Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90kg-yli 100kg painoiset naiset

Vierailija
11.08.2015 |

90-yli 100kg naiset, mitä syötte päivän mittaan ja paljonko. Olen utelias tietämään, koska oma painoni on alkanut nousta todella paljon. Kertokaa vain rohkeasti, tämähän on anonyymi palsta. :)

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte syödä noin paljon :O pistää ihan etomaan kun edes ajattelee noita ruoka määriä.. Lihavat on oksettavia

Vierailija
22/59 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen söin seuraavasti:

Aamupala:
Nutrilett -pirtelö veteen tehtynä, 112 kcal

Välipala:
Maitorahka, pehmeä rasvaton, 125g, 75 kcal
Bona -hedelmäsose, 125 g, 79 kcal

Lounas:
Pinaattikeitto, 300 g, 240 kcal
Keitetty kananmuna, 80 kcal

Välipala:
Bona -hedelmäsose, 125 g, 79 kca

Päivällinen:
Kinkkua (1 % rasvaa), 80 g, 70 kcal
Herne-maissi-porkkana, 100 g, 80 kcal
Ananaspalat (mehussa, mehu kaadettu pois), 227 g, 157 kcal
Keitetty kananmuna, 55 g, 80 kcal
Hunajameloni, 100 g, 37 kcal
Atkins -suklaapatukka, 30 g, 141 kcal

Iltapala:

Ruoat tekevät yhteensä noin 1500 kcal. Yleensä ruokavalioon ei kuulu noin paljoa hedelmiä tai kananmunia. Jääkaappi oli se veraan tyhjä, että piti syödä sitä, mitä oli :). Yleensä siis lounaalla tai päiväälisellä on 100-120 g kanaa / kalaa / lihaa ja vihreä salaatti.

Kyllä, yritän painoa pudottaa koko ajan. Pahimmillaan painoin 120 kg, nyt noin 115 kg. Tällä syömisellä paino pysynyt tuossa 115 kilossa 10 päivää :(. Yritän syödä noin 1500-1700 kcal / päivä, juoda paljon vettä, liikkua (lenkkeillä) 3-4 tuntia viikossa. Toivottavasti jossakin vaiheessa alkaa taas pudota.

En siis syö lainkaan viljaa, riisiä, perunaa tai lisättyä sokeria. Hedelmien ja marjojen määrää en ole rajoittanut.

Painon taustalla on nuoruudessa sairastettu syömishäiriö, jonka jälkimainingeissa lihoin parin vuoden aikana noin 30 kg. Paino pysyi samoissa (toki aivan liian korkeissa) lukemissa useita vuosia, eli en siis "normaalisti" syö mitenkään erityisen epäterveellisesti. Viime talvena työstressi laukaisi syömishäiriön jälleen ja painoa tuli vielä 10 kiloa lisää. Nyt toivottavasti saisin sen parikymmentä kiloa ainakin pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:37"]

90-yli 100kg naiset, mitä syötte päivän mittaan ja paljonko. Olen utelias tietämään, koska oma painoni on alkanut nousta todella paljon. Kertokaa vain rohkeasti, tämähän on anonyymi palsta. :)

[/quote]

Minä onnistun pitämään painoni kurissa eli estämään sen laskemisen alle 98 kg vain syömällä liikaa leipää ja tavallista ruokaa sekä liikkumalla liian vähän. Onneksi olen 162 cm pitkä.

Jos söisin sipsejä, karkkeja, pitsoja ja joisin sokerilimsoja ja käyttäisin alkoholia, painaisin varmaan 120 kg. Minulla on hiilihydraatit maksimaalisesti läskiksi muuttava ominaisuus. Laihdun helposti vhh-dieetillä ja liikunnalla.

Vierailija
24/59 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 07:14"]

Se on vaan järjestelykysymys onko aikaa liikkua, ei sitä löydy ellei motivaatiota ole tehdä jotain ylipainolleen.

[/quote]

Tunnustan!

Vierailija
25/59 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:04"]

Miten te voitte syödä noin paljon :O pistää ihan etomaan kun edes ajattelee noita ruoka määriä.. Lihavat on oksettavia

[/quote]

Kuinka SINÄ sitten vastaat ketjuun, jonka otsikossa kuulutetaan reilusti yli 90 kg naisia? Hah hah hah! Oletko itse anorektikko, jota oksettaa vähän kaikki omassa ja muiden elämässä?

Vierailija
26/59 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:09"]

Eilen söin seuraavasti:

Aamupala:

Välipala:
Bona -hedelmäsose, 125 g, 79 kcal

Lounas:
Pinaattikeitto, 300 g, 240 kcal

Välipala:
Bona -hedelmäsose, 125 g, 79 kca

Päivällinen:
Kinkkua (1 % rasvaa), 80 g, 70 kcal
Herne-maissi-porkkana, 100 g, 80 kcal
Ananaspalat (mehussa, mehu kaadettu pois), 227 g, 157 kcal
Keitetty kananmuna, 55 g, 80 kcal
Hunajameloni, 100 g, 37 kcal
Atkins -suklaapatukka, 30 g, 141 kcal

Iltapala:

Ruoat tekevät yhteensä noin 1500 kcal. Yleensä ruokavalioon ei kuulu noin paljoa hedelmiä tai kananmunia. Jääkaappi oli se veraan tyhjä, että piti syödä sitä, mitä oli :). Yleensä siis lounaalla tai päiväälisellä on 100-120 g kanaa / kalaa / lihaa ja vihreä salaatti.

Kyllä, yritän painoa pudottaa koko ajan. Pahimmillaan painoin 120 kg, nyt noin 115 kg. Tällä syömisellä paino pysynyt tuossa 115 kilossa 10 päivää :(. Yritän syödä noin 1500-1700 kcal / päivä, juoda paljon vettä, liikkua (lenkkeillä) 3-4 tuntia viikossa. Toivottavasti jossakin vaiheessa alkaa taas pudota.

En siis syö lainkaan viljaa, riisiä, perunaa tai lisättyä sokeria. Hedelmien ja marjojen määrää en ole rajoittanut.

Painon taustalla on nuoruudessa sairastettu syömishäiriö, jonka jälkimainingeissa lihoin parin vuoden aikana noin 30 kg. Paino pysyi samoissa (toki aivan liian korkeissa) lukemissa useita vuosia, eli en siis "normaalisti" syö mitenkään erityisen epäterveellisesti. Viime talvena työstressi laukaisi syömishäiriön jälleen ja painoa tuli vielä 10 kiloa lisää. Nyt toivottavasti saisin sen parikymmentä kiloa ainakin pois. 

[/quote]

Minä lisäisin ruokavalioosi kuitua ja hampaille vastusta. Saattoi tietenkin olla, että vain tuo esimerkkipäivä oli niiltä osin hiukan puutteellinen.  

Vierailija
27/59 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipä on niin nopeasti saatavilla.. ruisleipä pitää nälän poissa pitkäänkin. Esim.2viipaletta jälkiuunileipää levite ja leikkeleet+juusto, 2.5dl maitoa. 4h menee helposti ennenkuin on seuraavaksi nälkä. Mutta että tuo äskeinen satsi sisältää n. 600kcal. Leikkeleen voisi vaihtaa kalkkunaa (kallis) juuston voisi jättää kokonaan pois.
En tiedä mitä söisin leivän tilalla joka olisi nopeasti saatavilla. (Laiska ruuan tekijä) ja pitäisi nälän yhtä hyvin.

Vierailija
28/59 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen söin aamulla teetä ilman sokeria ja juusto reissarin. Päivällä toisen juustoreissarin ja teen. Illalla naudanlihasalaatin jossa oli vähän kaupan salaattikastiketta. Jälkiruuaksi jäätelöä, paketista ehkä 2 desiä, mutta se oli B&J jäätelöä. Syön pieniä annoksia ainakin kun vertaa kavereihin. Eli salatti ei ollut mikään kulho vaan lautanen. Tänään olen syönyt teetä ja juustoleivän. Voi kuuluu leipään kanssa. Ei ole vielä lounasnälkä. Toissapäivänä söin tuon vakio aamupalan, jauhelihakeittoa ja jäätelöä B&J sen pari desiä, illalla paistettua naudanpaistia ja ruisleivän. Sitä edellisenä aamupala, grillattua kanaa ja salaattia, join viiniä pari lasillista ja mustikkapiirakkaa palanen. 

Vierailija
29/59 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 100g pensasmustikoita
pingviinijäätelö
nuudelipaketti
kaupasta kolmioleivän

Vierailija
30/59 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:32"]

Leipä on niin nopeasti saatavilla.. ruisleipä pitää nälän poissa pitkäänkin. Esim.2viipaletta jälkiuunileipää levite ja leikkeleet+juusto, 2.5dl maitoa. 4h menee helposti ennenkuin on seuraavaksi nälkä. Mutta että tuo äskeinen satsi sisältää n. 600kcal. Leikkeleen voisi vaihtaa kalkkunaa (kallis) juuston voisi jättää kokonaan pois. En tiedä mitä söisin leivän tilalla joka olisi nopeasti saatavilla. (Laiska ruuan tekijä) ja pitäisi nälän yhtä hyvin.

[/quote]

Munakas täytteineen pitää yllättävän hyvin nälkää, paremmin kuin ruisleipä. 47

Vierailija
31/59 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:32"]

Leipä on niin nopeasti saatavilla.. ruisleipä pitää nälän poissa pitkäänkin. Esim.2viipaletta jälkiuunileipää levite ja leikkeleet+juusto, 2.5dl maitoa. 4h menee helposti ennenkuin on seuraavaksi nälkä. Mutta että tuo äskeinen satsi sisältää n. 600kcal. Leikkeleen voisi vaihtaa kalkkunaa (kallis) juuston voisi jättää kokonaan pois. En tiedä mitä söisin leivän tilalla joka olisi nopeasti saatavilla. (Laiska ruuan tekijä) ja pitäisi nälän yhtä hyvin.

[/quote]

Munakas täytteineen pitää yllättävän hyvin nälkää, paremmin kuin ruisleipä. 47

[/quote]

Mutta jos ei voi syödä munakasta tai pekonia tms.?

Vierailija
32/59 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:30"]Pudotan painoa:

aamupalaksi jogurtti, mustikoita, auringonkukansiemeniä

päiväruuaksi fetasalaatti (fetakuutiot mausteöljyssä, koko rasia), kasviksia, 1 keitetty muna, Caesar-kastiketta

illalla: 3 lämmintä kauravoileipää, päällä vuohenjuustoa, tomaattia, Tilsit-Oltermannia. Leffan äärellä voipopcorneja

Olen juonut vettä ja Pepsi Maxia.

Paino 101,5kg
[/quote]

Aivan liian vähän ruokaa. Tuolla ruokavaliolla ajattelit loppuiän mennä?
[/quote]

Öö. Monet lyhyet ja hoikat, liikujtaa harrastanattomat naiset syövät about tuon verran pysyäkseen hoikkina. Ei tuo edes ole mikään kitudieetti. Itse kaihdun tuollaisella ruokamäärällä äärettömän hitaasti - syön
600-800 kcal päivässä laihtuakseni kilon viikossa.

Vierailija
33/59 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: maitokahvia + kaurapuuro voisilmällä tai Luonto+-jugurttia. Lounas: puoli lautasta salaattia ja lounasravintolan proteeinivaihtoehto tai lounasravintolan salaatti/täytetty patonki (paljon salaatinkastiketta) tai jotain itsetehtyä, esim. eilen itsetehty pinaattikeitto ja kaksi kananmunaa. Välipala: maitokahvia ja Luonto+-jugurttia tai 2 kpl Belvita Breakfast-keksiä. Kotiin päästyä tunnin kävelylenkki (reippaasti!), jonka jälkeen päivällinen: itsetehty tonnikalasalaatti täysjyväohralla (kastikkeena vain 1 tl maustettua öljyä) tai kanawokkia tai lihaa ja salaattia yms. normaalia kotiruokaa. Joskus herkuttelen noppipotuilla (eli voita ja pikkupottuja). Vettä 2 litraa päivän mittaan. Ei iltapalaa. Jos nukkumaan mennessä on liian nälkä, käyn juomassa vettä tai desin verran Luonto+:aa. Painan 83 kg ja tuntuu että paino vaan nousee. Karkkia/herkkuja syön silloin tällöin, ehkä kerran viikossa. Tähän on auttanut, kun olen päättänyt etten itse osta näitä kotiin. Jos joku tarjoaa, saan syödä. Usein ei kehtaakaan mässätä ihan hirveesti toisen pussista :) Annoskoon saa pienennettyä vaihtamalla pienempään lautaseen ja syömällä hitaammin.

Vierailija
34/59 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

57 lisää vielä, että kaksi vuotta sitten painoin yli 100 kg. Tähän pisteeseen päässyt edellämainituin keinoin ja ankaralla liikunnalla ja sokerittomuudella. Nyt olen ollut n. 10 kk painon ylläpitovaiheessa ja lihonnut 2-3 kg riippuen kierron vaiheesta. Nyt sitten taas uudella motivaatiolla ja varovaisella aloituksella (ja paljon hitaammnin, vaikka olen äärettömän kärsimätön) olis tänä syksynä alkaa tiputtaan ne seuraavat 10 tai 20 :)

Vierailija
35/59 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen:
Kaksi kauraleipäviipaletta, margariinilla, juustolla ja kurkulla, kahvi kevytmaidolla.
Proteiinirahka (ihan huuhaata, tiedän, mutta äiti oli ostanut maustamattoman sijasta joten kiltisti köyhänä opiskelijana söin), banaani.
Kuppi kahvia kevytmaidolla.
Makaronia ja kinkkukastiketta, pari tomaattia.
Mustikoita ja kevytmaitoa
Kaksi kauraleipäviipaletta margariinilla, juustolla ja kurkulla.

179cm ja 109kg, alaspäin menossa. Oli aika hiilaripitoinen päivä, rahapulassa ei paljoa voi valita. Onneksi perjantaina tulee palkka!

Vierailija
36/59 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:05"]

Eilen söin: 3 leipää, eri levitteillä yhden kiiwin falafelpullia, riisiä ja vihanneksia (rasvassa paistettuja kaikki) 2 isoa lasia appelsiinimehua 1 pienen palan suklaa-maapähkinävoi-kakkua puolikkaan pussin poppareita. sunnuntaina söin: 4 karjalanpiirakkaa, itse leivoin pastaa ja italialaisesti maustetulla linssikastikkeella ja parmesaaniraasteella Mangojäätelöä kermavaahdolla ja mansikoilla Täytetyn bagelin Tänään en ole syönyt vielä mitään Painan 87-90 kiloa, aamu- ja iltapaino vaihtelee aika paljon...

[/quote]

Paljonko söit viime vuotena?

Vierailija
37/59 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen söin:
3 leipää, eri levitteillä
yhden kiiwin
falafelpullia, riisiä ja vihanneksia (rasvassa paistettuja kaikki)
2 isoa lasia appelsiinimehua
1 pienen palan suklaa-maapähkinävoi-kakkua
puolikkaan pussin poppareita.
sunnuntaina söin:
4 karjalanpiirakkaa, itse leivoin
pastaa ja italialaisesti maustetulla linssikastikkeella ja parmesaaniraasteella
Mangojäätelöä kermavaahdolla ja mansikoilla
Täytetyn bagelin

Tänään en ole syönyt vielä mitään
Painan 87-90 kiloa, aamu- ja iltapaino vaihtelee aika paljon...

Vierailija
38/59 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:05"]Eilen söin:
yhden kiiwin
sunnuntaina söin:
Täytetyn bagelin

[/quote] Minusta tuo ei kuulosta edes niin paljolta !

Vierailija
39/59 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu päivästä. Yleensä syön ihan tavallista ruokaa, mutta hiukan liikaa. Toisinaan taas syön muuten hyvin, mutta illalla sipsihimo iskee. Ja joskus (yleensä loma-aikoina, kun rytmit on mulla muutenkin ihan sekaisin) saatan syödä aivan jotain mättö-karkki-paskaa aamusta iltaan.

Voin syödä vaikka: aamulla pari palaa leipää (syön hapankorppua tai täysjyväpaahtoleipää) päällisineen, kurkkua ja hedelmän. Päivällä vaikka kanan rintaa ja riisiä, sekä vihanneksia tai keittoa ja leipää. Välipalaksi hedelmää, tai mitä milloinkin, päivälliseksi vaikka täysjyväspagettia jauhelihakastikkeella ja vihanneksia ja maitoa ja jälkiruoan (ja sitä ruokaa voi tosiaan mennä pari-kolme lautasellista), iltapalaksi meneekin sitten niitä sipsejä tai lisää leipää tai suklaata tai tai tai... vaikkei pitäisi ottaa enää mitään. Olen tunnesyöppö.

En osaa kontrolloida annoksia ja jatkuvasti on nälkä. Olen vähentänyt maidon ja limujen ja mehujen juontia, mutta ei ole auttanut. Ovat kai korvautuneet syömisellä. Mulla on taustalla masennus ja itse diagnosoitu ahmimishäiriö, ja loma-aikoina syöminen alkaa lipsua herkutteluun ja kohtuuttomaan ahmimiseen. Pitäisi pitää tiukka aikataulu aina ja löytää täyttäviä mutta vähäkalorisia ruokia. Painan 120-125 kg.

Vierailija
40/59 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:21"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:05"]Eilen söin:
yhden kiiwin
sunnuntaina söin:
Täytetyn bagelin

[/quote] Minusta tuo ei kuulosta edes niin paljolta !
[/quote] Syön melkein puolet vähemmän kun alle 70 kiloinen mieheni, hän tosin harrastaa liikuntaa, minä vain arkiliikun. En jaksanut sepustaa tuohon, mutta olen siis laihduttanut 110kg->80kg terveellisesti ja siitä sitten 80kg->59kg hyvin, hyvin epäterveellisti syöden max. 1100 kilokaloria päivässä, mutta juosten 10km joka ilta ja pyöräillen silloisen 19km työmatkan mennentullen päivittäin. Lihosin kun lääkärien ja sukulaisten käskystä piti tuo hulluus lopettaa, ahdistaa kun en osaa olla muuta kun punkero tai syömishäiriöinen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän