Kohta 50. Olipa tylsä elämä.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
No oletpahan elänyt korona-aikaa ja nyt elät tätä merkillistä sotakurimusta.
Mitä vielä pelottavampaa ja jännittävämpää pitäisi olla?
Kuka on puhunut pelottavasta? Eiköhän hän halunnut mielenkiintoisen ja hyvällä tavalla jännittävän elämän.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla ap oli sun mielestä tylsä elämä, niin sehän on kokonaan sun oma valintasi.
Jokainen terve ja normaali on itse vastuussa kaikista elämänsä valinnoista ja teoistaan.
Ja sikäli mikäli valitsee lukion tai peruskoulun jälkeen täysin väärän koulutuksen tai ammattin, niin milloinkaan elämässä ei ole ollut niin helppoa vaihtaa uutta koulutusalaa ja ammattia kuin tällä hetkellä on.
Jos on taas valinnut väärän puolison, niin puolisosta pääsee tosi kevyesti eroon, avioeron harkinta-aika puoli vuotta eli 6 kk, ja sen jälkeen voi hake lopullista avieroa.Jos taas on valinnut elää sinkkuna, niin siitähän ei voi ketään syyttää.
Jos ei harrasta mitään, niin siitäkään ei voi syyttää ketään muuta kuin itseään. Että on liian laiska ja saamaton ja yleisesti ottaen sellainen ihminen, jota ei kiinnosta yhtään mikään asia.
Tylsästä ja tyhjästä elämästä ihminen voi syyttää vain ja ainoa
Varsinainen kyökkipsykologin multihuipentuma, jolla järki riittää siihen, että näkee mustan valkoisena, tai toisinpäin.
Mitäs jos ottaisit ohjat omiin käsiisi? Hommaa uusi koulutus, uusi työ, josta tykkäät. Itse vaihdoin viisikymppisenä alaa. Onnistuin myös hankkimaan työpaikan, jossa saa tehdä etätyötä, myös ulkomailta. Tämä sopii minulle todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut aivan sairaan hauska elämä. En ole kauheasti jarrutellut tekemisiäni aikuisiälläkään vaan mennyt yli nelikymppisenä keikoille ja festareille ym. ja ollut ihan reilusti nolon yli-ikäinen. Lasten ja miehen kanssakin on tehty kaikkea mahdollista yhdessä. Kivaa on ollut, mutta tästä on ajatuksenakin ihan kamalaa luopua 😭 Ei hauskuutta voi hankkia varastoon ettei sitten vanhana kaduttaisi. Pikemminkin mietityttää, olisiko silti ollut parempi elää pienesti ja hissutellen ja hyväksyen että elämä nyt on aika tylsää ja tapahtumaköyhää ja siitä voi sitten aikanaan päästää hyväksyen irti.
H ai st a pa pa ska ja ota kultalusikka pois p e r se es tä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos ottaisit ohjat omiin käsiisi? Hommaa uusi koulutus, uusi työ, josta tykkäät. Itse vaihdoin viisikymppisenä alaa. Onnistuin myös hankkimaan työpaikan, jossa saa tehdä etätyötä, myös ulkomailta. Tämä sopii minulle todella hyvin.
No, ei niitä uusia koulutuksia ja töitä noin vain hommailla etenkään viisikymppisenä.
Monilla elämä ei ole vielä alkanutkaan. Raha oli puutteena. Olisi ollut paljon tarjolla jos olisi ollut raha siihen; kunnon koti, sen laitto, matkat, autokyyti, maisemia, sauna ja mökki jne. Ehkä hyvä seura. Joskus asiat vain menevät ohi. Ehkä on silti tulossa elämää.
Urheile, tanssi käy ulkona juomassa kupponen, liiku luonnossa. Mene mukaa johonkin toimitaan.
Olisi kiva kokea intohimoinen rakkaus, tai edes suhde.
Ollut 30v saman miehen kanssa ja seksiä ollut viimeksi 7v sitten.
Olen vasta 36 vuotias mutta tunnen etten ole elänyt ollenkaan. Elämä on ollut yhtä vastoinkäymistä koko helvatun ajan. En ymmärrä miten voikin olla kaikessa näin huono onni kuin minulla. Mielenterveys meni aikuistuttua. Nykyään käyn vain töissä, syön lääkkeitä ja itken. Elämä on oikeasti hyvää vain niille, jotka ovat onnekkaita ja kylpevät rahassa. Tietenkin sitten hyvä ulkonäkö ja terve kroppa vielä lisäksi. Kyllä, olen katkera ja voisin kuolla jo mutta itsaria en uskalla tehdä, joten olen valinnut kai kärsiä sitten.
Oho, joku nostanut vanhan aloitukseni. Ei ole tapahtunut kahdessä vuodessa juuri mitään. En oke saanut uutta kumppania, uusia ystäviä tai työtä. Sekziä ei ole tullut harrastettua kertaakaan. Hohhoijjaa. Ap
Mulla ei 50v ollut tylsää, mutta nykyään joskus on , olen 64v nyt.
Mulla on ollut kiinnostava elämä. Olen asunut ja matkustellut monissa maissa ja Suomessa monella paikkakunnalla, tehnyt monia eri alojen töitä, en ole pyrkinyt koskaan miellyttämään ketään, pyrin vain oppimaan ja oivaltamaan. Tulin uskoon ja nyt elämä vasta jännää on kun mitä tahansa ihmeitä voi elämässäni tapahtua. Lapsia ei ole, mies on. Kaikenmoisia salaliittoteorioita tutkailen.
N41
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta 36 vuotias mutta tunnen etten ole elänyt ollenkaan. Elämä on ollut yhtä vastoinkäymistä koko helvatun ajan. En ymmärrä miten voikin olla kaikessa näin huono onni kuin minulla. Mielenterveys meni aikuistuttua. Nykyään käyn vain töissä, syön lääkkeitä ja itken. Elämä on oikeasti hyvää vain niille, jotka ovat onnekkaita ja kylpevät rahassa. Tietenkin sitten hyvä ulkonäkö ja terve kroppa vielä lisäksi. Kyllä, olen katkera ja voisin kuolla jo mutta itsaria en uskalla tehdä, joten olen valinnut kai kärsiä sitten.
Täysin sama juttu! Jos olisi edes kaunis niin saisi seuraa mutta silläkään saralla ei onni suosinut.
Itse olen 55 v mies ja koen vielä eläväni parasta elämääni. Kaikki sujuu kuin tanssien. Asiaa auttaa uusi kaunis 25-vuotias naisystävä rinnallani. ;)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 55 v mies ja koen vielä eläväni parasta elämääni. Kaikki sujuu kuin tanssien. Asiaa auttaa uusi kaunis 25-vuotias naisystävä rinnallani. ;)
Ei sulla semmoista oo.
Viisikymmentä kun täytti niin paras osa elämästä alkoi 💃🎶🌺 ilman äijiä.
Ja minusta kun on koko ajan ihanampaa, mitä vanhemmaksi tulen! Tosin odotan lastakin, eli tylsää ei varmaan pariinkymmeneen vuoteen tule. Mutta tuntuu et oon vuosi vuodelta paremmassa tasapainossa henkisesti ja taloudellisesti, ja terveys, kuntokin vielä hyvä. Huomisesta ei koskaan tiedä mutta tänään olen onnellinen. Pienistä asioista.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla semmoista oo.
???
Niin, asialle voisi aina tehdä jotain ja viettää mielenkiintoisempaa elämää. Oletko vain liian nössö?