munaa saa. Näitä juttuja on sitten vanhana kiva muistella kiikkustuolissa.
[/quote] en ollut humalassa ja lauantaina kun tavattiin niin vaihdettiin vain numerot. Sunnuntaina ja eilen oltiin kahvilla. Mutta tänään sitten luulin ihastuneeni ja pyysin hänet käymään minun luona -ap :(

Vierailija
22/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:41"]Ihan hirvee olo, tunnen toisaalta oloni hyväksikäytetyksi ja toisaalta mietin sitä perhettä!! Mies on rakennusalalla, etunimen ja sukunimen tiedän, salainen numero (no ylläri!!!! :( )
[/quote]

Älä ota mitään stressiä siitä perheestä. Jos olis kotona kaikki hyvin ei mies kirmaisi muilla mailla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:28"]Eli olit sen mielestä sen verran huono, ettei kannata enää tavata? [/quote] perinteinen. Naiset aina syyttää toisiaan. Ap, et voinut tietää. Unohda ja jatka eteenpäin. Ei ole sinun vikasi vaan kusipäämies.

[/quote]Voisihan ap ottaa tavoitteeksi vaikka tutustua miehiin hiukan paremmin ennen kuin lähtee sääriään levittelemään. Kännipanot varsinkin voisi jättää nuoremmille ja vieläkin tyhmemmille naikkosille. Mutta mitäs sitä suotta tietenkään tutustumaan kun voi naidakin! Päästää vieras mies kotiinsa luottavaisena ja pistellä menemään vain kun kerrankin munaa saa. Näitä juttuja on sitten vanhana kiva muistella kiikkustuolissa.
[/quote] en ollut humalassa ja lauantaina kun tavattiin niin vaihdettiin vain numerot. Sunnuntaina ja eilen oltiin kahvilla. Mutta tänään sitten luulin ihastuneeni ja pyysin hänet käymään minun luona -ap :(
[/quote]

Ja sit ihastus hävis kun selvis sillä olevan perhe? Eikö oo kivempaa olla ihanan miehen kanssa ilman täyttä sitoutumista. Ei ainakaan tarvii pelkää alkuhuuman häviämistä kun on aina pieni pelon kipinä ;p

Vierailija
24/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olin juuri sängyssä perheenisän kanssa"

No, kunhan ei ollut oman perheesi isä.

Vierailija
25/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:30"]Et sitten mitään vaistonnut? Kyllä minä ainakin ukkomiehet tunnistan jo hajusta.  Minkä ikäinen olet? [/quote] 26v. En tunnistanut hajusta enkä mistään, sanoi olevansa 33-vuotias mutta mistä minä tiedän onko tuokaan totta!

[/quote]

Toi haju ei siis ollut vitsi!

Esim. kuka sinkkuäijä käyttää huuhteluainetta vaatteisiinsa? Ja ukkomiehissä on sellainen kodinomainen tuoksu muutenkin. Mut olenkin sellainen ihme supernenä! Päättelen paljonkin sen perusteella. 

Mun ois pitänyt syntyä koiraksi!

[/quote]

Esim minä ? 
Aina pitäny huushollista hyvää huolta, ja petivaatteetkin pessy väh 2vko välein.. 
M21

Vierailija
26/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:35"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:28"]Eli olit sen mielestä sen verran huono, ettei kannata enää tavata? [/quote] perinteinen. Naiset aina syyttää toisiaan. Ap, et voinut tietää. Unohda ja jatka eteenpäin. Ei ole sinun vikasi vaan kusipäämies. [/quote]Voisihan ap ottaa tavoitteeksi vaikka tutustua miehiin hiukan paremmin ennen kuin lähtee sääriään levittelemään. Kännipanot varsinkin voisi jättää nuoremmille ja vieläkin tyhmemmille naikkosille. Mutta mitäs sitä suotta tietenkään tutustumaan kun voi naidakin! Päästää vieras mies kotiinsa luottavaisena ja pistellä menemään vain kun kerrankin munaa saa. Näitä juttuja on sitten vanhana kiva muistella kiikkustuolissa. [/quote] No yhh. Ei mua ainakaan kiinnosta se jos miehellä sattuu kotona olemaan perhe. Ei aplla ole mitään hävettävää

[/quote]Eli sinun mielestäsi ap voi jatkaa idioottia tapaansa mennä viiden minuutin tuntemisen jälkeen sänkyyn? Eihän siinä ole mitään järkeä mennä punkkaan ihan ventovieraan kanssa ja sitten itkeä jälkeenpäin kuinka mies olikin erilainen kuin oli ajatellut...! Kyllä ap:lla siis todella on hävettävää, mutta ehkä hän oppi tästä jotakin? Tyhmä mikä tyhmä joka tapauksessa. :D

Vierailija
27/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:35"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:28"]Eli olit sen mielestä sen verran huono, ettei kannata enää tavata? [/quote] perinteinen. Naiset aina syyttää toisiaan. Ap, et voinut tietää. Unohda ja jatka eteenpäin. Ei ole sinun vikasi vaan kusipäämies. [/quote]Voisihan ap ottaa tavoitteeksi vaikka tutustua miehiin hiukan paremmin ennen kuin lähtee sääriään levittelemään. Kännipanot varsinkin voisi jättää nuoremmille ja vieläkin tyhmemmille naikkosille. Mutta mitäs sitä suotta tietenkään tutustumaan kun voi naidakin! Päästää vieras mies kotiinsa luottavaisena ja pistellä menemään vain kun kerrankin munaa saa. Näitä juttuja on sitten vanhana kiva muistella kiikkustuolissa. [/quote] kuinka kauan itse tapailet ennen kuin menet sänkyyn? Itse olen aina harrastanut seksiä viikon sisään tapaamisesta. Nyt naimisissa ja tämäkin alkoi aika nopeaan aikoinaan :)

[/quote]No vaikka sen verran kauan voisi jutustella, että tällaiset pienet asiat kuten naimisissa oleminen ja perheellisyys selviäisi. Mitäs se ap luettelikaan miehestä tietävänsä... Nimen, ehkä iän... Näiden asioiden sanomiseen menee 30 sekuntia. Pari tuntia lisää juttelua niin ap olisi saanut kuulla ehkä jo lapsistakin ja hieman vielä lisää, niin siviilisäätykin olisi paljastunut. Mutta mitäs tuosta kun munaa teki mieli ja suu oli käytössä miehen alapäässä. Pöljät.

Vierailija
28/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:30"]Et sitten mitään vaistonnut? Kyllä minä ainakin ukkomiehet tunnistan jo hajusta.  Minkä ikäinen olet? [/quote] 26v. En tunnistanut hajusta enkä mistään, sanoi olevansa 33-vuotias mutta mistä minä tiedän onko tuokaan totta!

[/quote]

Toi haju ei siis ollut vitsi!

Esim. kuka sinkkuäijä käyttää huuhteluainetta vaatteisiinsa? Ja ukkomiehissä on sellainen kodinomainen tuoksu muutenkin. Mut olenkin sellainen ihme supernenä! Päättelen paljonkin sen perusteella. 

Mun ois pitänyt syntyä koiraksi!

[/quote]

Esim minä ? 
Aina pitäny huushollista hyvää huolta, ja petivaatteetkin pessy väh 2vko välein.. 
M21

[/quote]

Sussa on sitten sellainen ylisiistin sinkkunörtin haju, tunnistan sen kyllä. Perheellisillä nyt on vain se vaimon ja lasten tuoma haju aina mukana. 

Ei tätä voi selittää. Lue romaani nimeltä Parfyymi, tunnistan siitä itseni paitsi mikään murhaaja en ole, mutta ne tuntemukset. 

Vierailija
29/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miehen nimellä voi facestakin löytyä

Vierailija
30/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:41"]Ihan hirvee olo, tunnen toisaalta oloni hyväksikäytetyksi ja toisaalta mietin sitä perhettä!! Mies on rakennusalalla, etunimen ja sukunimen tiedän, salainen numero (no ylläri!!!! :( )
[/quote]

Älä ota mitään stressiä siitä perheestä. Jos olis kotona kaikki hyvin ei mies kirmaisi muilla mailla
[/quote]

Höpö höpö. Niin hyvin ei voi mennä etteikö välillä tekisi mieli vierasta piirakkaa.

Vierailija
31/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sinisilmäistä puuhaa noin iäkkäältä naiselta. Mitä vikaa sinussa ap on ettet ole kelvannut kenellekään miehelle vaimoksi?

Vierailija
32/32 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:28"]Eli olit sen mielestä sen verran huono, ettei kannata enää tavata? [/quote] no en minä tiedä mistään huonoudesta nyt sitä paitsi minulle on aivan h##### sama olinko mitä, mutta olis voinut kertoa aiemmin!!! Tulin niin täysin huijatuksi sitä paitsi ahdistaa hitosti tämä että sillä on perhe!

[/quote]

Ap, tiedän tunteen, olin myös tietämättäni varatun perheenisän kanssa sängyssä... myönsi kyllä kun suoraan kysyin, olisi varmaan vaan pitänyt kysyä aiemmin (tästä lähin pitää varmaan ruveta kysymään heti nimen ja iän jälkeen!). Itselle ei vaan käynyt mielessäkään, että varattu käyttäytyisi noin ja tarvitsisi itse tajuta suoraan kysyä, oletko muuten naimisissa? Mutta on kyllä kamala olotila, tulee niin huijattu, hyväksikäytetty ja likainen olo! Lisäksi se ahdistus ja morkkis sen perheen puolesta. Ja pettymys siitä, että mies onkin sika ja mitään suhteen tapaisestakaan sen kanssa ei kannata haaveilla. Jos olisin tiennyt, en olisi IKINÄ varattuun sekaantunut, en halua olla mukana hajottamassa kenenkään perhettä vaikka mies kuinka ihana olisi.