Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90kg-yli 100kg painoiset naiset

Vierailija
11.08.2015 |

90-yli 100kg naiset, mitä syötte päivän mittaan ja paljonko. Olen utelias tietämään, koska oma painoni on alkanut nousta todella paljon. Kertokaa vain rohkeasti, tämähän on anonyymi palsta. :)

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:21"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:05"]Eilen söin:
3 leipää, eri levitteillä
yhden kiiwin
falafelpullia, riisiä ja vihanneksia (rasvassa paistettuja kaikki)
2 isoa lasia appelsiinimehua
1 pienen palan suklaa-maapähkinävoi-kakkua
puolikkaan pussin poppareita.
sunnuntaina söin:
4 karjalanpiirakkaa, itse leivoin
pastaa ja italialaisesti maustetulla linssikastikkeella ja parmesaaniraasteella
Mangojäätelöä kermavaahdolla ja mansikoilla
Täytetyn bagelin

Tänään en ole syönyt vielä mitään
Painan 87-90 kiloa, aamu- ja iltapaino vaihtelee aika paljon...
[/quote] Minusta tuo ei kuulosta edes niin paljolta !
[/quote]
Ai?! Mun mielestä tuossa oli hurjan paljon, kun mietin miten itse syön. No kukin tyylillään. Olen 100+ kg.

Vierailija
42/59 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään (tai siis virallisesti eilen) syönyt vadelmia, mustikoita, kaurapuuroa ja kaksi leipää. Juonut paljon vettä. Aika perus päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:35"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:21"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:05"]Eilen söin:
3 leipää, eri levitteillä
yhden kiiwin
falafelpullia, riisiä ja vihanneksia (rasvassa paistettuja kaikki)
2 isoa lasia appelsiinimehua
1 pienen palan suklaa-maapähkinävoi-kakkua
puolikkaan pussin poppareita.
sunnuntaina söin:
4 karjalanpiirakkaa, itse leivoin
pastaa ja italialaisesti maustetulla linssikastikkeella ja parmesaaniraasteella
Mangojäätelöä kermavaahdolla ja mansikoilla
Täytetyn bagelin

Tänään en ole syönyt vielä mitään
Painan 87-90 kiloa, aamu- ja iltapaino vaihtelee aika paljon...
[/quote] Minusta tuo ei kuulosta edes niin paljolta !
[/quote]
Ai?! Mun mielestä tuossa oli hurjan paljon, kun mietin miten itse syön. No kukin tyylillään. Olen 100+ kg.
[/quote] Vaan jos vedät itse niin suuria annoksia ja oletat muidenkin.

Vierailija
44/59 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo esim eilen 2 kauraleipää, päällä ingmariini, kinkku ja juusto. Omena, proteiinijogurtti, kourallinen cashewpähkinöitä. Sitten kaksi lautasellista kanapastaa tehtynä kuohukermaan, eli marinoimaton kana, paprika, sipulia, kermaa, vuohenjuustoa sekä tagliatelle-pastaa. Tuo on aika hyvä esimerkki arkiruokailusta. Tiedän että pitäisi jakaa tasaisemmin, eikä syödä sitten illalla kahta lautasellista ruokaa, ehkä juuri tuo on sitten se, mikä lihottaa. Toki vkl myös herkuttelen, joskus aika paljonkin. Eli ihan normiruoat on silloin plus päälle esim. suklaalevy / jäätelöä / sipsejä / alkoholia tms. Ja painan siis 110 kg.

Vierailija
45/59 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. eilen söin aamulla yhden jyväleipäpalan päällisillä ja marjajogurttismoothien, lounaalla salaattia ja 3 ruisleipäpalaa kera ranskankerman ja savulohen, völipalaksi maustetun rahkan, päivälliseksi lautasellisen pastaa, kanakastiketta ja salaattia ja piimää, iltapalaksi tuoreita vattuja ja pienen pallon suklaajätskiä niiden päällä. N. 2100 kcal.

Vierailija
46/59 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiilen aamulla ei mitään, koska oli labrakoe. Sen jälkeen yksi capuccino. Yleensä syön yhden ruispalan juustolla ja kurkulla aamulla. Söin sitten lounaall salaattia ja yhden perunan sekä kampelaa, hiukan persiljakastiketta. Sen jälkeen kahvia ja yksi hedelmäkumikarkki, joku toi tuliaisia. Illalla makaronilaatikkoa Ennen nukkumaan menenoa yksi olut,.

Vierailija
47/59 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun ruuissa ole mitään vikaa, vaan siinä että silloin tällöin menee jälkiruuaksi suklaalevy tai sipsipussi tai 1,5 llitraa limukkaa.

Vierailija
48/59 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ahmimishäiriö, jonka olen diagnosoinut ihan itse, ei siis mitään virallisesti todettua. Mutta siis, ruoka on mulle sama kuin alkkikselle viina. Etenkin stressaantuneena menee ihan överiksi ja rakastan kaikkea rasvan ja hiilihydraatin yhdistelmää, en niinkään makeaa (vaikka KELPAA kyllä), mutta pasta kastikkeella, pizza, voileivät, sipisit, kermaperunat...

Ahmiminen pysyy kurissa karppaamalla ja se on ainoa keino myös laihtua. Ollen kokeillut terveelliseksi väitettyä kevyttä ruokavaliota ihan tavitsemusterapeutin ohjeistuksella -tuloksena nälkä, kiukkuisuus ja ahdistus -->ahmiminen.

Eilen söin: aamupalalla parsakaali-zuccini -salaattia chilimajoneesilla, 1 itsetehty jauhelihanpihvi, 1 keitetty kananmuna mätitahnalla. Kermakahvi. Töissä eväänä rasiallinen turkkilaista jugurttia, lisätty sekaan auringonkukan siemeniä ja kookoshiutaleita. Päivälliseksi iso annos kaalilaatikkoa (sis. jauheliha, kaali, sipuli, mausteet) rasvalisän kanssa. Iltapalan aikaan ei ollutkaan enää nälkä, joten skippasin yli.

Vierailija
49/59 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ja päivän kalorit pysyy siinä 1800-2000 kieppeillä.

Vierailija
50/59 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aamulla kahvi ja karjalanpiirakka, päällä levite , juusto, kinkku, salaatti, tomaatti, kurkku ja pari munan viipaletta. Lounaaksi borssikeittoa smetanalla, vähän sekasaattia ja pala leipää. Päivällinen makkarakastike ja yksi peruna, valkosipulikurkkua. Iltapala kaksi paahtoleipää kinkulla, juustolla ja kurkulla, lasi tuoremehua. Juomana vettä ehkä noin 1.5 litraa päivän aikana. 170cm 92kg olen kooltani. Tiedän, pitäisi tehdä jotain mutta ei tällainen toimistohiiri oikein ehdi liikkumaan :(

Vierailija
51/59 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan järjestelykysymys onko aikaa liikkua, ei sitä löydy ellei motivaatiota ole tehdä jotain ylipainolleen.

Vierailija
52/59 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista että mä, reilu kuuskyt kiloa painava syön saman verran kuin te satakiloiset :o Liikunnalla en hirveästi kuluta.

Vierailija
53/59 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen söin aamulla 4 viipaletta ruisleipää, joiden päällä oli rasvaa, juustosiivu, kurkkua, tomaattia, sipulia ja salaatinlehtiä.

Lounasaikaan söin Classic-jäätelöpuikon.

Iltapäivällä söin 4 riisipiirakkaa, joiden päällä oli rasvaa, juustosiivu ja tomaattia. Ja vielä yhden jäätelöpuikon, tällä kertaa Kingiksen.

Illalla söin ison kulhon täysjyväpastaa ja kasvisvokkia (sipuli, kolme pienehköä porkkanaa, 3/4 paprikasta, pieni purkki herkkusieniä ja ruokalusikallinen oliiviöljyä paistamiseen).

Vähentämällä ruokamääriä ja herkkua ja liikkumalla enemmän alkaisin varmaan laihtumaan. Olen kuitenkin tunnesyöjä joten se ei ole niin yksinkertaista.

Viikonloppunakin meni muuten herkkuja yhden sipsipussin, yhden jäätelöpuikon ja kahden suklaapatukan verran.

Painan 111 kg.

Vierailija
54/59 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aamupalaksi viipale reissumiestä margariinia, kinkulla, juustolla ja kurkulla.

Välipalaksi 3 pientä graham keksiä juustolla ja kurkulla, 5 maissisnacksia (siis sellaisia maissinjyvistä tehtyjä)

Lämminruoka oli kanan rintafilettä sipuli- sieni-pekoni-aura höysteellä, lisukkeena ranskalaisia kun perunat olikin huonoja sisältä.

Iltapalaksi samanlainen leipä kuin aamulla. Lisäksi tuli syötyä päivän aikana kymmenkunta irtokarkkia. .. vettä meni reilu pari litraa

Paino 113kg

Vierailija
55/59 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:30"]Pudotan painoa:

aamupalaksi jogurtti, mustikoita, auringonkukansiemeniä

päiväruuaksi fetasalaatti (fetakuutiot mausteöljyssä, koko rasia), kasviksia, 1 keitetty muna, Caesar-kastiketta

illalla: 3 lämmintä kauravoileipää, päällä vuohenjuustoa, tomaattia, Tilsit-Oltermannia. Leffan äärellä voipopcorneja

Olen juonut vettä ja Pepsi Maxia.

Paino 101,5kg
[/quote]

Aivan liian vähän ruokaa. Tuolla ruokavaliolla ajattelit loppuiän mennä?

Vierailija
56/59 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 07:27"]Miten on mahdollista että mä, reilu kuuskyt kiloa painava syön saman verran kuin te satakiloiset :o Liikunnalla en hirveästi kuluta.
[/quote]

Elimistösi käyttää ravinnon huonommin hyväksi ja eihän läskin ylläpito niin kauheita vaadi. Jos lihava ja laiha syövät sen verran, että paino pysyy paikallaan niin aika samoissa annoksissa liikutaan.

Se on ihan kuvitelmaa, että lihavat söisivät aina paljon tai edes pystyisivät siihen. Olen kasvanut 10 vuodessa läskiksi, en suurilla annoksilla koska vatsani täyttyy aina nopeasti, vaan napostelemalla ylimääräistä lohtuherkkua.

Jo se lihottaa kummasti jos joka päivä töissä syö 3 fazerin suklaapatukkaa.. Vaikka muu ruoka olisikin kohdallaan.

Vierailija
57/59 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen söin:

Klo12

Kaksi kuppia kahvia/kermalla
Sokeri-donitsin

Klo18

Kaksi lidlin lihapakastepizzaa
Rasian mansikoita
4dl sitruunalimonadia

Vettä en juo yleensä ollenkaan.

Painan tasan 100kg

Vierailija
58/59 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 07:27"]

Miten on mahdollista että mä, reilu kuuskyt kiloa painava syön saman verran kuin te satakiloiset :o Liikunnalla en hirveästi kuluta.

[/quote]

Minulla on ravintoterapeutin mukaan ruokavalio suurinpiirtein kunnossa. Syön paljon kasviksia, leipä on lähinnä hyvää ruisleipää, vaaleaa leipää en edes osta vaan teen itse, en pidä makkara- tai grilliruuista, alkoholia menee hyvin vähän, karkkia ja sipsiä kohtuullisesti kerran kuukaudessa. En myöskään juo limppareita tai mehuja.

Ruuassa annokset on sitten varmaan hieman liian suuret. Minun ongelmani on joka viikkoinen leipominen, tykkään siitä paljon ja se on yksi rentoutumiskeino. Valitettavasti myös tykkään syödä leipomuksiani, joten se on yksi syy kiloihini.

Olen myös luonteeltani rauhallinen, istuessa en heiluttele jalkoja enkä muutenkaan liikehdi. Yöt nukun helposti samassa asennossa ja hengitysrytmikin minulla on todella verkkainen. Hoikka lapseni tuntuu olevan koko ajan liikkeessä, puhuessa heiluvat kädet, istuessa jalka vispaa ja aamulla herätessä saattaa jalat olla tyynyn päällä. Kyllähän tuollainen kuluttaa kaloreita ihan eri tavalla.

Vierailija
59/59 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Mitähän eilen tuli syötyä...varmaankin näin:

Aamiainen: kaksi ruisleipää, margariinia, edamia, kurkkua, puolukkamehua
Lounas: oli kiire, joten yksi samanlainen ruisleipä kuin aamulla
Välipala: sorbettia (kahvilassa)
Päivällinen: vuohenjuustolla täytetty kanafilee ja kevyesti paistettua sokerihernettä ja sipulia.

Painan n.87 kg.

Sitä edellisenä päivänä söin aamulla porkkanan ja keitetyn kananmunan, lounaaksi pastaa tomaattikastikkeella, välipalaksi kaksi karjalanpiirakkaa ja banaanin, päivälliseksi puolikkaan paahtopaistipatongin ja iltapalaksi ruisleivän margariinilla, juustolla ja kurkulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä