Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olin juuri sängyssä perheenisän kanssa

Vierailija
11.08.2015 |

Mies ei kertonut mitään aiemmin! Lauantaina tavattiin ja nyt on tavattu sunnuntaina ja maanantaina. Tänään oltiin sängyssä. Mies kiemurteli että olen ihana jne mutta harmi kun ei voi tulla enempää kun hänellä on vielä perhe! Ja tokaisi että kai minullakin on lapsia! Mitä vielä! Olen järkyttynyt

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olit sen mielestä sen verran huono, ettei kannata enää tavata?

Vierailija
2/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten mitään vaistonnut? Kyllä minä ainakin ukkomiehet tunnistan jo hajusta. 

Minkä ikäinen olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep

Vierailija
4/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:28"]Eli olit sen mielestä sen verran huono, ettei kannata enää tavata?
[/quote] no en minä tiedä mistään huonoudesta nyt sitä paitsi minulle on aivan h##### sama olinko mitä, mutta olis voinut kertoa aiemmin!!! Tulin niin täysin huijatuksi sitä paitsi ahdistaa hitosti tämä että sillä on perhe!

Vierailija
5/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:30"]Et sitten mitään vaistonnut? Kyllä minä ainakin ukkomiehet tunnistan jo hajusta. 

Minkä ikäinen olet?
[/quote] 26v. En tunnistanut hajusta enkä mistään, sanoi olevansa 33-vuotias mutta mistä minä tiedän onko tuokaan totta!

Vierailija
6/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:28"]Eli olit sen mielestä sen verran huono, ettei kannata enää tavata? [/quote] no en minä tiedä mistään huonoudesta nyt sitä paitsi minulle on aivan h##### sama olinko mitä, mutta olis voinut kertoa aiemmin!!! Tulin niin täysin huijatuksi sitä paitsi ahdistaa hitosti tämä että sillä on perhe!

[/quote]

Etkö tajunnut? Jos olisit ollut hyvä pano, tapailu ja salailu olisi jatkunut, mutta kun et iehen mielestä ollut riittävän hyvä, oli perheestä mainitseminen ja sen käyttäminen tekosyynä näppärä keino miehen mielestä.

Vierailija
7/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:28"]Eli olit sen mielestä sen verran huono, ettei kannata enää tavata?
[/quote] perinteinen. Naiset aina syyttää toisiaan. Ap, et voinut tietää. Unohda ja jatka eteenpäin. Ei ole sinun vikasi vaan kusipäämies.

Vierailija
8/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi tuossa hyvä mies sinulle, vähän saamaton, mutta ihan kivan näköinen joka kantilta katsottuna. Lapsiakin sillä on, mutta kyllä se kortsua osaa käyttää. Voisit opettaa sille joitakin uusia juttuja sängyssä, nyt petipuuhat ovat vähän tylsähköjä. Ei tarvitse palauttaa. :)

Vierailija
9/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän koulu edessä. Älä itseäsi soimaa turhaan. Miehet kykenevät kaikkeen, varsinkin ne varatut.

Vierailija
10/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä sen akan nimi ja käräytä se.

Vierailija
11/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:30"]Et sitten mitään vaistonnut? Kyllä minä ainakin ukkomiehet tunnistan jo hajusta.  Minkä ikäinen olet? [/quote] 26v. En tunnistanut hajusta enkä mistään, sanoi olevansa 33-vuotias mutta mistä minä tiedän onko tuokaan totta!

[/quote]

Toi haju ei siis ollut vitsi!

Esim. kuka sinkkuäijä käyttää huuhteluainetta vaatteisiinsa? Ja ukkomiehissä on sellainen kodinomainen tuoksu muutenkin. Mut olenkin sellainen ihme supernenä! Päättelen paljonkin sen perusteella. 

Mun ois pitänyt syntyä koiraksi!

Vierailija
12/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin. Normaalisti pari kertaa viikossa. Onneksi miehen lomalla useammin :)

Vierailija
13/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirvee olo, tunnen toisaalta oloni hyväksikäytetyksi ja toisaalta mietin sitä perhettä!! Mies on rakennusalalla, etunimen ja sukunimen tiedän, salainen numero (no ylläri!!!! :( )

Vierailija
14/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:28"]Eli olit sen mielestä sen verran huono, ettei kannata enää tavata? [/quote] perinteinen. Naiset aina syyttää toisiaan. Ap, et voinut tietää. Unohda ja jatka eteenpäin. Ei ole sinun vikasi vaan kusipäämies.

[/quote]Voisihan ap ottaa tavoitteeksi vaikka tutustua miehiin hiukan paremmin ennen kuin lähtee sääriään levittelemään. Kännipanot varsinkin voisi jättää nuoremmille ja vieläkin tyhmemmille naikkosille. Mutta mitäs sitä suotta tietenkään tutustumaan kun voi naidakin! Päästää vieras mies kotiinsa luottavaisena ja pistellä menemään vain kun kerrankin munaa saa. Näitä juttuja on sitten vanhana kiva muistella kiikkustuolissa.

Vierailija
15/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon minäkin ollu kolmesti perheenisän kanssa ja ihan tietoisesti. Tämä loppui vasta, kun löysin oman nykyisen mieheni.

Vierailija
16/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:28"]Eli olit sen mielestä sen verran huono, ettei kannata enää tavata? [/quote] perinteinen. Naiset aina syyttää toisiaan. Ap, et voinut tietää. Unohda ja jatka eteenpäin. Ei ole sinun vikasi vaan kusipäämies.

[/quote]Voisihan ap ottaa tavoitteeksi vaikka tutustua miehiin hiukan paremmin ennen kuin lähtee sääriään levittelemään. Kännipanot varsinkin voisi jättää nuoremmille ja vieläkin tyhmemmille naikkosille. Mutta mitäs sitä suotta tietenkään tutustumaan kun voi naidakin! Päästää vieras mies kotiinsa luottavaisena ja pistellä menemään vain kun kerrankin munaa saa. Näitä juttuja on sitten vanhana kiva muistella kiikkustuolissa.
[/quote]

No yhh. Ei mua ainakaan kiinnosta se jos miehellä sattuu kotona olemaan perhe. Ei aplla ole mitään hävettävää

Vierailija
17/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP mitä sitten? Miehen häpeä jos tommosia puuhailee. Ota lunkisti :)

Vierailija
18/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:35"]

[/quote] kuinka kauan itse tapailet ennen kuin menet sänkyyn? Itse olen aina harrastanut seksiä viikon sisään tapaamisesta. Nyt naimisissa ja tämäkin alkoi aika nopeaan aikoinaan :)

Vierailija
19/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli hyvää seksiä niin mikäs siinä. FWB suhde. Ei sitoumuksia :)

Vierailija
20/32 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon perheen isä. Saanko mä kans?