Olen pilannut elämäni.
Olen tehnyt vääriä ratkaisuja ja onnistunut pilaamaan lupaavan tulevaisuuden. Nyt kävi näin.
Kommentit (45)
Lusit sen 8 kk pois ja kun ovet avautuu niin kattelet sit uudestaan. Siinäkin ajassa oppii paljon elämänkoululaisilta.
Ei se työ ja raha tee onnelliseksi. Itselläni on rahaa mutta ei edes kiinnosta käyttää sitä. Se teki onnelliseksi 25 vuotta mutta nykyään tulen onnellisemmaksi kun istun vaikka metsässä yksin. Ystäviä saa kun alkaa harrastamaan kaikkea mahdollista. Frisbeegolf radoilla pyörii hyviä sällejä ja harrastus on lähes ilmainen. Ps. Myin talonkin pois koska siitä oli niin paljon vaivaa eikä se tehnyt minua onnelliseksi.
Kaikilla ihmisillä tulee elämässä aikoja, jotka voivat olla hyvinkin raskaita,mutta kun niistä selviää niin on entistä voimallisempi ja onnellisempi ihminen.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:47"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:02"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 09:37"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 09:26"]
Sitten van aloitat uudelleen. Aina voi aloittaa alusta. Elämä on. Mahdollisuus.
[/quote]
Ihan paskapuhetta! Tosiasia on, että iän karttuessa ovet sulkeutuvat yksi kerrallaan. Jos 30+ meinaa vaihtaa alaa, on vaihtoehdot vähissä. Onhan juttuja miten 45+ on vaihtanut alaa ja on tyytyväinen valintaansa, kun paljastuukin, että laitoshuoltajaksihan se opiskeli. Ihan turha havitella ylöspäin. Ihan näin esimerkkinä yksi elämän osa-alue.
[/quote]
Olet hyvä esimerkki henkilöstä, joka on oppinut avuttomaksi :D Ulisepa siinä paskaa elämääsi, me muut muutamme elämämme paremmiksi!
[/quote]
Aika rohkea analyysi neljän rivin viestin perusteella! Mistä sinä tiedät mitä olen yrittänyt tai jättänyt yrittämättä? Tuollaiset kaikkivoipuuskuvitelmat yleensä karisevat iän myötä.
En ole ap.
[/quote]
Mä en kuule sun kaltaselle pessimistiselle ihmispaskalle jaksa sen syvällisempää analyysiä väkertaa siitä miten sun lyhyistäkin kommenteista huokuu epätoivo, vastuun sysääminen muille ja kypsymättömyys.
Elämä on vain sitä mitä sä saat siitä aikaan. Hyväksy se tai ole hyväksymättä, se ei totuutta kummassakaan tapauksessa muuta :)
[/quote]
Ihmiset eivät elä tyhjiössä, vaan kaikki vaikuttaa kaikkeen. Taidat itse olla muita dissaava jyrä, joka hyvän tuurinkin laittaa oman erinomaisuuden piikkiin. Ehkä elämässä menestyykin sillä, että jaksaa vittuilla muille "ihmispaskoille".