Naiset olisivat onnellisempia kotona!
Mitä mieltä palstalaiset on. Olisivatko naiset onnellisempia kotona vai töissä?
Ainakin tämän miehen mukaan naiset olisivat onnellisempia kotona.
Kommentit (92)
Olen alalla, jossa työnkuva on usein keikkaluontoista, joskin jotkut onnekkaat saavat siitä kunnollisen päivätyön. Olisin toki onnellinen kotona (mikäli talous antaisi periksi), mutta olisi kiva välillä tehdä keikkahommia, se olis sitä "omaa aikaa" sitte :)
Neljä tuntia päivässä olisi ihannetyöaika.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:55"]
Väkivalta naisia kohtaan lisääntyisi huimasti, jos palattaisiin siihen normiin että nainen olisi taloudellisesti riippuvainen miehestä. Taloudellisesti riippuvaista ihmistä on paljon helpompaa kaltoinkohdella, koska pahoinpitelijä tietää ettei tällä ole mitään paikkaa mennä tai edes työmahdollisuuksia jos on ollut koko ikänsä kotona.
[/quote]
LOL, no siinä on mies löydetty jos pitää kiristää sitä olemaan hakkaamatta sillä, että voi lähteä lätkimään :D
Aivopierusi pitää sisällään ajatuksen siitä, että kaikki miehet olisivat sadisteja, jotka pohjimmiltaan haluavat kaltoinkohdella naisiaan, mutta eivät voi tehdä sitä, koska muuten nainen lähtisi. Täysin todellisuudesta vieraantunutta ja absurdia.
[/quote]
Lähde lähi-itään ja afrikan valtioihin tutustumaan naisten arkeen. Siinä on sinulle esimerkkiä mitä tapahtuu kun naisten oletetaan olevan kotona ja miesten holhottavina.
[/quote]
Ovat kyllä julmia paikkoja. Youtubesta katsoin yhden karmaisevan videon Saudi-Arabiasta, jossa mies katkaisi naisensa kaulan keskellä tietä. Viranomaiset katsoivat vieressä. Rangaistus tuli siitä, että nainen oli syytteiden mukaan tappanut heidän yhteisen lapsensa. Se oli kyllä niin karmeaa katsottavaa, kun vaimo anoi armoa, mutta ei! Saatanan alkukantainen brutaali sika-uskonto!
Kyllä, ei ole mitään järkeä siinä että 8 h istuu väkipakolla koneen ääressä, niin että silmiä särkee,
Lisäksi jäisin mielelläni kotirouvaksi, olen kuullut paljon sanomista ihmisiltä että kotirouvaksikos aiot jäädä, kun en henkisesti jaksanut työtöni. tekisi mieli vieä joskus sanoa että juu kyllä.
Ei tarvisi katsella enää muiden nyrpeetä naamaa töissä.
Ei tarvisi kuulla ihmisten ihmettelyä pitkistä vuosilomistani. Olen varmaan teidän vihaamassa suojatyöpaikassa, mutta otan kaiken irti lomista, jotka 8 viikkoa vuodessa.
Olen masentunut ja lojunut pari kuukautta kotona. Tämän perusteella en ole onnellinen kotona. (Seinät kaatuu päälle, vituttaa.) Tai ainakin olisi kiva aina välillä jaksaa lähteä pois täältä ainakin muutamaksi tunniksi.
.
Jotkuthan syrjäytyvät täysin koteihinsa. Osa heistäkin lienee naisia. Pahimmille tuntemilleni paskiaisille voisin toivoa sitä kohtaloa, mutta en muille.
.
N25
Älä sano että kaikki naiset olisi onnellisempia kotona. Osa naisista ehkä.
Minulle paras vaihtoehto on osa-aikatyö. Teen 25 tuntia viikossa töitä joten jää aikaa harrastuksillekin... pelkkään kotona olemiseen kyllästyisin, tykkään käydä töissäkin kunhan se ei vie kaikkia voimia.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:42"]
Olen onnellinen, kun saan tehdä työtä kutsumusammatissani, johon olen suurella vaivalla hankkinut vuosien korkeakoulutuksen. En todellakaan vaihtaisi tätä kotona oleiluun. Mutta ymmärrän, että jos kutsumustehtävää ei ole, tai ei ole älliä opiskella jotain mielenkiintoista työtä, niin kotona oleilu on mukavaa jos vain rahat riittävät.
Ei kai naisia voi yleistää noin, että kaikki olisivat asiasta samaa mieltä!!??
[/quote]
Tai sitten se mielenkiintoinen työ on nähty juostamisineen, loputtomine yt:neen ja muine järjettömyyksineen. Tehty lapset yli kolmekymppisinä, haluttu muutosta.
Mutta on kyllä todella ärsyttävää tehdä oletuksia sukupuolen perusteella.
Lisäksi tämä McInnis tai joku sotkee asioita. Rakkauden kotivastuisiin. Välttämättä ei myöskään tarvitsisi olla puolisosta taloudellisesti riippuvainen. Yleensä ilmeisesti näin tosin on, ja harvoin kai ihmiset tekevät etukäteen sopimuksia keskenään.
En ole kotiäitityyppiä. Olin vain muutaman kuukauden hoitovapaalla, koska sain ylennyksen.
Nyt olin opintovapaalla talven. Lapset teinejä. Opiskelu n. Mutta ihan liian löysästi. Itsetunto laski ja olin laiska. Miten paha olisi olla työtön?
Ns kotirouva en voisi olla koskaan.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 04:36"]Minulle paras vaihtoehto on osa-aikatyö. Teen 25 tuntia viikossa töitä joten jää aikaa harrastuksillekin... pelkkään kotona olemiseen kyllästyisin, tykkään käydä töissäkin kunhan se ei vie kaikkia voimia.
[/quote]
Mulla ihan sama! Ajauduin tähän puolivahingossa ja kun huomasin että rahat riittää niin en ole halunnut lisää töitä. Suhteutan tulot menoihin eli en voi esim koskaan saada kalliita merkkilaukkuja tai autoa mutta ilmankin pärjää.
Voisin lisäksi muuttaa maalle eikä tarvitsisi miettiiä miten pitkä matka on töihin. Nyt se rajoittaa asuinpaikan valinnan sellaiselle etäisyydelle että on inhimillistä herätä vielä aamulla..