Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon vaatteita teillä on?

Vierailija
17.08.2015 |

Mulla on varmaan ihan naurettavan vähän. Kolmet housut, kolmet legginsit, kolme alustoppia, kolme t-paitaa, viisi neuletakkia, kaksi juhlamekkoa ja viisi arkisempaa. Kenkiä on yhdet converset, kahdet nilkkurit, kolmet sandaalit, kahdet talvisaappaat. Käsilaukkuja on neljä, joista yksi on juhlakäyttöön. Talvitakkeja on kolme ja nahkatakkeja kaksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeasti listattuna:

- kymmenkunta paksumpaa ja viitisen ohutta ja viitisen vetoketjullista hupparia

- farkkuja sellaiset 3, ja "korjattavia" ehkä 4 (tai sitten menee tilkuiksi)

- 1 caprit, 1 urheiluhousut, 2 kevyt- ja 2 paksummat toppahousut.

- kaiken maailman hameita: 1 juoksu, 4 rennompaa, 2 juhlavampaa

- mekkoja joku 6 kpl

- sukkia n. 50 pr (joo tiedän) ja rintsikoita n. 15 pr (kaikki käytössä)

- toppeja ja hihattomia liikaa, varmaan joku 20. Samoin teepaitoja

- 2 tuulitakkia, 1 villakangas, nahka, bleiseri ja trenssi, 3 tai 4 hienompaa toppatakkia, 2 laskettelutakkia.

- kenkiä sumona eli paljonkin liikaa. Lähempänä 30 paria varmaan jos lasketaan kaikki.

Vierailija
2/16 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:46"]

Karkeasti listattuna:

- kymmenkunta paksumpaa ja viitisen ohutta ja viitisen vetoketjullista hupparia

- farkkuja sellaiset 3, ja "korjattavia" ehkä 4 (tai sitten menee tilkuiksi)

- 1 caprit, 1 urheiluhousut, 2 kevyt- ja 2 paksummat toppahousut.

- kaiken maailman hameita: 1 juoksu, 4 rennompaa, 2 juhlavampaa

- mekkoja joku 6 kpl

- sukkia n. 50 pr (joo tiedän) ja rintsikoita n. 15 pr (kaikki käytössä)

- toppeja ja hihattomia liikaa, varmaan joku 20. Samoin teepaitoja

- 2 tuulitakkia, 1 villakangas, nahka, bleiseri ja trenssi, 3 tai 4 hienompaa toppatakkia, 2 laskettelutakkia.

- kenkiä sumona eli paljonkin liikaa. Lähempänä 30 paria varmaan jos lasketaan kaikki.

[/quote] ai niin ja

- neuleita joku 5

- trikoo/ohuita pitkähihaisia varmaan 13 (liikaa joo)

- 2 paksumpaa paitaa

- plus epämääräinen sälä tyyliin "tämähän on nostalgiapaita" "tätä pidän kunhan" ym

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitän joka vuosi säkin-pari kierrätykseen tai pois. Tavoitteena, että normaaliin kaappiin (50x50x200cm) mahtuisi tarvittaessa kaikki, ml. talvi- ja harrastusvarusteet. Vähän tuohon on vielä matkaa.

Vierailija
4/16 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:52"]Minä heitän joka vuosi säkin-pari kierrätykseen tai pois. Tavoitteena, että normaaliin kaappiin (50x50x200cm) mahtuisi tarvittaessa kaikki, ml. talvi- ja harrastusvarusteet. Vähän tuohon on vielä matkaa.
[/quote] Mä en osta enää mitään "ihan kivaa" ja äärimmäisen harvoin löydän sellasta vaatetta, joka ois just täydellinen. Ap

Vierailija
5/16 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ kolme juhlavampaa paitaa.

Vierailija
6/16 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta ap. Mulla on ihan liikaa vaatteita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kuulostaa aika vapauttavalta määrältä. :) Vähän epäilyttää vaan värien puolesta, tykkään itse yhdistellä (esim. toppi ja neula) eri värejä, mutta tuossa määrässä väritkin ovat hyvin rajatut. Eipä siinä, mietin vaan omalle kohdalleni. 

Vierailija
8/16 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppi ja neula... NEULE tarkoitin! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa. :/ Odotan hyvää haltijatarta, joka ottaa tilanteen haltuun ja inventoi minun vaatekaapit. Olisi helpompaa, jos siellä olisi vain ne, mitä tulee edes kerran vuodessa käytettyä.

Vierailija
10/16 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa! Kirppareilta, kun löytää usein hyvää halvalla, niin vaatteita kertyy kaappiin. Pari hyllyä on jo räsähtänyt esimerkiksi paitojen painosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti liikaa, mutta ap:lla on liian vähän minun elämäntapaani. Noin pieneen vaatemäärään en saisi edes pelkkiä urheiluvaatteita sopimaan. Kenkiä minulla on liikaa, pelkkiä lenkkareita ja tennareita on yhteensä viidet.

Vierailija
12/16 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 11:06"]Minustakin kuulostaa aika vapauttavalta määrältä. :) Vähän epäilyttää vaan värien puolesta, tykkään itse yhdistellä (esim. toppi ja neula) eri värejä, mutta tuossa määrässä väritkin ovat hyvin rajatut. Eipä siinä, mietin vaan omalle kohdalleni. 
[/quote] Sitä varten on olemassa koruja ja huiveja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 11:10"]Liikaa. :/ Odotan hyvää haltijatarta, joka ottaa tilanteen haltuun ja inventoi minun vaatekaapit. Olisi helpompaa, jos siellä olisi vain ne, mitä tulee edes kerran vuodessa käytettyä.
[/quote]

Ratsasin ensin oman vaatekaapin ja nyt olen tehnyt ystäville samaa projektia. Aivan huippukivaa, kannattaa lukea Hyvän mielen vaatekaappi-kirja!

Vierailija
14/16 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 11:14"]Varmasti liikaa, mutta ap:lla on liian vähän minun elämäntapaani. Noin pieneen vaatemäärään en saisi edes pelkkiä urheiluvaatteita sopimaan. Kenkiä minulla on liikaa, pelkkiä lenkkareita ja tennareita on yhteensä viidet.
[/quote] Urheiluvaatteet oli tästä rajattu pois, koska lasken ne kategoriaan harrastusvälineet :) Mutta ei niitäkään ole paljoa, pari kpl jokaista lajia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon ettei kaappitila meinaa riittää.

Vierailija
16/16 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikasemmin ihan liikaa, nyt olen "kypsemmällä" iällä löytänyt oman tyylin. Olemassa olevia vaatteita pystyy yhdistelemään ristiin rastiin. Sen myönnän että värimaailma on hiukan suppea ja jonkun mielestä varmaan tylsäkin.
Värejä on musta, valkoinen, harmaa, beige, sininen, muutama värikkäämpi kolttu. Asusteita esim huiveja löytyy kymmeniä, tykkään myös asustaa koruilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme