Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Navetassa on paremmat lehmät

Vierailija
10.08.2015 |

Näin tokaisi poikakaveri äsken kun en päästänyt sitä luokseni "meen sitten navettaan,siellä onkin paremmat lehmät" Oli ihan pikkusen kännissä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhih ammuu.......

Vierailija
2/7 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla on maatila ja "poikakaveri" Olet ihan muksu?

Vierailija
4/7 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä tila vielä minun ole. Joskus ehkä. Olen 22v tyttö ja se on juurikin poikakaveri. Mieheksi sitä ei voi vielä kutsua. Vaikka ikää on jo 27.ap

Vierailija
5/7 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa elo on maalla.

Vierailija
6/7 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:39"]

Ihanaa elo on maalla.

[/quote]Vitut on. Onneksi pääsen huomenna oikein kaupunkiin. Ikinä en palaa tänne takaisin. Tampere minua odottaa ja opiskelut. Ekana shoppailen ainakin pari päivää. Tarvi enää paskaa haistella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:39"]

Ihanaa elo on maalla.

[/quote]Vitut on. Onneksi pääsen huomenna oikein kaupunkiin. Ikinä en palaa tänne takaisin. Tampere minua odottaa ja opiskelut. Ekana shoppailen ainakin pari päivää. Tarvi enää paskaa haistella.

[/quote]Saanko muuttaa tilallesi maalle. Sinä tänne Manseen ja minä sinne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi