Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin asuvat! Montako pussilakanaa, tyynyliinaa ja aluslakanaa teillä on?

Vierailija
09.08.2015 |

Itse mietin että pitäisi varmaan ostaa lisää, mulla on 4 aluslakanaa, 3 pussilakanaa ja 8 tyynyliinaa (käytän kahta tyynyä).

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:20"]

Nyt siskot säälittää. Ei johdu lakanoiden määrästä tai laadusta.

[/quote]

Vaan...?

Vierailija
42/47 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli tarkoitettu sinkuille, mutta vastaan silti. Meillä on kaikille kaksi settiä, mutta käytämme vain yhtä. Aamulla koneeseen, sieltä kuivaajaan ja sitten takaisin sänkyyn.

Ennen oli lakanaoita paljon ja säilytystilasta puute. Uuteen kotiin ostettiin uudet sängyt ja petivaatteet . kaikki vanha annetiin pois. Nyt on kaapeissa tilaa, eikä uusia lakanoita osteta niin kauan kuin entisissä henki pihisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivasin KonMari siivousmetodilla kämppäni, ja jätin jäljelle vain 2 liinavaatekertaa: 2 aluslakanaa, 6 tyynyliinaa, 4 pussilakanaa (mulla on parisänky ja 2 peittoa). En minä tee enemmillä yhtään mitään. Kun toinen on käytössä, toinen on pesussa.

Vierailija
44/47 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:20"]Nyt siskot säälittää. Ei johdu lakanoiden määrästä tai laadusta.
[/quote]

Täh?

Vierailija
45/47 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:59"]

10 aluslakanaa, ostan uudet vuoden välein, 12 tyynyliinaa, mulla 3 tyynyä, ja 8 pussilakanaa.

[/quote] tuhlausta, osta laatua niin ei tarvi joka vuosi ostaa
[/quote]

Ostaisin silti joka vuosi. Omapahan on elämäni ja tuhlaukseni.

Vierailija
46/47 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilusti yli 10 tyynyliinaa, käytän kahta tyynyä. plus mulla on pitkä vartalotyyny, mitä koira käyttää usein. Siihen on 6 tyynyliinaa. Pussilakanoita on käytössä noin 8 kpl, koska olen ostanut aina kaksi samanlaista. miksi, en tiedä. Kaapeissa ja häkkivarastossa on sitten sellaisia, mitä en käytä. Aluslakanoita on tällähetkellä vissiin 6, pitäisi ostaa lisää.

Mulle riittäis muuten vähemmänkin, mutta koira nukkuu mun kanssa 160-senttisessä jenkkisängyssä. vaikka tuon pesis, niin hiekkaa riittää tiputettavaksi vielä monen tunnin päästä. Kaikenlaista sitä on sängystä löytänyt, ja saatan vaihtaa jo seuraavaksi yöksi uuden lakanan.

Vierailija
47/47 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun asuin yksin, minulla oli kakai settiä. Siis kaksi aluslakanaa, kaksi pussilakanaa ja neljä tyynyliinaa. Mihin niitä useampia oikeasti tarvitaan? Yksilläkin olisi pärjännyt, koska kyllähän pyykkipäivänä ne pyykit saa kuivaksi. Mutta oksennustaudin tms varalta on toki hyvä olla toiset varalla.

Miehelläni taas oli aivan tolkuton määrä liinavaatteita, mutta kaikki eri paria. Hän pesi niitä pyykkejä muutaman kuukauden välein ja sehän oli aivan tolkuton show. En ymmärrä miksi niitä pitää olla määräänsä enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi