Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset olisivat onnellisempia kotona!

Vierailija
09.08.2015 |

Mitä mieltä palstalaiset on. Olisivatko naiset onnellisempia kotona vai töissä?

Ainakin tämän miehen mukaan naiset olisivat onnellisempia kotona.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:25"]

Mitä mieltä palstalaiset on. Olisivatko naiset onnellisempia kotona vai töissä?

Ainakin tämän miehen mukaan naiset olisivat onnellisempia kotona.

[/quote]

En ole samaa mieltä. Haluan tienata itse omat rahani.

Vierailija
22/92 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:33"]

Ihan varmasti olisin onnellisempi koska ehtisin harrastaa ja tehdä kaikkia mieluisia juttuja. Toki minun pitäisi saada nykyisen palkkani verran rahaa kuukaudessa sekä eläkkeen olisi kerryttävä.

[/quote]

Takuu eläke on keksitty ja jos hyvän miehen/naisen (riippuen kummista tykkäät) löydät niin kyllähän ne rahhaa sitten elämiseen antaa.

[/quote]

Olen kyllä sen verran kyyninen etten laskisi yhdenkään miehen tai naisen varaan elatusta. Fiksu nainen tienaa omat rahansa ja siten kerryttää omaisuutta ja  eläkettä koska se takuueläke ei kuitenkaan ole mikään suuri. Riippumattomuus on parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin varmaan olis. Olisin ainaki itse, ei tarttis tehä sitä ikuista paskaduunia, vois vaan olla ja lekotella.

Vierailija
24/92 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein parasta, kun saa päättää itse aikataulusta, ei työnantaja. Hyvä kumppani huolehtii siitä, että rahaa on riittävästi molemmille. Luterilainen työmoraali. Nautin, vapaudesta.

Vierailija
25/92 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä, mutta niin olisi miehenikin! ;)

Vierailija
26/92 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen, kun saan tehdä työtä kutsumusammatissani, johon olen suurella vaivalla hankkinut vuosien korkeakoulutuksen. En todellakaan vaihtaisi tätä kotona oleiluun. Mutta ymmärrän, että jos kutsumustehtävää ei ole, tai ei ole älliä opiskella jotain mielenkiintoista työtä, niin kotona oleilu on mukavaa jos vain rahat riittävät.

Ei kai naisia voi yleistää noin, että kaikki olisivat asiasta samaa mieltä!!??

Vierailija
27/92 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:33"]

Ihan varmasti olisin onnellisempi koska ehtisin harrastaa ja tehdä kaikkia mieluisia juttuja. Toki minun pitäisi saada nykyisen palkkani verran rahaa kuukaudessa sekä eläkkeen olisi kerryttävä.

[/quote]

Takuu eläke on keksitty ja jos hyvän miehen/naisen (riippuen kummista tykkäät) löydät niin kyllähän ne rahhaa sitten elämiseen antaa.

[/quote]

Olen kyllä sen verran kyyninen etten laskisi yhdenkään miehen tai naisen varaan elatusta. Fiksu nainen tienaa omat rahansa ja siten kerryttää omaisuutta ja  eläkettä koska se takuueläke ei kuitenkaan ole mikään suuri. Riippumattomuus on parasta.

[/quote]

Parasta on vapaus ja tietenkin vakavarainen puoliso, ja turvattu tulevaisuus.

Vierailija
28/92 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:39"]

Miehetkin varmaan olis. Olisin ainaki itse, ei tarttis tehä sitä ikuista paskaduunia, vois vaan olla ja lekotella.

[/quote]

Näinpä.

Juuri juteltiin miehen kanssa ja hän niin toivoisi vaikka sitä lottovoittoa että voisi jäädä kotiin ja hänellä olisi oikeasti aikaa omille jutuilleenkin. En siis usko, että vain naiset olisivat onnellisia kotona.  Taitaa kuitenkin olla niin että aika moni käy töissä vain rahan takia, ei sen takia että työn tekeminen olisi kivaa.

Vierailija
29/92 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no mä olin onnellinen kotonaollessani, silloin kun lapset olivat pieniä. Rahaa oli niukasti, mutta viihdyin loistavasti ja näyttiväthän nuo lapsetkin voivan hyvin ja voivat edelleen. Sitten menin töihin ja sekin oli ok ja oli ihanaa saada ihan omaa rahaa ja oli työkavereitakin. Vähän aikaa sitten jäin työttömäksi ja tää on ihan helvetillistä. Tulen ihan kohta hulluksi. Tunnen olevani ulkona kaikesta, olen yksinäinen ja tunnen itseni siivelläeläjäksi. Menisin melkein mihin tahansa työhön, joka olisi taloudellisesti kannattavaa. Hirvittää ajatellakaan tulevaa talvea..eli en ole kotona onnellinen!

Vierailija
30/92 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen siskon kanssa puhuttiin tästä asiasta. Molemmat oltiin sitä mieltä, että päivääkään ei töitä tehtäis jos ei olisi taloudellisesti pakko. Minä olen yh ja siskon mies tekee reissutöitä, joten meillä molemmilla on vielä toinen työpäivä kotona odottamassa palkkatyön jälkeen.

Vierailija
31/92 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tällä hetkellä väsynyt ammattiini ja haluaisin vaihtaa. Eli tällä hetkellä olisin onnellisempi kotona tai edes osa-aikaduunissa. No, katotaan tilanne uudelleen parin vuoden päästä. Tähän asti olen kyllä viihtynyt töissä ja viihtyisin edelleen, jos olis tasapainossa muun elämän kanssa.

Vierailija
32/92 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun siihen mieheen ei voi luottaa, ettei se vaihda nuorempaan, ja sitten itse jäisi tyhjän päälle. Se oli yksi syy miksi naiset halusivat ansiotyöhön. Hekin halusivat eläkkeen, koska avioliitot eivät ole ikuisia eikä haluta olla riippuvaisia toisesta. Että toinen määrää voiko mennä likkojen kanssa laivalle tai kosmetologille tms. kuluttaa rahaa jokatapauksessa itseensä. Ei tuu sitte ainakaan niin paljo sanomista.

Vierailija
33/92 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:30"]

Rikas kotiäitibloggari neuvoo miehenhankinnassa: kaikki naiset kotirouvakurssille

[/quote]

Tuo rikas bloggari tekee myös töitä, joten noudattaisi itse ensin omia neuvojaan ja jäisi sukkia kutomaan yksin kotiin. Mutta ainiin, silloinhan kukaan ei tietäisi hänen ajatuksistaan..

Vierailija
34/92 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:39"]

[/quote]

Näinpä.

Juuri juteltiin miehen kanssa ja hän niin toivoisi vaikka sitä lottovoittoa että voisi jäädä kotiin ja hänellä olisi oikeasti aikaa omille jutuilleenkin. En siis usko, että vain naiset olisivat onnellisia kotona.  Taitaa kuitenkin olla niin että aika moni käy töissä vain rahan takia, ei sen takia että työn tekeminen olisi kivaa.

[/quote]

Ne miehen omat jutut eivät varmaankaan olisi kotitöitä?

Vierailija
35/92 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:30"]Kyllä mä luulen, että ainakin iso osa olisi. 

Tai mikä nyt sitten on kotona. Pois ansiotyöstä. Kyllä naiset siihen kaikkea aktiviteettia keksivät kylkeen. Lähtökohtaisesti minusta ansiotyö on välttämätön paha ja harva sitä tekisi jos ei tarvitsisi. On tietysti toisinkin ajattelevia ihmisiä, etenkin täällä luterilaisessa Suomessa. 

Jotkut naisetkin rohkenevat puhua aiheesta julkisesti. 

Rikas kotiäitibloggari neuvoo miehenhankinnassa: kaikki naiset kotirouvakurssille

http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/rikas_kotiaitibloggari_neuvoo_miehenhankinnassa_kaikki_naiset

[/quote] Mene ämmä töihin !!!!!!. Ällötät minua !!

Vierailija
36/92 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin olisi miehetkin! Kuka nyt ei haluaisi rentoutua kotona ja tietää että aikaa riittää vaikka minkä tekemiseen, ei tarvitse enää tehdä töitä. Minä makaisin mielelläni loppuelämäni sängyssä dataamassa ja söisin jäätelöä.

Vierailija
37/92 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tulisin hulluksi kotona!! Olen itse mieluummin elättäjäpersoona.

Vierailija
38/92 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ehdottomasti onnellisempi ollessani töissä. Ihanne työaika olisi 25h/vko.

Vierailija
39/92 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen olisi onnellinen, jos olisi määrättömästi rahaa eikä yhtään vastuuta (enkä tarkoita, että kotiäideillä olisi, mutta otsikkohan oli, että naiset olisivat onnellisia kotona) ja saisi tehdä mitä tahtoo. Olen itse ollut nyt 2 kk kotona sairauden takia ja saanut aika lailla paljon aikaan, vaikka jalka paketissa onkin.

Vierailija
40/92 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvitsen työn tarjoamia älyllisiä haasteita, kotiäitinä masentuisin. Plus inhoan siivoamista, pyykkäystä, ruuanlaittoa ja ruokakaupassakäyntiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän