Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IVF/ICSI/PAS viikolla 44?

29.09.2006 |

Onko muita joilla IVF, ICSI tai PAS suunniteltu viikolle 44?

Meillä taustalla kohta kolmen vuoden yrittäminen. Takana clomit x 5 (6?), puregon + kotihommat x 1, IUIx1. Tuon inseminaation yhteydessä löytyi häikkää toisesta munatorvesta ja pääsin lapaan jossa munatorvi poistettiin, todettiin endo ja myooma kohdusta. Onneksi siittiöt ovat kunnossa! Nyt siis edetään ensimmäiseen IVF:ään ja sumuttelut alkavat maanantaina ja punktio ja siirto on suunniteltu viikolle 44.

Löytyisikö siis kavereita joilla suurin piirtein sama aikataulu?

Kommentit (155)

Vierailija
81/155 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tosiaan mulla vaan hedelmöittyi 5 ja niistä VAIN yksi oli jakautunut, mutta juuri se yksi sattus kuulemma olemaan todella hyvä.

Aika tuuri sanoisin =)

Lopuista 4 soittavat mulle huomenna, että ovatko kerennyt jakautumaan ja saadaanko pakkaseen..

Mulla on varpaat ja sormet pystyssä että jos tää yksi ei tuota tulosta, saatais jotain pakkaseen...

Mulla meni hiukan ohi.. onko tänään eka päivä lugestronin kanssa?

Pidän myös paljon peukkuja kaikille että tää alkionsiirto toisi paljon positiivisia vastauksia.. Mulla on raskauskoe 16.11. Mites teillä?

Vierailija
82/155 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaksi 8-soluista " hienoa alkiota" siirrettiin. Kaksi 8-soluista meni myös pakkaseen. Testipäivä on 18.11.

Taiska: Toivotaan että tuo yksi olisi juuri se oikea alkio! Ja toivottavasti ne muutkin sieltä jaksavat jakautua että saatte ne pakkaseen. Mä aloitin Luget jo eilen, taitaa näissä käytännöissä olla eroja aika paljon.

Kaksoselle tsemppiä huomiselle, pidän peukkuja!!! Toivottavasti pääsette punktioon! Tule sitten heti kertomaan hyviä uutisia meille :)

Ragazzinalle onnea huomiseen siirtoon, toivotaan että mahdollisimman moni munasoluista on hedelmöittynyt. Ja Oinaalle tsemppiä huomiseen punktioon, hyvin se menee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/155 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinaalle oikein paljon tsemppiä huomiseen puinktioon. Teilllä taitaakin sitten tulla päivän pidempi viljely - ei varmaankaan ollenkaan huono juttu!

Lupuksella ja Taiskalla on sitten jo matkalaiset kyydissä...

Tänään ei ole tullut soittoa naikkarilta, joten ilmeisesti kaikki on hyvin ja ainakin yksi siirtokelpoinen alkio löytyy... Jänskättää!

Aika erilaiset käytännöt näyttää olevan noiden Lugejen kanssa. Itse aloitan niitten käytön vasta launataina - siis vasta siirron jälkeen...

Miten K@ksonen? onko tietoa miten asiat ovat edenneet?

Vierailija
84/155 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inka-Marista ei olekaan kuulunut mitään - kerrohan kuulumisia jos luet tämän... Onnistu(i)tko samaan passin tälle tai ensi viikolle?

Vierailija
85/155 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva kuulla ihania uutisia kaikilta! Ja kiitos " tsempeistä" kaikille!! Olette ihania!!!! Huominen kyllä jännittää...saahan nähdä?!?!? Tulen sit kertomaan huomenna lisää...

Halit kaikille ja öitä!!!

t:K@ksonen

Vierailija
86/155 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tänään oli sitten jäljellä enää kaksi alkiota joista yksi siirrettiin ja toinen meni pakkaseen. Olisi niin tehnyt mieli sanoa, että siirtäkää nyt ihmeessä kummatkin, mutta en halunnut alkaa väittelemään. Tiedän hyvin klinikan politiikan ja nuivan asenoinnin kahden alkion siirtoihin...

Onneksi nämä meidän kummatkin alkiot olivat kuulemma todella hyviä! Jotenkin tämän jälkeen ei kuitenkaan mieli ole enää kovin korkealla...

Vierailija
87/155 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raggazzinna, kurjaa =( mutta se yksi voi tuottaa jo tulosta =) Tuoresiirrostahan on parempi mahdollisuus onnistua, näin mulle kerrottiin... Ja kiva kun sait kuitenkin yhden pakkaseen varmuuden vuoksi =)

Sairaalasta soitettiin ja 3 munasolua oli lähtenyt vielä jakautumaan ja menevät pakkaseen..

Hiton piinaamista venata tonne 16.11..Mä oon hiukan taika-uskoinen, kerron sen nyt.. Kesällä istun terassilla, pöytään istui erittäin punatukkainen nainen ja alkoi juttelemaan...Ykskax Se kysys multa onko mulla lapsia.. hiljenin täysin,.. mielessäni oli että mä en kestä taas vastata tohon, että hittooko se sulle kuuluu) En vastannut mitään.. se kaivoi laukustaan sellaisen upeen nahkaisen käärmettä muistuttavan nauhan käteeni ja sanoi.. olet toinen ihminen hänen elämässään joka saa tämän.. Äitini on shamaani ja olen perinyt tämän taidon häneltä... Tämä nainen laittoi sen käteeni, kosketti sitä pitkään ja sanoi minä tiedän että sinulla on ensi kesänä lapsi. Älä ota nauhaa pois kädestäsi vaan anna sen murentua rikki... Antoi yhteystietonsa ja toivoi että otan häneen yhteyttä..

Kun elokuussa mulla oli hoitosuunniltelmasta.. menin kaupungille... tulin hallin pihasta autosta, mennen kadun yli... ko. oleva nainen seisoi suoraan edessäni juttelen jonkun kanssa.. mulla oli tosi outo olo.. En ole koskaan ennen tavannut ko. olevaa naista.

Tää juttu voi tuntua hassulta, mutta on totta.. Ja oon niin taika-uskoinen, että ranneke on yhä kädessäni . Ranneke on kaunis, joten vaikka sen voimalla ei olisi merkitys on kaunis koru =) Haluun painottaa kuitenkin, että en kuitenkaan ole niin taika-uskoinen. että olisin rannekkeen kanssa fanaattinen.... Pohjimmiltani olen kuitenkin jalat maassa ihminen,ikääkin kun tässä jo on...

Hauskaa vkl kaikille =) kurkkailen tänne joka päivä

T

Vierailija
88/155 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Follikkeleitä oli 21 joista munasoluja tuli 13 kpl. Meneekö termit nyt noin? mutta luvut olivat tuollaiset.

Vielä en ole sen kipeämpi kuin mennessä. Ehkä lääkkeet vielä vaikuttaa. Itse punkitossa nippasi hieman loppupuolella, mutta kestin sen kuin nainen!

Mulla verikoe vasta 20.11., jos siis maanantaina on jotain mitä laittaa. Sen saamme tietää vasta kun menemme aamulla VL.

Ragazzina, onneksi edes jotain saitte kyytiin.

Vierailija
89/155 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sit ikäviä uutisia...ei ollu ku yksi munasolu ja ne ei rupeaa punktioimaan sitä...arvatkaa olenko itkenyt???Meillä on inseminaatio maanantaina klo:14.15!Ja mä olen NIIIIN varma että se ei kyllä onnistu!!!!Täytyy sanoa että kaikki mitkä on tehtävissä meidän kohdalla niin...se on nyt tehty!!!Niin sanoi lääkärikin??!!Mulle on annettu maximi lääkitys jne...ja ne ei vaan tehoa niin ei tehoa!!?Mä olen niin surullinen....Miks?Miks?Miks?

Toivotan teille KAIKILLE onnea!!!Olen hengessä mukana ja toivon teille KAIKILLE ++++++++++

Pitäkää lippu korkealla!! Ja haleja ja voimia teille kaikille!!!

surullinen:K@ksonen

Vierailija
90/155 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

virtuaali hali sulle K@ksonen!

Vierailija
91/155 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen.. olen pahoillani puolestasi *halaa*

Vierailija
92/155 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa huonoja uutisia. Olen niin pahoillani puolestanne ;( yritähän jaksaa!!! *halit*

Vierailija
93/155 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ragazzina: Onneksi pääsitte kuitenkin siirtoon! Nyt se piinailu sitten alkaa... Meilläkään ei ole aikaisemmin lääkäri oikein innostunut kahden alkion siirtämisestä, nyt kyllä ehdotti sitä itse.

Taiska: Hyvä että saitte pakastettavaa! Olen muuten itsekin melko taikauskoinen joissain asioissa... nyt en uskalla ajatella yhtään plussaamista ja sen jälkeistä aikaa, pelkään että jos ajattelen plussaavani niin sitä ei ainakaan tapahdu. Hullua, tiedän... :)

Oinas: Teillähän oli aikamoinen saalis! :) Kyllä tuosta määrästä varmasti siirrettävää saa ja pakastettavaakin paljon.

Mitenkäs meidän testipäivät nyt meneekään?

Taiska: 16.11.

Oinas: 20.11.

Lupus: 18.11.

Mites Ragazzinalla?

Vierailija
94/155 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä olo ihan ok?

Mä oon tässä jo 5 tunnin ajan kärsinyt kaameeta oksennuksen tunnetta siten että oksennus tullut kurkkuun asti ja hirveet kivut vatsasta.. Mieskin oli, että mikä sulla on..

Ei tää varmaan mitään ihan normaalia ole =/

Vierailija
95/155 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin luget voi aiheuttaa jotain ton tyylisiä oireita, en nyt tarkkaan muista mutta lue sieltä " käyttöohjeista" . Mulla tulee lugeista aina mahakipuja, varsinkin käytön alussa (öklöttää tällä hetkellä muakin, tai sitten se johtuu siitä että söin kauhean kasan karkkia... :D). Lisäksi tulee vielä rinnat kipeiksi.

Vierailija
96/155 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella surullinen teidän puolesta. Todella kökkö tilanne. Pidetään kuitenkin peukkuja inseminaatioon - ei sitä koskaan tiedä. Ymmärrän kyllä kuitenkin, ettei lippu varmaankaan ole kovin korkealla...

Taiska - toivottavasti on vain Lugejen sivuoireita! On aika viheliäitä palleroita...

Oinaalla tuli hieno saalis! Tulehan heti maanantaina kertomaan miten meni...

Hassua noi testipäivät... Mulla siis siirto myöhemmin kuin Taiskalla ja Lupuksella, mutta testipäivä on 15.11... No, ehkä ne tietävät, että kaikki kuitenkin testaavat jo ennen aikojaan...

Lupus:

Mitenkäs meidän testipäivät nyt meneekään?

Taiska: 16.11.

Oinas: 20.11.

Lupus: 18.11.

Mites Ragazzinalla?

Vierailija
97/155 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko tulla tänne hehkuttamaan kun äsken heräsin ja mulla ei ole maha ollenkaan kipeä. Eilen punktio ja nyt ekaa kertaa kahteen viikkoon mahaa ei vihlo. Tähänkin kun istuin, ei edes vihlaissut. No ihan kohta menee eka satsi lugeja, ja sittenkö siis taas on. Huoh.

On se kumma, että nyt kun ei saa nostella mitään painavaa eikä tehdä kiertoliikkeitä.. ihan sikana tekisi mieli vaihtaa huonekalujen paikkaa?! Mies nukkuu vielä, mutta mulla on jo plääni.

Tänään tulee miehen lapsetkin meille, eipä tarvitse hiljaisuudesta kärsiä. Muksut on kylläkin jo 11 ja 10 v.

Mukavaa pyhäpäivää. Ihme ettei mulla ole shoppailuhimoa, nyt kun kaupatkin on kiinni..(vrt. ylempi mieliteko) ;o)

Vierailija
98/155 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen: voihan harmi...:( oliko tää eka yritys, eli olisiko mahdollista, että vaikka seuraavalla kerralla lääkkeet voisi tehota paremmin???

Oliko se Taiska joka kerto siitä rannekorusta (anteeks jos meni nimi väärin??)...on kyllä aika pelottavaa ja jännittävää! Toivottavasti " ennustus" pitäisi paikkaansa! :)

Ragazzina: kyllä päästiin siirtoon torstaina. Kaksi siirrettiin ja toinen oli 4 soluinen ja toinen 3/4 soluinen..saas nähdä onnistuuko tällä kertaa. Hirveästi ei jaksa odottaa kuiteskaan. Testipäivä olisi 16.11, kuten täällä ainakin parilla muullakin taisi olla. Miten teillä noin tehtiin, että yks laitettiin pakastimeen?! Oon luullu, et jos tilanne on se et kaks alkiota on niin molemmat siirretään eikä yhtä lähetä pakastamaan, kun se todennäkösyys et selviää sulatuksesta on pieni...ja se pakastaminenkaan ole ihan yksinkertasta eikä halpaa (näin ainakin yksityisellä)....mutta pitää luottaa siihen, et kyllä ne lääkärit tietää mitä tekevät! :)

Ootteko jo ajatellu etukäteen, että meinaatteko testailla etukäteen ja missä vaiheessa? Mun tekis mieli testata, niin sekin helpottais mieltä vaikka ois nega..eipä tarvis sitten jännitellä pidempään. Viimeks odotin kiltisti sen kaks viikkoa.

Mukavaa sunnuntaita ja piinailua...! :)

Vierailija
99/155 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä muilla kun ne jo tiedossa, mulla huomenna jos ei ole kato käynyt

Inka-Mari siirto 2.11. testi: 16.11.

Lupus: siirto 2.11. testi: 18.11.

Taiska: siirto 2.11. testi: 16.11.

Ragazzina: siirto 3.11. testi: 15.11.

(? Oinas: siirto 6.11. testi: 20.11. )

Vierailija
100/155 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti menee nuo testauspäivät, mulla siis vasta noin myöhään...

Inka-Mari: Mä olen aina kiltisti odottanut sinne testipäivään asti (tai no vaan sillon ekan icsin tuoresiirrossa pääsin testailemaan, tokassa icsissä vuoto alkoi jo ennen testipäivää). Lähinnä sen takia että tahdon viivästyttää noiden huonojen uutisten saamista mahdollisimman pitkään. Pessimisti kun olen :)

Tälläkin kertaa aion kyllä odottaa testauspäivään asti, ellei sitten vuoto taas ala ennen sitä.

Oinas: Kiva kuulla, että kivut ovat hellittäneet. Mä olen edelleen vatsan seudulta aikalailla turvoksissa, ja kun olen vielä tosi hoikka niin korostuu tämä pallomaha aika inhottavasti... puuttuu vaan se, että joku alkaa kyselemään että olenko raskaana... :/

Kaksoselle tsemppiä inseminaatioon, toivottavasti ajoitus menee juuri nappiin!!!

Oletteko saaneet Lugeista sivuoireita? Mulla on rinnat arat (tai no onhan nuo olleet jo jonkin aikaa, alkoi siitä Pregnylistä) ja mahassa myllertää.

Toivottelen jo hyvää alkavaa viikkoa koko porukalle!