Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko tässä hauska seuraleikki?

Vierailija
29.09.2006 |

Pidän viikonloppuna pienet juhlat, johon kutsun ystäviä ja työtovereita. Ajattelin viihdyttää heitä leikillä, jossa jokainen saa kertoa yksi kerrallaan omaan elämäänsä liittyvän jutun.



Itse ajattelin aloittaa sillä, että isäni ei ole koskaan rakastanut minua. Myös se, että olen aina ollut yksin voisi myös olla aika metka.



Haluaisin niin kauheasti, että minusta pidettäisiin ja juhlista tulisi onnistuneet.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä unohda ottaa lääkkeitä tänään.

Vierailija
2/3 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hyvä leikki olis kanssa, että kuka jaksaa eniten siivota. Meillä leikitään aina sitä, kun tulee vieraita. (Ihme juttu, mutta meillä ei kyl enää nykysin käy oikeen ketään!) =0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valittaa kun muut ei ota sua leikkiin mukaan, vaikka ottavatkin. Juo tarpeeks viinaa jotta sammut. Yritä iskeä jokaista miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi