Oisko tässä hauska seuraleikki?
Pidän viikonloppuna pienet juhlat, johon kutsun ystäviä ja työtovereita. Ajattelin viihdyttää heitä leikillä, jossa jokainen saa kertoa yksi kerrallaan omaan elämäänsä liittyvän jutun.
Itse ajattelin aloittaa sillä, että isäni ei ole koskaan rakastanut minua. Myös se, että olen aina ollut yksin voisi myös olla aika metka.
Haluaisin niin kauheasti, että minusta pidettäisiin ja juhlista tulisi onnistuneet.
Kommentit (3)
Yks hyvä leikki olis kanssa, että kuka jaksaa eniten siivota. Meillä leikitään aina sitä, kun tulee vieraita. (Ihme juttu, mutta meillä ei kyl enää nykysin käy oikeen ketään!) =0
ja valittaa kun muut ei ota sua leikkiin mukaan, vaikka ottavatkin. Juo tarpeeks viinaa jotta sammut. Yritä iskeä jokaista miestä.
Älä unohda ottaa lääkkeitä tänään.