Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko vielä mitä oli tarjolla vauvasi ristiäisissä

Vierailija
27.06.2015 |

, jos ne olivat talvikuukausien ( joulu - helmikuu ) välillä?

Mitä kivaa voisi tarjota ristiäisissä mitkä pidettäisiin ystävänpäivän aikoihin?   Tietysti jotkut leivonnaiset pitäisi tehdä - se on ajatuksena.  Mutta mitkä olisivat helpon tekoisia, mutta silti kivan näköisiä?   Perinteisesti olen tehnyt sellaista levypiirakkaa ja siitä painellut muotilla sydämenmuotoisia paloja, mutta en kyllä kehtaa tuollaisia ristiäisiin tarjolle laittaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkkaan muista, mutta sen muistan kun äitini kailotti kaikille että X (minä) sanoi, että kaikki tarjoilut on kaupasta, mitään ei ole itse tehnyt.

Vierailija
2/4 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimipa äitisi tökerösti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se sitten itsetehtyä tai ei, niin kaikesta pystyy aina tuunaamaan kuitenkin oman näköistä. Nykyään on niin hienoja muotteja, koristeita yms. jolla saa kaupan vaatimattomimmankin leivonnaiset näyttämään upealta. Eli omien voimien mukaan vaan! Itse tomutan usein makeisten leivonnaisten päälle tomusokeria, mikä saa ne näyttämään heti paljon hohdokkaammilta. Ja netissä on paljon leipomiskauppoja josta löytää kivoja ideoita ja koristeita. Itse löysin tällasen pikkuleipuri.fi ihan sattumalta. Tsemppiä juhlien järjestämiseen!

Vierailija
4/4 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin tekemiä hirveänmakuisia pasteijoita. Oli muutakin mutta nuo flopit vaan jäänyt mieleen. Oli noloa. Ei ollut ennen tehnyt mitään mun puolen sukulaistenkin juhliin. Nolotti älyttömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme