Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin tästä päivästä eteenpäin olla nalkuttamatta miehelleni, vinkkejä?

Vierailija
05.08.2015 |

Mies ei siis tee kotitöitä tippaakaan. Tiskikone sen piti ottaa kontolleen, mutta kun sanoi että jos pesee puolikoneellisia niin mulla ei ole sitten mitään asiaa valittaa, niin annoin senkin sitten olla.
Käy töissä arkisin, vie vanhempia lapsia pihalle lähes joka ilta.
Ei siivoa siis tippaakaan, tiskit jättää pöydälle jos en sano että tiskikoneeseen sitten.
Riitoja tästä aiheesta tulee luonnollisesti usein, koska "minä vaan nalkutan jatkuvasti vaikka voisin vaan olla hiljaa ja tehdä itse".
No päätin nyt sitten että lopetan nalkuttamisen, mutta hänen jälkiään en kyllä siivoa, en ole hänen äitinsä. Tottuuko siihen aikanaan että kaikki ei ole tiptop (koska miehen sotkut tietenkin seisoo sitten tasan siinä mihin ne jättää)?
Pesenkö pyykit siten että jätän hänen vaatteensa pesemättä? Tuntuisipa tyhmältä, mutta niin myös sekin että pesisin ne.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siihen vinkkejä tarvitsee? Sen kuin lopetat nalkuttamisen!

Niin ja miehesi varmaan siivosi ja siisti paikkoja ihan mielellään suhteen alussa, eikö?

Vierailija
2/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tuo pyykinpesujuttu niin, että jätät ne miehen vaatteet pesemättä, jotka lojuu jossain muualla kuin likapyykkikorissa etkä korjaa mitään miehen jälkiä niin luulisi jossain vaiheessa menevän perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto miestä parempi. Vaihtamalla huononee takuuvarmasti.

Vierailija
4/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä miehesi perustelee osallistumattomuutensa?

Voisitteko ihan asiallisesti keskustella?
Vai voitko sinäkin irtisanoutua asioista, joista haluat?
Ei kuulosta miehesi kunnioittavan sinua. Ei meilläkään tasan kotityöt mene ja riitoja aiheesta on, mutta kyllä mies sentään yrittää ja tekee jos kysyn, että "voisitko imuroida?" Tms.

Vierailija
5/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:29"]Keskiverto miestä parempi. Vaihtamalla huononee takuuvarmasti.
[/quote]
Millä perusteella? Minusta kyllä kuulostaa keskivertoa huonommalta.

Vierailija
6/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:29"]Keskiverto miestä parempi. Vaihtamalla huononee takuuvarmasti.
[/quote]
[/quote]

Hyvä mies ja isä se on, mutta surkea kotitöissä.
Ap

Vierailija
7/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:23"]Miksi siihen vinkkejä tarvitsee? Sen kuin lopetat nalkuttamisen!

Niin ja miehesi varmaan siivosi ja siisti paikkoja ihan mielellään suhteen alussa, eikö?
[/quote]

Juu ei. Tiskikone kun saatiin, täytti ja tyhjensi sitä innoissaan ehkä puoli viikkoa, kunnes ilmeisesti tajusi että se homma on perseestä.
Imuroi alakerran joskus puoli vuotta sitten kun pyysin (siksi kun minä en kerennyt ja vieraita oli tulossa), niin hoiti homman hyvin mutta päätti sitten valittaa että "huhhuh noi jalkalistat oli pölyiset, niitä ei oo varmaan koskaan siivottu!!". Niin ei oo ei paitsi juuri viime viikolla..

Vierailija
8/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:25"]Tee tuo pyykinpesujuttu niin, että jätät ne miehen vaatteet pesemättä, jotka lojuu jossain muualla kuin likapyykkikorissa etkä korjaa mitään miehen jälkiä niin luulisi jossain vaiheessa menevän perille.
[/quote]

Näin olen tehnyt jo, kyllä niitä vaatteita saa olla potkimassa piiloon välillä kunon vieraita tulossa. Mutta tajuaa itse kyllä jo että ne ainakin täytyy itse laittaa pyykkikoriin jos haluaa ne puhtaaksi.

Vierailija
9/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:59"]Millä miehesi perustelee osallistumattomuutensa?

Voisitteko ihan asiallisesti keskustella?
Vai voitko sinäkin irtisanoutua asioista, joista haluat?
Ei kuulosta miehesi kunnioittavan sinua. Ei meilläkään tasan kotityöt mene ja riitoja aiheesta on, mutta kyllä mies sentään yrittää ja tekee jos kysyn, että "voisitko imuroida?" Tms.
[/quote]

Varmaan sillä, että minä olen lasten kanssa kotona ja "kotityöt nyt vaan kuuluu sulle". Ollaan yritetty keskustella asiallisesti, mutta se meni juuri tuohon että hän pesee sitten puolikoneellisia jos huvittaa".
Äh, ei mua edes haittaisi tehdä yksin kotityöt jos ne hemmetin OMAT tiskit ja pyykit ym paska menisi edes heti omille paikoilleen muttakun ei

Vierailija
10/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesta työnjaosta olette sopineet? Meillä mies valittaa että en siivoa tarpeeksi - muutin hänen luokseen kun odotamme isomman asunnon remontin valmistumista ja en ole hänen tavaroitaan järjestellyt. Sovimme sitten viikkosiivouspäivän jolloin siivoamme yhdessä. Problem solved.

Vierailija
11/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:29"]Keskiverto miestä parempi. Vaihtamalla huononee takuuvarmasti.
[/quote]
[/quote]

Hyvä mies ja isä se on, mutta surkea kotitöissä.
Ap
[/quote]
No eihän se ole hyvä mies ja isä jos ei tajua että on osa yhteistä yritystä perhe. Siihen kuuluu sen täysipainoinen yhdessä pyörittäminen. Mikä malli lapsillekin että isä ei arvosta äitiä tippaakaan.

Vierailija
12/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin alkaa nalkuttamaan. Sieltä se kohta kotiin tulee. Aloitan vittuilun saman tien kun uskaltaa naamaansa täällä näyttää.

Vierailija
13/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:46"]Millaisesta työnjaosta olette sopineet? Meillä mies valittaa että en siivoa tarpeeksi - muutin hänen luokseen kun odotamme isomman asunnon remontin valmistumista ja en ole hänen tavaroitaan järjestellyt. Sovimme sitten viikkosiivouspäivän jolloin siivoamme yhdessä. Problem solved.
[/quote]

Ei olla sovittu mitään.
Siivotaanko teillä siis vaan kerran viikossa?

Vierailija
14/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkutus on naisen luontainen keino viestittää miehelle, että "ota syliin ja rapsuta".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi