Yksin asuvat! Montako pussilakanaa, tyynyliinaa ja aluslakanaa teillä on?
Itse mietin että pitäisi varmaan ostaa lisää, mulla on 4 aluslakanaa, 3 pussilakanaa ja 8 tyynyliinaa (käytän kahta tyynyä).
Kommentit (47)
Aluslakanoita yli 10, pussi 6, tyynyliinoja paljon.
Liian monta! Jostain syystä sukulaiset kuvittelevat pussilakana+tyynyliina -pakkauksen olevan hyvä lahja. Haluaisin mielelläni valita nekin oman makuni mukaan. Nyt olen jättänyt pari viimeksi saatua avaamattomaan pakkaukseen. Kierrätän ne sitten käyttämättöminä eteenpäin.
Mä rakastan petivaatteita :) isoja aluslakanoita on 4. Kapeita aluslakanoita ehkä 5. Pussilakanoita 6 tai 7. Tyynyliinoja max 25. Oon niitä saanut lahjaksi paljon, edullinen ja helppo lahja. Vinkvink joulupukki ei niitä enää. Tosin vaihdan sen usein kun kuolaan ja akneiho.
Tarkka tilasto: 20 tyynyliinaa, 8 pussilakanaa, 6 aluslakanaa.
2 lakanaa joista toinen peitolle. Lakanat kuivuu pesun jälkeen tunnissa, eli ihan hyvin pärjää eikä tarvitse koskaan viikkailla lakanoita kaappiin.
Tyynyä terve ihminen ei tarvitse, sitä ilman niska ja yläselkä pysyy paljon vetreämpinä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:24"]Monta.
Kaikkia pussilakanoita ja tyynyliinoja on kaksi kappaletta. Lisäksi muita tyynyliinoja. Aluslakanoita on useampi.
Arvio: pussilakanoita 20 kappaletta tai enemmän, tyynyliinoja 50 kappaletta ja aluslakanoita seitsemän kappaletta.
[/quote]
Jestas sentään :O
4 aluslakanaa, 5 pussilakanaa+tyynyliinaa.
Aktiivisesti omassa käytössä olevia pussareita 28 kpl, tyynyliinoja 73 ja aluslakanoita 16. Myyn työkseni liinavaatteita, joten selvä enemmistö on tullut sitä kautta.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:51"]
Aktiivisesti omassa käytössä olevia pussareita 28 kpl, tyynyliinoja 73 ja aluslakanoita 16. Myyn työkseni liinavaatteita, joten selvä enemmistö on tullut sitä kautta.
[/quote]
Kävitkö laskemassa? :D
Kaksi ihmistä ja aivan liikaa aluslakanoita ja tyyynyliinoja. Pussilakanoita n 12.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:57"]
Kaksi ihmistä ja aivan liikaa aluslakanoita ja tyyynyliinoja. Pussilakanoita n 12.
[/quote] pyyheliinoja niitä vasta onkin. En edes tiedä kuinka paljon mutta ihan liikaa.
10 aluslakanaa, ostan uudet vuoden välein, 12 tyynyliinaa, mulla 3 tyynyä, ja 8 pussilakanaa.
2 pussilakanaa, 2 aluslakanaa, varmaan noin 10 tyynyliinaa
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:59"]
10 aluslakanaa, ostan uudet vuoden välein, 12 tyynyliinaa, mulla 3 tyynyä, ja 8 pussilakanaa.
[/quote] tuhlausta, osta laatua niin ei tarvi joka vuosi ostaa
Me ollaan nelihenkinen perhe, lapsille on kaksi settiä kummallekin, sitten kahdet vieraslakanat. Meille vanhemmille on kolme settiä, mutta kahdellekin pärjättäisiiin. Sitten meillä on yksi lasten kokoinen setti. Me saadaan 5-henkinen perhe meille nukkumaan, jonkun pitää käyttää sitä lasten settiä. Silloin on kaikki lakanat ja mahdolliset nukkumapaikat käytössä. Enempää ei ole, mutta eipä Ile tarvittukaan.
30 kaikkia :D kyllä rakastan pussilakanoita :D
Pyyhkeitä meillä on niin kaikille on kolme settiä, käsipyyhkeitä on vähän enemmän. Lisäksi kaikille eantapyyhkeet ja ohuet reissupyyhkeet.
Kymmenkunta tyynyliinaa, kolme pussilakanaa ja ehkä kuusi tai seitsemän aluslakanaa. Käytän muotolakanoita, enkä raaski heittää niitä pois jos kuminauha hajoaa, vaan pidän ne vieraslakanoina.
Nyt siskot säälittää. Ei johdu lakanoiden määrästä tai laadusta.
Ei minulla ole yhtään mitään.